Ten 1.0MPi vypadá zajímavě, ale to 1.2HTP vypadal taky :-D
www.tipcar.cz/magazin-jak
y-je-novy-trivalec-10-mpi-
ve-skode-citigo-5404.html
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Autoojetiny - problém Htp
13:31:44
13.05.2012
13.05.2012
Markop
15:30:58
12.05.2012
12.05.2012
Jarda/felda
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček 11.05.12 21:39:25: to je čtvrtej výbrus felicie
15:22:54
12.05.2012
12.05.2012
Markop
-> Vojtisek: Ale jezdí to :-D
14:48:15
12.05.2012
12.05.2012
Vojtisek
-> Markop: to už je pak ale trabant
14:43:57
12.05.2012
12.05.2012
Markop
-> Vojtisek: No, jen aby si výrobci neřekli že spíš jeden přebývá ;-)
14:25:17
12.05.2012
12.05.2012
castrol
-> Vojtisek:
14:17:46
12.05.2012
12.05.2012
Vojtisek
-> Markop: podle mě nepoučil, stále tam chybí jeden válec
14:15:14
12.05.2012
12.05.2012
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> King: můj kombík má 350tis km poctivých a jede jako zamlada, navíc na lpg.. dřív než ten motor, odejde kastle..
ale je to o údržbě, ty auta už jsou opravdu staré, a kupují to lidi víceméně na doježdení, takže na olej serou a pak to taky tak vypadá..
htp jsou o dost mladší a lidi na olej serou taky, to je taky kromejiného duvod proč odchází..
ale je to o údržbě, ty auta už jsou opravdu staré, a kupují to lidi víceméně na doježdení, takže na olej serou a pak to taky tak vypadá..
htp jsou o dost mladší a lidi na olej serou taky, to je taky kromejiného duvod proč odchází..
12:37:14
12.05.2012
12.05.2012
Markop
-> Kuladmin: Jo, ten.
10:13:10
12.05.2012
12.05.2012
Kuladmin
-> Markop: Jestli myslis ty motory co jsou v Citigo tak ty vypadaji nadejne zvuk to ma konecne zase jako motor do auta rozvody jsou delany remenem a jede to taky docela hezky.
09:28:33
12.05.2012
12.05.2012
Markop
Docela jsem zvědavý na ten nový tříválec 1.0MPi. Výrobce se nechal slyšet, že se z konstrukčních nedostatků 1.2HTP poučili, tak uvidíme.
01:21:41
12.05.2012
12.05.2012
darklord
-> King: no, pravda ze asi posli na olej vsetky, u posledneho to teda skoncilo az vyletom ojnice na vzduch. A popravde tiez tak nejak cakam kedy sa zacne hlasit sechs zylinder na odpocinok, boh vie co zazil.
00:06:56
12.05.2012
12.05.2012
King
-> darklord: Nezapomínat, že zetec je produkt z hloubi 90. let a ty auta ve kterejch vrněj, jsou vraždy s 200 a víc tkm na hrbu (nemluvíme o stavu počítadla km :). Proto jsem lovil v segmentu kupátek, kde 100-150tkm je i po těch letech uvěřitelnej proběh, protože "plnotučnej" zetec při dobrý péči údajně dá i 400tkm. Což je trošku v našich podmínkách problém, protože focusy a mondea z 90. let sedlaj už většinou týpci, co si s nějakou specifikací oleje nebo intervalem výměny moc hlavu nelámou, nehledě na to, že to jsou většinou volítaný hujdy z Říše. A právě na olej je zetec dost háklivej.
Samozřejmě, že povozy s roztočenou vrtulí ve znaku jsou jiná liga, ale i tam je potřeba po koupi občas udělat malou generálku motoru :)
Samozřejmě, že povozy s roztočenou vrtulí ve znaku jsou jiná liga, ale i tam je potřeba po koupi občas udělat malou generálku motoru :)
21:39:25
11.05.2012
11.05.2012
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
htp má písty 76,5 ... milimetr sem, milimetr tam
15:00:01
11.05.2012
11.05.2012
MATTESS
-> minno:
14:48:06
11.05.2012
11.05.2012
minno
-> MATTESS: kruh ako kruh, no nie? :)
14:47:10
11.05.2012
11.05.2012
MATTESS
vždyť ty kroužky jsou "skoro" stejný
14:37:48
11.05.2012
11.05.2012
Karel.
