Autoojetiny - problém Htp

prohledat
488 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 30.11.2009 do 25.07.2020, založil/a Labros
řadit dle data
12:21:26
25.07.2020
Milan 136
-> ARiT 25.07.20 12:02:19: X znamená repasovaný/výměnný díl. Hlavně musíš vrátit ten starý. A součástí té sady byl právě katalyzátor a bylo to za dobré peníze. Jinak by ta sada pozbývala význam 6
12:02:19
25.07.2020
ARiT
Ahoj, poctivě jsem si pročetl všech 486 příspěvků :-D

Mám dotaz na tu opravdou sadu, jestli náhodou někdo neví, co vše obsahovala sada 03E198063AX. Předchozí majitel musel dělat hlavu v 95 tkm, tuhle sadu má ve faktuře, ale tvrdí, že katalyzátor se neměnil. Je to HTP 12V 47 kW z roku 2006 - to se tam pořád ještě dávaly ty špatné katalyzátory? A to X v kódu na konci znamená, že je to repasovaný díl?

Díky všem za info v této bezedné studnici moudrosti.
02:57:43
20.06.2015
minno
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček 19.06.15 11:26:22: ale za pokazené by kupujúcemu musel zaplatiť o niečo viac, ako za funkčné3
11:26:22
19.06.2015
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Majki: honem to prodej 3
08:07:06
19.06.2015
Milan 136
-> haso: 3
23:14:40
18.06.2015
haso
-> Majki: si pamatam na taky pripad z autobazar.eu fora

img545.imageshack.us/img5 45/.../fabiaexpanzka001.jp g
tuto fotku mam len ulozenu, tam bol problem stym, ze expanzka ma na vystupe taky plastovy kriz, do toho sa nachytal silikon a blblo to
20:36:55
18.06.2015
palinator
-> Majki:
Stojí vrtule na čerpadle?
20:27:40
18.06.2015
Majki
Příspěvek smazal moderátor - StepaNoFUN
20:27:37
18.06.2015
Majki
tak, došly mi nápady. fabia 1.2 htp 6v 40kW. vymenene kruhy a udělána hlava rozvody a vse co s tim souvisí.... a ted problém, po složení a naliti vody se voda nedostane do chladiče, teplota vyleti nahoru ale hadice a chladič studene... zkusili jsme vyndat termostat, proplachnout chladič.... voda se dostane k vypoustaku ale do chladice ne... nějaké nápady?
10:13:19
30.01.2014
minno
-> King: aj u nás na firme máme asi 10 HTP fóbií a nikto to nerieši :)
21:19:27
28.01.2014
King
-> minno: Ono spíš zaráží, že někdo dobrovolně provozuje firemní flotilu 30 haťapek :) Docela by mě zajímalo porovnání TCO mezi hovnotopojede a např. "normální" 1.4 - těch pár stovek ušetřenejch na pojistkách se jistě vyplatí :)
10:55:34
28.01.2014
Rapid05
-> minno: Nevím jestli zázrak, ten motor má sice né nadarmo mizernou pověst, ale tohle je bejvalej služebák jedný firmy, která má naprosto identických aut přes 30. Dávají je pryč po překročení 300t km. Známý tam dělá správce vozového parku a co jsme se bavili, tak problémy měli s nějakými pěti auty (jasně není to zrovna málo), jinak vše jezdí v pohodě...
08:08:33
28.01.2014
minno
-> Rapid05: ono je vôbec zázrak, že to najazdilo už 336 tis. km.
19:26:44
27.01.2014
Rapid05
-> suri: OK, cívky snad vyloučím, nebo potvrdím během pár dní - mám novou náhradní, zkusím jí postupně nahradit ty co jsou v autě - doufám, že nejsou třeba načaté dvě... Bohužel nemám k dispozici VAG, jen Easy OBD, což na nějaký velký diagnostikování není. Štve mě, že auto dělá takovej bordel a přitom se žádná závada neuloží 8 Když mi odešel v létě LPG vstřik, tak jsem z paměti nestačil ty misfiry mazat, teď nic... 7
18:37:44
27.01.2014
suri
-> Rapid05 27.01.14 18:22:32: na lpg aute by som sa zameral na vstreky a na typické odchádzajúce zapaľovacie cievky , všetko to vie ukázať diagnostika v bloku meraných hodnot
18:22:32
27.01.2014
Rapid05
Přidávám se do tématu, nemám moc času nad tím spekulovat, tak by se hodil názor, nebo nápad zkušenějších:
HTP 47 kW r.v. 2006, 336t km (z toho cca 180 na LPG) - po delším stání (v řádu hodin) se po ujetí cca kilometru, tedy ještě na benzín rozbliká MIL - auto tedy padne do nouze. Po zhasnutí a opětovném nastartování je vše OK a už se situace neopakuje. MIL nesvítí, v paměti závad není uložena žádná chyba. Teď v zimě se z občasného problému stal dennodenní, což celkem otravuje :) Nevypozoroval jsem, že by se tomu dalo předejít změnou stylu jízdy.
Motor je dle mě jinak celkem v kondici, v létě na zkoušku změřeny tlaky (13,5 všude), teď jsem měnil svíčky (NGK), za studena i za tepla chytá bez zaváhání, jede (vzhledem k jeho výkonu) slušně, čas od času si houpne na volnoběh, (to, že po přepnutí na plyn při ostré deceleraci z open loopu chcípne a nechce chvíli chytit jako problém neberu, není to u plynu neobvyklé).

