skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Lidl a jiné akční nabídky
prohledat
3566 příspěvků (zobrazeno 351 až 400) od 06.12.2013 do 23.05.2025, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 29.05.24 08:14:32: jo tohle je nahovno. Chteji vsechno znova zpravidla. Ale vetsinou proste jen poslou novej kus nebo penize a ani starej nechteji zpatky.
Vzali jsme do práce na občasné žvýkání kompresor z Lidlu. Používá se sporadicky max. na ofoukání ležáků apod. Po roce na tom shořel motor. Po reklamaci jsem byl odkázán na servisní středisko Garland Distributor s katastrofálními referencemi.
Typičo, to má být zase co? Počítám, že jim budu muset nadatlovat nebo nahlásit znova všechno co jsem napsal do reklamačního Lidlprotokolu.
No, nevím, jestli tam ještě něco koupím. Chci reklamaci vyřešit s obchodem kde jsem to koupil a ne nějakým partnerem....
Typičo, to má být zase co? Počítám, že jim budu muset nadatlovat nebo nahlásit znova všechno co jsem napsal do reklamačního Lidlprotokolu.
No, nevím, jestli tam ještě něco koupím. Chci reklamaci vyřešit s obchodem kde jsem to koupil a ne nějakým partnerem....
-> CHIP: Hm, to vypadá na zkrat v jednom článku...

Tak vyzkoušel jsem relativně prasárnu .. jak mi tady bylo porazeno.
Připojil jsem paralelně autobaterii. Napětí na autobaterii viditelně spadlo, ale nic tragického. Nechal jsem vše chvíli tak. Připojil jsem nabíječku k motobaterii zapnul nabíjení a nechal chvíli nabíjet. Za 10 minut jsem odpojil autobaterii a napětí na motobaterii opět padlo pod jedenáct voltů a nabíječka se vypla. Nechal jsem tedy autobaterii připojenou asi dvě hodiny i s nabíječkou. Po odpojení autobaterie opět ihned padlo napětí na motobaterii pod 11 voltů. Takže baterie, kterou jsem zakoupil 12.4. půjde na reklamaci.
Připojil jsem paralelně autobaterii. Napětí na autobaterii viditelně spadlo, ale nic tragického. Nechal jsem vše chvíli tak. Připojil jsem nabíječku k motobaterii zapnul nabíjení a nechal chvíli nabíjet. Za 10 minut jsem odpojil autobaterii a napětí na motobaterii opět padlo pod jedenáct voltů a nabíječka se vypla. Nechal jsem tedy autobaterii připojenou asi dvě hodiny i s nabíječkou. Po odpojení autobaterie opět ihned padlo napětí na motobaterii pod 11 voltů. Takže baterie, kterou jsem zakoupil 12.4. půjde na reklamaci.
-> CHIP 28.05.24 08:02:58: Nechci dávat návod na něco nebezpečného, ale já už jsem pár mrtvějších baterek dokázal i na obyčejné nabíječce nastartovat tím, že jsem jim těch 12 V dal "nějak jinak"... Většinou stačilo připojit nabíječku a vedle zapojit přes kabely druhou baterku, nebo jiný zdroj 12V tak, aby nabíječka začala nabíjet, po chvilce odpojit druhý zdroj a nabíječka většinou jela dál...
Ale jak říkám, je to relativně prasárna...
Ale jak říkám, je to relativně prasárna...
-> Sita 28.05.24 11:54:11: Ale chce to místo a "svaly".. Moje už nebyla vyndaná z regálu v garáži celý léta, Mohamed holt musí k hoře - když nezaberou soudobý šidítka..
(mám prakticky stejnou, jen bez madla - ty jsou ve více kusech na kuchyňským nábytku z konce 50. let pro změnu ve sklepě)
(mám prakticky stejnou, jen bez madla - ty jsou ve více kusech na kuchyňským nábytku z konce 50. let pro změnu ve sklepě)
-> Sita: Něco podobného mám .. roky jsem to nepoužil .. a včera když jsem to připojil .. tak to dává víc jak 20 voltů .. musím se do toho podívat.
-> Bukaj: Vyzkouším nechat připojeno déle.
-> Bukaj: Vyzkouším nechat připojeno déle.
-> CHIP 28.05.24 11:14:55: Nech ji připojenou o chvilku dýl (pár minut by mělo stačit)...
-> CHIP 28.05.24 08:02:58: Já to dělám tak, že k vycucané baterce připojím (samozřejmě paralelně) jinou baterku a spustím nabíjení. Po chvilce můžu tu funkční baterku odpojit a nechám to na nabíječce, dokud není nabito 

