autolak 2

prohledat
344 příspěvků (zobrazeno 24 až 73) od 22.07.2009 do 14.08.2016, založil/a JoseA
řadit dle data
16:30:23
12.05.2011
saskyn2
-> VeTeV: Hele není, ale má to už mazec najeto a nikdo se o to nikdy nestaral a je fakt že třeba felda nebo g3 z té doby by na tom určitě nebyla lépe34
upraveno 1x, naposled 12.05.2011 16:51:18
16:27:32
12.05.2011
saskyn2
-> Kaprof: Jiné argumenty došli vid chcíplá rybo3
16:17:44
12.05.2011
VeTeV
-> saskyn2: přední blaťák vidím prvně, ale zadek je u některých klasika, plus spodek zadního prahu...



není to po nějaké ráně?



9
15:44:30
12.05.2011
Kaprof-Pisařík
-> Jirik_Tuňák: Náčelník "rudé trenky" je tu :o)))
13:54:11
12.05.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> venni 11.05.11 21:39:07: a cos čekal , že ti to to rozstřikový ředidlo ten díl rovnou sleští a nešáhneš na to? to jsi mě pobavil
13:39:18
12.05.2011
saskyn2
lemík jak z fabriky...
zvětšit autolak 2 - obrázek od saskyn2 vložen 12.05.2011 13:39:18
13:38:06
12.05.2011
saskyn2
tu ještě detail
zvětšit autolak 2 - obrázek od saskyn2 vložen 12.05.2011 13:38:06
13:32:12
12.05.2011
saskyn2
Fr auta nehnijou3 3

-> venni: Koukej tu vošklivou fábii okamžitě prodat a kup si něco co nehnije, třeba tohle, já bych do toho hned skočil, je to kamarádovo rodičů, nebouraný, první majitel9 ale je to citron, já si raději počkam na nějakýho Renaulta, podle místních znalců maji ještě lepší motory a zpracování 3 3 3

Třeba na Thalii jsem nikdy neviděl schnilej blatník- je totiž plastovej3
zvětšit autolak 2 - obrázek od saskyn2 vložen 12.05.2011 13:32:12
21:39:07
11.05.2011
venni
-> palinator: ty voe nedělejte z toho vědu,byly tam dva pupínky a zbytek lemu byl dřenej nic víc nic mín.Není to zhnilý jako ford atd 1

Jinak dnes nastříkáno,teklo mi to v rohu u dveří :( ale jinak to jde.To roztřikový ředilo nic moc,lepší je stříknou celej díl :( stejnak to po tom ředidlu budu muset vzít 2tis smirkem a leštit a leštit. Pak dám foto...
upraveno 1x, naposled 11.05.2011 21:42:28
20:38:21
11.05.2011
palinator
-> venni:

9

A já si říkal, že jsem škodovky od jedničkový Octy (1996), potažmo novější modely, neviděl rezavý..
12:44:35
11.05.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> venni: To rozmydlíš štětkou. 3 3 3
10:54:22
11.05.2011
venni
-> Jirik_Tuňák: no tak to ja jsem na tom naštestí dobře,vyvařovat jsem rozhodně nic nemusel :)

Bohužel jiné to asi nebude,jak to tak pozoruju,každé druhé auto straší 10ti let pomalu ale jistě kvete :(

Jinak právě jsem dobrousil plnič,dal jsem si záležet ale už to vidím,že mi to poteče :-D
upraveno 1x, naposled 11.05.2011 10:55:44
08:58:33
11.05.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> venni: Já jsem byl právě zvyklej i na starší auta z FR, kde se vařit nemuselo, tak mě to celkem překvapilo.

Jinak spoj práh blatník na fabii znám, má to jedna dosluhující skladnická, ale myslel jsem, že je to ojedinělej případ. Jinak jedničkový a dvojkový oktávky, tam celkem bez debat.

Bývalé služební jedničkové šly na pobočku na SK a tam kolem víka nádrže, práh/blatník, sloupky nebo rámy dveří byly oliškovaný taky slušně.

Služební dvojkový jsem viděl dvě (servisovaný a udržovaný auto vždy s jedním řidičem) :

odpadlá a zrezlá plocha 10x20 cm na pravém prahu a rez u zadních lemů pod dveřmi. U té druhé to samé, opět na pravé straně na prahu.

Podle mě by to bejt u takhle novejch aut nemělo.
00:51:13
11.05.2011
j_j
-> venni: tak to někdy zkouknu naší fábii r. 2000 jak je na tom 6
00:38:55
11.05.2011
venni
-> Jirik_Tuňák: ty se divíš? :)12/99 ..př. blatníky jsou klasika v místě spoje s prahem u prvních modelů.Na dveřích byli dve ďubky a zadní lemy bohužel začly hnít od toho jak se bývalý majitel netrefil kdysi do garáže a lehce odřel lemy :( Jinak v zimě už jsem drbal spodek a odloupávající plastizol nahradil přelakovatelným body a spodek je zase pěkně červenej jak z fabriky...

