Barva svíček posouzení

prohledat
199 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 26.09.2011 do 31.10.2016, založil/a Sepp
řadit dle data
20:16:18
10.11.2014
Evž@
-> tibor1: ubral bych.....svíčky bych před nasazením zpět očistil
upraveno 1x, naposled 10.11.2014 20:17:21
20:09:11
10.11.2014
tibor1
Nazdar vsem, co rikate na tyto svicky,jsou ok, pridat nebo ubrat.Diky moc
zvětšit Barva svíček posouzení - obrázek od tibor1 vložen 10.11.2014 20:09:11
10:49:50
13.08.2014
Jozka
-> FORM - zlomená ojnice: Nu, EU + Burešovo pomsta.. Tohle je po pár minutách dolaďování chodu motoru a tak 12 km jízdy se zbytkem benzínu z roku 2006 (?), předtím byly čistý..10
10:43:53
13.08.2014
FORM - zlomená ojnice
-> Jozka: Pěkné, nedávno jsem vytáhnul z feldy ještě daleko horší, měly narostlé místy až dvoumilimetrové vrstvy humusu.
22:42:52
12.08.2014
Jozka
Posoudit nepotřebuju 3, ale dávám pro pobavení svíčky, přes který se prohnal jihozápadní vítr ve směsi s řádně odleželejma biosra*kama.. 5
zvětšit Barva svíček posouzení - obrázek od Jozka vložen 12.08.2014 22:42:52
21:57:07
12.08.2014
Vojťas
-> vhml: premyslel jsem jestli sem nechal prvni komoru na 210 nebo jsem zkusil 200, pripadne druha komora 160 nebo jsem zkusil 170. Rano na to mrknu.



Jedna se o 136ku, sem nenapsal pardon
upraveno 1x, naposled 12.08.2014 22:04:01
21:53:15
12.08.2014
vhml
-> Vojťas 12.08.14 20:16:19: tak ve vyšších otáčkách to na vzdušníků celý stojí a padá, tak by asi bylo fajn zjistit jaký máš. Každopádně by to sneslo cihlovější pokud to ladíš na výkon.
21:27:59
12.08.2014
Evž@
-> Vojťas: fotka moc neřekla....ale jestli je v realu tmavší malinko tak je to ok
20:37:48
12.08.2014
pecen
-> Vojťas:

krásnýýýýý, ten nápis v pozadí je dobrej :-)
upraveno 1x, naposled 12.08.2014 20:45:55
20:16:19
12.08.2014
Vojťas
Po vyjezdu na kopec jsem vytahl svicku, asi to je chudy ze? i kdyz v realu vypadala lehce tmavsi, tka nevim, hlavni trysku jsem uz vetsi daval, i druhou komoru. Tahle je z druhyho valce, vsechny bejvaj stejny



hlavni trysky mam 120/140, vzdusniky si nevybavim, mam to v tom bordelu nekde napsany
zvětšit Barva svíček posouzení - obrázek od Vojťas vložen 12.08.2014 20:16:19
upraveno 1x, naposled 12.08.2014 20:20:14
21:37:58
16.02.2014
srdcar 120L
-> Duri: Nejspíš s tou zkondenzovanou vodou a otevřeným ventilem máš pravdu. Po takové době je to možné. Může i být prožrané těsnění od zbytků vody. V každém případě bych, než bych uvedl tak dlouho odstavený motor do chodu, aspoň vyměnil těsnění pod hlavou, nevíš, jak tam bylo dlouho a v jakém je stavu. Uvidíš taky, jak vypadají vnitřky válců, opotřebení, koroze. Je to určitě menší zlo, než aby ses s tím někde na cestě trápil, když by foukal do vody.



Ostatní svíčky mají trochu napálený olej, takže motor něco pamatuje. Kolik má naběháno? Asi nejhůř je na tom svíčka vlevo. Tam asi dost pouští stěrací kroužek.
upraveno 1x, naposled 16.02.2014 21:46:06
18:00:16
16.02.2014
Duri
Dnes som sa pustil do jedneho motora co viac ako 10 rokov stal. Prekvapilo ma, ze z druheho valca (v smere jazdy) mi po vytoceni sviecky vytieklo dost vela neznamej kvapaliny 9

Podla vsetkeho to je voda a na sviecke je vidno emulziu s vodou.

Otazka je, ako sa tam tolko vody mohlo dostat. Kompresne tlaky som zatial nemeral (nemam merak). Je mozne, ze bol 10 rokov otvoreny veltil a do valca natiekol kondenzat zo sacieho, alebo je to blbost, a je to voda z chladenia...



