Barva svíček posouzení

prohledat
199 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 26.09.2011 do 31.10.2016, založil/a Sepp
řadit dle data
20:50:49
26.07.2015
Jirik_Tuňák1983
-> MISCHO 26.07.15 20:40:28: Díky za ukázku, moc si jí vážíme.



Edit: Teď už dává fotka smysl. 4
upraveno 1x, naposled 26.07.2015 20:56:35
20:40:28
26.07.2015
MISCHO
1 valec v lavo , prava 2,3,4 Strielanie do vyfuku,dusenie motoru v nizkych otackach ,, Predpokladam ze ta sviecka na 1 valci je KO
zvětšit Barva svíček posouzení - obrázek od MISCHO vložen 26.07.2015 20:40:28
upraveno 1x, naposled 26.07.2015 20:54:39
00:55:21
25.07.2015
srdcar 120L
-> Evž@: Spaluje ti to v pořádku, směs i přestih máš tak, jak má být. Tak se neplaš. Usazeniny bývají kolem 5 až 7 000 km, i když se nemusí tvořit skoro vůbec.
08:40:17
21.07.2015
Evž@
Čím to když svíčky nejsou zbarvené nijak?Dal jsem nové asi před 500 km a teď jsem na jednu koukal a prostě není ani bílá ani cihlová.Vypadá tak jak sem ji tam našrouboval.
23:09:20
20.07.2015
Nepér
Taky jezdim na Brisk a nemam problém.
04:33:23
11.07.2015
skodoukolemsveta.cz
-> xerox422 23.06.15 20:17:58: Já jsem z klasickým Briskem skoro objel zeměkouli a nemohu si stěžovat! Teď jsem navíc namontoval předevčírem v Argentině nějaké jejich super nové, nemají jednu jiskru ale zapalují jako plotýnkový vařič dokolečka. Pocitově se auto ještě zlepšilo, hlavně start teď v chladnu(tady je teď zima...) ale i normálně za jízdy.

Ivan
20:17:58
23.06.2015
xerox422
-> skodaman: Celkom OK, len trochu chuda zmes



NGK vs Brisk, ngk maju do 20t km, briska je dost stara jazdena nevedno kolko km a je peknom stave. 1 NGK sviečka to zdala uplne ešte na začiatku jari8 (preto taketo miesanie sviecok). Dnes

som dal stare jazdene brisky a čuduj sa svet, aka hladka jazda9 .