-> CHIP: to nemas zadnou trafo nabijecku? Koupil bych neco oldschool, protoze nez vyhazovat 1500 za dalsi pulsni, tak to bych si radsi koupil novou baterku :D
neco takovyho proste za par korun. Kdyz dojdes nekam na blechac, urcite tam tohodle sezenes mraky...
aukro.cz/autonabijecka-zd roj-transformator-70633852 81?utm_source...
neco takovyho proste za par korun. Kdyz dojdes nekam na blechac, urcite tam tohodle sezenes mraky...
aukro.cz/autonabijecka-zd roj-transformator-70633852 81?utm_source...
-> saskyn2: No .. já to už zkoušel .. a udělalo to co jsem psal.
-> CHIP: nemusíš, ona se během chvilky oživí a nabíječka to pobere
-> vhml: Ale to musím nechat připojený obě baterky .. protože v momentě, když tu lepší vypojím,aby se nabíjela jen ta opravdu vybitá, tak klesne napětí okamžitě pod 11 V a nabíječka se vypne.
-> vhml 28.05.24 10:46:28: Presne tak...
Jinak elektronicky nabijecky Noco mivaj funkci force, ktera rozbehne i mrtvou baterku... Kazdopadne jestli mela baterka dlouho 11 V, tak ji to ukouslo kus zivotnosti... resp i kapacity a tak.
Jinak elektronicky nabijecky Noco mivaj funkci force, ktera rozbehne i mrtvou baterku... Kazdopadne jestli mela baterka dlouho 11 V, tak ji to ukouslo kus zivotnosti... resp i kapacity a tak.
-> CHIP 28.05.24 08:02:58: pripoj nabjecku a pres kabely tam pripoj druhou baterku, ona vidí 12+, zapne se a pak už pojede i na vybitý baterce.
-> Jirik_Tuňák1983: No jo .. ale tahle tebou uváděná se již neprodává .. 

-> CHIP 28.05.24 08:02:58: Mám tuhle od AEG, ta brala i baterie, které Lidl nabíječka nevzala. U té níže v odkazu nedokážu posoudit.
Hmm .. hmm .. tak včera se u jedné mé baterie do motocyklu povedlo ji dostat pod 11 voltů .. ani jedna z mých nabíječek baterií ji nedetekuje. Moje otázka zní .. má někdo nějakou nabíječku, která se dá nyní koupit, která začne dobíjet i podvybité baterie ?
Dokáže to třeba něco takového ?
www.lidl.cz/p/.../p100367 385
Dokáže to třeba něco takového ?
www.lidl.cz/p/.../p100367 385
-> stepan: jo takle... vono by mi stacilo nebejt linej a jit se na tu pojistku kouknout :-)
-> P@WL: Právě to jde udělat bez zásahu. Někdo to dával na Facebook. m.facebook.com/story.php?
id=2033168... Doufám, že odkaz bude fungovat.
-> stepan 24.05.24 21:02:07: Čo tak počúvam, vytáča to každého užívateľa
...ale nie každý má odvahu hrabnúť sa do toho, kým to je v záruke
aj keď za tú cenu....


-> Jarda/felda 24.05.24 19:35:15: Uvádzajú pol metra, zatiaľ som sa tak vysoko nedostal... nepotreboval som
-> minno 24.05.24 19:40:18: Jo, to je presne ono.... Ja čím viac vidím ľudí s tým robiť, tým viac to potrebujem, a keďže teraz dali do predaja túto novú verziu,kde je v balení batéria a nabíjačka, nie je snáď nad čím váhať
obzvlášť keď to tu páni pochvaľujú

-> minno 24.05.24 19:40:18: Jo, to je presne ono.... Ja čím viac vidím ľudí s tým robiť, tým viac to potrebujem, a keďže teraz dali do predaja túto novú verziu,kde je v balení batéria a nabíjačka, nie je snáď nad čím váhať

