skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Fiat a talianske autá
20:29:38
21.02.2024
21.02.2024
Jarda/felda
-> ajok 21.02.24 18:37:37: je to možný. co je EKO většinou nestojí za nic
18:37:37
21.02.2024
21.02.2024
ajok
-> Jarda/felda 21.02.24 17:13:45: me pan ze speed pro tvrdil, ze rubena ma horsi gumu od doby, kdy presla na ekologicky provoz a nepouziva rtut
-> Bukaj 21.02.24 14:24:44: na prvnich favoritech vse tyrelo, pak prisel NT 92 nebo 93 a uz netyrelo nic a pak felicie a kvalita zas zacala trochu pokulhavat, ale ne tak hrozne... no ikdyz tour octavka, tak uz to setreni je videt, moje 2000 felda nedostrikly plastizol, na spojich hranky hole jak u nivy -> minno 21.02.24 13:39:21: jsem zvedav, dej pak vedet Stepan bez Funky myslim rikal, ze kvalita FAG uz jde dolu a ze lepsi SNR, ale mozna to myslel jen u lozisek...
-> Bukaj 21.02.24 14:24:44: na prvnich favoritech vse tyrelo, pak prisel NT 92 nebo 93 a uz netyrelo nic a pak felicie a kvalita zas zacala trochu pokulhavat, ale ne tak hrozne... no ikdyz tour octavka, tak uz to setreni je videt, moje 2000 felda nedostrikly plastizol, na spojich hranky hole jak u nivy -> minno 21.02.24 13:39:21: jsem zvedav, dej pak vedet Stepan bez Funky myslim rikal, ze kvalita FAG uz jde dolu a ze lepsi SNR, ale mozna to myslel jen u lozisek...
17:13:45
21.02.2024
21.02.2024
Jarda/felda
-> minno 21.02.24 13:39:21: nejni dostatek kaučuku ten dělá gumu gumou
14:24:44
21.02.2024
21.02.2024
Bukaj
-> minno: On není problém to vyrobit kvalitně. Ale princip je chrlit spotřební díly za nízké ceny, aby to obstálo v konkurenci s ostatními výrobci téhož - a kvalita je druhořadá - stačí, že se to nepodělá v záruce a když to bude dostatečně levné, tak i když se to v záruce podělá, skoro nikdo to nebude reklamovat, protože díl je pár korun, drahá je ta práce...
13:39:21
21.02.2024
21.02.2024
minno
-> ajok: Objednal som FAG, tak som zvedavý na výdrž.
By ma zaujímalo, s čím je problém vyrobiť kvalitnú gumu a kvalitne ju navulkanizovať.
By ma zaujímalo, s čím je problém vyrobiť kvalitnú gumu a kvalitne ju navulkanizovať.
18:44:18
20.02.2024
20.02.2024
ajok
-> minno 20.02.24 15:51:41: ja lehce menitelne dily davam - zkousim vse mozne a ono to kolikrat drzi
maxgear vsechno mozny drzi a loziska treba do kladek davaji japonsky
optimal plastove priruby drzi
abakus mi drzi vaha vzduchu - a to jsem ji koupil jen tak ze srandy, ze ji do 2 roku vyreklamuju a drzi uz 3 roky, funguje perfektne
civky - nedrzi nic, jen stara tesla, nova tesla taky uz ne
magnetti marelli - nedrzi nic, ale davam zhavicky na naftu, vydrzi 2 roky a nezahnijou tam :)
ve favo rozdelovaci drzi civka vika, origo vzdy do 50tis.km KO, spis driv
nejvetsi pruser jsou gumove veci, to je tragedie
lesjofors pera - mozna dobrej matros, ale kdyz to neumeji namotat...
paradoxne s lozisky nebyvaji problemy, pokud to nejsou treba newsunsunshine :)
byt kvalitni guma, tak mame o polovinu problemu min :)
mohl bych pokracovat ladou, snazim se kupovat kvalitnejsi orginal dily, nez ktere jsou z prvomontaze a tam to opravdu jde, ono origo dily na lade, ktere pochazeji treba z ukrajiny, to je neco jak horsi druhoska, vsak takova tavria se tu take proslavila...