Prolezl jsem celkem dost diskusí o HTP, ale nějak jsem nenarazil na nikoho, kdo by popisoval přesně to, co trápí mě, takže předem díky za každou věcnou radu 4
00:18:13
11.01.2014
Jumbo
-> saskyn2: tak lambda me napadla taky, ale jel jsem s tim z prace 30 km, mechanik s tim najel cca to samo a zatim se nerozla ani kontrolka emisi, ktera pred tim svitila, tak uvidime... Treba budu mit stesti.

A jinak ten mechanik je sefuv znamy, takze proto se delaji opravy tohoto druhu... A po pravde, pokud to bude jezdit a ten tah tomu zustane, tak ja si stezovat nebudu... Konecne to aspon jede...
23:54:09
10.01.2014
Majki
-> Jumbo: no tak ještě služební.... tak tan bych to neřešil a chtěl bych vyměnit za novy...
ot. mě v bývale práci nechtěli kolegové půjčovat služební auta. když ho půjčili tak potom muselo do servisu... vždycky jsem našel nějakou chybu... nej bylo jak oct ii jezdila v nouzaku a kolega s tím jezdil 2 týdny a nevadilo mu to... akorát řekl že to bylo nějake divně... ještě že už jsem pryč...
23:28:25
10.01.2014
saskyn2
Ale jo, já rozhodně nechci nikoho trápit, jen říkám že to takhle fungovat nebude. Každopádně pokud by to někdo uměl sw pořešit tak je to nejlepší úprava co lze udělat. PS kdyby někdo chtěl na htp kat tak tady mam za 2000 modifikovaný z F2 co by měly mít větší výdrž, najeto do 50tkm.
23:25:21
10.01.2014
krtik
Já bych Jumba tak netrápil, byť každý má trochu pravdu. Je fajn, že se podělil o zkušenost a od toho tu je fórum, kde to můžem probrat 140.
20:28:55
10.01.2014
Jumbo
-> All: Auto je služební, jak jsem už psal, takže tohle není na mě. Jen jsem se chtěl podělit o zážitek, že moje služební auto najednou jede... Rozpálený kat a svody byly proto, že se kat ucpal a splodiny neměly kudy letět ven, jak jsem pochopil.

Každopádně neříkám, že je to geniální oprava, jen mě překvapilo, že to najednou jede.

