Barva svíček posouzení

prohledat
199 příspěvků (zobrazeno 151 až 199) od 26.09.2011 do 31.10.2016, založil/a Sepp
řadit dle data
21:35:34
26.04.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 26.04.13 19:12:54: A svíčky máš jakou tepelnou hodnotu?
19:12:54
26.04.2013
minno
-> Tuner#2 26.04.13 18:15:39: Dnes som spravil asi 70 km jazdu, potom vybral sviečky a izolátor biely. Predstih hm no čo ja viem, priveľký asi ani nie. Aktuálne cca 14 stupňov na voľnobehu. Nejaké km som jazdil s 10; 12 stupňov, ale so 14 st. motor ide krajšie. Ináč motor konfigurácia +/- to čo máš ty, karburátor natryskovaný rovnako, sviečky rovnaké, rozdeľovač bezkontakt upravený od Urbiho (niečo na spôsob 880tky 136x). Tak a teraz babo raď.
upraveno 1x, naposled 26.04.2013 19:15:54
18:15:39
26.04.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 26.04.13 17:40:20: Svíčce stačí pár km na dobře prohřátém motoru (což je min. 10 - 15km) a pak hned chcípnout = hned víš na čem jsi. Zároveň stačí pár sekund na sytič a jsou obvykle černé. Nemáš moc velký předstih?
upraveno 1x, naposled 26.04.2013 18:16:25
18:08:40
26.04.2013
Nwkt
-> minno: To už by mělo bejt vybarvený ne
17:40:20
26.04.2013
minno
Ako dlho asi trvá než sa sviečky vyfarbia? :-)



Po cca 950 km na novom motore sú sviečky furt bez farby, izolátor biely, čistý.



Farba elektród aj celkovo sviečky zodpovedá tomuto obrázku -> fidelmc 02.07.12 11:59:18: (tie sviečky v strede).



Popis motora mám v karte auta. Setup rovnaký ako jazdia aj iní (Tuner2, Kapřík....)



Chudobné by to však nemalo byť, karburátor je dosť obohatený.
11:07:02
09.04.2013
Duri
-> Bukaj: Diky! to mas pravdu, ten natrubok je upchaty. Podiel na tom ma aj fakt, ze povodny majitel nevypustil vodu a za tych 10 rokov co to stalo vznikol v motore instantny Fridex 3

Stacilo zaliat opat vodou a Fridex bol ako novy 3. Uz som to asi 10x preplachol a stale ide hrdzavo-oranzova voda 9

No myslim, ze ten motor je zrely na GO.

P.S.: motor zatial nezahodim, ale ak ma bude s..t tak pude! 3
22:38:44
06.04.2013
Bukaj
-> Duri: Tak MBG, jo? 1

To ten motor rovnou zahoď a řekni mi kam... 3

A teď vážně: to s tou svíčkou 1. (4.) válce je závada, která se časem stala vlastností2

4. vložka se blbě chladí - jednak tam je nejteplejší voda (nejdále ve směru okruhu od chladiče) a druhak - u MB zarůstá rzí a vodním kamenem nátrubek hadice propojky okruhu topení, u novějších stovek a 742 je tam místo nátrubku zátka, v důsledku čehož se zanáší prostor mezi 4. vložkou a blokem usazeninami a 4. válec se přehřívá. Pak na něm rychleji odcházejí kroužky, více se opotřebovává vložka a také nejčastěji tam foukne těsnění...4
21:24:11
06.04.2013
Duri
-> Bukaj: Parada! to som chcel pocut, ty si asi jasnovidec 3Poslednych par krat bezal motor naozaj len na sytic v garazi. Je to motor zo stareho vylietaneho MBG, a naozaj ta prva (svetla) sviecka je z 1. valca po smeru jazdy. To je na MBcku zavada, alebo vlastnost? 3



Ked sa to podari nastartovat, tak po chvili ten motor nebezi az tak zle, sem tam vynechava. Ale to skoro kazda skodovka.Po zahriati ide celkom dobre, ale nie hladko. Problem so zrychlenim a kopcami, inac celkom fajn.
21:19:23
06.04.2013
m8rinek
-> Duri: Motor bere slušně olej a jedna svíčka je omytá od vody... takže těsnění pod hlavou, kruhy, gufera :)))
21:17:26
06.04.2013
Duri
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): To by bola parada 2

Potreboval by som s tym ist na emisnu a STK a uz minule sa mu to nevidelo 3



-> All: dakujem pani, to ze su asi 3 valce KO ste ma teda vobec nepotesili, ale co by sme chceli od 45 rocneho motora s pofidernou minulostou
21:14:40
06.04.2013
Bukaj
-> Duri: Co o tom píšeš, by odpovídalo na to, že do min. jednoho válce teče voda. Tipoval bych 4. válec (1. po směru jízdy) a že z něj bude ta svíčka vlevo. Dvě prostřední svíce vypadají na to, že do válců teče nadprůměrné množství oleje (vodítka ventilů), svíčka vpravo je na tom trochu lépe. U té první svíčky zleva také patrný průnik oleje do spalováku, ale voda ve válci má skvělou dekarbonizační schopnost1

