Fiat a talianske autá

prohledat
2055 příspěvků (zobrazeno 201 až 250) od 03.04.2017 do 25.05.2024, založil/a minno
řadit dle data
18:00:03
11.03.2023
dragon_cb_cz
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Rychle to oprav, než to uvidí King 1
17:55:59
11.03.2023
Apple STS Chvojkovice-Brod
159 je dnes po 2 měsících opět v provozu, nebyl čas, takže vibrace celýho auta a špatný řazení vyřešeno. Důvod: spojka a dvouhmota made in korea, takhle vykloktaný díly sem snad ještě neviděl
upraveno 1x, naposled 11.03.2023 18:23:17
17:53:52
11.03.2023
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> minno: ital, najdi všechny spoje co vedou k airbagům, pod sedačkou, ve sloupkách atd, pročisti, pokud nepomůže nahraď ty jejich pochybný konektory jinejma, mám to ve všech italech udělaný, a od tý doby o chybový hlášce nevim.
08:55:35
10.03.2023
minno
Na Punte mi z ničoho nič začala svietiť kontrolka airbagu.

Pripojil som to na diagnostiku a sú tam 2 chyby:



1. ECU signalizuje závadu ve vnitřních komponentech. Ověřte že ECU obdrží bez rušení napájení a má solidní uzemnění. Vymažte kód a provedtě testovací jízdu. Ověřit zda se kód neobjeví znovu.

Důvodem je chyba Neznámá / Vnitřní chyba

Aktuální stav je porucha Přerušovaný

Chyba hodnoty ECU je 23



2. Kód je zapnut když napájecí napětí ECU je mimo povolený rozsah déle, než je povoleno.

Zkontrolujte obvod napájení ECU a ukostření ECU.

Zkontrolujte také:

-alternátor, diodový most, ​​baterii, stav kabeláže, dobré uzemnění mezi alternátorem a motorem. (záporný pól).

Důvodem je chyba Příliš nízká hodnota

Aktuální stav je porucha Přerušovaný

Chyba hodnoty ECU je 106



Chyby zmazať nejde, lebo pretrvávajú.



Neviete poradiť, čím začať, na čo sa zamerať? Skúsim asi pozrieť tú kostru od jednotky...



ECU je tam TRW Airbag MY97.

Sú tam 2 čelné bagy, bez záťažového čidla na sedačke spolujazdca.

Baterka je OK, aj pri kontrole parametrov ECU airbagov tam píše, že aktuálny stav napätia je normálny.



Všetko ostatné v aute funguje OK.
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od minno vložen 10.03.2023 08:55:35
upraveno 3x, naposled 10.03.2023 08:58:42
23:05:34
06.02.2023
Tom Troll
-> Jirik_Tuňák1983: Taky ne, ještě jsem nezjišťoval, ale je to hybrid.
20:28:43
06.02.2023
Jirik_Tuňák1983
-> Tom Troll 06.02.23 18:39:20: Já nevím, co je v tomto půjčeném za pohoňovací ústrojí.
18:39:20
06.02.2023
Tom Troll
-> Jirik_Tuňák1983: Je to docela ok na to co to je. A jak starý. A iluze 5dv za 3dv fakt funguje, v garážích jsem si říkal jaká půjčovna kurva vede 3dv auta. 1

Asi to i docela jede, ale neměl jsem to daleko a nespěchal jsem tak na dálnici 110, a už u tak jsem se bál že to odnese vítr. 1

Jinak jestli si na něco budu stěžovat tak to je fakt docela debilní okolí řadící páky, který je víc do prostoru než obvykle u aut, a je to odspodu nahoru rozšiřující se panel zakončen relativně ostrou plastovou hranou. První 3 nástupy (vsunutí se) do auta jsem si o to nepěkné narazil holeň a 10 sekund nad tím nadával. 3
17:39:09
06.02.2023
Jirik_Tuňák1983
-> Tom Troll 06.02.23 16:49:39: I po těch letech výroby je to pořád rozkošné a elegantní vozítko. Hlavně v nějakých limitkách a vysokých výbavách je to docela něco. 1
16:49:39
06.02.2023
Tom Troll
Další služebka, další exotické počítadlo. 3 2
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od Tom Troll vložen 06.02.2023 16:49:39
09:01:53
11.01.2023
dragon_cb_cz
Hezky natočené video, krásný auto, sympatická majitelka

