skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
zase problem
prohledat
421 příspěvků (zobrazeno 301 až 350) od 23.12.2009 do 19.09.2015, založil/a Zeke-ten šestý
23:25:19
02.07.2010
02.07.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Zeke-ten šestý: Tve vyschne aspon cast plovakovky, si vem jak mas po jizde rozpaleny i zadni celo... A ty uzovkovy maj nic moc ventilky. Sezen si z fava...
23:24:55
02.07.2010
02.07.2010

Shader
-> Zeke-ten šestý: Hm... je to zajímavé, ale já to neřeším! Prostě tím klíčkem ještě jednou otočím
, ale když tak nad tím přemýšlím, nikdy jsem nedával plný sitič při startu.

23:24:27
02.07.2010
02.07.2010

Zeke-ten šestý
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jak jako stoletou? z uzovky no
a ze by karbec vyschnul za noc?! to se mi nezda, ale nevyvracim to

23:23:42
02.07.2010
02.07.2010

Zeke-ten šestý
-> minno: ano ano, co kus to original

23:23:25
02.07.2010
02.07.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Zeke-ten šestý: Hele dyk ty mas vlastne tu stoletou pumpu s hovnovejma ventilkama, to se nediv. Karbec ti vyschne a pumpa nez to dotlaci tak to je tejden...
23:23:06
02.07.2010
02.07.2010

minno
-> afro100: niektoré škodovky na klasické ac pumpy proste štartuju zle bez ručného dočerpávania už aj na druhý deň a to môže byť aj všetko nové....holt škodovka.
23:22:51
02.07.2010
02.07.2010

Zeke-ten šestý
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jo chtel, ale pak sem si vzpomnel ze sem to sem chtel napsat
-> Shader: tak treba kamaradovi (kdyz mu teda skodovka jeste jela) tak mu to nedelalo no, zkusim potom dat treba jiny karbec a uvidim

-> Shader: tak treba kamaradovi (kdyz mu teda skodovka jeste jela) tak mu to nedelalo no, zkusim potom dat treba jiny karbec a uvidim
23:19:31
02.07.2010
02.07.2010

afro100
-> Zeke-ten šestý: tak neviem potom, si myslim ze za tu noc co to stoji nemoze padnut benzin, pokial ano tak mas k.o. ventilky v pumpe, pac ja pridem aj po tyzdni a na prve otocenie ...
23:18:13
02.07.2010
02.07.2010

Pavel P..
-> Zeke-ten šestý: je to škodovka... zvykej si
mě to třeba nedělá.... já nastartuju na plnej sytič a hned ho dám do půlky a jedu

mě to třeba nedělá.... já nastartuju na plnej sytič a hned ho dám do půlky a jedu

23:18:07
02.07.2010
02.07.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Zeke-ten šestý: Mi to delal padajici benzin... Hele a nechtel si jit spat? 

23:17:57
02.07.2010
02.07.2010

Shader
-> Zeke-ten šestý: Tak přesně tohle do písmene mi dělá taky, taky motor 136. To bude jen studeným motorem ne?
23:16:00
02.07.2010
02.07.2010

Zeke-ten šestý
-> afro100: ok, bohatost nastavit tedy....me to zdechne i s tim pridanim plynu

23:14:55
02.07.2010
02.07.2010

afro100
-> Zeke-ten šestý: mi to robilo tiez, proste je to tym ze je to moc bohate, ked by si zmacknul plyn napoprve jak nastartis otvoria sa klapky na karbeci a nezdechlo by to ... aspon si teda myslim ze je to tym, pac rozobral som karb, vycistil, trosku poladil smes a stratilo sa to ...
23:11:01
02.07.2010
02.07.2010

Zeke-ten šestý
vytahnu tema :D neni to problem spis dotaz, mam v rápu motor 781.136 a karbec EDSR a kdyz jeden den prijedu domu, auto pres noc stoji a dalsi den chci nekam jet, tak vytahnu sytic ani ne do poloviny (kdybych ho vytahl vic tak se to uchcije a udusi) na prvni otoceni to chytne, krasne se hnes chytne sytic a otacky vylezou nekam ke 2000 a v zapeti to proste zdechne. po dalsim startu se to zase chytne na 2000 otacek a uz si motor krasne prede. chci se zeptat cim je zpusobeny to prvni chcipnuti, udela to vzdy....ze by padal benzin, tak preci je nakej v karburatoru a ten nez se spotrebuje tak by pumpa mela dodat novej.....nevim cim to je, ma nekdo naky poznatky bo vi nekdo cim to je? :) kuju
18:38:43
20.01.2010
20.01.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Zeke-ten šestý: Nechces NGK jety 10 000km? Jedna ma prasklej isolator, zadara 