Jo a technickou taky neřeším, já tam s tím nepojedu...
19:58:15
10.01.2014
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> saskyn2: to nevadí, hlavne že se to povedlo vykuchat a ušetřit 3
19:57:23
10.01.2014
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Majki: není problém koupit, mám ješte pár ks skladem.. kdyžtak sz
19:00:46
10.01.2014
saskyn2
Jako oprava dobrá, jen se obávám že lambda za katem to nevydejchá a pojede to v nouzáku se spotřebou atakující dvojnásobný počet válců3
18:59:51
10.01.2014
Majki
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Kde maji kat za 2 litry? 9
18:55:33
10.01.2014
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Jumbo: neboj, on klekne, je to jen otázka času ..
a taková oprava-neoprava sockoidním zpusobem no nevím .. proč ten kat nevymeniš? to nemáš 2000,- ???
18:51:08
10.01.2014
Majki
-> Jumbo: Doruda rozpaleny kat má určitě nějaky důvod... a ten je nesprávné spalovaní. Hledej problem v zapalování a neoddaluj ho...
18:45:43
10.01.2014
Kuladmin
-> Jumbo: nj a nasledne emise ??? Samo pokud nedas vsimne nebo zname apod. Jinak souhlas.
18:34:19
10.01.2014
Jumbo
Už vím, jak udělat z HTP použitelný motor na ježdění... Vymlátit katalyzátor a nechat jen obal. Po včerejším málem smrtelném přidušení motoru katalyzátorem, kdy auto dojelo do servisu s do ruda rozpálenýma svodama, které nakonec popraskaly a musely se vařit, byla provedena "oprava" vykucháním katu, teď jsem s tím dojel z práce a mám pocit, že mi někdo vyměnil auto... Spotřeba šla cca o 20% dolů a výkon nahoru. Abych na kiláku rovné dálnice zrychlil z 80 na 160 a pak těch 155 dokázal udržet i do prudkého stoupání, to jsem s tímhle autem ještě nezažil...

-> krtik: Jinak auta mají 250 000+
13:07:25
29.12.2013
krtik
-> Jumbo: jojo,s tou kontrolkou by to mělo být tak, ale nevím, zda nesignalizuje i něco jiného. Ony jsou s autíčkem právě spokojené, až na ten motor no... Teta s ní jezdila dříve i na služebky do zahraničí, teď ji mají sestřenice v Praze jako přibližovadlo. O tom cukání v určitých otáčkách nevím, zda taky. A kolik máte na Roomsterech nalítáno?
05:24:27
29.12.2013
Jumbo
-> krtik: Z vlastní zkušenosti z práce (3x Roomster 1,2 HTP LPG (Ano, bohužel)) můžu říct, že by to mohl být taky zasraný kat od oleje a podobných sraček. Jeden Roomster nám loni zůstal takhle stát Německu, vyměnili tam kat a jel v klidu dál. Jinak svítící kontrolka motoru by měla znamenat chybu ve výfukových plynech, pokud se nepletu. A podobné symptomy, jako popisuješ ty, má teď i Roomster, který mám k dispozici já. Tak snad ještě chvíli vydrží, i když při určitých otáčkách to pod plynem už docela cuká...
19:21:25
27.12.2013
suri
19:17:00
27.12.2013
krtik
-> suri: k motoru nevím, nemohu se podívat

-stále svítící kontrolka motoru
-málo výkonu
-při delší době vyšších otáček (např. na dálnici) začne kontrolka motoru blikat a motor ztratí výkon. Po zastavení a opětovném nastartování zas v pohodě. Teplota vody v tomto případě nestoupá.
-při volnoběhu motor občas zakucká a nejsem si teď jist, jestli zhasne sám, ale po opětovném nastartování je zas vše ok. Při studeném motoru je tato závada častější.

V servise říkali, že to bude asi hlava a že mají zatím jezdit, dokud to jezdí. Poté buď oprava a nebo prodej. Auta mají dvě, ale obě jsou pro ně důležitá. Tato Fábka má nalítáno cca 180tis. km. Hodně dálkových tras, ale i meziměstké a městské trasy. Rády by ji ještě měly, když ji mají od novoty, takže rády by šly do opravy.
upraveno 1x, naposled 27.12.2013 19:17:14
18:32:28
27.12.2013
suri
-> krtik 27.12.13 18:30:07: môžem ti ked tak overiť dostupnosť , aký máte kod motora? v dvojkových fabiách tieto problémy neboli tak časté

čo to robí/nerobí?
18:30:07
27.12.2013
krtik
-> suri: jo tak to máš fakt, já to bral vzhledem k té ceně 13-14tis. Kč ;-). Dík :-)
18:26:20
27.12.2013
suri
-> krtik 27.12.13 18:22:33: kurna dost? nový kat rátaj vždy + oprava hlavy a všetky tesnenia vyjdu minimálne rovnako a toto bola nová hlava
18:22:33
27.12.2013
krtik
-> suri: no říkal jsem si, že ta cena je nízká, když si vemu, že jen nový kat stojí víc, ale bral jsem to jako vstříctnost za vzniklé problémy. Těch 24 je už kurna dost :-/