maxgear vsechno mozny drzi a loziska treba do kladek davaji japonsky
optimal plastove priruby drzi
abakus mi drzi vaha vzduchu - a to jsem ji koupil jen tak ze srandy, ze ji do 2 roku vyreklamuju a drzi uz 3 roky, funguje perfektne
civky - nedrzi nic, jen stara tesla, nova tesla taky uz ne
magnetti marelli - nedrzi nic, ale davam zhavicky na naftu, vydrzi 2 roky a nezahnijou tam :)
ve favo rozdelovaci drzi civka vika, origo vzdy do 50tis.km KO, spis driv
nejvetsi pruser jsou gumove veci, to je tragedie
lesjofors pera - mozna dobrej matros, ale kdyz to neumeji namotat...
paradoxne s lozisky nebyvaji problemy, pokud to nejsou treba newsunsunshine :)
byt kvalitni guma, tak mame o polovinu problemu min :)
mohl bych pokracovat ladou, snazim se kupovat kvalitnejsi orginal dily, nez ktere jsou z prvomontaze a tam to opravdu jde, ono origo dily na lade, ktere pochazeji treba z ukrajiny, to je neco jak horsi druhoska, vsak takova tavria se tu take proslavila...
15:51:41
20.02.2024
20.02.2024
minno
-> Bukaj: Z toho vyplýva, že najlepšie by bolo zakaždým kúpiť nové auto....
Ale inak som fakt zmätený z toho, čo mám kupovať a dávať tam...
V niektorých prípadoch nie je výhra ani origo fabrický diel a lepšia ja nejaká náhrada. Čert aby sa v tom vyznal.
Ale inak som fakt zmätený z toho, čo mám kupovať a dávať tam...
V niektorých prípadoch nie je výhra ani origo fabrický diel a lepšia ja nejaká náhrada. Čert aby sa v tom vyznal.
10:02:46
20.02.2024
20.02.2024
saskyn2
-> ajok 20.02.24 07:18:35: A tak třeba prachovky na čepech jsou na to stavěný. Ono taky není guma jako guma žejo. Já nevím, já takovéhle věci nedělám. Ale na brzdách vazelina gumičky rozežírá, to si můžeš být 100% jistý.
08:28:21
20.02.2024
20.02.2024
Bukaj
-> ajok: Zase s LV 2_3 od Hekra mi zadní ložiska na 130LPG přežila skoro 300 tisíc km bez hučení...
Ale to už jsme hodně "off-topic".
Ale to už jsme hodně "off-topic".
08:13:13
20.02.2024
20.02.2024
ajok
-> Bukaj 20.02.24 07:21:10: a snášenlivost s gumou nevíš? Jo LV2-3 byla rychlá smrt pro zadní ložiska na rapidu a jen tak tak jsem v Chorvatsku zachránil ložisko přední, přidáním oleje...
07:21:10
20.02.2024
20.02.2024
Bukaj
-> jans: Asi vždycky tím, co bylo po ruce...
Nějaký mazací tuk, který moc nepodléhá vysychání - vždycky tu něco mám, co se buď po delší době neosvědčí (začne vysychat), nebo to přestanou vyrábět, tak koupím něco jiného.
Kdysi jsem používal LA2 od Mogulu - to byla poměrně kvalitní "vazelína", souběžně s ní na nenáročné aplikace levnější LV 2-3 (ta vysychala), pak jsem koupil kýbl LV 2-3 od Hekra - ta má lepší vlastnosti, než totéž od Mogulu, pak něco od Shellu v "kartuši" (oleje-pema.cz/zbozi/plast icke-mazivo-shell-gadus-s3 -v220c-2-400g_196605)- časem vysychalo), a teď používám Total Multis EP2, se kterým jsem nadmíru spokojen (jen mi zrovna došlo, takže dík za připomínku, že musím objednat) oleje-pema.cz/zbozi/plast icke-mazivo-total-multis-e p-2-400g_276806
Nějaký mazací tuk, který moc nepodléhá vysychání - vždycky tu něco mám, co se buď po delší době neosvědčí (začne vysychat), nebo to přestanou vyrábět, tak koupím něco jiného.
