
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
autolak 2
-> VeTeV: Hele není, ale má to už mazec najeto a nikdo se o to nikdy nestaral a je fakt že třeba felda nebo g3 z té doby by na tom určitě nebyla lépe

-> Kaprof: Jiné argumenty došli vid chcíplá rybo

-> saskyn2: přední blaťák vidím prvně, ale zadek je u některých klasika, plus spodek zadního prahu...
není to po nějaké ráně?

není to po nějaké ráně?

-> Jirik_Tuňák: Náčelník "rudé trenky" je tu :o)))
-> venni 11.05.11 21:39:07: a cos čekal , že ti to to rozstřikový ředidlo ten díl rovnou sleští a nešáhneš na to? to jsi mě pobavil
Fr auta nehnijou
-> venni: Koukej tu vošklivou fábii okamžitě prodat a kup si něco co nehnije, třeba tohle, já bych do toho hned skočil, je to kamarádovo rodičů, nebouraný, první majitel
ale je to citron, já si raději počkam na nějakýho Renaulta, podle místních znalců maji ještě lepší motory a zpracování

Třeba na Thalii jsem nikdy neviděl schnilej blatník- je totiž plastovej


-> venni: Koukej tu vošklivou fábii okamžitě prodat a kup si něco co nehnije, třeba tohle, já bych do toho hned skočil, je to kamarádovo rodičů, nebouraný, první majitel




Třeba na Thalii jsem nikdy neviděl schnilej blatník- je totiž plastovej

-> palinator: ty voe nedělejte z toho vědu,byly tam dva pupínky a zbytek lemu byl dřenej nic víc nic mín.Není to zhnilý jako ford atd 
Jinak dnes nastříkáno,teklo mi to v rohu u dveří :( ale jinak to jde.To roztřikový ředilo nic moc,lepší je stříknou celej díl :( stejnak to po tom ředidlu budu muset vzít 2tis smirkem a leštit a leštit. Pak dám foto...

Jinak dnes nastříkáno,teklo mi to v rohu u dveří :( ale jinak to jde.To roztřikový ředilo nic moc,lepší je stříknou celej díl :( stejnak to po tom ředidlu budu muset vzít 2tis smirkem a leštit a leštit. Pak dám foto...
-> venni:
A já si říkal, že jsem škodovky od jedničkový Octy (1996), potažmo novější modely, neviděl rezavý..

A já si říkal, že jsem škodovky od jedničkový Octy (1996), potažmo novější modely, neviděl rezavý..
-> venni: To rozmydlíš štětkou.




-> Jirik_Tuňák: no tak to ja jsem na tom naštestí dobře,vyvařovat jsem rozhodně nic nemusel :)
Bohužel jiné to asi nebude,jak to tak pozoruju,každé druhé auto straší 10ti let pomalu ale jistě kvete :(
Jinak právě jsem dobrousil plnič,dal jsem si záležet ale už to vidím,že mi to poteče :-D
Bohužel jiné to asi nebude,jak to tak pozoruju,každé druhé auto straší 10ti let pomalu ale jistě kvete :(
Jinak právě jsem dobrousil plnič,dal jsem si záležet ale už to vidím,že mi to poteče :-D
-> venni: Já jsem byl právě zvyklej i na starší auta z FR, kde se vařit nemuselo, tak mě to celkem překvapilo.
Jinak spoj práh blatník na fabii znám, má to jedna dosluhující skladnická, ale myslel jsem, že je to ojedinělej případ. Jinak jedničkový a dvojkový oktávky, tam celkem bez debat.
Bývalé služební jedničkové šly na pobočku na SK a tam kolem víka nádrže, práh/blatník, sloupky nebo rámy dveří byly oliškovaný taky slušně.
Služební dvojkový jsem viděl dvě (servisovaný a udržovaný auto vždy s jedním řidičem) :
odpadlá a zrezlá plocha 10x20 cm na pravém prahu a rez u zadních lemů pod dveřmi. U té druhé to samé, opět na pravé straně na prahu.
Podle mě by to bejt u takhle novejch aut nemělo.
Jinak spoj práh blatník na fabii znám, má to jedna dosluhující skladnická, ale myslel jsem, že je to ojedinělej případ. Jinak jedničkový a dvojkový oktávky, tam celkem bez debat.
Bývalé služební jedničkové šly na pobočku na SK a tam kolem víka nádrže, práh/blatník, sloupky nebo rámy dveří byly oliškovaný taky slušně.
Služební dvojkový jsem viděl dvě (servisovaný a udržovaný auto vždy s jedním řidičem) :
odpadlá a zrezlá plocha 10x20 cm na pravém prahu a rez u zadních lemů pod dveřmi. U té druhé to samé, opět na pravé straně na prahu.
Podle mě by to bejt u takhle novejch aut nemělo.
-> venni: tak to někdy zkouknu naší fábii r. 2000 jak je na tom 

-> Jirik_Tuňák: ty se divíš? :)12/99 ..př. blatníky jsou klasika v místě spoje s prahem u prvních modelů.Na dveřích byli dve ďubky a zadní lemy bohužel začly hnít od toho jak se bývalý majitel netrefil kdysi do garáže a lehce odřel lemy :( Jinak v zimě už jsem drbal spodek a odloupávající plastizol nahradil přelakovatelným body a spodek je zase pěkně červenej jak z fabriky...
Prostě ty fabie do roku cca 02 se nějak nepovedly...
Prostě ty fabie do roku cca 02 se nějak nepovedly...
-> venni: To už je to rezavý? 