17:10:54
20.01.2010
20.01.2010

Zeke-ten šestý
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jojo, sou to jiny svicky, bo v mototechne si nechtela nechat vymluvit ze forman rok 1994 ma 135 motor, a stejne pry na 136stku nemeli
15:40:05
20.01.2010
20.01.2010

afro100
-> Zeke-ten šestý: len aby to nebolo kvoli zvlhnutemu kundiku, ak to este teda ma kundik na rozdelu ...
15:33:31
20.01.2010
20.01.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Zeke-ten šestý: Bud co rika pan Takac nebo proste se ty svicky necistej, protoze jsou na jinou teplotu. 135 ma jiny nez 136 ne?
15:29:59
20.01.2010
20.01.2010

Zeke-ten šestý
-> Klubko_: napadlo me, ze mohlo byt navlhly vicko prave....
14:12:19
20.01.2010
20.01.2010

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Zeke-ten šestý: serid si ventily, za studena

11:29:53
20.01.2010
20.01.2010

Klubko_
-> Zeke-ten šestý: pokud nepouzijes nizkej palec a vicko, tak jsou zamenny.
08:28:01
20.01.2010
20.01.2010

Zeke-ten šestý
Takze pro zmenu zase koupit novy svicky, tentokrat uz ty co do motoru patri? ale po 250km ty svicky co tam sou ted snad neodesly nebo nevim....
08:04:42
20.01.2010
20.01.2010

Zeke-ten šestý
Toby bylo aby mi zase neco nefungovalo, v motoru mam novy svicky, najeto cca max 250Km (sou to sice do 135tky a ja mam motor 781.136B) a zase nestartuju, neska sem to chtel rano natocit a nic :( tendence chytat to melo, ale nic, pak kdyz to chytlo tak to bublalo na 2 valce podle zvuku, malinko sem pridaval plyn a pak se to roztocilo na vsechny 4 valce....vicko rozdelovace a palec se zdaji byt OK a kabely taktež :(
PS: vicko rozdelovace a palec jsou zamenne se 120citkou?
PS: vicko rozdelovace a palec jsou zamenne se 120citkou?
10:26:15
30.12.2009
30.12.2009

suri
-> doly120-ten třetí:o): ono to nie je len o výmene tesnenia , zvlášť na 20 ročnom motore , zistíš že to nemá presahy , tesnenie je v čudu hlava vyžraná že sa nedá ani zrovnať , ventily netesnia .........
10:24:26
30.12.2009
30.12.2009

doly120
-> Tom.t: Ale motor táhne hodně dobře,a v servisce je napsané že v roce 2000 bylo těsnění měněné
10:00:05
30.12.2009
30.12.2009

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> doly120-ten třetí:o): rovnou začni srovnáním hlavy a výmeny tesnení pod hlavou, u tak starého auta je to normální, tesnení pokud nikdo neměnil bude tvrdé a x-let staré a vysere se ti to uplne když to nejméne budeš potřebovat ... holt chce to trošku údržby :-) platí i pro kolegu -> Zeke-ten šestý:
jinak nejlepší bude asi vzít normální teploměr a změrit skutečnou teplotu chladící kapaliny protože budící si ukazují co chtejí ..
jinak nejlepší bude asi vzít normální teploměr a změrit skutečnou teplotu chladící kapaliny protože budící si ukazují co chtejí ..
23:44:36
29.12.2009
29.12.2009

doly120
-> Kuladmin: Tak ujeto 25km,hadice teplé,motor taky,chladič taky... V expanzce to trochu bublalo,asi tak 3x....
22:19:18
29.12.2009
29.12.2009

suri
-> Jarda/felda: hádžem po psovi , tak ako nejdú ani na bmm 40 ani na 50 a ani na mpi
22:19:00
29.12.2009
29.12.2009

doly120
-> Kuladmin: Oki,díky,vyzkouším :-)
22:17:56
29.12.2009
29.12.2009

Zeke-ten šestý
-> Jarda/felda: do rapla? vlastni zkusenos dobrá?

22:17:21
29.12.2009
29.12.2009

Jarda/felda
-> Zeke-ten šestý: svíčky Bosch FR7DC+ 

21:54:43
29.12.2009
29.12.2009

Kuladmin
-> doly120-ten třetí:o): Ty cidla muzes promerit ohmetrem.
Jedno ma pri 100st 23ohmu
druhy ma 180ohmu
Jedno ma pri 100st 23ohmu
druhy ma 180ohmu
21:50:58
29.12.2009
29.12.2009

doly120
-> Kuladmin: Já koupím teda ještě jednou nové čidlo a když to bude dělat pořád,tak nevím
21:45:43
29.12.2009
29.12.2009

werty
Přesně tak... Od. 1.93 je nové čidlo určené jen pro budíky černé palubky. Do tohohle data bylo čidlo teploměru shodné se škodovkama.
21:40:48
29.12.2009
29.12.2009