Kdysi jsem používal LA2 od Mogulu - to byla poměrně kvalitní "vazelína", souběžně s ní na nenáročné aplikace levnější LV 2-3 (ta vysychala), pak jsem koupil kýbl LV 2-3 od Hekra - ta má lepší vlastnosti, než totéž od Mogulu, pak něco od Shellu v "kartuši" (oleje-pema.cz/zbozi/plast icke-mazivo-shell-gadus-s3 -v220c-2-400g_196605)- časem vysychalo), a teď používám Total Multis EP2, se kterým jsem nadmíru spokojen (jen mi zrovna došlo, takže dík za připomínku, že musím objednat) oleje-pema.cz/zbozi/plast icke-mazivo-total-multis-e p-2-400g_276806
07:18:35
20.02.2024
20.02.2024
ajok
-> Bukaj 19.02.24 21:26:28: tyckyjsem dal meyle HD a asi 90tis.km bez vůle, mají větší čepy, než origo, původní levá byla Ok, práva měla na jednom čepu malou vulicku... Ale mám podezření, že ty meyle HD vrzou, takže bych je taky zkusil maznout a Jirka straší s tím rozblemcanim prachovky, které jsou taky Ok
22:50:36
19.02.2024
19.02.2024
jans
-> Bukaj 19.02.24 21:26:28: Cim mazes ty kloubky tycek stabilizatoru? Informace by se mi mohla hodit.
Diky
Diky
21:26:28
19.02.2024
19.02.2024
Bukaj
Tak jisté je, že díly v prvomontáži jsou kvalitnější než cokoli, co koupíš ve volném prodeji...
Teď jsem měnil na tátové Octavii gumy horního uložení předních tlumičů - jedna strana byla ještě origo (z roku 1997), druhou jsem asi před 10 lety dával Meyle - a ta byla vymačkaná víc, než ten originál. Koupil jsem Lemförder a pocitově mi přišly mnohem lepší, než ten meyle (tehdy jsem koupil na obě strany a vyměnil jen na jedné, takže ten druhej meyle tu furt mám nepoužitej - bylo mi líto ho vyhodit a montovat ho taky nechci).
Ale myslím, že to auto už stejně nebude jezdit tak dlouho, abych ověřil, jestli ty Lemfördery jsou kvalitní, nebo ne...
Jinak na té Octavii jsou třeba původní přední tlumiče a nebo tyčky stabilizátoru - jen jsem jim asi dvakrát promazal kloubky. Kdybych je byl býval vyměnil, tak už jsem je měnil minimálně 4x, jako gumy uložení stabilizátoru - ty jsem pak měnil co dva roky vždy, když se ke mně auto dostalo na "přípravu před technickou" - naposledy jsem dal originály a jsou zatím OK, ale taky to auto od poslední TK najelo jen necelých 10 tisíc kilometrů...
Teď jsem měnil na tátové Octavii gumy horního uložení předních tlumičů - jedna strana byla ještě origo (z roku 1997), druhou jsem asi před 10 lety dával Meyle - a ta byla vymačkaná víc, než ten originál. Koupil jsem Lemförder a pocitově mi přišly mnohem lepší, než ten meyle (tehdy jsem koupil na obě strany a vyměnil jen na jedné, takže ten druhej meyle tu furt mám nepoužitej - bylo mi líto ho vyhodit a montovat ho taky nechci).
Ale myslím, že to auto už stejně nebude jezdit tak dlouho, abych ověřil, jestli ty Lemfördery jsou kvalitní, nebo ne...
Jinak na té Octavii jsou třeba původní přední tlumiče a nebo tyčky stabilizátoru - jen jsem jim asi dvakrát promazal kloubky. Kdybych je byl býval vyměnil, tak už jsem je měnil minimálně 4x, jako gumy uložení stabilizátoru - ty jsem pak měnil co dva roky vždy, když se ke mně auto dostalo na "přípravu před technickou" - naposledy jsem dal originály a jsou zatím OK, ale taky to auto od poslední TK najelo jen necelých 10 tisíc kilometrů...