Přední blatníky,práh u řidiče a růžky dveří u řidiče+ zadní hrany blatníku,vše kitováno a stříknuto plničem.Zítra ráno zbrousit a po obědě to skusím polejt,už dlouho jsem neměl pistoli v ruce a budu to dělat do vytracena tak snad se budu moc pochlubit pak detailní fotečkou :)
EDIT:ty zadní dveře jsem pak vzal nakonec taky 240tkou a stříknul celej spodek.
EDIT:ty zadní dveře jsem pak vzal nakonec taky 240tkou a stříknul celej spodek.
Já měl dnes volno na dílně tak jsem se pustil do toho mého pomalu hnijícího spotřebáku.
-> JoseA:
To nebudeš stříkat ty?
To nebudeš stříkat ty?

-> Joki: Vidím sice zlínský kraj, ale i tak vézt auto do UH je pořádně z ruky :-(
-> Joki: Z fotek se těžko něco poznává. Kolik bys za to tak chtěl? Jedná se o dvě místa na haubně, kde popraskal lak.
Já to dělám bez zabrušování a poznat nic nejde... Tady můžeš mrknout - přední blatník
-> minno: a ten rozstřik, který je vlastně jenom takové zaprášení se pod lakem zatáhne do hladka a není poznat? Já s tím nemám žádnou zkušenost, jde o dvě místa cca 10x10 cm.
-> JoseA: keď striekneš bázu do rozstreku, tak to predsa nebude vidieť, nie? Ja keď som opravoval malé miesta tak bázu do rozstreku a potom lak tiež do rozstreku, či zabrusovať bázu pred lakom do stratena asi záleží na tom koľko vrstiev dáš, ale to asi budeš vidieť, či to treba pred lakom ešte zabrúsiť, alebo nie. Môj názor.
Jak je to se stříkáním metly do rozstřiku? Stříknout bázi do rostřiku a pak rozbrousit před nanesením laku do ztracena? Lak poté zastříkat dál než byla stříknutá baze a zase zabrousit a rozleštit? Nebo se baze nezabrušuje? Pak by ale rostřik byl pod lakem vidět ne? Poradíte někdo?
-> suri: tak sem byl pro tu barvu a maj to vyprodaný
pak sem byl ve škodovce pro šroub na olejový čerpadlo a tam mi dávali uplně jinej.. tyvole bych se z toho po...
nemohl by ses mi na něj prosím podívat jakej tam má bejt? do etky.. jsou tam dva, myslim ze to bylo cislo 15 nebo 9. kdyztak mi to posli na mail, dik

nemohl by ses mi na něj prosím podívat jakej tam má bejt? do etky.. jsou tam dva, myslim ze to bylo cislo 15 nebo 9. kdyztak mi to posli na mail, dik

-> Tommyk: tak zvnútra kde to ideš zvárať to vynatieraj základom navar a vystriekaj dutiny
-> Tommyk: tak zarovej zinek neni hlavne moc hladkej svym povrchem,za to ma vetsi vrstvu...
pro upřesnění - není to žárovej zinek, ale galvanika
nevím jestli v tom bude nějakej zásadní rozdíl pro barvu.

-> Tommyk:
(-> Tuner#2: )
www.express-color.cz/prod ucts/zinorex-s-2211-0-6l
Píšou "S 2211 je vhodný jako antikorozní základ např. pod vrchní polyuretanové nebo akrylátové barvy", takže bych měl asi jasno. Neříkám, že nelze použít jiný produkt, ale do toho bych asi šel.
(-> Tuner#2: )
www.express-color.cz/prod ucts/zinorex-s-2211-0-6l
Píšou "S 2211 je vhodný jako antikorozní základ např. pod vrchní polyuretanové nebo akrylátové barvy", takže bych měl asi jasno. Neříkám, že nelze použít jiný produkt, ale do toho bych asi šel.
-> Tommyk 29.04.11 18:35:25: Pod dvousložku je něco jiného, respektive dělají svůj základ na lehké kovy takže je otázka co na to chceš natírat/stříkat aby se to nepohádalo. Měl by Tě poradit i prodejce.
-> Tuner#2: to já taky, absolutně na to není čas..
a jak teda s tim základem? jde mi hlavně o tu chladičovku a podběhy, tam to klidně napatlat můžu ne? Takže galvinol? chtěl bych si to zítra ráno zajet koupit, pak zas na to nebude čas
říkal jsem si, že bych na to dal nějakou dvousložku, ale právě nevím jestli to na to můžu použít..
a jak teda s tim základem? jde mi hlavně o tu chladičovku a podběhy, tam to klidně napatlat můžu ne? Takže galvinol? chtěl bych si to zítra ráno zajet koupit, pak zas na to nebude čas

říkal jsem si, že bych na to dal nějakou dvousložku, ale právě nevím jestli to na to můžu použít..
-> Tommyk 29.04.11 18:21:49: Woe
ale jako jo, já to viděl, jen jsem jsem to přetáhl tak rychle myší, že jsem nečetl to pozink a nějak si to pak 2. den nespojil. Projíždím tady teď nečtené letem světěm.