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: jsem si říkal co to je za krávovinu ty pístní kroužky, ale mlčel jsem
13:53:59
11.05.2012
11.05.2012
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
Karel. 11.05.12 12:19:25 napsal: → Tom.t – malej ale vychcanej překupníček: ventil se dá koupit výfukový dělá třeba česomotto já vím, já jen citoval z diskuze nějakýho chytrolína pístní kroužky z felície prej
12:54:15
11.05.2012
11.05.2012
palinator
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček 11.05.12 12:07:14:
Prej motory 1,4 44 kW a 55 kW trápí těsnění pod hlavou... zajímavý, že se o 50 kW nemluví a .... ahááá, von je vlastně 1,4 MPi a 1,4 16v úplně stejnej motor.
Prej motory 1,4 44 kW a 55 kW trápí těsnění pod hlavou... zajímavý, že se o 50 kW nemluví a .... ahááá, von je vlastně 1,4 MPi a 1,4 16v úplně stejnej motor.
12:19:25
11.05.2012
11.05.2012
Karel.
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: ventil se dá koupit výfukový dělá třeba česomot
12:12:25
11.05.2012
11.05.2012
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
a v diskuzi taky odborníků dost 1,2 Ho..o To Pojede
V žádném případě nebrat. Tohle není motor do auta, možná tak do sekačky. Spotřeba 10l je normální, jelikož to vůbec nejede a proto je plyn stále na podlaze. K předjetí kamionu na dálnici je potřeba vidět cca 4 km za sebe, jinak je to adrenalinový zážitek jako blázen. Existujou s tím jen dva styly jízdy - potichu a nebo nahlas táhne to ale pořád stejně, jestli jedu 60 na dvojku a sešlápnu plyn, nebo na čtyřku a sešlápnu plyn, ve zrychlení není rozdíl, rozdíl je pouze ve zvukovém projevu. Měli jsme to rozebrané minulý týden v garáži, hlavu drží 36 šroubů a povoluje se každej druhej, aby se to nerozpadlo celý. Je to jako stavebnice MERKUR. A pokud chcete koupit náhradní díly, existuje pouze jeden, a to je polomotor za 40 tisíc. Samotný ventil, nebo tak něco, se koupit nedá. Alespoň že pístní kroužky tam pasujou z 1,3 felicie.Nejhorší motor na opravu, a že se rozbíjí dost často. NEBRAT!!!
V žádném případě nebrat. Tohle není motor do auta, možná tak do sekačky. Spotřeba 10l je normální, jelikož to vůbec nejede a proto je plyn stále na podlaze. K předjetí kamionu na dálnici je potřeba vidět cca 4 km za sebe, jinak je to adrenalinový zážitek jako blázen. Existujou s tím jen dva styly jízdy - potichu a nebo nahlas táhne to ale pořád stejně, jestli jedu 60 na dvojku a sešlápnu plyn, nebo na čtyřku a sešlápnu plyn, ve zrychlení není rozdíl, rozdíl je pouze ve zvukovém projevu. Měli jsme to rozebrané minulý týden v garáži, hlavu drží 36 šroubů a povoluje se každej druhej, aby se to nerozpadlo celý. Je to jako stavebnice MERKUR. A pokud chcete koupit náhradní díly, existuje pouze jeden, a to je polomotor za 40 tisíc. Samotný ventil, nebo tak něco, se koupit nedá. Alespoň že pístní kroužky tam pasujou z 1,3 felicie.Nejhorší motor na opravu, a že se rozbíjí dost často. NEBRAT!!!