20:38:37
19.02.2024
19.02.2024
minno
-> ajok: To je hrozné. Človek už nevie, čo má kúpiť. A mám pocit, že čo rok, to sa preferujú iné značky. Lemforder som dával aj spodné ramená (spodné čapy sú integrované na nich) a aj čapy riadenia, tak snáď aspoň to bude držať.
No a to horné uloženie netuším, čo kúpiť. Nechce sa mi skúšať. Rád by som kúpil niečo na istotu.
No a to horné uloženie netuším, čo kúpiť. Nechce sa mi skúšať. Rád by som kúpil niečo na istotu.
16:18:49
19.02.2024
19.02.2024
ajok
-> minno 19.02.24 15:02:02: lemforder je naprd - mimo kulaku se ta znacka jevi jako smejd - hlavne gmovy dily, pred 40 tis.km pravy origo u octy jsem vyhodil a dal lmforder, levy jsem nechal (bylo lepsi) a ted uz je to levy o dost lepsi... blbec jsem to mel prohodit jen mezi sebou a dalsich 150tis.km jsem nemusel nic resit, dil z vyroby je proste dil z vyroby
Silenty ramen lemforder se taky vytrhly, ted mam dilema jestli nezkusit meyle HD, ale ty deleny, p.Peruzek tvrdil, ze na taxiku daly 250tis.km, ale taky kolik poslednich km najezdily v KO stavu... :)
SKF je smejd, meyle HD zas pry zas tyri prachovky na cepech, budu muset na ne kouknout mam jak kosti, tak spodni cepy ramen meyle HD, ale myslim, ze kosti maji prachovky stale OK
edit: po vsech zkusenostech bych zkusil SNR nebo mozna FAG autodilos.cz/autodily/... /zaveseni-napravy-vedeni-k ol-pruzne-upevneni-loziska ?brand=snr&... ikdyz jsem koupil nejake vyhodne baleni 2ks lozisek FAG, jedno jsem dal pritelkyni a naprosto OK, druhe sobe - samo pecliveji a proste ho v zatackach trochu slysim, ale 50 tis.km se to nezhorsuje, tak to treba je v diferaku, predtim to lozisko jeste z vyroby auta hucelo vic, nez rapidi zadni na BAZu, druhy 250tis.km z vyroby stale OK
Silenty ramen lemforder se taky vytrhly, ted mam dilema jestli nezkusit meyle HD, ale ty deleny, p.Peruzek tvrdil, ze na taxiku daly 250tis.km, ale taky kolik poslednich km najezdily v KO stavu... :)
SKF je smejd, meyle HD zas pry zas tyri prachovky na cepech, budu muset na ne kouknout mam jak kosti, tak spodni cepy ramen meyle HD, ale myslim, ze kosti maji prachovky stale OK
edit: po vsech zkusenostech bych zkusil SNR nebo mozna FAG autodilos.cz/autodily/... /zaveseni-napravy-vedeni-k ol-pruzne-upevneni-loziska ?brand=snr&... ikdyz jsem koupil nejake vyhodne baleni 2ks lozisek FAG, jedno jsem dal pritelkyni a naprosto OK, druhe sobe - samo pecliveji a proste ho v zatackach trochu slysim, ale 50 tis.km se to nezhorsuje, tak to treba je v diferaku, predtim to lozisko jeste z vyroby auta hucelo vic, nez rapidi zadni na BAZu, druhy 250tis.km z vyroby stale OK
15:02:02
19.02.2024
19.02.2024
minno
Akú značku horného uloženia voliť (Punto II)? Dával som už aj SKF (pred 50 tkm - L aj P strana), potom Lemforder (pred 30 tkm - len P strana - mal som podozrenie, chyba bola ale inde) a aktuálne sa mi zdajú byť už obidve strany KO (všetko uloženie na spodku nápravy je už vymenené a aj tak je to stále buchotavé). Ale kilometrovo sa mi to zdá slabá výdrž - ale rozbité cesty.