Ale dle stavu svíček bych řekl, že motor běžel dlouho na sytič, nebo je příšerně bohatá směs (ucpanej filtr apod). Pokud ne, tak je motor opravdu dost v háji...8
21:05:49
06.04.2013
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Duri: Ak nemas merak na tlaky, tak v pondelok mozem priniest
20:28:55
06.04.2013
Eidy
-> Duri: Možná všechny válce pálí dobře, ale 3 berou slušně olej.
20:28:36
06.04.2013
Vrba
-> Duri: zmeř si kompresní tlaky.bud bude ten jeden valec KO nebo budou ty tri KO
20:20:54
06.04.2013
Evž@
-> Duri: spíš min. 3 válce nepálí dobře
20:17:33
06.04.2013
Duri
-> Vrba: bud prosim konkretnejsi, viem ze min jeden valec nepali dobre, so startom je tiez problem. Odhliadnuc od sucasneho stavu, myslis, ze teplota sviecok je OK, alebo by sa hodilo zvysit? Udavany kompresny pomer je 9. Motor sa jemne prehrieva a mizne voda...
20:11:42
06.04.2013
Vrba
-> Duri: ...po motoru
20:03:17
06.04.2013
Duri
Pani, co si myslite o tomto...8
zvětšit Barva svíček posouzení - obrázek od Duri vložen 06.04.2013 20:03:17
12:31:03
02.07.2012
vhml
-> fidelmc: 6 není potřeba si myslím.. Kdyby jsi měl svíčku nepřiměřeně studenou, barvila by do černa, protože by nedosáhla samočistící teploty.
12:23:05
02.07.2012
fidelmc
Pardon, jeste pripisu otryskovani-1st 120/vz190 2st 140/150 , Nevim jestli mam pretriskovat i ekonostat, na pandě je psano, ze ovlivnuje bohatost smesi v celem spektru otacek.

Jo jeste otazecka, detonace pri volnobehu, je to blbost, nebo ne? Slysim zvuk jako kdyz se luskne prstama, sam nevim jaky je zvuk detonaci. Novej motor, vyfuk zni jak zvon, predstih jsem zvednul ze 7 na 10, jede to lip ve strednich a vyssich otackach, porad to lehce pocukava na prechodech a pri castecne zatezi to lehounce puhupuje. Ale je to omnohem lepsi nez se seriovym otriskovanim 115/200-135/160

Nemam pouzit radeji NGK BP6HS nez 7 ??

Natriskovani resim zde skoda-virt.cz/cz/.../1628 86-natryskovani-sedr-130-2 65-265
upraveno 2x, naposled 04.07.2012 15:23:03
12:17:10
02.07.2012
palinator
-> vhml:

To máš pravdu, já ty prostřední mám taky tmavší.
12:16:16
02.07.2012
palinator
-> fidelmc:

Takhle vypadaly svíce na mým, sériovým motoru Š120 se SEDRem 135.
zvětšit Barva svíček posouzení - obrázek od palinator vložen 02.07.2012 12:16:16
12:14:21
02.07.2012
vhml
-> fidelmc: mě tohle dělá 5kanál taky vzhledem k jiné konstrukci výfukových kanálů pro vnější a vnitřní válce. Jezdit, neřešit. Nestyděl bych se obohatit.
12:13:09
02.07.2012
palinator
-> fidelmc:

Máš to nějaký chudý.
12:02:10
02.07.2012
fidelmc
Vyfuk. Jinak docela des prechody, eRkovy svody naji prumer 32,5mm a trubky vyfuku 30mm a uplne jinou roztec- Ronelt, hned jim tam pisnu
zvětšit Barva svíček posouzení - obrázek od fidelmc vložen 02.07.2012 12:02:10
upraveno 1x, naposled 02.07.2012 12:07:01
11:59:47
02.07.2012
fidelmc
Rozdil krajni od stredni
zvětšit Barva svíček posouzení - obrázek od fidelmc vložen 02.07.2012 11:59:47
11:59:18
02.07.2012
fidelmc
Z leva 4 3 2 1
zvětšit Barva svíček posouzení - obrázek od fidelmc vložen 02.07.2012 11:59:18
upraveno 1x, naposled 02.07.2012 12:02:49
11:58:25
02.07.2012
fidelmc
Jak tak zajizdim motor, koukam na svice. Je mi divny, ze krajni 1 a 4 maji jine zabarveni nez prostredni 2 a 3 svicka.

Svicka NGK BP7HS (ze by moc studena?)