Každopádně děkuju
18:14:22
27.12.2013
suri
-> krtik 27.12.13 18:11:47: nový , akurát si nie som istý či sa tá sada dá ešte objednať

ale zistili že za 14tkč je to hovadina predávať a stála tuším cca 24 000kč posledná cena
upraveno 1x, naposled 27.12.2013 18:19:32
18:11:47
27.12.2013
krtik
Prosím, prosím, jak jste se tu bavili o opravárenské sadě (hlava, kat a nějaká bižu...) a o ,,upgradovaném" katu: V té opravárenské sadě je který kat, starý nebo ,,nový" ?

Holky od nás z rodiny mají Fabku II kupovanou jako novinku od novoty a taky jim takto zlobí, tak jsem dostal za úkol něco pozjišťovat.

Děkují
22:36:00
04.06.2013
Kuladmin
-> Jarda/felda: Hmm to az ten clovicek zjisti tak asi nebude moc nadsenej, tenhle motor my nesmi za vrata a to ani na opravu pac to je rovnou na kompletni generalku koukam. Zlatej skodovackej 4hrnek. Jeho utopeny vlozky ko tesneni pod hlavou apod pche ....3
upraveno 2x, naposled 04.06.2013 22:36:16
23:44:12
03.06.2013
Jarda/felda
-> Kuladmin: a doporučil bych i vyměnit kroužky dost často se stane že motor po opravě hlavy začne žrát olej 4
23:42:47
03.06.2013
Jarda/felda
-> Kuladmin: www.autopejsek.cz/hlavy-s koda-vw-12htp ale jestli bude v řiti i katalyzátor tak bych vzal tu sadu ze škodovky jak radí suri 4
22:04:33
03.06.2013
suri
-> Kuladmin: jedna sada bol katalyzátor hlava na výmenu - starú vrátiš , tmely , šrobovina , tesnenia


a rozvod je sada napínák , lišty , reťaz , skrutky ...
22:01:38
03.06.2013
Kuladmin
-> suri: No vidis to by mozna taky jeste slo, pak jen kdo to udela. JA to nebudu na todle nemam cas. Co vlastne ta sada obsahuje (pro info)?
21:30:26
03.06.2013
suri
-> Kuladmin: a prečo nezoberieš repas sadu aj z katalyzátorom zo škodovky ? stálo to nejakých 13tis , nejakú trojku sada rozvodu a máš kompletku


alebo bežne hociktoré firmy robia hlavy
upraveno 1x, naposled 27.12.2013 19:24:54
21:29:11
03.06.2013
Kuladmin
Tak kdo ze tu byl s tou nabizenou generalkovanou hlavou htp? Jde pripadne i posta? Z vedlejsi skoly dnes prisel ,,kolega,, ze chtely jet domu nastartoval udelal nejaky ten metr ozvalo se buch rach rach cele se to zatraslo a slus a copak se asi stalo 1 Tak pokud nekdo nabizite kompletni hlavu a cestu postou napiste predam kontakt. ALe musim uznat dal na tom 160tis km, Ale s hoodne poctivym servisem a strejne...
Jinak jeste kolega co ma servis jsme mu volal a ani to nechtel na dilnu 3 3 posledni dobou se sere z fordama a frantikama a todle do toho prej ani za nic.
upraveno 1x, naposled 03.06.2013 21:30:07
21:51:01
29.03.2013
myschaak AZNP K.Hora
sem si zas početl....jsem docela rád za svůj pětivál s 600tkm za sebou3
21:46:03
27.03.2013
suri
-> saskyn2:
upraveno 1x, naposled 27.12.2013 19:25:01
20:31:03
27.03.2013
Hurdis
-> Nwkt: Já byl línej to zadávat, ale ty kráso, to jsou cifry. Jak tohle auto vůbec nesleduju, tak čučím jako puk. To šlo dole vodou.
20:30:43
27.03.2013
vhml
-> havlik: to by mi v plynu a automatu docela slušelo :-)
[ Zobrazit příspěvky smazané moderátory ]
Extreme Tyres