Alfa Romeo GTV6 I Nejlépe znějící V6ka na světě!
upraveno 1x, naposled 11.01.2023 09:02:57
18:33:56
15.12.2022
Jirik_Tuňák1983
-> minno 15.12.22 18:08:13: Malá auta jim šla nejlépe. Podle mého všechny řady Punta až do konce výroby neměla chybu.
18:08:13
15.12.2022
minno
-> Jirik_Tuňák1983: yes sir
17:46:31
15.12.2022
Jirik_Tuňák1983
-> minno 15.12.22 17:19:13: No, ta dvě auta jsou si trochu podobná. Bravo 2 je takové přerostlé Punto EVO nebo Grande Punto.

To tam máš 1.2?
upraveno 2x, naposled 15.12.2022 17:47:19
17:19:13
15.12.2022
minno
-> Jirik_Tuňák1983: Nevravím, že aj iné autá nemôžu mať dobré jazdné vlastnosti na snehu.

Na tomto mám 8-ročné Barumky.



Ale tie hmotnosti určite majú niečo do seba. Punto má vlastnú hmotnosť ako Škoda 120 (okolo 830 kg) + liatinový 4-valec. Je to na jazdné vlastnosti na snehu určite o dosť lepší pomer ako napr. Fab1 HTP s hmotnosťou okolo tony a k tomu hliníkový trojvalec. To auto na snehu nechcelo chodiť ani do kopca a ani brzdiť :)
17:01:07
15.12.2022
Jirik_Tuňák1983
-> minno 15.12.22 15:32:42: To si nemyslím, zas tak těžký ten blok není. Dnes jsem jel s ženy autem (Bravo II), který má 1.4 16V a i na Sava Eskimo S3 205/55/16 to jede v zasněženém kopci (sníh, led, břečka) jako nic bez prokluzování, gumy jsou staré už několik let, ale vzorek mají stále tak 90%. Zároveň je to na sněhu i hezky hravé, stabilní a krásně se to na něm vodí i do zatáček. Hmotnost má tuším kolem 1280 kg.
upraveno 2x, naposled 15.12.2022 17:02:37
15:32:42
15.12.2022
minno
Fiatka je na snehu dráč, až sa čudujem, ako sa dokáže do kopca predrať cez veľké záveje snehu a pod. aj s už horším dezénom na pneu (4-5 mm).



Asi to má na svedomí nízka hmotnosť vozidla a k nej pomerne ťažký motor (4-valec so zliatinovým blokom) a úzke pneu (165).
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od minno vložen 15.12.2022 15:32:42
09:08:32
28.11.2022
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 28.11.22 08:24:18: To těžko, protože tady doktoři nechají jezdit i stodvacetileté staříky.
08:24:18
28.11.2022
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Nj, tobě se už spíš blíží doba, kdy o ty řidičáky začnou lidi přicházet. 3
08:19:43
28.11.2022
dragon_cb_cz
-> Cumper: Jaj, závist... Putno 1.4 T-jet jsem "sháněl" (čti - pokukoval po něm), stejně tak tuhle barvu... a ty máš oboje - hezký! Těch T-jetů je na trhu jak šafránu a když už, tak to od pohledu v inzerci moc lákavě nevypadá...
22:48:21
27.11.2022
Cumper
-> Jirik_Tuňák1983: Ta 1.4 atmosféra je fakt taková o ničem, dobrý tak do malýho auta jako Punto na normální přibližování. Teď jezdím puntem 1.4 T-jet a to už je jiný, na to auto hodně slušnej výkon, s tím už je zábava 1 Pocitově teda větší rozdíl výkonu než jen 18kw navíc oproti 1.4 atmosféře co má mít 70 kw
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od Cumper vložen 27.11.2022 22:48:21
22:57:59
24.11.2022
Tom Troll
-> Jirik_Tuňák1983: Hele, nevím, neřešil jsem, a v plánu řešit nemám, ale křivka krouťáku byla rovná jak stolová hora a nad hodnotou 127 Nm co je na wikipedii jsem v údivu. Protože přísahám, že to fakt nejelo, a bylo to fungl nový auto. Člověk mohl řadit kam chtěl a bylo to ve všech otáčkách úplně stejně mrtvý, podtáčení, střední otáčky, přetáčení až nahoru. 6



