skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
zase problem
prohledat
421 příspěvků (zobrazeno 351 až 400) od 23.12.2009 do 19.09.2015, založil/a Zeke-ten šestý
20:47:42
29.12.2009
29.12.2009

Kuladmin
-> Zeke-ten šestý: Jop to jsou oni.
20:46:56
29.12.2009
29.12.2009

werty
-> Zeke-ten šestý: Tam je to s těma NGK trochu na štíru... NGK BKR6ES jsou předepsané jen pro 50 kW verze tzn. 136B/136X. Setkal jsem se s případem kdy se do Fav 135 daly právě tyto svíčky a neskutečně rychle se zanesly uhlíkovými úsadami tzn. že byly moc studené. Naproti tomu pokud se do 135 dají ať už omylem nebo chtěně svíčky DR15YC pak se žádné zásadnní množství úsad netvoří. Můj dojem je že NGK BKR6ES jsou ještě o chlup studenější než Brisk DR15YC... byť podle tabulek, které mám k dispozici jsou tyto svíčky záměnné. Pro tenhle můj dojem by hovořil i fakt že podle Andrta jsou jak pro 135 tak i 136 předepsané svíčky NGK BCPR5ES.
20:44:29
29.12.2009
29.12.2009

Zeke-ten šestý
20:37:32
29.12.2009
29.12.2009

Zeke-ten šestý
-> doly120-ten třetí:o): tak ja nemam decku pred chladicem, ani nove cidlo a teplotu mi to drzi ted v zime tesne pred cervenym polem...mam spatny termostat
20:32:26
29.12.2009
29.12.2009

Kuladmin
-> doly120-ten třetí:o): A co termostat pokud se ti to neohreje na provozni teplotu tak termostat. Decka zvlaste u shade kde je motor vzadu je uplne k nicemu. Pac tam kolobeh vody dokud neotevre termostat neni.
U aut kde je motor vepredu uz dle meho trosku ucinek ma ale ne ze by chranila chladic s vodou ale spis ten proudici vzduch na blok kteri je tim o trosku mene ,,ofukovan,, za jizdy.
U aut kde je motor vepredu uz dle meho trosku ucinek ma ale ne ze by chranila chladic s vodou ale spis ten proudici vzduch na blok kteri je tim o trosku mene ,,ofukovan,, za jizdy.
20:31:29
29.12.2009
29.12.2009

Kuladmin
-> Zeke-ten šestý: Tam muzes dat ty sami NGK dyt je to ten samej motor.
20:30:42
29.12.2009
29.12.2009

doly120
-> Zeke-ten šestý: Hele,trochu mimo mísu,ale jak se ti to zahřívá? Já mám před chladičem koberec,nové čidlo teploty,nový budík a pořád se mi to nezahřívá,tak jak by mělo.. Teda aspon ne jak tu daval jeden člen fotku....
20:24:44
29.12.2009
29.12.2009

Zeke-ten šestý
-> werty: jo, kdyz uz sme u toho, jake svicky (nevim jesi mas zkusenost) doporucis do rapida do 136 motoru? je to facko motor predelany do šade....
17:14:09
29.12.2009
29.12.2009

Zeke-ten šestý
-> werty: -> Kuladmin: ok, momentalne sem rad ze mi to startuje... :)
17:08:56
29.12.2009
29.12.2009

Kuladmin
-> Zeke-ten šestý: Tak jak pise kolega mas spatny svicky.
17:08:02
29.12.2009
29.12.2009

werty
-> Zeke-ten šestý: Pak bys měl dát svíčky studenější tzn. DR15YC... Na zimu bych to možná nechal tak, ale na léto až budeš motor prohánět pak bych tam dal svíčky předepsané. Do 136B mám osvědčené NGK BKR6ES V-line.
16:54:35
29.12.2009
29.12.2009

Zeke-ten šestý
-> Kuladmin: tak motor mam 781.136B
18:18:34
28.12.2009
28.12.2009

suri
-> Kuladmin: asi tak , hrotiť to nemusíš , však ona sa kludne časom vyhrotí sama a nájdeš elektrodu rotečenú na ventiloch
15:57:52
28.12.2009
28.12.2009