A co ostatne sviecky?
zvětšit Barva svíček posouzení - obrázek od Duri vložen 16.02.2014 18:00:16
05:58:26
22.11.2013
Vrba
-> Evž@: Vetšinou na benzín,semtam směs,...
16:47:46
20.11.2013
Evž@
-> Vrba: jj je to možné.Mě loni v zimě odešla jedna před valaškou.A než sem na to přišel tak sem vyměnil vše možné ale svíčku až nakonec.Fungují dobře ale chcou častěj měnit asi.Jinak sem myslel rapida,ten jezdí na etanol ne?
upraveno 1x, naposled 20.11.2013 16:48:08
16:40:27
20.11.2013
Vrba
-> Evž@: Nee,z rapida. Vyzkoušel jsem ted jiné svíčky a pohledově je jiskra nesrovnatelně slnější,takže jsem je na zkoušku vyměnil. Tyhle už asi nebudou nic moc. Auto náhodně škubalo při akcelerci. Jsem to dával za vinu novému zapalování,ale vypada to na svíčky.
upraveno 2x, naposled 20.11.2013 16:42:23
14:51:02
20.11.2013
Evž@
-> Vrba: ja bych řek že dobrý...já mam taky obarvenou jen jednu stranu.Akorat že mě to jde do cihlova a zastíněná strana je do bíla.A čim vic to obohacuju tim vic se zabarvuje i zastíněná část.To maš svíčku z etanol stroje? :)
13:09:24
20.11.2013
Vrba
-> Syny: Barva je dobrá,ale znepokojuje mě ta skvrna na zapornou elektrodou stíněné straně izolátoru. Nevim, co to je a zda to nemá částečně svod.
12:10:51
20.11.2013
Syny
-> Vrba: Ja myslim ze je uplne OK. Nevim na co kdo jezdite, ale uz se parkrat resilo, ze ony slavne bioslozky v palive prave zabarvujou svicky do seda (z dlouhodobeho hlediska).
upraveno 1x, naposled 20.11.2013 12:11:56
11:43:32
20.11.2013
vhml
-> Vrba 20.11.13 10:31:43: za mě dobrý. Kdyby byla studená tak je černá protože nedosáhne samočistící teploty.



Mě se tyhle Boschky taky nijak pořádně nebarví. Jsou pořád bílý, jen z jedný strany lehkej nádech do hněda.
10:31:43
20.11.2013
Vrba
Co na to říkáte? Studená,že?
zvětšit Barva svíček posouzení - obrázek od Vrba vložen 20.11.2013 10:31:43
17:50:40
06.11.2013
srdcar 120L
-> mishom: Tak co je s tebou? Chceš poradit a pak se neukážeš.
17:15:44
06.11.2013
pecen
-> mishom:

tak to jsem ještě neviděl 8 - žábu bušit pěstí do skály, stíhačku couvat, koně zvracet v barvě francouzské trikolóry, ale takový svíce, to teda ne - nedáváš tam něco jako náhražku olova?
21:15:10
24.10.2013
srdcar 120L
-> mishom: Jakou barvu mají plyny z výfuku? Vypadá to na spalování oleje s vodou. Ty kuličky jsou asi směs fridexu s olejem po spálení.Pak by byla barva modrobílá. Může ještě k tomu být vada v zapalování (třeba kondík, koncovky svíček a pod.) Jaké máš víčko na oleji? Ještě dotaz, co to dělá při běhu: vynechává, štěká při volnoběhu a pod? Dej vědět.
upraveno 1x, naposled 24.10.2013 21:16:53
22:30:46
22.10.2013
mishom
22:26:39
22.10.2013
mishom
vedeli by ste mi poradiť kde sa tam tie pluzgiere vzali? to jazdím na yperit alebo čo..?
zvětšit Barva svíček posouzení - obrázek od mishom vložen 22.10.2013 22:26:39
14:29:20
06.05.2013
Petr Urban
-> Bucin: Zkus komprese na dobře prohřátém motoru pokud se ti zdá že jedna svíčka vypadá diametrálně jinak. Stačí tohle : www.vapol.cz/cz/.../meric -komprese-mk-16 Jak to používat je v příslušenství u měřiče. Z tvojí fotky jde poznat opravdu prd. Jaké máš svíce a jaký motor a jeho úpravy. Základem je perfektní těsnost celého sacího traktu, hlavně pod karb., správné otryskování a předstih. Pokud používáš SEDR, tak mi napiš do zpráv co přesně máš za motor a jeho úpravy a zkusím ti doporučit natryskování, svíčky i předstih.
upraveno 1x, naposled 06.05.2013 14:31:02
11:08:06
06.05.2013
Bucin
-> dragon_cb_cz: nejlepší co se mi povedla nemám nic čím fotit makro 10
23:14:40
28.04.2013
minno
-> Dušan: hm, neviem čo máš teraz namysli :)