Motor: 130, KP 10,3 , vacice 265/265

Jo a kdyz jsem odmontoval vyfuk , tak v trubce od 1 a 4 valce jsou hrudkovate usazeniny cihlove barvy pod cernou sametovou vrstvickou. V duhe trubce od 2 a 3 valce je jen cerna vrstvicka, sametova :)

Viz foto
22:26:34
18.03.2012
Jarinko
Nieco na postudovanie: stekly.wz.cz/svicky.html
22:25:01
18.03.2012
Sepp
-> palinator: Zkusím změřit.
22:24:07
18.03.2012
Sepp
-> Markop: Komprese je seriová, stejná jako u fabky - hlavu jsem nesnižoval. Jo, to jsou pořád ty samý patnáctky. Nejhorší je, že to nic moc nejede, ale startuje bez problémů a volnoběh nekolísá, navíc mi není jasný, jak můžou být svíčky bílý, když na 8km trasu mám skoro na 1km sytič. Čekal bych, že budou spíš dost černý.
22:18:17
18.03.2012
Markop
-> Sepp: Je to chudý, nebo se už fakt přehřívají. To jsou stále ty patnáctky nahoře? Má ten motor sériovou kompresi?
21:05:24
18.03.2012
palinator
-> Sepp:

Hladina?
20:52:29
18.03.2012
Sepp
Po čase doplnění otázky. Osazení karbu 1. kom. 125/200 2. kom. 145/140, cesty denně 8km tam 8km zase zpátky, někdy delší trasy do 30km po městě. Svíčky úplně bílý, výkon někam zmizel. Startuje na první otočení, volnoběh kolem 750ot/min, přechody v pořádku - bez zakuckání. Rozdělovač 880 Hanhart nový, předstih 7°, Sedr nový, seřízený od Kratochvíla. Ac pumpa má novou originální membránu. Nějaké rady, kde pohledat potracený výkon?
09:26:20
09.10.2011
ferrari
-> m8rinek: presne tak, čo ak má proste chudobno nastavený voľnobeh a posledné 3 kilometre šiel viacmenej na voľnobeh...tam nepomôže obahacovať prvý, či dokonca druhý stupeň...
17:26:10
08.10.2011
COL
Ono taky zalezi, kolik ma ta svicka najeto, ze zacatku je kazda bila 6.



Bohzel na svicce se projevi jak faktor smesi, tak faktor tepelny hodnoty. Takze bych nejdriv nastavil smes takovou jakou chci a pak resil barvu svicky a jeji tepelnou hodnotu...
01:06:44
08.10.2011
m8rinek
Já jsem asi debil, ale na těch fotkách kde je hovno vidět vidim akorát bílej izolátor, barva elektrody mě přeci nezajímá, takže za mě směs chudá, ubrat na vzdušníku na prvním stupni.



Jinak takhle to zkoumat je uplně k hovnu, chce to provozovat motor v zátěži na jednotlivý režimy karburátoru a bezprostředně po tom zkontrolovat svíčku, aby jsi věděl, kde máš rezervu...
08:30:03
27.09.2011
Petr Urban
-> Sepp: Druhý stupeň určitě 145 :) Svíčky ok. Případně doporučím ti NGK BCP6ES cca 80,-, perfetkní svíčka pro motor bez velkého KP a z vačkou do 265,velice se mi osvědčila, skvělé starty, ještě lepší výdrž a jízda. Jinak studenější NGK BCP7ES je na více tepelně namáhaný motor.
20:07:45
26.09.2011
vhml
-> Markop: nevím jaké má ambice :)
19:35:07
26.09.2011
Markop
-> Sepp: Jasně :-)

A sedmnáctky jsou teplejší, v takovém motoru se přehřívají.
19:24:28
26.09.2011
Sepp
-> Markop: já jo, akorát ostatní účastníci provozu nevědí, že jsou moji soupeři 3

-> vhml: díky, svíčky jsou 15ky, sedumnáctky byly bílý. Trochu ještě přizvednu II. stupeň třeba trysku na 145?
19:05:55
26.09.2011
Markop
-> vhml: On s tím závodí?
18:08:41
26.09.2011
vhml
Ne běžný jezdeni v poradku, na sport chudý případně špatná tepelná hodnota
upraveno 1x, naposled 26.09.2011 18:09:32
17:02:37
26.09.2011
Markop
-> Sepp: Přesně takhle by měly svíčky vypadat.
15:00:45
26.09.2011
palinator
-> Sepp:

Malý atlas lokomotiv, to chci..3
14:53:04
26.09.2011
Sepp
Jedná se o fotku té samé svíčky, ostatní jsou vzhledově stejné.
14:52:14
26.09.2011
Sepp
14:51:34
26.09.2011
Sepp
14:50:58
26.09.2011
Sepp
Jak hodnotíte takovouhle barvu svíček? Motor fabie po přestavbě. Otryskání 1. kom. 125/200 2. kom. 140/140
zvětšit Barva svíček posouzení - obrázek od Sepp vložen 26.09.2011 14:50:58
Extreme Tyres