Kuladmin
-> Tom.t: No to je sice hezky ale lepsi tam dat co tam opravdu patri. Proto se vyrabeji ze a s ruznymi teplotnymi hodnotami.
15:54:27
28.12.2009
28.12.2009

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Kuladmin: bych to tak nehrotil, pořád to bude lepší než nekolik let staré svíčky ..
15:48:11
28.12.2009
28.12.2009

Kuladmin
-> Zeke-ten šestý: tak co mas uz vis? pac jestli mas opravdu 136 50kW tak pak mas spatny svicky!!
15:45:13
28.12.2009
28.12.2009

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Zeke-ten šestý: není zač, a nastav ventily, sací 0,25mm / výfukové 0,20mm ... určite na to dlouho nikdo nešahal..
15:43:32
28.12.2009
28.12.2009

Zeke-ten šestý
-> Tom.t: ok diky za pomoc :)
15:43:03
28.12.2009
28.12.2009

Kuladmin
-> Tom.t: Radsi at se podiva na cislo a bude jistota.
15:41:10
28.12.2009
28.12.2009

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Zeke-ten šestý: máš motor 50kw 136B ... formany s tímhle motorem maji stejné typové označení škoda forman 135Glxi nebo lxi ..
15:39:37
28.12.2009
28.12.2009

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> ostra1.3: povídej, přehánej ...
12:44:34
28.12.2009
28.12.2009

Zeke-ten šestý
-> Kuladmin:



12:41:22
28.12.2009
28.12.2009

Kuladmin
-> Zeke-ten šestý: Nj tak v rapidu ani nechces aby bylo videt co je to za typ ze jo 

12:18:31
28.12.2009
28.12.2009

Zeke-ten šestý
-> Kuladmin: v rapidu mam taky motor z facka a taky tam neni videt co je to za typ, ale dle svicek 15 neco je to 136stka...
11:07:38
28.12.2009
28.12.2009

Kuladmin
-> Zeke-ten šestý: To umej od toho se chce odrazit viz muj minulej editovanej prispevek.
11:06:44
28.12.2009
28.12.2009

Zeke-ten šestý
-> Kuladmin: jo, po obede na to jeste kouknu, ja tam satral hadrou ale precist to neslo, je to tam spinavy jak....
11:03:21
28.12.2009
28.12.2009

Kuladmin
-> havlik: on ma v papirech prave todle 135 ale 50kW to nevim ze by existovalo a v tom je ten problem.
-> Zeke-ten šestý: Snimac najdes na prevodovce zeshora tesne u motoru jak je setrvacnik tak nad nim.
My nerikej ze neni aspon trosku videt na boku za rozdelovacem na cislo tak to necim omyj utri apod.
Pokud je to rok 1994 tak uz je to defakto motor co davali pak do feldy a ty byly i 135 i 136.Nasel jsme na netu normal formany 94 136. Chce to urcit typ motoru a pak mozna prijdes na to ze to mas opravdu 136 a mas tam pak jen spatny svicky das spravny a ejhle vono to pojede jak ma.
-> Zeke-ten šestý: Snimac najdes na prevodovce zeshora tesne u motoru jak je setrvacnik tak nad nim.
My nerikej ze neni aspon trosku videt na boku za rozdelovacem na cislo tak to necim omyj utri apod.
Pokud je to rok 1994 tak uz je to defakto motor co davali pak do feldy a ty byly i 135 i 136.Nasel jsme na netu normal formany 94 136. Chce to urcit typ motoru a pak mozna prijdes na to ze to mas opravdu 136 a mas tam pak jen spatny svicky das spravny a ejhle vono to pojede jak ma.
11:00:33
28.12.2009
28.12.2009

Zeke-ten šestý
-> havlik: 135 50Kw
11:00:15
28.12.2009
28.12.2009

havlik
-> Zeke-ten šestý: a co je v papírech?:))
akorát nevim kde si přišel na to že se 136tky pak už nevyráběly:) i když většina formanů asi byla 135 to je pravda
akorát nevim kde si přišel na to že se 136tky pak už nevyráběly:) i když většina formanů asi byla 135 to je pravda
10:59:33
28.12.2009
28.12.2009