11:47:57
11.12.2023
11.12.2023
Jindas
Jo a když už jsem v tomhle vláknu
auto.bazos.cz/inzerat/... /fiat-tipo-14-t-jet-88kw.p hp
Pro místní za 350
Ale jinak na prodej moc nespěchám.
auto.bazos.cz/inzerat/... /fiat-tipo-14-t-jet-88kw.p hp
Pro místní za 350
Ale jinak na prodej moc nespěchám.
11:43:52
11.12.2023
11.12.2023
Jindas
Pánové, vyřešeno
Když nám dodělávali tažný, tak to tam tak nějak jako hustě zapojili, až z toho vypadl kontakt na druhé straně pojistkovky. Zastrčeno, upraveno, aby už se to nestalo a hyjé
Stálo mě to nervy, pobuzené kolegy a 8 šedých vlasů.
Když nám dodělávali tažný, tak to tam tak nějak jako hustě zapojili, až z toho vypadl kontakt na druhé straně pojistkovky. Zastrčeno, upraveno, aby už se to nestalo a hyjé
Stálo mě to nervy, pobuzené kolegy a 8 šedých vlasů.
11:05:39
11.12.2023
11.12.2023
Pavel P..
-> Jirik_Tuňák1983: ale to ses spletl... tady se řeší italsko-francouzský kvalitní bezporuchový vozy ale on je zvyklej na to že se čas od času něco sere, předtim totiž dlouho vlastnil podobný vynález Fiat Multipla živě si pamatuju jak jsem zlámanej pod palubkou s odřenou rukou měnil servomotorek klapky topení
10:42:46
11.12.2023
11.12.2023
Jirik_Tuňák1983
10:30:43
11.12.2023
11.12.2023
Pavel P..
-> Jindas: kamarád v ulici měl problem u francouzskýho sráče C4 s řídící jednotkou světel... taky mu nesvítila jen část světel, měnil žárovky, měřili jsme napětí na konektoru, to tam bylo naprázdno ale po připojení žárovky se ztratilo ...... vyřešila to až nová jednotka na světla.
10:25:42
11.12.2023
11.12.2023
Bukaj
-> Jindas: Našel jsem nějaké schéma (Ducato/Jumper 2013) a relátka tam jsou vždy pro obě světla společná, rozdělení na levé a pravé světlo (a pojistky) jsou až za relátkem:
imgur.com/fxeapg9
imgur.com/fxeapg9
09:53:02
11.12.2023
11.12.2023
Jindas
-> MVM 11.12.23 09:48:53: jo, to jsem tam nedopsal. Ano má, to už jsme prošli všechno.
09:48:53
11.12.2023
11.12.2023
MVM
-> Jindas: Taková blbá připomínka...a kostru to má??
09:20:51
11.12.2023
11.12.2023
Jindas
Pánové, služebák... Fiat Ducato 2018 2.3JTD 96kW
Nesvítí nám levé přední světlo - nejdou dálky, ani potkávací, jediný co svítí tak je denní. Vyzkoušeli jsme pár nových žárovek, bez výsledku
Pravé světlo svití bez problému.
Nejde nám tam šťáva na konektor - není nikde porušený a pojistky jsou ok.
(ono to má relátka na levou a pravou stranu světel? Protože to je jediný co mě ještě napadá)
Po čem ještě můžu jít?
Díky za odpověď
Nesvítí nám levé přední světlo - nejdou dálky, ani potkávací, jediný co svítí tak je denní. Vyzkoušeli jsme pár nových žárovek, bez výsledku
Pravé světlo svití bez problému.
Nejde nám tam šťáva na konektor - není nikde porušený a pojistky jsou ok.
(ono to má relátka na levou a pravou stranu světel? Protože to je jediný co mě ještě napadá)
Po čem ještě můžu jít?
Díky za odpověď
10:34:46
13.11.2023
13.11.2023
Jirik_Tuňák1983
-> Sita 13.11.23 09:37:39: Boxera už jeden známý vyvařoval po osmi letech.
Hele, já měl Cromaňonce z Itálie a ten byl úplně netknutý ze všech stran. Na nápravách a výfuku byly ještě fabrické štítky. Na všech šroubech svítil zinek. Po třech zimách v našem Absurdistánu pořád OK, ale ty šrouby už měly kropenaté hlavy. Nikde jinde se nic neobjevilo. Jen ty papírové štítky začaly trochu mokvat. To mi jako nimrala dost sralo.