Kuladmin
-> doly120-ten třetí:o): Musi ti pasovat budik s cidlem Jinak co si pamatuju je tam 20st rozdil kdyz se to da spatne.
21:37:27
29.12.2009
29.12.2009

doly120
-> Kuladmin: To zkusím no,a taky bych mohl zkusit přeměřit druhým budíkem jesi to ukazuje dobře,třeba ze škodovky,ale já tam přehodil budík,který ukazoval dobře,tak je to dle mě asi zbytečný...
21:24:36
29.12.2009
29.12.2009

Kuladmin
-> doly120-ten třetí:o): Chtelo by si sahnout primo na trubky hadice a chladic.
21:23:58
29.12.2009
29.12.2009

Kuladmin
-> doly120-ten třetí:o): -> Zeke-ten šestý: Tak te fakt dobry jeden moc dole druhej moc nahore. Prohodte si cidla/budiky 

21:20:17
29.12.2009
29.12.2009

doly120
Zeke-ten šestý 29.12.09 21:19:20 napsal:
→ doly120-ten třetí:o): dame to dohromady, pak bude
teplota ok :D
To sem si říkal taky :-D
→ doly120-ten třetí:o): dame to dohromady, pak bude
teplota ok :D
To sem si říkal taky :-D
21:19:55
29.12.2009
29.12.2009

doly120
-> Zeke-ten šestý: jeden bojuje z vysokou teplotou,druhý z nízkou :-D
Forman od dědy má stejně teplotu jako ty a není problém....
Forman od dědy má stejně teplotu jako ty a není problém....
21:19:20
29.12.2009
29.12.2009

Zeke-ten šestý
-> doly120-ten třetí:o): dame to dohromady, pak bude teplota ok :D
21:18:56
29.12.2009
29.12.2009

Zeke-ten šestý
hm, ja ji mam zase tady....:(
21:17:15
29.12.2009
29.12.2009

doly120
-> Kuladmin: Tak ono to topí celkem rchle,tak vby to mělo být snad zapojené ok....
Takhle mám teplotu i po 50km...
Jak sem jel do prahy,tak bylo celkem teplo,a teplota byla taky pořád takhle...
Budík sem už měnil taky....
Takhle mám teplotu i po 50km...
Jak sem jel do prahy,tak bylo celkem teplo,a teplota byla taky pořád takhle...
Budík sem už měnil taky....
20:58:10
29.12.2009
29.12.2009

Kuladmin
-> werty: Uz te chapu. Sranda je ze i ty BCPR5ES udavaji do obou 135 i 6.
-> doly120-ten třetí:o): Novy neznamena ze je ok!! A mas spravne zapojene hadice? Pokud se ti hned hreje cely okruh tak je neco spatne. A budik ti ukazuje spravne? Ideal je jed tak 3-5km a bez si sahnout na hadice ta za termostatem smerem ku chladici musi byt v tomhle pocasi jeste porad studena.
-> doly120-ten třetí:o): Novy neznamena ze je ok!! A mas spravne zapojene hadice? Pokud se ti hned hreje cely okruh tak je neco spatne. A budik ti ukazuje spravne? Ideal je jed tak 3-5km a bez si sahnout na hadice ta za termostatem smerem ku chladici musi byt v tomhle pocasi jeste porad studena.
20:53:56
29.12.2009
29.12.2009

doly120
-> Kuladmin: Termostat je taky nový,a stejně pořád nic
20:53:29
29.12.2009
29.12.2009

werty
-> Kuladmin: Nepochopil jsi jak jsem to myslel... bylo to jen příklad srovnání BKR6ES a DR15YC a jejich tepelné hodnoty. Čili jsem tím chtěl říct že i pro 136 jsou podle mě BKR6ES studené. A proto píšu že do 136 bych dal svíčky buď Brisk DR15YC a nebo NGK BCPR5ES. Myšleno do toho rapida s motorem 136.
20:52:45
29.12.2009
29.12.2009

Zeke-ten šestý
-> Kuladmin: ve formanu uz vim, v rapidu nikoliv.... :/ ja ani hlavne ten motor, co mam ted v rapidu nestavel, respektive neprestavoval do skodovky....takze nevim co je to zac
20:51:33
29.12.2009
29.12.2009

Kuladmin
-> Zeke-ten šestý: AHA uz zase?? Cece ty ani nevis co mas v autech za motory??
20:50:23
29.12.2009
29.12.2009

Zeke-ten šestý
-> werty: jo tak....takze musim jeste prozkoumat to cislo na favo motoru v rapidu, co je to vlastne zac....ale na to cislo vubec neni videt....jen podle svicek co v tom ted sou usuzuju, ze je to 136stka....
20:48:19
29.12.2009
29.12.2009

Kuladmin
-> werty: Dyt to chce do 136.