Zeke-ten šestý
-> Kuladmin: snimac polohy klikovky, to je kde?
to je ten snimac otacek? jinak i v mototechne mi rikali, ze 136stky se prestaly vyrabet nekdy kolem roku 1991 takze tohle je 135 motor...a na motoru nevim co je, nedalo se to precist ani se tam poradne dostat

10:54:27
28.12.2009
28.12.2009

Kuladmin
-> Zeke-ten šestý: A co je teda na bloku za cislo 135 nebo 6? Svicky jsou pro 135, kdybys mel ale 136 tak tam patrej 15. Jeste mrkni a aspon ocisti vicko rozdelovace a palec. A aspon ocisti ten snimac polohy klikovky budou na nem urcite spony pac je magnetickej.
10:17:40
28.12.2009
28.12.2009

Zeke-ten šestý
Tak díky všem, už startuju...vyměnil sem svíce, byly tam Brisk D17YC a ja tam ted dal novy Brisk DR17YC.
Původní svíce měly sešlehané elektrody....
Ted jeste vymenit to cidlo na volnobeh do prevodovky, bo jak to nedrzim pod plynem zdechne to....(az jak se to ohreje uz to volnobeh drzi :))
Původní svíce měly sešlehané elektrody....
Ted jeste vymenit to cidlo na volnobeh do prevodovky, bo jak to nedrzim pod plynem zdechne to....(az jak se to ohreje uz to volnobeh drzi :))
08:13:11
28.12.2009
28.12.2009

suri
Tampajs 27.12.09 23:14:53 napsal:
→ Tom.t: To neni pravda už sem viděl nejméně
5 případů kdy auto třeba po 50km jízdy chcíplo a dokud nevychladlo tak
nechtělo naskočit.. To samý se studenym.. Nechce chytit studený a když
chytí tak chvilkama cuká a dusí se.. A všude to bylo snímačem je to tak ako hovoríš , a boli aj čidlá otáčok čo BMM z cukaním natočili a na Mpi ani neškytly .
-> Zeke-ten šestý: však vyber sviečky očisti daj nové káble očisti kontakty vo viku a na palci rozdelovača a skús ako to páli , akú to má vôľu na rozdelovači? prestih nastavený ok ? káble zapojené ok ? podopájaj konektory teploty a pod . očisti a zapoj , vyskúšaj iné čidlo otáčok , nieže by to malo veľký súvis ale aj ventily môžeš nastaviť a neuškodíš motoru . ale ono sa stým budeš stať týždeň a nakoniec bude prerušený nastavovač klapky alebo podobná vec , chcelo by to napojiť na VAG a prečítať chyby ale dosť často tam nič nebude .
→ Tom.t: To neni pravda už sem viděl nejméně
5 případů kdy auto třeba po 50km jízdy chcíplo a dokud nevychladlo tak
nechtělo naskočit.. To samý se studenym.. Nechce chytit studený a když
chytí tak chvilkama cuká a dusí se.. A všude to bylo snímačem je to tak ako hovoríš , a boli aj čidlá otáčok čo BMM z cukaním natočili a na Mpi ani neškytly .
-> Zeke-ten šestý: však vyber sviečky očisti daj nové káble očisti kontakty vo viku a na palci rozdelovača a skús ako to páli , akú to má vôľu na rozdelovači? prestih nastavený ok ? káble zapojené ok ? podopájaj konektory teploty a pod . očisti a zapoj , vyskúšaj iné čidlo otáčok , nieže by to malo veľký súvis ale aj ventily môžeš nastaviť a neuškodíš motoru . ale ono sa stým budeš stať týždeň a nakoniec bude prerušený nastavovač klapky alebo podobná vec , chcelo by to napojiť na VAG a prečítať chyby ale dosť často tam nič nebude .
23:26:07
27.12.2009
27.12.2009

Zeke-ten šestý
-> Tom.t: mam plastovy kryt, drzi na 3 sroubech a sponach…ale v TP je psany ze je to forman 135 GLXi (na aute je stitek LXi) takze asi nejaky šmelo… takze motor je 136 dik :) zejtra jeste kouknu primo na motor co je na nem napsanyho
23:14:53
27.12.2009
27.12.2009