Hele, já měl Cromaňonce z Itálie a ten byl úplně netknutý ze všech stran. Na nápravách a výfuku byly ještě fabrické štítky. Na všech šroubech svítil zinek. Po třech zimách v našem Absurdistánu pořád OK, ale ty šrouby už měly kropenaté hlavy. Nikde jinde se nic neobjevilo. Jen ty papírové štítky začaly trochu mokvat. To mi jako nimrala dost sralo.
09:37:39
13.11.2023
13.11.2023
Sita
-> Jirik_Tuňák1983 11.11.23 20:06:46: me by zajimalo jak to auto po tech 400tkm vypada zespoda. Nejsem zadnej velkej znalec, ale v pribuzenstvu mam prolezly spodky vsech aut a zatim nejvetsi drzak (se kterym se jezdi) je brachancovo Renault Master (2007, 350tkm). Pro zajimavost oproti tomu Citroen Jumper 2017 (taky jeho) s 180 tkm, je uz fest ohnilej. Fiaty tu nikdo uz nema, tak by me to zajimalo...
20:54:32
11.11.2023
11.11.2023
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 11.11.23 20:45:57: Já to auto nepotřeboval, to by jen stálo a nejezdilo (4,5 km do práce) a další dvě auta doma. Navíc teď bychom chtěli automate a tamto byl manuál, navíc s M32, tu znáš. Sice ten repas (ložiska a co se najde) není úplně likvidační, ale většinou když to vytaháš, tak uděláš ještě tuto a tamto a to už je na zvážení. Ale ty mladší (poslední) roky docela vyskočily cenově, ale co za ojetiny dnes ne, že.
20:45:57
11.11.2023
11.11.2023
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Si říkám celou dobu, že si musíš nadávat, že jsi to prodal...
20:06:46
11.11.2023
11.11.2023
Jirik_Tuňák1983
Jinak jak počumujeme po nějakém dalším voze kůly ženy dojíždění, tak je samozřejmě ve hře i Cromaňonec, kterého jsme už měli, jen nějaký kósek po FL. Ten 1.9 JTDm nám moc seděl. Tenhle je třá moc pěkný, přestože má už skoro 400 000 na hrbu, asi kvalitní péče.
Barva Marrone Selvaggio. Jen pro představu, jaký jednorožec by nám vyhovoval.
Barva Marrone Selvaggio. Jen pro představu, jaký jednorožec by nám vyhovoval.
11:01:22
07.10.2023
07.10.2023
dragon_cb_cz
08:26:17
07.10.2023
07.10.2023
Bukaj
-> minno:
22:30:59
06.10.2023
06.10.2023
Matthes, záškodník z TechWebu
-> minno:
22:26:31
06.10.2023
06.10.2023
minno
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To skoro ako v tom vtipe, že na čo slúži vrtuľa u vrtuľníka. Na chladenie pilota. Lebo si všimnite, že keď sa prestane točiť, ako sa pilot okamžite začne potiť
18:35:35
06.10.2023
06.10.2023
Matthes, záškodník z TechWebu
U Ducata nam sviti kure a jede v nouzaku. Kolega, co s tim jel, kdyz se roznulo kure, tak vyzkoumal, ze je seklej jeden vetrak chladice... Jsem z prdele rikal, ze to souvisi urcite - motor se boji, ze se neuchladi, tak omezi vykon. No a dneska jsem se na to dival a asi to tak opravdu bude
20:52:40
28.09.2023
28.09.2023
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> dragon_cb_cz: přesně JTDm se už moc nepovedly, 2.4kám praskaly hlavy , stejný motory má Alfa 159.
Jinak jedem myslim 3.rok, nálet celkem má, na to že ji střídám s t4 když je potřeba, navíc kvuli servu teď od května stála
Jinak jedem myslim 3.rok, nálet celkem má, na to že ji střídám s t4 když je potřeba, navíc kvuli servu teď od května stála
19:56:13
28.09.2023
28.09.2023
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 28.09.23 19:37:58: Hlavně ty novější byly na rozdíl od tohodle trochu průser
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 28.09.23 12:45:10: Hezký! Jak jí máš dlouho? To máš docela nálet, ne? I když ono už to pár let bude co?
