skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mpi do Shade
-> darklord: kruzky aj vsetky veci mam 2x cip somumiestnil aj dopredu kruzku aj do stredu aj na kraj a vysledok stale ronaky...
-> Rapi1: citaci kruzok mas v poriadku? cip mas umiestneny spravne?
-> Minott: to uz som prave skusal....stale rovnaky vysledok...RJ blokovana imobilizerom...a immo hlasi chybu kluc-slaby sifnal....vyskusana dalsia RJ so sparovanym immo z jedneho auta a vyedok stale rovnaky....neviem kde hladat chybu...
-> Rapi1 27.09.16 20:33:23: predpokladam ze mas immo vymontovane z nejakeho auta kde uz bol klucik sparovany s immo krabickou.vyskusaj :adresa 25-kanal 10- vymazat adaptacne hodnoty.adresa 01-kanal 10- vymazat adaptacne hodnoty,![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Petr Volfik 05.07.12 22:49:13: Skusal niekto toto zapojenie? ja to tak mam a stale mi RJ hlasi ze je blokovana imobilizerom...imobilizer hlasi slaby signal na kluci...skusal som dalsiu RJ s dalim immo boxom a citackou a stale rovnaka chyba...immo nereaguje ani sparovanie...neviem si s tym uz rady...![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
Nevíte někdo jaký má být odpor na origo čidlo z MPi aby to sedělo na budíky 742?
Mnojo tohle schéma jsem tenkrát tvořil já, jestli neni prohozená 30tka svorka s 15tkou. To by vysvětlovalo to vybíjení a zapomínání nastavení klapky. Ale nevim, fakt už si to nepamatuju. Nejlepší by bylo oměřit nějakou feldu, jak to tam je.
Skusal sksim pozreť ešte zapojenie lebo RJ mam stale pod štavou a vibija mi to baterku
-> andrej,andrejovic: RESET RJ si skusal ?
Nastavim klapku do zakladnej polohy všetko v poriadku ale ked odpojim baterku a znovu ju pripojim tak je zasa rozladena jako keby sa neuložili hodnoty
co ti to robi ..??
kolisu otacky ..?
kolisu otacky ..?
Ahojte tak mam v 120tke motro 1,3 MPi, viresetovanu klapku diagnostikou ale ked odpojím a znovu pripojím baterku tak sa hodnoty vymažu a zas je to rozladene nevie niekto poradit?
-> Stepan FUN: nie nechcem menit potrebujem zohnat ešte jednu dražkovanu remenicu..
-> LUKAS: Jen bacha - FE od myslím 96 mělo jiný průměry kliky... Ale vzhledem k tomu, že chceš měnit drážkovanou za klíňákovou, taky bys neměl mít problém. ;-)
-> Stepan FUN: Dakujem, toto som potreboval vedet :)
-> LUKAS: Fa mělo drážkovaný řemenice. Od modelu 94 nahoru. A celkem dobře se mohlo stát, že jedny z posledních FA za roku 93 před celozávodkou (a tudíž ještě s karburátorem) měly tyhle řemenice taky... Ale to je doměnka. Jinak řemenice jsou záměnný kus za kus...
-> LUKAS: pokud je to 136 bez ničeho tak je to mix
rychla otazka ,mam motor s fav 136 karbec a ma tam už dražkovane remenice...a cchcem sa spytat či sa menili remenice dražkovane na klukach FAV-FEL alebo su rovnake priemer Atd. ..je dost možne že tento motor čo mam je skladačka zo zmesy fa fe....a fačko nemalo nikdy dražkovane remenice ...?
-> andrej,andrejovic: 3Bar
Potrebujem radu kolko tlači palivove čerpadlo vo felici ?
-> Majki: Pokud na tom netrvas tak nikam... Pokud budes neco nastatovat diagnostikou v ukonu, ze tam nesmi byt chyby, tak to pripoj. Jinak tam nemusi byt ani ten ventil ;)
-> Majki 31.03.15 21:08:13: Takže odešly 2 svíčky.... kdo by to čekal u nových svíček... ale další dotaz, Kam máte zapojenou hadici od aktivního uhlí?