Tampajs
-> Tom.t: To neni pravda už sem viděl nejméně 5 případů kdy auto třeba po 50km jízdy chcíplo a dokud nevychladlo tak nechtělo naskočit.. To samý se studenym.. Nechce chytit studený a když chytí tak chvilkama cuká a dusí se.. A všude to bylo snímačem
23:10:55
27.12.2009
27.12.2009

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Tampajs: snímačem otáček to nebude ... ten vetšinou bud jede nebo nejede a bez jeho signálu motor nenaskočí ..-> Zeke-ten šestý: diagnostika v tvém případe ti řekne kulový ..
proč dělat věci jednoduše když to jde složitě ?
kup ty svíčky kabely a vzduchovej filtr a uvidíš ..
jinak to jestli máš 40kw 135B nebo 50kw 136B poznáš i dle telesa vzduchového filtru ...
pokud je kulatej a plechovej a drží jen na sponách tak je to 40kw, pokud je plastovej a krome spon jdou zeshora přes nej tři šrouby na 13 klíč, tak je to 50kw .. pokud je ovšem vše origo a nikdo nic neměnil, což asi neměnil ..
proč dělat věci jednoduše když to jde složitě ?

jinak to jestli máš 40kw 135B nebo 50kw 136B poznáš i dle telesa vzduchového filtru ...
pokud je kulatej a plechovej a drží jen na sponách tak je to 40kw, pokud je plastovej a krome spon jdou zeshora přes nej tři šrouby na 13 klíč, tak je to 50kw .. pokud je ovšem vše origo a nikdo nic neměnil, což asi neměnil ..
22:58:08
27.12.2009
27.12.2009

Zeke-ten šestý
-> Tampajs: jojo, jeste by to chtelo napojit na tu diagnostiku, tam ti to rekne i jaky cidlo je treba ko ? :)
22:56:31
27.12.2009
27.12.2009

Tampajs
Svíčky kabely víčko palec to je základ a pak hlavně snímač otáček to je mrcha co dokáže dělat pěknou neplechu
22:53:29
27.12.2009
27.12.2009

Zeke-ten šestý
-> Tom.t: ok, zejtra se na to vrhnu :)
22:43:03
27.12.2009
27.12.2009

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Zeke-ten šestý: první co udělej je kup nové svíčky, kabely a vzduchový filtr .. jsou to korunové položky a spotřebné věci, tak nevím co řešíš

22:40:29
27.12.2009
27.12.2009

Kuladmin
-> Zeke-ten šestý: Zacal bych tema svickama.
22:32:22
27.12.2009
27.12.2009

Zeke-ten šestý
jeste me napada, ze to pri prudkym pridani plynuskube, cuka nebo se dusi....
21:32:43
27.12.2009
27.12.2009

Zeke-ten šestý
-> Kuladmin: je mozny ze je to svicema....zejtra zkouknu jesi tam de palivo a jakej je to teda typ motoru v tom
21:30:58
27.12.2009
27.12.2009

Zeke-ten šestý
-> Kuladmin: OK :)
21:28:39
27.12.2009
27.12.2009

Kuladmin
-> Zeke-ten šestý: Ver mi je to tak. Mrkni na ten blok a budes vedet hned.
21:24:55
27.12.2009
27.12.2009

Zeke-ten šestý
-> Kuladmin: tak nekdo mi zase rika neco jinyho...nevim, ale je to tedy asi 135tka
21:23:18
27.12.2009
27.12.2009

Kuladmin
135 je 40kW 136 ma 50kW tak to neco nekdo popletl radeji mrkni primo na blok motoru za rozdelovac co opravdu je to za motor a dle toho se urcej svicky
21:23:11
27.12.2009
27.12.2009

Zeke-ten šestý
-> Kuladmin: v technicaku (mam u sebe jen malej) je napsano forman 135 GLXi (na aute je teda jen LXi) a kdyz se z velkyho technicaku opisovaly udaje, tak tam bylo 50Kw....(ale velkej technicak ted u sebe nemam)
21:21:22
27.12.2009
27.12.2009

Kuladmin
-> Zeke-ten šestý: mmt pockej 135 a 50?? to mas divnou kombinaci ne?
21:20:56
27.12.2009
27.12.2009

Zeke-ten šestý
-> Kuladmin: je to 135 50Kw