edit: už vidím, knock senzor, musím si niečo o tom naštudovať :)
upraveno 1x, naposled 28.04.2013 23:24:19
21:50:56
28.04.2013
Dušan
-> minno: a od tohoto problemu nam pomaha cerna krabicka co to slysi za tebe :) viz co pouzivam.
20:25:12
28.04.2013
minno
-> Vrba: jj ja viem. Len to s tým predstihom je to tiež také laborovanie :) Keď tie detonácie človek častokrát ani nepočuje.
18:28:14
28.04.2013
Vrba
-> minno: No když ladím směs na dvoutaktu,kde je potřeba to trefit přesně i podle teploty vzduchu,tak je fakt,že při ideálním nastavení se ta svíčka zabarví do cihlova až do hněda.Naopak při chudém nastavení je taková světlá a hodně vypálená.Těch faktorů je tam ale tolik,že pokud s tím už nemáš pár zkušeností,tak to na barvu nejspíš neuděláš.Spíš se zaměř na správnej předstih.Tam toho můžeš nejvíc získat a taky nejvíc pokazit.Pokud Ti auto po nastartování jede bez sytiče,chudé to rozhodně nebude,..jak už psal-> dragon_cb_cz:
upraveno 1x, naposled 28.04.2013 18:33:42
14:37:12
28.04.2013
dragon_cb_cz
-> Bucin: Tohle není můj obor a z té fotky poznám prd.



-> minno: Tak vylučovací metoda 4



-> palinator: Pokud vím tak ne, ale barvit se tam může ledacos od ledasčeho :) Ty náhražky jsou pokud vím draselné soli, nevím jestli nějaká draselná sůl či oxid má cihlovou barvu...
13:41:30
28.04.2013
minno
-> Vrba: dík za komentár. No veď už som zistil že sa farbou sviečok až tak trápiť nemusím :) Len keď všade sa šíria mýty, že sviečky majú byť tehlové.....a to už dávno pravda nie je.
09:15:36
28.04.2013
Vrba
-> minno: Byt Tebou,tak se tímto vůbec nezabívám.Pokud motor zkoušíš v režimu částečné zátěže,tak tady se stejně pohybuješ v oblasti chudší,maximálně stechiometrické smesi.U 4T motoru s malým objemovým výkonem si chudší směs můžes bez problému dovolit,takto se motory i nastavují kvuli hospodárnosti. Bohatší směs dáváš pro dosažení maximálního výkonu,takže můžeš zkusit jet par kilometrů s plným plynem v plných otáčkách a pak mrknout na svíčku-stejně si ale myslím,že z toho moc nepoznáš. Co bych bral spíš za podstatné je to,aby byly všechny svíčky stejně barevné. A v první řadě nemít přetaženej předstih.Takovému motoru jinak než předstihem ublížit nemůžeš.
upraveno 1x, naposled 28.04.2013 09:23:12
15:04:09
27.04.2013
Bucin
-> dragon_cb_cz: a co bys řekl na tohle leju přísměs olova a maliko červenaj ale tvoří se dost karbonu nejvíce na 4 válci nejmíň na 1.

Foto mizerný mobil neumí makro.
zvětšit Barva svíček posouzení - obrázek od Bucin vložen 27.04.2013 15:04:09
08:55:29
27.04.2013
palinator
-> dragon_cb_cz:

Náhražka olova tu barvu nedělá?
08:41:19
27.04.2013
minno
-> dragon_cb_cz: parádne vysvetlenie158 3
00:22:44
27.04.2013
dragon_cb_cz
-> minno: Jak už bylo řečeno, cihlovou barvu dělalo olovo a na bezolovnatém benzínu jí nedosáhneš ani kdybys se na hlavu stavěl. Když jsou svíčky černý, je to bohatý, když jsou bílý je to OK nebo chudý. Pokud je to chudý, tak to nejde. Takže pokud jsou bílý a jede to, tak je to OK. Pokud to táhne studený bez sytiče, chudý to nebude...
22:47:48
26.04.2013
minno
-> m8rinek: no mne ide motor pekne, akurát cca pri ustálených 2200 ot. na rovinke na 4ke motor mierne cuká, ale to ešte musím doladiť aj zmes na voľnobeh, predstih...