12:07:14
11.05.2012
11.05.2012
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
auto.idnes.cz/skoda-auto-
v-mlade-boleslavi-vyrobila
-trimilionty-model-fabia-p
6g-/auto_ojetiny.aspx?c=A1
20504_... prej zadřené ventily a přeskočení rozvodového řemene odborník z auto ESA
08:48:08
30.04.2012
30.04.2012
darklord
-> King: pravda, je mozne ze som narazil na tri blbe kusy naraz Vsetko benziny a vsetko 1.8 Zetec. Ale len ma to utvrdilo v mojej averzii voci mondeu - specialne MK2
08:42:45
30.04.2012
30.04.2012
King
-> darklord: Kdyz odhlidneme od od fordich zverstev typu TD, pak primer mondea k semenu nedava smysl. Jeho celosvetovej uspech od 1. Generace nenastal kvuli PR clankum a reklame ve Svete motoru ;-)
08:33:20
30.04.2012
30.04.2012
darklord
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: 20 rokov a furt rovnaka mrdka, co?
08:32:22
30.04.2012
30.04.2012
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> King: jj, není nad starej poctivej benzínovej motor od forda kurva ten čas ale letí .. letos to bude 20let od začátku výroby mondea ..
14:46:51
28.04.2012
28.04.2012
King
-> Labros: At uz to "eko" bylo ekonomika ci ekologie, nevyslo u fobie ani jedno. Ovsem souhlasim, ze v jinym aute to fungovat muze. Kdyz v polovine 90. let byla reklama ma Corsu s litrovym 3hrnkem, kterej dojede z Praglu do Krkonos za necelou stovku, davalo to smysl. Ovsem to bylo jeste v dobach, kdy zavody ve zbrojeni na silnici nemely takovy grady a 900kg u nakupni tasky nikoho nepohorsovalo. U lehce obezni fobie spolu s nekolika konstrukcnimi kopanci je to traga.
Asi uz jsem houby skodovkar, protoze nic pod 2 litry mi do rodiny nesmi :-)
Asi uz jsem houby skodovkar, protoze nic pod 2 litry mi do rodiny nesmi :-)
10:41:38
28.04.2012
28.04.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Labros 27.04.12 10:07:43: Myslis treba trivalec 1.0 od Toyoty o vykonu 50 kW? Tak ten ano.
10:07:43
27.04.2012
27.04.2012
Labros
King 17.12.11 18:56:38 napsal:
→ Milan 136: Nejhorší na tom je, že kvůli ekopošukům
se tyhle downsizingový 3-válcový zpotvořeniny stávaj standardem. Za pár
let se budem na majitele 4-válu koukat jako na extráta, asi jako dneska na V6
či V8 :)
Záměr u tříválce nebyl eko, záměrem byla teoretická efektivita, jednak při stejným zdvihovým objemu má větší krouťák, jednak je teoreticky účinnější, protože má menší plochu válců při stejným objemu. Samozřejmě, šedivá je teorie a zelený strom života, proto to dopadlo trochu jinak, ale u jiných značek tříválce fungujou.
→ Milan 136: Nejhorší na tom je, že kvůli ekopošukům
se tyhle downsizingový 3-válcový zpotvořeniny stávaj standardem. Za pár
let se budem na majitele 4-válu koukat jako na extráta, asi jako dneska na V6
či V8 :)
Záměr u tříválce nebyl eko, záměrem byla teoretická efektivita, jednak při stejným zdvihovým objemu má větší krouťák, jednak je teoreticky účinnější, protože má menší plochu válců při stejným objemu. Samozřejmě, šedivá je teorie a zelený strom života, proto to dopadlo trochu jinak, ale u jiných značek tříválce fungujou.
21:41:53
05.01.2012
05.01.2012
Nwkt
-> Milan 136: To je pořád ta samá ne?
21:12:35
05.01.2012
05.01.2012
Vojtisek
-> Milan 136: kupuju!.......Do kanceláře!
21:10:27
05.01.2012
05.01.2012
Milan 136
21:24:43
19.12.2011
19.12.2011
StepaNoFUN
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: 500,- bych mu za ni asi nedal... Jak jsem psal, za 300,- bych o ní možná přemejšlel. Ale s tím, že když ji dneska pošlu od ostravy, tak ji mám pozejtří, nejdýl za 3 dny zpátky udělanou, jsou to skoro zbytečný prachy. To by se mi tam ty auta musely točit tak 2 do měsíce (což možná přijde, ale zatím ta doba ještě není)...