-> ajok 24.05.24 10:03:52:
Mám ten reflektor i 4Ah baterky, ale nikdy jsem nezkoušel kolik to na plný nabití vydrží..
Koupil jsem si totiž i tu chytřejší nabíječku a baterky nabíjím jen na 60%, aby se při skladování zbytečně nekurvily nabitý.
Každopádně bych se toho nebál a řešil to případně koupí druhé baterky. Doufám, že to chvíli vydrží.
Mám ten reflektor i 4Ah baterky, ale nikdy jsem nezkoušel kolik to na plný nabití vydrží..
Koupil jsem si totiž i tu chytřejší nabíječku a baterky nabíjím jen na 60%, aby se při skladování zbytečně nekurvily nabitý.
Každopádně bych se toho nebál a řešil to případně koupí druhé baterky. Doufám, že to chvíli vydrží.
-> stepan: jo ta mě taky toči :-) 3D tiskem jak?
-> P@WL: Ještě jsem si vzpomněl, že mě hodně vysírala bezpečnostní pojistka na tý Parkside ráčně, ale naštěstí to jde snadno vyřešit 3D tiskem.
-> P@WL 22.05.24 11:17:31: Totok? www.lidl.sk/p/.../p100372
823
Tiež už dlhšie pokukávam po aku račni, ale zatiaľ som sa nodhodlal
Takže asi sa už
Tiež už dlhšie pokukávam po aku račni, ale zatiaľ som sa nodhodlal


-> P@WL 24.05.24 10:32:14: kolik to má zdvih ? chystám se pořídit větší (vyšší) auto a obávám se že muj starek malej už na to nebude stačít 

-> Eidy 24.05.24 13:22:27: To som teda ešte neskúšal
pozriem to....
Áno, ten šrob budem musieť tiež modifikovať, nemôže byť dotiahnuty na doraz

Áno, ten šrob budem musieť tiež modifikovať, nemôže byť dotiahnuty na doraz
-> P@WL: Jsem rád, že jsem doporučil dobře. Příjemně mě překvapilo, jak jemně se dá nastavit vypouštěcí ventil. A jediná věc, co jsem upravil, je jemné zkrácení šroubu, kterým se pojišťuje násada v pumpovacím ramenu. Při dotažení nešlo trubkou skoro točit. Jinak za mě taky spokojenost.
A len tak mimochodom, na odporúčanie od Mr -> Eidy: som si zakúpil od Redats hever. Hoci ho mám dokopy tri dni, zatiaľ splnil všetky očakávania a požiadavky. Ako prvá vec ma zaujímala výška patky v najnižšom bode, aby nebol problém so zdvíhaním nízkych áut.
Výška je teda reálne sľubovaných 70mm a napríklad pod moju Feliciu som ho dostal bez nejakých obštrukcií
Druhá vec je zdvih, ktorý je moc príjemný a relatívne rýchly
Ani celková váha heveru pri prenášaní nieje nijak závratná
Teraz už len dúfať, že vydrží toľko, čo tej malý zmetok z Lidla ( cca 5 rokov ) ...
Výška je teda reálne sľubovaných 70mm a napríklad pod moju Feliciu som ho dostal bez nejakých obštrukcií

Druhá vec je zdvih, ktorý je moc príjemný a relatívne rýchly
Ani celková váha heveru pri prenášaní nieje nijak závratná
Teraz už len dúfať, že vydrží toľko, čo tej malý zmetok z Lidla ( cca 5 rokov ) ...