Kdyz snimac teploty snima spatne teplotu, je tam tam skodovackej starter, kterej sotva toci, tak to auto driv ulejes nez chytne...
-> pavucina 31.03.15 21:19:47: jak se cidlo teploty a starter ovlivnuji?
-> Řízek: 4ty.... A furt nic...
-> Milan 136: to me nenapadlo zkusim z jineho auta![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Milan 136: to me nenapadlo zkusim z jineho auta
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Majki: zkus jinej snimac otacek
-> Majki: nepropouští vstřiky?
-> darklord: vchechno se jevilo normalne. Tj. Teplota byla kdyz jsem to pripojil na diag. byla 57stupnu... Asi hodinu po tom co jsem prijel....
-> pavucina: cidlo je v domku termostatu. Takze tam snad problem nebude. Cidlo jsem zkousel i z dvou ruznych aut a beze zmeny. Starter tam uz je druhy ale origo 120... Takze zkusim reduktor z fely, snad to pomuze, zatim zkusim odpojit ty vstriky. Dik moc za radu![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> pavucina: cidlo je v domku termostatu. Takze tam snad problem nebude. Cidlo jsem zkousel i z dvou ruznych aut a beze zmeny. Starter tam uz je druhy ale origo 120... Takze zkusim reduktor z fely, snad to pomuze, zatim zkusim odpojit ty vstriky. Dik moc za radu
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> minno: nemáš, ale já myslím, že to k tomu ještě dospěje :)
Nejlepe v domku termostatu samozrejme.
-> pavucina: len tak zo zaujímavosti, čo v tomto prípade znamená "Spatne umistene cidlo teploty" a aké je reálne riešenie, aby to fungovalo, ako má? MPi v škodovke nemám, len ma to zaujíma.
Spatne umistene cidlo teploty, pokud mas skodovackej starter tak v tomto spojeni to fakt chyta na kokot...
Moznost jak to nastartovat je odpojit dva vstriky, jit to nastartovat ono to chytne na ty na odpojeny, pak to zacne bezet na ty olity zapojeny, meizitim zapojis vsechny 4 a jedes.
Moznost jak to nastartovat je odpojit dva vstriky, jit to nastartovat ono to chytne na ty na odpojeny, pak to zacne bezet na ty olity zapojeny, meizitim zapojis vsechny 4 a jedes.
-> Majki: diagnostika nic znamena co? kolko ukazuje cidlo teploty ked je motor teply?
Tak už to vzdávám, MPičko ve eSku (mám v kartě) za studena chytne pohoda ale jakmile se zahřeje a nechá chvíli schladnout tak už nechytne, když vypnu a hned nastartuju tak pohoda... palivo jde a svíčko jsou trochu mokré ale ani škyt, diagnostika nic... Kde hledat problém?
-> Dušan: ...tak jak řikáš, jde všechno ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> ochoda: kdo se boji nesmi do lesa. Porad tam jsou 4 valce ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Dušan: Tak Mpi na 5k by bylo hoší žejo. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> ochoda: takovy problemy
jde vsechno :)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MOLSO: Díky, takže odpověď zní: Ano, jde to. ...já jen vymejšlim co dál až mě vyhoděj z technickej s fávem a budu nucenej vrátit tam 5kanál. Dávat tam zpět fáčko se mi chtít nebude. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Vim, že se tu řeší mpi, ale téma o bmm sem nenašel. Nezkoušel jste někdo dát BMM 50kw vstřikování na 5kanál?
-> castrol, MOLSO:
Hovadá ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![145](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/145.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Qwak: Jak se to vezme, ale pohybuju se tam casto :)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: si taky pražák?
-> francomk: tak jo ked to nieje stavane na plyn![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Qwak: Se divim, ze jsem te jeste nepotkal :-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jeli zamnou ale nechali mě bejt,. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> francomk: ked musi fetovat LPG tak sa mu necuduj ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Qwak: Qwák terorizuje Prahu :-D A sli po tobe benga?