Prostě ty fabie do roku cca 02 se nějak nepovedly...
upraveno 1x, naposled 11.05.2011 01:21:04
23:21:51
10.05.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> venni: To už je to rezavý? 9
21:42:10
10.05.2011
venni
Přední blatníky,práh u řidiče a růžky dveří u řidiče+ zadní hrany blatníku,vše kitováno a stříknuto plničem.Zítra ráno zbrousit a po obědě to skusím polejt,už dlouho jsem neměl pistoli v ruce a budu to dělat do vytracena tak snad se budu moc pochlubit pak detailní fotečkou :)

EDIT:ty zadní dveře jsem pak vzal nakonec taky 240tkou a stříknul celej spodek.
zvětšit autolak 2 - obrázek od venni vložen 10.05.2011 21:42:10
upraveno 1x, naposled 10.05.2011 21:43:49
21:38:16
10.05.2011
venni
Já měl dnes volno na dílně tak jsem se pustil do toho mého pomalu hnijícího spotřebáku.
zvětšit autolak 2 - obrázek od venni vložen 10.05.2011 21:38:16
23:12:47
04.05.2011
JoseA
23:10:58
04.05.2011
JoseA
jde o toto
zvětšit autolak 2 - obrázek od JoseA vložen 04.05.2011 23:10:58
20:26:31
04.05.2011
palinator
-> JoseA:

To nebudeš stříkat ty?40
13:39:04
04.05.2011
JoseA
-> Joki: Vidím sice zlínský kraj, ale i tak vézt auto do UH je pořádně z ruky :-(
13:38:07
04.05.2011
JoseA
-> Joki: Z fotek se těžko něco poznává. Kolik bys za to tak chtěl? Jedná se o dvě místa na haubně, kde popraskal lak.
13:06:05
04.05.2011
Joki
A tady zadní vrata

4
zvětšit autolak 2 - obrázek od Joki vložen 04.05.2011 13:06:05
13:05:46
04.05.2011
Joki
Já to dělám bez zabrušování a poznat nic nejde... Tady můžeš mrknout - přední blatník
zvětšit autolak 2 - obrázek od Joki vložen 04.05.2011 13:05:46
12:24:42
04.05.2011
JoseA
-> minno: a ten rozstřik, který je vlastně jenom takové zaprášení se pod lakem zatáhne do hladka a není poznat? Já s tím nemám žádnou zkušenost, jde o dvě místa cca 10x10 cm.
12:14:48
04.05.2011
minno
-> JoseA: keď striekneš bázu do rozstreku, tak to predsa nebude vidieť, nie? Ja keď som opravoval malé miesta tak bázu do rozstreku a potom lak tiež do rozstreku, či zabrusovať bázu pred lakom do stratena asi záleží na tom koľko vrstiev dáš, ale to asi budeš vidieť, či to treba pred lakom ešte zabrúsiť, alebo nie. Môj názor.
11:59:50
04.05.2011
JoseA
Jak je to se stříkáním metly do rozstřiku? Stříknout bázi do rostřiku a pak rozbrousit před nanesením laku do ztracena? Lak poté zastříkat dál než byla stříknutá baze a zase zabrousit a rozleštit? Nebo se baze nezabrušuje? Pak by ale rostřik byl pod lakem vidět ne? Poradíte někdo?
upraveno 1x, naposled 04.05.2011 12:05:45
17:44:39
30.04.2011
Tommyk
-> suri: tak sem byl pro tu barvu a maj to vyprodaný 103 pak sem byl ve škodovce pro šroub na olejový čerpadlo a tam mi dávali uplně jinej.. tyvole bych se z toho po...



nemohl by ses mi na něj prosím podívat jakej tam má bejt? do etky.. jsou tam dva, myslim ze to bylo cislo 15 nebo 9. kdyztak mi to posli na mail, dik4
13:30:09
30.04.2011
suri
-> Tommyk: tak zvnútra kde to ideš zvárať to vynatieraj základom navar a vystriekaj dutiny
13:23:12
30.04.2011
jarda.u1
-> Tommyk: tak zarovej zinek neni hlavne moc hladkej svym povrchem,za to ma vetsi vrstvu...
23:03:23
29.04.2011
Tommyk
pro upřesnění - není to žárovej zinek, ale galvanika 4 nevím jestli v tom bude nějakej zásadní rozdíl pro barvu.
22:13:31
29.04.2011
palinator
-> Tommyk:

(-> Tuner#2: )

www.express-color.cz/prod ucts/zinorex-s-2211-0-6l



Píšou "S 2211 je vhodný jako antikorozní základ např. pod vrchní polyuretanové nebo akrylátové barvy", takže bych měl asi jasno. Neříkám, že nelze použít jiný produkt, ale do toho bych asi šel.
20:58:35
29.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tommyk 29.04.11 18:35:25: Pod dvousložku je něco jiného, respektive dělají svůj základ na lehké kovy takže je otázka co na to chceš natírat/stříkat aby se to nepohádalo. Měl by Tě poradit i prodejce.
18:35:25
29.04.2011
Tommyk
-> Tuner#2: to já taky, absolutně na to není čas..