-> ajok: Já mám pracovní nabíjecí tuším Emos - starší a levnější model od tohoto www.filada.cz/emos-nabije
ci-svitilna-p4532-470lm ) a svítí luxusne. Nebo teda pro mě ideálně. Vydrží mi cca 4 - 5 hodin. Tchán má třeba baterku od Hechtu na baterii z akuvrtačky a to moc nesvítí. Byť to vydrží svítit dlouho - kolem 6 hodin. Baterku ale nevím kolik Ah má.
Nevíte jak svítí a jak dlouho vydrží svítit třeba na 4Ah baterku ten reflektor parkside? Potřebují hodně světla pod autem a ty pracovní světla, co mám jsou bludicky. Děkuji. Mám jednu nabíjecí lampu zelenou parkside a ta svítí asi nejvíc, ale stejně to je málo.
-> stepan 22.05.24 11:30:44: ty Milwaukee jsou asi 5 různých typů. Malý velký prodloužený atd. Je fakt že kam by člověk potřeboval tam se to většinou nevejde a kde je dost místa tak je rychlejší rázák
Hlavně si nekupujte sekačky LUX v OBI... pár jsem jich tu měl, u těch malých plasťáků praskají páčky vypínače a je to chrastítko... a u větší zase jsou vyhořelé jednotky ovládání motoru.
-> Jirik_Tuňák1983:
Mně se líbí tuto, ale nějak jsem po referencích více nepátral..
www.egostroje.cz/aku-trav ni-sekacky/aku-sekacka-s-p ojezdem-lm2020e-sp
Mně se líbí tuto, ale nějak jsem po referencích více nepátral..
www.egostroje.cz/aku-trav ni-sekacky/aku-sekacka-s-p ojezdem-lm2020e-sp
-> P@WL: Máme tuhle a spokojenost velká.
www.mountfield.cz/aku-sek acka-s-poj-greenworks-gd60 lm51sp2-60v-1aku4011
www.mountfield.cz/aku-sek acka-s-poj-greenworks-gd60 lm51sp2-60v-1aku4011
-> StepaNoFUN 15.05.24 07:24:05:
Mně se to zasralo benzínem od EuroOilu 5 měsíců od novoty. A to to dýl jak měsíc nestálo. Škodovka nebo stará Honda a starý Briggs na tenhle benzín jezdí roky a je jim to naprosto u prdele. Do Škodovky jsem teda Vervu začal brát taky, ale s ní zpravidla kolem nějaký benzínky, kde jí prodávají, jedu.
Mně se to zasralo benzínem od EuroOilu 5 měsíců od novoty. A to to dýl jak měsíc nestálo. Škodovka nebo stará Honda a starý Briggs na tenhle benzín jezdí roky a je jim to naprosto u prdele. Do Škodovky jsem teda Vervu začal brát taky, ale s ní zpravidla kolem nějaký benzínky, kde jí prodávají, jedu.
-> darklord 13.05.24 10:07:44:
Protože starý keply to nepotřebujou. Až co se našim koupila nová sekačka s Honda GCVx motorem a já koupil novej motor na Varinu. A jezdit 30 km pro Vervu, to mě fakt nebaví. Vzít to při cestě zase znamená, že bude smrdět celý auto, protože se kanystr v kufru nafoukne hned, jak na auto zasvítí sluníčko. Hlavně si na to ale musim vzpomenout, když jedu autem jednou za 14 dní.
-> ajok 13.05.24 20:38:29:
Benzín bez biosložky u nás nejsem schopnej koupit a jezdit na Moravu pro něj nebudu.
Protože starý keply to nepotřebujou. Až co se našim koupila nová sekačka s Honda GCVx motorem a já koupil novej motor na Varinu. A jezdit 30 km pro Vervu, to mě fakt nebaví. Vzít to při cestě zase znamená, že bude smrdět celý auto, protože se kanystr v kufru nafoukne hned, jak na auto zasvítí sluníčko. Hlavně si na to ale musim vzpomenout, když jedu autem jednou za 14 dní.
-> ajok 13.05.24 20:38:29:
Benzín bez biosložky u nás nejsem schopnej koupit a jezdit na Moravu pro něj nebudu.
-> stepan 22.05.24 11:30:44: To rád počujem, práve porovnanie s Milwaukee som videl a bolo tak 50/50, pretože v istých veciach viedla jedna v iných zasa druhá
-> P@WL: Mám ji a spokojenost. Porovnat můžu jenom s Milwaukee v práci, a s tou se dělá mnohem hůř, je zbytečně o dost větší.
Pekný deň prajem vospolok
Už dlhšie pozerám po Aku račni, konkrétne ma zaujal klasicky Parkside
Asi to bude aj tým, že je k nej tak nejak dosť recenzií s celkom dobrým hodnotením a cena už vôbec nie je zlá
Zaujímali by ma teda aj vaše názory
Prípadne ako to je v porovnaní napríklad s produktom od Yato, ktorý je malinko drahší
Za každý poznatok budem vďačný
Už dlhšie pozerám po Aku račni, konkrétne ma zaujal klasicky Parkside

Asi to bude aj tým, že je k nej tak nejak dosť recenzií s celkom dobrým hodnotením a cena už vôbec nie je zlá
Zaujímali by ma teda aj vaše názory
Prípadne ako to je v porovnaní napríklad s produktom od Yato, ktorý je malinko drahší

Za každý poznatok budem vďačný

-> Bukaj 15.05.24 18:32:48: Jo, ta biozdrclina fakt nejde.. ani zapálit. O vosku jsem nevěděl, čím se rozpouští = nezkoušel jsem. Ale dobrý info, možná akorát budu potřebovat naředit.

-> Jozka: Jo, tak něco. Ale štěpařský vosk rozpustím benzinem. Tu zdrclou biosložku nikoli...

