-> Bukaj:
Ten levej malej budíček je ukazatel "dostupného" výkonu. Když bude baterka vybitá, ten budíček bude klesat. Stejně tak bude klesat chvíli po tom, co budeš držet plnej plyn, protože maximální výkon se ani náhodou nerovná výkonu trvalému. Je jen krátkodobý, nejspíše z důvodu chlazení vinutí trakčního motoru.
-> MVM:
Ty tam nějaký ufo od posilovače vidíš?

Tohle tady zcela jistě není. Neznám přesně jak to funguje, ale je to nějaká elektromechanika. Poznat je to i na chodu pedálu, kdy se to s tebou pere, aby brzdy moc nebrzdily a brzdilo se rekuperací, a když už při nízkejch rychlostech rekuperovat nelze, tak se trochu propadne pedál a jsou slyšet kotouče, jak drhnou.
Nakonec, tyhle brzdy se dělaj už i u spalováků a nejnovější diesely už nemají ani vývěvu, protože se všechno ovládá elektricky.
To jen tak že se vám seru do diskuze.. nikdo se mě na nic neptal.
