Autoojetiny - problém Htp

prohledat
488 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 30.11.2009 do 25.07.2020, založil/a Labros
řadit dle data
22:55:21
07.06.2012
Maťulo
-> Milan 136: -> palinator: ako sa to robi prosim vas???
22:48:43
07.06.2012
palinator
-> Milan 136:

4
22:17:02
07.06.2012
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
Matulo 07.06.12 20:18:09 napsal:

→ All: potrebujem rychlu radu! Dosiel za mnou kamosov

tatko – fabia 1,2htp – ze mu kolisu otacky… hovorim reku treba to dat

najprv na diagnostiku… ze bol vcera a vyhodilo iba chybu volnobeznych

otacok – ze to mu povedal mechanik… hovorim reku to je popici mechanik, a

to ze to ma chybu volnobeznych otacok aj pocujem aj vidim na otackomeri… hadal

sa so mnou ze nic ine nevyhodilo, svietila mu aj kontrolka chyba motora a ze ten

dotycny obcan co mu robil diagnostiku mu tu chybu vymazal, no dnes sa kontrolka

zazala znova… tak som isiel k nemu lebo mi nieco trepal o podtlaku, nejakej

hadicke co ide do karburatora… 1 dosiel som k nemu a mal prasknutu

hadicku na podtlak do skrtiacej klapky… dali sme tam novu rovnaku – origo

diel zo skodovky a motor zacal tarokovat, klepat, dusil sa – mal pod

500otacok… dali sme naspat tu prasknutu hadicku a ide to jaks taks

normalne…



ja osobne to vidim na krokovy motorcek na skrtiacej klapke… vase nazory???



hlupe komentare typu honem to prodej atd. si nechajte! inac je to rv 2002 –

prvy typ, najazdene 78tis km…
no, začal by som zmeraním tlakov vo válcoch 4 inak až by to bola klapka, tak mám lacno ..
21:27:22
07.06.2012
Milan 136
-> Matulo: to nejdůležitější jste ale neudělali. je třeba vymazat adaptační hodnoty a udělat základní nastavení na klapce
20:45:28
07.06.2012
Maťulo
-> Kuladmin: ano cela klapka je cistucka aj osicka aj komin klapky... hadicka ide od klapky smerom do takej plastovej trubicky co ide niekam pod expanznu nadobku... nepozeral som kam presne...
20:40:38
07.06.2012
Kuladmin
-> Matulo:

A opravdu ji to poradne vycistilo hlavne u osicky? Cistil jsi to "mechanicky" nebo jen strikal?

A co ostatni hadicky a hadice jsou ok treba i od podlaku na brzdy? Ta hadicka vede vlastne odkud? ta praskla.
upraveno 1x, naposled 07.06.2012 20:41:32
20:31:17
07.06.2012
Maťulo
-> Kuladmin: prve co bolo som ju vycistil pripravkom na klapky od liquy moly... nepomohlo... ale motor je moc zachovaly aj celkovo cele auto... a olej cistucky...
20:29:38
07.06.2012
King
-> Matulo: H**** T* P*****!:-)
20:25:38
07.06.2012
Kuladmin
-> Matulo: A nezkousel si tu klapku vycistit? Jak vypadala? totalne zaflakana tipuju.
upraveno 1x, naposled 07.06.2012 20:25:53
20:18:09
07.06.2012
Maťulo
-> All: potrebujem rychlu radu! Dosiel za mnou kamosov tatko - fabia 1,2htp - ze mu kolisu otacky... hovorim reku treba to dat najprv na diagnostiku... ze bol vcera a vyhodilo iba chybu volnobeznych otacok - ze to mu povedal mechanik... hovorim reku to je popici mechanik, a to ze to ma chybu volnobeznych otacok aj pocujem aj vidim na otackomeri... hadal sa so mnou ze nic ine nevyhodilo, svietila mu aj kontrolka chyba motora a ze ten dotycny obcan co mu robil diagnostiku mu tu chybu vymazal, no dnes sa kontrolka zazala znova... tak som isiel k nemu lebo mi nieco trepal o podtlaku, nejakej hadicke co ide do karburatora... 1 dosiel som k nemu a mal prasknutu hadicku na podtlak do skrtiacej klapky... dali sme tam novu rovnaku - origo diel zo skodovky a motor zacal tarokovat, klepat, dusil sa - mal pod 500otacok... dali sme naspat tu prasknutu hadicku a ide to jaks taks normalne...



ja osobne to vidim na krokovy motorcek na skrtiacej klapke... vase nazory???



hlupe komentare typu honem to prodej atd. si nechajte! inac je to rv 2002 - prvy typ, najazdene 78tis km...
upraveno 1x, naposled 07.06.2012 20:23:15
13:00:57
06.06.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
Labros 06.06.12 12:59:27 napsal:

Přemýšlím, jestli to téma nepřejmenovat na Problém TSI :)
Spis pripsat za HTP i TSi 3
13:00:18
06.06.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Labros: Nevim cece, proste LS z novych dilu a je to cely v prdeli. Ted to snad zacnem zas skladat...
12:59:27
06.06.2012
Labros
Přemýšlím, jestli to téma nepřejmenovat na Problém TSI :)
12:31:23
06.06.2012
Labros
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to byl ten motor co mu skládal ten pán z vesnice?
11:22:00
27.05.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Tak ma teorie je spravna 1
10:20:11
27.05.2012
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ze strany od převodovky
21:39:12
25.05.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: A kterej axial? Predpokladam ze ten, kterej musi drzet kliku pri vypnuty spojce. Vetev totiz mel v motoru opacne ten, kterej vlastne jen jisti kliku, aby se neposunula k prevodovce...
21:34:09
25.05.2012
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Milan 136: dnes jsem otevřel 40kw AWY najeto 46tis km, motor jsem bral od prvního majitele - kromě toho že měl špatnej vstřik - benzín v oleji , tak vydřená klika na axiálu - důvod - z fabriky obráceně danej jeden axiál - drážkama směrem k bloku a né klice 3 3 3
21:10:26
24.05.2012
suri
-> Milan 136: ja to poznám , to je ťažko potom , a niekto to odsrať musí
21:09:04
24.05.2012
Milan 136
-> suri: tak on to není magor. Je lidumil, všechno nabere, naslibuje a pak se sním nedá domluvit
upraveno 1x, naposled 24.05.2012 21:09:10
20:53:52
24.05.2012
suri
-> Milan 136: nie je nad to mať kokota na príjme :D
20:47:09
24.05.2012
Milan 136
Takže minulý týden dotáhli HTP motor BME. 40tkm najeto. Pán jel na dva a nedojel. Kolega vytočil svíčky a byly ulitý. Tak je vysušil, dal novej modul na 3 válec, kde byla chyba vynechání. Sotva se to točilo a nechytlo. Jiný svíčky, nic. Vyndali jsme sondu a místo katu škvarek3



Tak jsme to zkoušeli bez sondy a taky nic. Jen z toho lítal zlatej prach...

Komprese 8, 5.5, 4 Bary3

Ale ten motor se divně točil i bez svíček. Všichni jsme věděli, že je KO. Ale technik, který je dle mě mimo realitu napřed chtěl jen vyměnit kat za lepší ze záruk3 3 3 3

Pak teda sjednali kulanci na hlavu-debilita.

Další kolega ji dnes sundal, nebylo vidět celkem nic, válce na pohled ok, ale všichni jsem si mysleli svý....



To nezalejvej, nezkoumej, dej tam hlavu, pán potřebuje dneska jet....

Tak jí tam dal, motor slíbil a nenaskočil3

Kdo by to byl řek.

Tak jsme změřili tlaky a ejhle, skoro stejný jako před tím1
12:19:24
21.05.2012
palinator
skoda-virt.cz/cz/.../9323 -downsizing-navzdy



Dávám vám podnět k diskuzi. Netahejte ji do článku, diskutujte někde v topicu.. tady je to stejně dost OT, ale nenapadlo mě kam to dát, když tady se o tom mluví nejvíc.
21:03:27
17.05.2012
suri
-> Milan 136: viem , nepáči sa mi že v supe nebola dvojkola , neviem ja som atmosférák
20:57:00
17.05.2012
Milan 136
-> suri: 2.0 TSi? Zo je to samý jako 1.8, akorát trochu větší1
20:54:43
17.05.2012
suri
-> Milan 136: je , 2,0 sa mi nepáči , ani sa nerobí v 4x4 Superbe



ideál je 6valec , ale pre úspornejších a skromnejších je 1,8 jasná voľba
20:51:39
17.05.2012
Milan 136
-> Karel.: a já ty auta opravuju4

Jak říká Suri, tenhle problém jsi minimálně o rok zaspal a zveličil.

To je snad nejlepší motor, kterej dělají...





-> Luboš: nějaký úpravy proběhly, ale odolnost bohužel nezlepšily
17:20:29
17.05.2012
suri
Karel. 17.05.12 13:04:21 napsal:

→ suri: každej nemůže být dokonalej,tak jdu zase

radši spát
nemôže , preto som to opravil , nevztekaj sa , chýbal tam smajlík :D
15:01:42
17.05.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Luboš: Proběhly - začali mu vyrábět kamaráda do Citigo, aby mu nebylo na trhu smutno. 3
14:47:51
17.05.2012
Luboš
-> Milan 136: to při výměně generací neproběhly žádné úpravy ke zvýšení odolnosti?
14:30:15
17.05.2012
saskyn2
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Z kolostřešní situace, takže číslo na tom je, nicméně kdybys to chtěl do F1 tak bych stejně doporučoval dulčíkem upravit kod kvůli evidenčce.
13:48:23
17.05.2012
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> saskyn2: s původem nebo čorka?3
13:05:35
17.05.2012
saskyn2
Kdyby měl nějakej ladič těhle polovičních šestiválců zájem tak tady ted mam motor 1.2, 6V kdo BBM z dvojkový fabky, je to vůně najeto 21tis,, do jedničkový to jde taky, cenovka 14 holej.
13:04:21
17.05.2012
Karel.
-> suri: každej nemůže být dokonalej,tak jdu zase radši spát
12:50:03
17.05.2012
suri
-> Karel.: prehnal , a tak minimálne rok si zaspal dobu ...
12:39:10
17.05.2012
Karel.
-> Milan 136: co mám známýho v automedia, tak říkal něco jinýho, nevíc bych neřekl, že jsem něco přehnal
12:02:47
17.05.2012
Milan 136
-> Luboš: objevují....



-> Induktor: u všech, to je jedno



-> Karel.: to byla jen jedna série pár aut.... nepřeháněj
10:41:13
17.05.2012
Luboš
Jenom drobný dotaz:

všechny tyhle problémy s napínáky rozvodů, katalyzátory, cívkami apod. už se u Fabií II s HTP neobjevují?
09:44:19
17.05.2012
Karel.
tak koukám HTP má nástupce1 Akorát je to 4vál, octavia II 1.8 Tfsi, prý tam jsou špatný napínáky a občas to přeskočí ( má to řetězy 2)3
09:09:10
17.05.2012
stodvacet
-> Induktor 17.05.12 06:59:50: Ventily víc odchází na 6ventil,12ventil zase umí dřív přeskočit na rozvodu,to si nevybereš
upraveno 1x, naposled 17.05.2012 09:09:47
06:59:50
17.05.2012
Induktor
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Čau, a jaký motor je v té tuningové Fabii? 6v nebo 12v? U kterého z těch motorů více odchází ventily, nebo je to jedno?
06:06:56
17.05.2012
MOLSO
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: kamarat mal take na tuningovej 120ke 3 vnutri bordel a celkovo vyzerala jak vybyvana ciganska bytovka a vonku kridlo na kridle 47 tlaky 10.5 10 2 10 3



mootr mam este stale na dvore nemam ho kedy rozobrat 40
07:05:09
16.05.2012
stodvacet
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček 15.05.12 21:27:50: Včera Fábie ll měla podobné,akorát ten nejslabší byl třetí.Kilometrů asi 20 tis
22:04:01
15.05.2012
Milan 136
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: krásný tlaky3
21:44:54
15.05.2012
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Kuladmin: určitě ventily, jako pokaždé, a až by se udělala hlava tak po pár km bude i spodek k.o. 1 žrát olej
21:35:33
15.05.2012
Kuladmin
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: A uz i vis kudy to utika? Ventily?Nebo spodek k.o.?
upraveno 1x, naposled 15.05.2012 21:40:15
21:31:53
15.05.2012
Hurdis
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: No vidíš, nakonec má v pohodě konstrukční hodnoty.
21:27:50
15.05.2012
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
tak dneska jsem změřil tlaky u tuningové fabie a jako dobrý 1 11,5 - 2,0 - 10,0 bar 3
15:38:34
13.05.2012
Markop
-> Kuladmin: Ano, to je to první co mě napadlo - jestli je to kvalitou řemenu nebo nekvalitou motoru. No, rozhodně je tady snaha o co nejlevnější výrobu a o integraci orgánů motoru pokud možno tak, aby se to nedalo rozebrat...

A ohřívat se asi bude fakt rychle.
15:22:58
13.05.2012
Kuladmin
Me se libi/nelibi jak pisi ze remen bude nemeny po celou dobu zivotnosti motoru. Tak nevim zda je tak dobry/kvalitni nebo ten motor zas vydrzi tak malo ze se i z remenem zahodi cely do srotu...

Vacky ,,natvrdo,, ve vicku... se uvidi zda je to ok.

Chlazeni resp vyhrivani i ve vyfukovem potrubi.... pokud to naopak nebude prehrivat ten motor...

ve clanku jsou troku mimo nejdriv pisi ze je tam REMEN ale ze vackova kola jsou tvorena 3 radiusy aby byl RETEZ mene namahany - nejak se nemohou rozhodnout co tam vlastne je 3 3



No uvidime co to vydrzi je pravda ze vybrace motoru tam +- nejsou mel jsem tu moznost to pozorovat apod.. Ze potreboval kvalitni tiche ulozeni aby se neprenasely vibrace... tak to se asi povedlo pac ten motor se defakto nastartovany ani nehne skoro to vypadalo ze ani nebezi.

Az cas ukaze...
Extreme Tyres