-> StepaNoFUN 15.05.24 07:24:05: On je asi (pominu-li cenu) největší problém, kde ten Aspen brát. Zatímco Vervu natankuju prakticky kdekoli, když jedu někam pracovně, tak Aspen bych možná hledal v nějaké specializované prodejně s motorovými stroji, hobbycentrech apod.? Každopádně nic, co by bylo při cestě, jako Benzina a rozhodně to "nenakoupím" tak rychle, jako u čerpačky.
Navíc Vervu používám na úplně všechno - na čištění dílů od mastné špíny (nejen karburátorů), do sekaček, 2t strojů, vozím v každém autě 5l kanystr jako rezervu a pro strýčka příhodu...
To by se mi asi s Aspenem prodražilo...
Navíc Vervu používám na úplně všechno - na čištění dílů od mastné špíny (nejen karburátorů), do sekaček, 2t strojů, vozím v každém autě 5l kanystr jako rezervu a pro strýčka příhodu...
To by se mi asi s Aspenem prodražilo...

A to je takovej problém do tý zahradní techniky, která leží ladem, nalejt Aspen, kterej má zaručenou skaldovatelnost 5let v kanystru a rok v nádrži?
Do motorovky a do křoviňáku, který používám třeba jednou za 3 měsíce na chvíli už nic jinýho neleju, protože u toho 2T to dává kuwa smysl vzhledem k (ne)mazivosti oleje v normálním benzínu. Když půjdu do lesa kácet, nebo sekat něco většího, tak to prostě smíchám s normálním čerstvým namíchaným benzínem a budu do toho lejt normální. Po skončení naleju půllitr Aspenu, protočím a vím, že když to vezmu za půl roku, tak nastartuju a vím že dobrý.
Pokud máte problémy se 4T i s Vervou (což ani u centrály ani sekačky nemám), tak bych to zkusil.
Sice to stojí nesmysl, ale nalejt tam na zimu trochu, nechat proběhnout, aby to bylo i v karburátoru a nechat bejt. Na jaře na to natočit a přes sezónu tam lejt Vervu.
Ale jak říkám - u 2T to dává kuwa smysl, u toho 4T to provozuju jak praví návod k centrále - před delším odstavením zavřít benzín a nechat vyjet karburátor, aby se z něj nemělo co odpařovat a nemám s tím problém.
Do motorovky a do křoviňáku, který používám třeba jednou za 3 měsíce na chvíli už nic jinýho neleju, protože u toho 2T to dává kuwa smysl vzhledem k (ne)mazivosti oleje v normálním benzínu. Když půjdu do lesa kácet, nebo sekat něco většího, tak to prostě smíchám s normálním čerstvým namíchaným benzínem a budu do toho lejt normální. Po skončení naleju půllitr Aspenu, protočím a vím, že když to vezmu za půl roku, tak nastartuju a vím že dobrý.
Pokud máte problémy se 4T i s Vervou (což ani u centrály ani sekačky nemám), tak bych to zkusil.
Sice to stojí nesmysl, ale nalejt tam na zimu trochu, nechat proběhnout, aby to bylo i v karburátoru a nechat bejt. Na jaře na to natočit a přes sezónu tam lejt Vervu.
Ale jak říkám - u 2T to dává kuwa smysl, u toho 4T to provozuju jak praví návod k centrále - před delším odstavením zavřít benzín a nechat vyjet karburátor, aby se z něj nemělo co odpařovat a nemám s tím problém.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 14.05.24 20:23:19: Nevím. Ale problém s biosložkou (biolihem) není jen v tom, že by něco "rozežrala", ale hlavně v tom, že se z ní po nějaké době stane cosi, co vypadá jako melasa - jen to není rozpustitelné ve vodě ani v organickými rozpouštědly - jediné, co na to zabírá, jsou enzymy (biolihem zalepení díly nakládám do horké vody s pracím práškem - to jakžtakž funguje).
Jinak každému, komu předávám karburátor, doporučuji právě Vervu 100, protože s ní mám dlouholeté kladné zkušenosti a ani po několika letech používání a skladování přes zimu v nádrži jsem nezaznamenal problém s karburací u žádného stroje
Jinak každému, komu předávám karburátor, doporučuji právě Vervu 100, protože s ní mám dlouholeté kladné zkušenosti a ani po několika letech používání a skladování přes zimu v nádrži jsem nezaznamenal problém s karburací u žádného stroje

-> Tomaso435 14.05.24 19:51:05: Stejná zkušenost u skútru. Na první drcnutí. Už roky.
-> jerrom: A nebude problem v tom, ze jsou ty gumenny membrany a hadice zvykly na benal s biosrackama a pak to ta Verva rozezere...