21:10:59
19.12.2011
19.12.2011
Milan 136
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: ty lidi jsou tak naivní
21:00:26
19.12.2011
19.12.2011
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Milan 136: tak jsem nabídnul za tu hlavu 500kč že ji vemu na repas, a obdržel jsem odpoved že hlava není vadná a cena je 2000,- nevím proč ji vlastne menil když je dobrá
20:42:17
18.12.2011
18.12.2011
Milan 136
-> Stepan FUN: tak tak. když jsem to za dob studia viděl někde ve světě motorů že to budou montovat, tak jsem myslel, že se zbláznili
20:37:41
18.12.2011
18.12.2011
StepaNoFUN
-> Milan 136: Taky dobře... :-/ Mě ten půlmotor byl nesympatickej hned od začátku a to se ještě nevědělo o těhlech problémech... :-/
15:44:01
18.12.2011
18.12.2011
Milan 136
-> Stepan FUN: ty první dvojky ještě ne. Ale teď zaktualizovali TPI na netěsnou hlavu a jsou tam i všechny současný kódy motoru. tak jsou na hovno asi všechny
22:23:35
17.12.2011
17.12.2011
StepaNoFUN
-> Milan 136: Majitelé byli upozorněni ať šetřej nebo rychle prodaj... Jeden asi prodá a u druhýho se možná bude opravovat. Nicméně kat težko bude. :-/ Ale zase vzhledem k ročnímu náletu asi 2500km to chvíli vydrží...
Každopádně teď si nevybavuju - FabiaII už měla modifikovanej kat, nebo ty první ještě ne?
Každopádně teď si nevybavuju - FabiaII už měla modifikovanej kat, nebo ty první ještě ne?
22:17:28
17.12.2011
17.12.2011
Milan 136
-> Stepan FUN: tak si k tomu hlavně sežeň modifikovaný katy
22:13:14
17.12.2011
17.12.2011
StepaNoFUN
-> Milan 136 17.12.11 18:45:07: No co... Jenom trošku podpálený ventily a KO vodítka... :-D Za cca 4tis je hlava jako nová. :-D Pokud by ji nechal za 300 (o něco víc jak cena šrotu) tak bych možná o jedný na výměnu uvažoval... Jezděj mi tam 2 HTP a ani jedno už nemá kompresi jaká by bejt měla... :-/
20:19:32
17.12.2011
17.12.2011
Milan 136
-> myschaak AZNP K.Hora:
20:02:12
17.12.2011
17.12.2011
myschaak AZNP K.Hora
-> Milan 136: se zabrousí 600kou pod vodou a bude fajn
18:56:38
17.12.2011
17.12.2011
King
-> Milan 136: Nejhorší na tom je, že kvůli ekopošukům se tyhle downsizingový 3-válcový zpotvořeniny stávaj standardem. Za pár let se budem na majitele 4-válu koukat jako na extráta, asi jako dneska na V6 či V8 :)
18:45:07
17.12.2011
17.12.2011
Milan 136
20:47:03
06.09.2011
06.09.2011
myschaak AZNP K.Hora
-> Milan 136: nejspíš...tipoval bych ho na autorizovanej servis jak ho trochu znám
20:46:03
06.09.2011
06.09.2011
Milan 136
-> myschaak AZNP K.Hora: klasika
bohužel.
a v tom polu to ještě určitě jezdí na longlife-ještě menší životnost
bohužel.
a v tom polu to ještě určitě jezdí na longlife-ještě menší životnost
20:28:50
06.09.2011
06.09.2011
myschaak AZNP K.Hora
teď mi říkal kámoš...jeho soused má od novoty polo htp,jezdí s tím jako se svým takže auto v super péči....dotáhl to na 100tkm a motor ko...
22:07:41
05.09.2011
05.09.2011
suri
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: nebuď chytlavý na všetko , nemá to význam , to čo som písal vedla nebolo mierené nijak proti tebe