Ešte tie sviečky musím pozrieť raz a hlavne skúsiť vypnúť motor a vybrať sviečku hneď po jazde a nie po tom, ako ešte chvíľu motor beží pred zhasnutím na nedoladenom voľnobehu.... Ale tak chudobné by to vzhľadom na natryskovanie sedra (trysky 120/145, vzdušníky 200/140) určite byť nemalo.... Motor ide bez kuckania pekne aj za studena bez sytiča...
22:46:47
26.04.2013
Syny
-> Tuner#2: To je sice pravda, ale kdyz mas rozhozenou smes i na volnobehu, tak pri zatezi bude v prdeli uplne. Rozhodne to je lepsi nastavit na volnobehu na PAL testu nez od oka. Stetka mi to tak nastavovla vzdy a nikdy s tim nebyl problem.
22:41:23
26.04.2013
Syny
-> minno: No vidis, tak to je vono. Ja to hledal a nemohl najit.

Normalne jsem byl u cloveka, co ho ma doma a proste prdne na vejfuk hadici a ukaze mu to slozeni spalin a podle toho pozna jaka je smes. Jezdil jsem k nemu se skodovkou vzdycky, tak jsem si tam nechal prozkoumat i Seata, ale uz je to teda nejakej patek :)
22:39:40
26.04.2013
m8rinek
-> minno: on motor s vyloženě chudou směsí se chová citelně špatně, když jsem měl mezi volnoběžnym systémem a hlavním propast, tak se to rozškubalo, šlo tvrdě a nejelo s lambdou bylo vidět že směs je evidentně chudá...
22:36:49
26.04.2013
minno
-> Syny: našiel som článok z Ministerstva životného prostredia z roku 2006, kedy sa na Slovensku začal predávať benzín s bio zložkou, tak asi na tom niečo bude :) A podiel biozložiek sa z roka na rok zvyšuje. Takže srať na zafarbenie izolátora :-)

PAL test myslíš na emisnej kontrole, alebo si bol v nejakom špecializovanom servise?



www.ecb.sk/fileadmin/.../ Singliar_Slovnaft.pdf
22:36:38
26.04.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
Podle PAL testu poznáš prd, motor v zátěži ať už částečné a nebo plné se chová úplně jinak než na volnoběžný systém.



Co se týče bervy m8 bude mít pravdu, já jezdí výhradně 100vku a svíčky jsou lehce do cihlova, ale ne výrazně jako tomu bejvalo kdysi. 4
22:28:02
26.04.2013
Syny
-> minno: Nevim, jednou jsem to slysel tusim od cloveka kterej mi ladil motory a jednou dokonce to tady psal i Petr S. Udajne se do paliv pridavaji nejaky bio slozky, ktery tohle muzou zpusobovat. Ale jako fakt to mam jen z doslechu, kdyz jsem resil to samy co ty. Od ty doby je mi to uplne u prdele, protoze to auto jezdi porad stejne a jestli ma svice cihlovy nebo bily je mi sumak, kdyz je podle paltestu smes i predstih OK 4
upraveno 1x, naposled 26.04.2013 22:28:45
22:25:28
26.04.2013
m8rinek
-> minno: vim já, jen podle něj nepoznáš bohatost... To že je bílej, neznamená, že je to nutně chudý.... ale jaký to je ví jenom lambda :))).
22:18:57
26.04.2013
minno
-> m8rinek: čiže biely izolátor je OK?
22:15:46
26.04.2013
m8rinek
-> minno: svíčky na tzv. cihlu barvila příměs olova v palivu, která tam dnes bohužel není, takže na svíčce už lze pozorovat jen brutální bohatost v podobě sazí... Nic víc, nic míň...
22:12:24
26.04.2013
minno
-> Tuner#2: sviečky sú NGK BCP6ES, presne to, čo ty.

-> Syny: čože, že bioprímes v benzíne?9 To počujem prvýkrát. Jazdím natural 95. Ja som mával aj u 120 motora sviečky v porovnaní s inými ľuďmi akosi až moc biele, len trošku hnedého poprašku na izolátore vždy bolo. Teraz u 136 je však izolátor úplne biely. Boh sa v tom vyzná.
21:41:43
26.04.2013
Syny
-> minno: Ja tedy nevim, ale ja mam bily svice na aute taky a i motorar mi rikal, ze to chudy neni (po premereni) a ze to zrejme dela nejaka ta bio primes v benzinu. Nevim co tam lejes za benzin - predpokladam Natural 95 a k tomu aditiva (nebo na tej 136ce vlastne uz bejt aditiva nemusi, coz?), tak to je dalsi veci, ktera to muze delat, ze proste ta svice je spis do svetla. V dnesni dobe bych se ty barvy svicek asi jako modly nedrzel, spis bych veril nejakymu PAL testu. A to ze mas izolator cistej, to je jedine plus - snad bys ho nechtel zajebanej od oleje? :)
upraveno 2x, naposled 26.04.2013 21:43:19
Extreme Tyres