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 28.09.23 12:45:10: Hezký! Jak jí máš dlouho? To máš docela nálet, ne? I když ono už to pár let bude co?
19:54:45
28.09.2023
28.09.2023
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Jirik_Tuňák1983: 110kw bylo maximum co Lybry měly. Víc měly Thesis ale to už byly JTDm
19:37:58
28.09.2023
28.09.2023
Jirik_Tuňák1983
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 28.09.23 15:56:29: Ty novější už měly 154 kW tušám.
15:56:29
28.09.2023
28.09.2023
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Jirik_Tuňák1983: jj, 110kw
13:12:46
28.09.2023
28.09.2023
Jirik_Tuňák1983
12:45:10
28.09.2023
28.09.2023
Apple STS Chvojkovice-Brod
120tis km společně, zadřel sem servočerpadlo, bo praskla trubka, tak dostala komplet rozvody, a když už byl motor venku, tak preventivně spojka a hlavně místo 5q šel 6q, předtim to jelo velmi hezky, teď to letí jak nakoplej tenisák
09:33:48
21.09.2023
21.09.2023
Jirik_Tuňák1983
12:48:47
07.09.2023
07.09.2023
minno
-> Milan 136 07.09.23 09:18:04: Pravda, to by ma finančne asi nezruinovalo.
-> saskyn2 07.09.23 09:40:39: To netuším. A na Octavku je to se vším všudy? Punto má v ramene integrovaný aj ten guľový čap, ktorý je nedemontovateľný.
-> saskyn2 07.09.23 09:40:39: To netuším. A na Octavku je to se vším všudy? Punto má v ramene integrovaný aj ten guľový čap, ktorý je nedemontovateľný.
10:58:19
07.09.2023
07.09.2023
saskyn2
-> dragon_cb_cz: Normálně z ulice. Jinak sleva v autorizáku se moc nedá, tam se na tohle nehraje, mám asi 20% na Jarov, ale ten je zase tak drahej že ta výsledná cena je tak max 10% z katalogový a to si ještě hodně fandím
10:52:49
07.09.2023
07.09.2023
dragon_cb_cz
-> saskyn2 07.09.23 09:40:39: A to když přijdeš z ulice do autorizáku, nebo když víš kam jít, máš registraci atd?
Jinak ale souhlasím, že to je dost - já byl teď v létě taky relativně nepříjemně překvapenej cenama origo dílů na Giuliettu, např. rozvodů. Proti cenám co si pamatuju z faktur od auta, které jsem chtěl koupit 3 roky zpátky (tzn ceny to mohl být tak 5 let staré), tak odhadem cca dvojnásobek
Jinak ale souhlasím, že to je dost - já byl teď v létě taky relativně nepříjemně překvapenej cenama origo dílů na Giuliettu, např. rozvodů. Proti cenám co si pamatuju z faktur od auta, které jsem chtěl koupit 3 roky zpátky (tzn ceny to mohl být tak 5 let staré), tak odhadem cca dvojnásobek
09:40:39
07.09.2023
07.09.2023
saskyn2
-> minno: to jsou o 1/3 vyšší ceny než na oktávku, to by mě zajímalo co je na tom příznivého
09:18:04
07.09.2023
07.09.2023
Milan 136
-> minno 07.09.23 08:48:00: Já reagoval na uložení stabilizátoru
08:48:00
07.09.2023
07.09.2023
minno
-> Milan 136: -> dragon_cb_cz: Tak na váš popud som si vo Fiate zistil ceny ND, čo aktuálne potrebujem:
- spodné rameno prednej nápravy 247€
- čap riadenia 120€
Navyše aktuálne nedostupné.
To je akože hodne moc aj na mňa. Lemforder rameno je za 70 €, čap 11 €.
- spodné rameno prednej nápravy 247€
- čap riadenia 120€
Navyše aktuálne nedostupné.
To je akože hodne moc aj na mňa. Lemforder rameno je za 70 €, čap 11 €.