E: No, je 3
upraveno 1x, naposled 24.11.2022 22:58:19
22:54:16
24.11.2022
Jirik_Tuňák1983
-> Tom Troll 24.11.22 22:48:20: Nebludař. Vím o jakém motoru mluvíš. Ten atmosférický motor vycházející z řady Fire byl naopak schopný s jistými modifikacemi (objem, výkon, emise) projít od Euro0 až do Euro6d a končil na 70 kW. Není moc výrobců, kteří by tohle měli na kontě. Nahrazen byl posléze novým motorem a to včetně motoru 1.4 T-Jet. Ještě teď ale jdou koupit i nové kusy s tímto motorem.



Teď koukám. Tobě je fakt 23? 9

Já si furt nemůžu zvyknout na to, že mi chodí životopisy a tam lidi nad rok 1990 píšou, že mají řidičák. 3 Nebo nedej satan i po roce 2000. 3
upraveno 5x, naposled 24.11.2022 23:00:38
22:48:20
24.11.2022
Tom Troll
(Ještě jednou zdůrazňuji, že to byl 1.4 FIRE atmosféra, co je starej motor, a v evropě není kvůli emisím, a protože je to slabej kepl, asi. Ne 1.4 T-Jet co by jsi našel u nás, takže pokud jsi nejšl s Egeou v turecku, tak si nemyslím, že máš validní posudek.) 4
22:47:49
24.11.2022
Jirik_Tuňák1983
-> Tom Troll 24.11.22 22:42:00: Tak buď mají nějakou speciální kozí specifikaci pro Turecko, nebo se to musí chovat výrazně jinak než tentýž motor ve starším modelu.

Jezdím s tím v podstatě pravidelně už nějakých 9 let. 4 Ale jak říkám, v Euro4 a ne budgetovém modelu.

I tak si myslím, že za tu dobu jsem měl více prostoru se s tím sžít a naučit než ty za dva týdny.

Ono se slabým autem se člověk vždycky musí naučit jezdit svižně a fakt to jde.
upraveno 1x, naposled 24.11.2022 22:50:00
22:42:00
24.11.2022
Tom Troll
-> Jirik_Tuňák1983: Už nevim, vim že šla vpodstatě jenom zkopce nebo na dokonalý rovince a bezvětří, jinak 140 bylo bez šance. Na dálnici v kopcích drtit trojku čtyřku, aby to udrželo tu stovku poblíž omezovače. Jestli ta 6 točila při 130 3tis tak hodně.

Vzal jsem to na letišti v Istanbulu a jel s tím pět šest hodin na jih, a pak dva týdny popojížděl do práce a tak různě po kraji, potom zpět. Auto v rámci přibližovadla ok, ale rozhodně bez šance nazvat svižným, komfortním, nebo vzrušujícím. 4 A myslím že jsem málo nastínil, jak naprosto příšernej byl ten volant. 47
upraveno 2x, naposled 24.11.2022 22:43:11
22:36:43
24.11.2022
Jirik_Tuňák1983
-> Tom Troll 24.11.22 22:31:40: Kolik že to točilo ve 100 km/h na tu 6ku?
22:31:40
24.11.2022
Tom Troll
-> Jirik_Tuňák1983: Snažil jsem se to nakrmit dvouspojkama, ale vždycky to bylo furt stejně líný. Na tý dálnici to byla stovka a přitom uřvaný ve 4/5 otáček. Ne, svižně se s tim jezdit fakt nedá. 3