NGK už nikdy viac.
zvětšit Barva svíček posouzení - obrázek od xerox422 vložen 23.06.2015 20:17:58
11:37:53
22.06.2015
skodaman
Akorát na 1. Válci něco je
zvětšit Barva svíček posouzení - obrázek od skodaman vložen 22.06.2015 11:37:53
11:36:54
22.06.2015
skodaman
A co toto ? V pravo 1 válec 6
zvětšit Barva svíček posouzení - obrázek od skodaman vložen 22.06.2015 11:36:54
18:58:58
12.02.2015
Citr0nik
-> Athlonek: to sa bude dat opravit, izloacka alebo ked to bude chciet mat fajnsmeker kvalitnejsie, tak trochu gitu.. ale fakt maju malo km.. 5
upraveno 2x, naposled 12.02.2015 19:21:17
18:57:48
12.02.2015
Athlonek
-> Mr._Nosferatu: Taky přidávám VIF Letní i Zimní.
18:50:51
12.02.2015
Mr._Nosferatu
-> Athlonek: No, vzhledem k tomu že to liju do feldy, k tomu tam liju VIF, tak si myslím že to na chodu ani až tolik nepoznám, možná je trochu živější. Havně Top Q jsem natankoval tak 2x ...
18:50:41
12.02.2015
Athlonek
-> Citr0nik: Zlomenina
18:48:24
12.02.2015
Citr0nik
Nechce niekto? zanovne... 1
zvětšit Barva svíček posouzení - obrázek od Citr0nik vložen 12.02.2015 18:48:24
18:44:26
12.02.2015
Athlonek
Ta první vypadá trochu červenější.
zvětšit Barva svíček posouzení - obrázek od Athlonek vložen 12.02.2015 18:44:26
18:43:06
12.02.2015
Athlonek
-> Mr._Nosferatu: A jak se motor chová na Vervu?
18:40:19
12.02.2015
Mr._Nosferatu
-> Athlonek: Tak to ani nevím že něco takovýho je, tak já stejně furt tankuju jen na Benzině. A Verva je oprati normální naftě u nás dražší asi o 1,30kč což není tak hrozný, na nádrži 50kč... tak to nějak neřeším.
18:34:59
12.02.2015
Athlonek
-> Mr._Nosferatu: Diesel TOP Q je i na Benzině typu Orlen.
18:32:51
12.02.2015
Athlonek
-> LUKAS: Ven šli krásně lehce, zato jednou u Favorita mi zamrzla svíčka, 30 minut jsem jí povoloval, šlo s ní jen otočit o čtvrt otáčky, nakonec jsem jí vycukal ven.
18:24:13
12.02.2015
LUKAS
-> Athlonek: aspon že sa dali vytiahnut ......niekedy je to porod my sme už raz chceli volat firmu Triumph aby nam prišla odvrtat zalomeny žhavič 130€ bez DPH ..potom sme radšej zdemontovali hlavu a vymenili už ja rozvody
18:23:23
12.02.2015
Mr._Nosferatu
-> Athlonek: U nás právě byly ještě ty starý stojany, kde co stojan, to jeden typ, Měly jen ten Top Q, ted maj nový stojanytak jsem přešel na Vervu, jinak ani v okolí jsem to nikde dlouho neviděl
18:22:08
12.02.2015
Athlonek
-> Mr._Nosferatu: U nás je jenom TOP Q a BIO Diesel.
18:20:37
12.02.2015
Athlonek
-> LUKAS: Ty dvě prostřední jsou nefunkční. 1
18:20:30
12.02.2015
Mr._Nosferatu
-> Athlonek: Ten Top Q se ještě prodává ? u nás ho přestaly prodávat, tak jsem přešel na Vervu ...
18:19:01
12.02.2015
Athlonek
-> Nwkt: Jo jezdí to na naftu Diesel TOP Q4
18:17:35
12.02.2015
LUKAS
-> Athlonek: obyčajne čo demontujem v robote z aut su sivo-hnedeho odtienu čierne som malo kedy videl takto 4
18:13:16
12.02.2015
Nwkt
-> Athlonek: To vypadá jako by ti to jezdilo na naftu 9 9 9
18:12:38
12.02.2015
Athlonek
Nějaký věštec?1
zvětšit Barva svíček posouzení - obrázek od Athlonek vložen 12.02.2015 18:12:38
17:41:53
12.02.2015
MVM
-> minno: Když vytáhneš svíčky z dobrýho favorita s pořádným karbecem a bezkontaktem - tudíž ty svíčky budou vypadat vlivem čistýho naturalu bez solných aditiv,díky chudé směsi,gufer na ventilech,lepšímu mechanickýmu stavu podstatně světleji a samozřejmě mají i míň úsad. Tady byly fotky svíček ze 105/120 a ptal se na směs. Až se zeptá jestli mu to trochu žere olej a kolik přidává aditiv,na jaký benzín jezdí,jestli ty svíčky tam drtí 25000Km a pod ..tak to bude jiná. A taky je podstatný kdy ty svíčky vymontoval - a sice já osobně pokud chci "něco" ze svíček vyčíst - tak motor maximálně možně a co největší dobu zatěžuju (do táhlých kopců/nebo po dálnici) a pak ihned zjišťuju "barvu".To ovšem hledám tepelnou hodnotu. Barva podle směsi a vhodná "teplota" jde ruku v ruce. Potažmo pokud ti někdo ukáže nějakou svíčku a chce vědět po netu vše - je to jako podle díry do zadku léčit zánět oka. 4
15:45:30
12.02.2015
minno
-> Evž@: áno, tak nejako to myslím aj ja.
15:04:16
12.02.2015
Evž@
-> minno: to bych souhlasil...nevypadají uplně zle...ale na žádném motoru sem jich takto silně zbarvené neměl.
13:26:29
12.02.2015
minno
-> peti: nechápeme sa.
13:11:06
12.02.2015
peti
-> minno: podla mna vyzeraju uplne v pohode a nic im nieje 4
12:23:00
12.02.2015
minno
-> peti: A čo s tým? Ja viem ako sviečky reálne v praxi vyzerajú. Inak neviem ako to autori týchto fotočlánkov o sviečkach robia, keď všetky tie sviečky, aj tie "best" vyzerajú ako vytiahnuté z bažiny3 To ale nemení nič na tom, že sviečky, o ktorých je tu reč, úplne super dokonale perfektne tiež nevyzerajú. I keď poniektorí sa tu tvárite tak, že áno3
08:57:19
12.02.2015
minno
-> vmat93 11.02.15 16:22:46: Tak ono to s tým skapínaním je čo škodovka to originál, takže asi tak.

-> MVM 11.02.15 16:55:52: sú všelijako zanesené, 1. sviečka je dosť tmavšie sfarbená ako ostatné
20:50:07
11.02.2015
Tomaso435
-> Nwkt: občas vyčistit , poladit mezeru a jezdí to furt.
20:48:17
11.02.2015
Nwkt
-> Tomaso435: 41 41 41
20:47:13
11.02.2015
Tomaso435
-> vmat93: svíčka dokud funguje tak funguje. já je vyměnil jenom proto že mi praskla vejpul.
20:46:30
11.02.2015
vmat93
Jj, předstih je seřízenej, hodil se tam lepší rozdělovač a při té příležitosti jsem i nahodil nové svíčky. Starý ale schovám do rezervy, ještě by prej v pohodě něco vydržely...
upraveno 1x, naposled 11.02.2015 20:46:52
16:55:52
11.02.2015
MVM
-> minno: Nezlob se na mě - ale co těm svíčkám proboha je?? -> vmat93: Vyměň svíčky, a jezdi.4 Podle mýho názoru pokud to jede dobře tak na to nešahat a pouze se zabývat případně rozdělovačem bez vůlí, a seřídit předstih..
16:22:46
11.02.2015
vmat93
-> minno:

Aha. Já to chápal tak, že když se nechá sytič dlouho zapnutý, tak auto má tendenci zdechat (třeba jako trabant). Neboj, na sytič jsem jezdil dlouhodobě jen jednou v životě, když se mi ucpala tryska volnoběhu a neznal jsem ten trik s profuknutím přes vysoké otáčky.

Takže myslíš, že jsou akorát zralé na výměnu? Nebo mám blbě nastavenou směs?

Díky 6
15:11:42
11.02.2015
minno
-> vmat93: u zohriatého motora na prevádzkovú teplotu motor na plný sytič normálne beží, prečo by nemal, len ten plný sytič obvykle nejde vytiahnuť naraz, ale postupne, pretože práve pri náhlom otvorení sytiča na plno sa motor uchľastá a zdochne.



Inak to ale nerob, príliš bohatá zmes zmýva olejový film zo stien valcov (okrem iného), ničíš si tým motor.



Sviečky nevyzerajú moc "zdravo" ani tie prvé tri.
21:42:42
10.02.2015
vmat93
Dobře. Rozdělovač mám už připravený. Sice to také není žádný výstavní kousek, ale alespoň se dá seřídit. Přestává mi dobíjet altík, proto se na motor bude muset v každém případě kouknout kámoš - mechanik, tak mu řeknu a zabijem dvě mouchy jednou ranou.

Co vlastně říkáš na barvu? Dobrý?

Jo, žere to zhruba litr. Ale možná to je jen můj špatný odhad, třeba je to jen 0,5 litru. 1 Prostě když klesne hladina pod minimum, dolívám. V oleji voda není, spíš to asi někde netěsní.

Btw.: Vím, že je to poněkud od tématu, ale je normální, když mi na plně zapnutý sytič nikdy nechcípne motor? Škodovkáři, které znám, tvrdí, že by se měl motor při provozní teplotě uchlastat. Mně to na plný sytič turuje na 2500 ot. jak dlouho chce a nic 179
21:26:38
10.02.2015
Evž@
-> vmat93: 1litr vody na 1000km?..to si spíš překontroluj hadice a dotažení objímek,případně jestli nejde do oleje.Jinak ten sajrajt bych neřešil.Občas sem to měl též na svíčce.Možná si to občas vzalo trochu oleje přes vodítko a pak se zapeče na svíčce.Jinak ten rozdělovač na tvém místě bych řešil co nejdřív....nebo dočasně aspon snížil o něco předstih at nedetonuje.
20:49:34
10.02.2015
vmat93
A porovnání 3. a 4. svíčky. Zvláštní je, že je ten sajrajt nalepený jakoby jen z jedné strany.
zvětšit Barva svíček posouzení - obrázek od vmat93 vložen 10.02.2015 20:49:34
upraveno 1x, naposled 10.02.2015 20:57:12
20:48:34
10.02.2015
vmat93
Bližší detail na 4. svíčku
zvětšit Barva svíček posouzení - obrázek od vmat93 vložen 10.02.2015 20:48:34
20:47:51
10.02.2015
vmat93
Co myslíte na tohle?

Všechny vypadají stejně až na 4. válec, tam je svíčka pokrytá nějakou vrstvičkou čehosi (je to vidět nejlépe na poslední fotce). Může to být voda? Na 1000 km se vždy tak 1 litr ztratí...

Jinak, jde o sériovou škodu 125L, karburátor klasický SEDR z výroby. Údajně by měl mít motor upravená sedla ventilů pro natural 95, za rok, co auto vlastním, jsem to ještě ale nekontroloval a pro jistotu občas přimíchávám do benzinu olovo. Rozdělovač je ale těsně před smrtí - má velkou vůli a v 2000 - 2500 ot./min. díky tomu motor místy slyšitelně detonuje.

Řazení svíček na fotce je zleva doprava - od válce nejblíže rozdělovači až po nejvzdálenější.

Stáří svíček mi není známo, každopádně mám už koupené nové a budu je měnit.

Foto svíček jsem pořídil po asi 15 km jízdy po orkeskách - motor byl tedy zahřátý na běžnou provozní teplotu.
zvětšit Barva svíček posouzení - obrázek od vmat93 vložen 10.02.2015 20:47:51
upraveno 3x, naposled 10.02.2015 20:54:15
05:57:09
11.11.2014
Vrba
-> tibor1: Je to bohaté.
20:20:22
10.11.2014
tibor1
-> Evž@: dík moc, určitě očistím
Extreme Tyres