a jak teda s tim základem? jde mi hlavně o tu chladičovku a podběhy, tam to klidně napatlat můžu ne? Takže galvinol? chtěl bych si to zítra ráno zajet koupit, pak zas na to nebude čas 8



říkal jsem si, že bych na to dal nějakou dvousložku, ale právě nevím jestli to na to můžu použít..
upraveno 1x, naposled 29.04.2011 18:39:43
18:25:12
29.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tommyk 29.04.11 18:21:49: Woe 3 ale jako jo, já to viděl, jen jsem jsem to přetáhl tak rychle myší, že jsem nečetl to pozink a nějak si to pak 2. den nespojil. Projíždím tady teď nečtené letem světěm.
18:21:49
29.04.2011
Tommyk
-> Tuner#2: asi máš špatně nastavený nečtený.. 1 3 3
17:50:12
29.04.2011
jarda.u1
Ja mam na svem aute taky predni blatniky v pozinku a zadny problem s tim nebyl....
17:39:45
29.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tommyk 29.04.11 16:16:16: Tak to si sypu popel na hlavu, díky za odkaz na dnení nákup, nějak jsem to přehlídnul 4
16:16:16
29.04.2011
Tommyk
-> Tuner#2: je to plechařina 4 a není to jen o blatníkách atd, mam tam i kus chladičovky. Jinak je jasný, že to nebudu patlat žádnym základem (lemy atd), jen sem chtěl prostě vědět co se na to dává.



a ještě jeden dotaz, lakýři, jak to řešíte s navařenýma lemama? to vevnitř taky dostříknete nb jak to je? tam jsem právě myslel že bych si napatlal ten základ 1 zevnitř
15:06:55
29.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV 29.04.11 14:32:24: OK, už mlčím on se Tommyk přizná na co to chtěl. 4
14:32:24
29.04.2011
VeTeV
-> Tuner#2: tak nemá míchat témata.... a já už pár blaťáku v pozinku viděl - podívej se chipovi k autu :-) takže když máž možnost to nechat udělat, proč ne... a mě to vyznělo právě tak - mám plechařinu v zinku a co se dáva na zinek vs. klasika....



-> Jirik_Tuňák: jj to by byla krása - by těhnal svinskym krokem
11:35:26
29.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV 29.04.11 10:14:44: -> Jirik_Tuňák 29.04.11 10:28:23: Tak snad i malému dítěti je jasné, že na pozink plech na kasli se stříká plnič... Tak to mají všechny nová auta. Nechytejte zas za každé slovo... Pochybuju, že Tommyk má pozink blatníky nehledě na to, že při síle plechu na škodovce to ani dost dobře pozinkovat nejde. Známej blatníky částečně šopoval, ale jen hrany tam kde je blatník pevný a nejvíc trpí v ploše ne, ale pak je to oser s přípravou.
upraveno 2x, naposled 29.04.2011 11:36:24
10:28:23
29.04.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Kdybys lakýrníkovi přistavil auto s pozink blatníkama, dveřma a kapotama už předpidlený galvinolem, tak ho už nikdo nevzkřísí. 3 A těch mouch, co by se na to nalepilo. 1



Dobjej, jsem Vám to tady předpřipravil, jste rád? :-D
upraveno 1x, naposled 29.04.2011 10:28:53
10:14:44
29.04.2011
VeTeV
-> Tuner#2: vycházím z názvu tématu....
10:03:20
29.04.2011
RON
Já na to mám takový názor, že je mi jedno, jestli to lakýra stříká na dvorku, v garáži, nebo v boxu, když výsledek vypadá pěkně - znám borce, který vyvařuje veterány a stříká je ve stodole a myslím, že by tady spoustě lidí spadla brada.

Obdivuju tady Appla a Štěpána, a vůbec mi nepřijde, že by jim práce bez boxu nějak dramaticky vadila - takhle já si představuju kvalitu (i když stav mezi jsem viděl vždy jen z fotek), já si raději za práci trochu připlatím 5
07:29:21
29.04.2011
Mil@n
-> Tuner#2: Mám přesně stejný názor jako ty4
00:36:16
29.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> venni 28.04.11 22:37:02: Spotřebáka jsem vzal před zimou Alkytonem štětcem, spotřebák má sloužit a když s tím jezdíš i na nákupy, tak v Plzni co týden, to jeden důlek v laku a to bez prdele.



Ale lak na leštěnku chci rozhodně z boxu a od člověka, co pro to udělá maximum protože samotný box není záruka kvality, ale na druhou stranu to jde ruku v ruce s tím...
00:34:00
29.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV 28.04.11 22:27:36: Kde prosímtě v dotazu od Tommyka 16:50:51 28.04.2011 vidíš zmíňku o autolaku?



-> palinator 28.04.11 21:13:08: To je pro mě nová info, díky za ní, ale já dával Galvinol právě na čistý nový zinek a na to Alkyton a drží to bez problému.
23:10:09
28.04.2011
venni
Jinak za cca 14dní budu stříkat metličku na A4 tak se pochlubim jak se zadařilo....
Extreme Tyres