A teď jsem si vzpoměl že ten volant je nejdebilnější co jsem vživotě slyšel. Někomu přišlo dobrý mít tlačítka zezadu, ale ve výsledku na něm neexistuje komfortní pozice kde se ruce neunaví z tohom, že je na těch ramenou člověk musí držet silou. Nedá se obepnout prsty na věnci jako u normálních aut.
22:25:39
24.11.2022
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 24.11.22 22:19:11: Tak ty Euro6 dvoulitrové benzíny v současných Alfách jsou taky Pratola Serra, že jo... a taky je to pořád stejný přecitlivělý krám jako staré TwinSparky, ne-li horší 3
upraveno 1x, naposled 24.11.2022 22:25:54
22:19:11
24.11.2022
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 24.11.22 22:15:55: Je to právě možné. Proto píšu kW, ale Euro6. Nicméně s tou filckou, to nene. 3

Nic to nemění na tom, že se s tím člověk musel naučit jezdit, to jsem musel i já a je to nakonec i zábava.

Vzhledem k tomu, co mám najeto s filckou, což byla zkušenost na celý život, tak to umím překvapivě aj i posoudit na vlastní kožku.

Spíše je husté, že se s tím dokodrcali až k Euro6, to už má většina konkurence 18. generaci motorů. 3
upraveno 3x, naposled 24.11.2022 22:22:52
22:15:55
24.11.2022
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 24.11.22 22:14:23: No, otázka je jestli v té Euro6 verzi už nejsou ty kilowatty poněkud... vyčichlé.
22:14:23
24.11.2022
Jirik_Tuňák1983
-> Tom Troll 24.11.22 21:29:54: Protože s touhle 1.4 neumíš jezdit. 3 Počítám, že jsi s tím zacházel právě jako s tou Felicií.

Není to žádnej fofrník, ale dá se s tím jezdit hezky svižně, právě díky převodovce, ale chce to přepnout na jiný projev motoru a využívat funkcí toho klacíku uprostřed. V tom Tipu je pravda tuším o 1 nebo 2 kW více než v tom Bravu, ale Euro6, převodovka myslím stejná. Ale právě zrovna s tou Felicií bych si s tím vytřel prdel a ještě si to rozmazal po obou půlkách. 3

Mno a na dálnici bez diskuze. Při tempu např. 150 pojedu z Plzně do Brna, kdežto filcka mi při stejném režimu vypustí duši u Rudné. 1
upraveno 2x, naposled 24.11.2022 22:15:22
21:32:12
24.11.2022
Tom Troll
-> Tom Troll: Našel jsem fotku. 1
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od Tom Troll vložen 24.11.2022 21:32:12
21:29:54
24.11.2022
Tom Troll
-> michael: Měl jsem také na služebce v turecku. Měli jsme snad 1.4, ještě starej FIRE motor z osumdesátek, asi 6q. Spolu s převodováním to nedokázalo samo sobě uhnout z cesty, neuvětitelně líný. Felicie by to zpráskala na všech rovinách. Prázdná dálnice ale ty se stejně do kopce táhneš 100 a starý suzuki swift a jiný 90s záležitosti lítají kolem tebe.3
21:21:08
24.11.2022
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 24.11.22 21:19:57: Je to klidně možný, nevím.
21:19:57
24.11.2022
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 24.11.22 21:11:41: Mi to přijde právě divný, ale nemohu soudit, ještě jsem neměl tu čest. Když to ale srovnám s naším Bravem, tak to má takové těžké hutné dveře, širokánský práh, hezké kvalitní plasty, textilie, měkké plochy a slícování. Zvuk při zabouchnutí dveří i kufru tomu mohou závidět i auta vyšších tříd a to bez legrace. Je jedno, zda je okno otevřené nebo stažené, vždy je to tlumený plný zvuk. Ale je možné, že motám dohromady primátně levný sedan (Elysee, 301, Rapid, Tipo atd.) a normální auto. Není třeba možné, že modeláž pro Turecko bude o chlup jiná než pro Evropu? Už to tak historicky měli.
upraveno 1x, naposled 24.11.2022 21:20:50
21:11:41
24.11.2022
dragon_cb_cz
-> michael: Jj oni mají s Tureckem prý dost nadstandardní vztahy. Což je hlavní důvod, proč se Tipo dělá i jako sedan. Jinak ten pocit papírových dveří si pamatuju ze Suzuki, to byl proti Saabu neskutečný rozdíl 9
21:06:33
24.11.2022
Jirik_Tuňák1983
-> michael 24.11.22 21:04:14: Ještě jsem v tom ale neseděl, viděl jsem to jen jet a staticky parkovat u sousedů.