-> Tuner#2: asi máš špatně nastavený nečtený..




Ja mam na svem aute taky predni blatniky v pozinku a zadny problem s tim nebyl....
-> Tommyk 29.04.11 16:16:16: Tak to si sypu popel na hlavu, díky za odkaz na dnení nákup, nějak jsem to přehlídnul 

-> Tuner#2: je to plechařina
a není to jen o blatníkách atd, mam tam i kus chladičovky. Jinak je jasný, že to nebudu patlat žádnym základem (lemy atd), jen sem chtěl prostě vědět co se na to dává.
a ještě jeden dotaz, lakýři, jak to řešíte s navařenýma lemama? to vevnitř taky dostříknete nb jak to je? tam jsem právě myslel že bych si napatlal ten základ
zevnitř

a ještě jeden dotaz, lakýři, jak to řešíte s navařenýma lemama? to vevnitř taky dostříknete nb jak to je? tam jsem právě myslel že bych si napatlal ten základ

-> VeTeV 29.04.11 14:32:24: OK, už mlčím on se Tommyk přizná na co to chtěl. 

-> Tuner#2: tak nemá míchat témata.... a já už pár blaťáku v pozinku viděl - podívej se chipovi k autu :-) takže když máž možnost to nechat udělat, proč ne... a mě to vyznělo právě tak - mám plechařinu v zinku a co se dáva na zinek vs. klasika....
-> Jirik_Tuňák: jj to by byla krása - by těhnal svinskym krokem
-> Jirik_Tuňák: jj to by byla krása - by těhnal svinskym krokem
-> VeTeV 29.04.11 10:14:44: -> Jirik_Tuňák 29.04.11 10:28:23: Tak snad i malému dítěti je jasné, že na pozink plech na kasli se stříká plnič... Tak to mají všechny nová auta. Nechytejte zas za každé slovo... Pochybuju, že Tommyk má pozink blatníky nehledě na to, že při síle plechu na škodovce to ani dost dobře pozinkovat nejde. Známej blatníky částečně šopoval, ale jen hrany tam kde je blatník pevný a nejvíc trpí v ploše ne, ale pak je to oser s přípravou.
-> VeTeV: Kdybys lakýrníkovi přistavil auto s pozink blatníkama, dveřma a kapotama už předpidlený galvinolem, tak ho už nikdo nevzkřísí.
A těch mouch, co by se na to nalepilo. 
Dobjej, jsem Vám to tady předpřipravil, jste rád? :-D


Dobjej, jsem Vám to tady předpřipravil, jste rád? :-D
-> Tuner#2: vycházím z názvu tématu....
Já na to mám takový názor, že je mi jedno, jestli to lakýra stříká na dvorku, v garáži, nebo v boxu, když výsledek vypadá pěkně - znám borce, který vyvařuje veterány a stříká je ve stodole a myslím, že by tady spoustě lidí spadla brada.
Obdivuju tady Appla a Štěpána, a vůbec mi nepřijde, že by jim práce bez boxu nějak dramaticky vadila - takhle já si představuju kvalitu (i když stav mezi jsem viděl vždy jen z fotek), já si raději za práci trochu připlatím
Obdivuju tady Appla a Štěpána, a vůbec mi nepřijde, že by jim práce bez boxu nějak dramaticky vadila - takhle já si představuju kvalitu (i když stav mezi jsem viděl vždy jen z fotek), já si raději za práci trochu připlatím

-> Tuner#2: Mám přesně stejný názor jako ty

-> venni 28.04.11 22:37:02: Spotřebáka jsem vzal před zimou Alkytonem štětcem, spotřebák má sloužit a když s tím jezdíš i na nákupy, tak v Plzni co týden, to jeden důlek v laku a to bez prdele.
Ale lak na leštěnku chci rozhodně z boxu a od člověka, co pro to udělá maximum protože samotný box není záruka kvality, ale na druhou stranu to jde ruku v ruce s tím...
Ale lak na leštěnku chci rozhodně z boxu a od člověka, co pro to udělá maximum protože samotný box není záruka kvality, ale na druhou stranu to jde ruku v ruce s tím...
-> VeTeV 28.04.11 22:27:36: Kde prosímtě v dotazu od Tommyka 16:50:51 28.04.2011 vidíš zmíňku o autolaku?
-> palinator 28.04.11 21:13:08: To je pro mě nová info, díky za ní, ale já dával Galvinol právě na čistý nový zinek a na to Alkyton a drží to bez problému.
-> palinator 28.04.11 21:13:08: To je pro mě nová info, díky za ní, ale já dával Galvinol právě na čistý nový zinek a na to Alkyton a drží to bez problému.
Jinak za cca 14dní budu stříkat metličku na A4 tak se pochlubim jak se zadařilo....