Jinak lidi, kteří ví co si kupují, tak jsou s tím velmi spokojení. Chválí si i tu malorážku 1.0, co do toho dávají místo předchozích motorizací, má to dost technických vychytávek, resp. dnes už u nich běžných. Zbytek motorizací nevím, nesledoval jsem to moc do hloubky.
upraveno 1x, naposled 24.11.2022 21:06:58
21:04:14
24.11.2022
michael
-> Jirik_Tuňák1983: Ano, už ho mají.
21:02:11
24.11.2022
Jirik_Tuňák1983
-> michael 24.11.22 18:52:06: Nemají náhodou další výbavy i digitální štít a tak, co jsem viděl?

-> dragon_cb_cz 24.11.22 20:19:57: Dělá se i Cross a je to oplastovaný, zvýšený a docela macatý, byť je to jen předokolka. Vypadá to ale v tom paketu dost mohutně.
21:01:07
24.11.2022
michael
-> dragon_cb_cz: Já ani nevím co v tom je, ale je to pouze 6q a žádný fofrník to tedy není zlaté DSG. Vzhled je v pohodě, ale ta kastle je jak papír. Zavíráš dveře a cítíš jak to jde lehce a pak ten zvuk, když je stažené okno.

Hold laciné auto, ale stojí to tu na každém rohu.
20:19:57
24.11.2022
dragon_cb_cz
-> michael: A ten automat je co? Zase nějaký robot, jak mají italové u prcků ve zvyku?



Jinak Tipo se mi líbi, rozumné auto co zároveň docela vypadá, ve všech karosářských variantách. A hatchback v S-design paketu tuplem.
20:10:16
24.11.2022
michael
> dragon_cb_cz: Dá se říci, že ano, ale zde v Turecku to není Tipo, ale Egea.
19:59:24
24.11.2022
dragon_cb_cz
-> michael: To je nějaká turecká verze Tipo?
18:52:06
24.11.2022
michael
18:51:04
24.11.2022
michael
Jezdím týden tímto žihadlem a není to nakonec, tak špatné.
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od michael vložen 24.11.2022 18:51:04
22:10:03
23.11.2022
Jirik_Tuňák1983
1

The Kimera Automobili EVO37 is an Insane Thrill Ride of a Car — BTS with DTS — Ep. 11
23:36:35
12.11.2022
dragon_cb_cz
-> Jarda/felda 12.11.22 23:30:48: Tak to asi spadá do té kategorie na kterou je Honza vybavený a baví ho to. Plus kastlí v téhle barvě moc na prodej asi nebude 4
23:30:48
12.11.2022
Jarda/felda
-> dragon_cb_cz 12.11.22 22:53:16: pak by ale dávalo větší smysl ten dobrý technický základ naházet do jiný kastle než "převlíkat" půlku plechů na autě 8
22:53:16
12.11.2022
dragon_cb_cz
-> saskyn2 12.11.22 20:38:18: Ono to auto úplně cenu na trhu nemá, ale to hlavně protože většina kusů na prodej jsou olítaný a dneska už i nahnilý jebky, v českých podmínkách navíc se svatou trojicí "DPF off, EGR off, klapky off".... takže pokud tady byl základ technicky dobrej, tak by to dávalo smysl i jinak než čistej koníček (teda pokud by Honza doma neměl fleet co má 3 ). Když tomu můžeš věřit, tak proti srovnatelnýmu koncernu pořídíš s výraznou slevou.
22:23:53
12.11.2022
Apple STS Chvojkovice-Brod
159 se mi líbila co vyšla na trh, hezký kousky si držej cenu. Tady byla pořizovačka smích, to samé 2.auto jako dárce, takže zachránit ji před vrakáčem byla jasná volba a přestrojování a oživování zas trošku změna od samého lakování
Extreme Tyres