Fiat a talianske autá

prohledat
2047 příspěvků (zobrazeno 651 až 700) od 03.04.2017 do 19.04.2024, založil/a minno
řadit dle data
20:42:05
18.02.2021
dragon_cb_cz
-> Jarda - zrušená registrace 18.02.21 20:18:50: Tak já s tím včera dojel z Ostravy a krom stěračů co potřebujou posunout na tisícihranu a termostatu tomu v zásadě nic akutního není a oboje bych asi zvládnul udělat i doma, ale na podzim by se stejně dělaly rozvody a další věci, tak to asi sfouknu rovnou - a to doma dělat nebudu.
upraveno 1x, naposled 18.02.2021 20:42:16
20:31:22
18.02.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Jarda - zrušená registrace 18.02.21 20:18:50: A ty pod tím ležíš 185 dní v roce, abys dojel, tak co je lepší. 3
20:18:50
18.02.2021
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: taky jsem mel takovyho kolegu, co daval alfy do servisu3 no nikdy nikam nedojel...
18:12:34
18.02.2021
dragon_cb_cz
-> U-Geen: Taky jsem si všiml a napadlo mě přesně to samé 47
18:09:55
18.02.2021
U-Geen
-> dragon_cb_cz: to bude asi karma za tu podlozku pod SPZ :-)
17:30:41
18.02.2021
dragon_cb_cz
To mi někdo udělal schválně 3 3 3
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od dragon_cb_cz vložen 18.02.2021 17:30:41
12:42:12
18.02.2021
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 18.02.21 11:50:51: Jo, jedna mi stojí v garáži 4 A ano, jede to jasně líp než ten osmiventil,ale pořád to okolo 4000rpm umře. Jak to jede vespod nevím (to mi automat úplně nedovolí testovat), ale co tak koukám do grafů, tak to pod 1500 rpm bude taky dost mrtvé (ten osmiventil je pod 1500rpm mrtvej úplně).

S HDi ani TDi srovnání nemám, resp. jediné TDI se kterým můžu srovnávat je stará rotačka a tam je chování toho osmiventilu hodně podobné, spíš horší.

Ale třeba proti Hondě je to dost rozdíl, tam se dalo celkem v klidu jezdit od nějakých 1200-1300rpm a táhlo to do cca 4700rpm.

Takže rozhodně mě ten motor neuráží, ale při přesednutí z Hondy jsem teda jistou "ztrátu charakteru" pocítil.
11:50:51
18.02.2021
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 18.02.21 08:39:15: Já jsem se přehlédl, jak jsi psal 2.0 JTS a hned za tím 122, tak jsem si to spojil a proto to nechápal.

Jinak s tím JTD si dovolím důrazně nesouhlasit. Jezdil jsi někdy delší dobu s 16V 110 kW verzí?
U té mi říkali jak moji servisáci (kteří je tam nemívali zas tak často), tak nový majitel, že to jede jak protržené od nízkých otáček až do omezovače, což při přesednutí z obdobných HDi a TDi moc nechápali. 4
11:35:58
18.02.2021
radekp
-> dragon_cb_cz: já můžu AR159 doporučit. Za skoro 6 let jsem řešil závady - prolínající olejový chladič (netypická závada, vyřešeno bazarovým kusem), sjíždění vnitřní strany pneumatik (vyřešeno jinou geometrií než předepisuje výrobce). Jinak asi jako každé jiné ojeté auto s nejasnou historií. Obecně už bych nešel do nafty (max u velkoprostorového auta, příp. dodávky), ale pořád mě to auto baví. Má to něco víc, než nabízí VW atp.
11:30:48
18.02.2021
dragon_cb_cz
-> Kocvin 18.02.21 11:26:24: 1 Mně se ty SportWagon-y moc nelíbí - i když někdo říká, že jsou hezčí než sedan. A kufr mají pomalu ještě menší 4 Ropa je určitě rozumnější volba, ve 156 i 159, ale dvě JTD už doma jsou... to stačí.
11:28:27
18.02.2021
dragon_cb_cz
-> radekp 18.02.21 11:22:02: Tak "neměly problém" je asi silné tvrzení, ale minimálně jiného typu 3 Já jsem kvůli JTS vpodstatě vyloučil 159/Brera jako celek - alespoň prozatím. Protože ropy už je doma dost a 1.8TBi jsou málo vidět a pořád dost drahé. Ale výhledově o ní přemýšlím.

Ono ty JTS prý vyloženě špatné motory nejsou, ale protože to vlastně není Fiat/Alfa, tak servisní podpora je mizerná, díly jsou místy ještě výrazně dražší atd.

Jinak ano, splněno, ale doufám, že je to jen začátek 4 Nestála tak moc, aby mě muselo extra mrzet, kdyby to dobrodružství nedopadlo. A pokud dopadne, tak věřím, že "s jídlem roste chuť" a budu chtít vyzkoušet ještě další.
11:26:24
18.02.2021
Kocvin
-> dragon_cb_cz: A mě budeš říkat, že mám vozový park jako menší leasingovka.. 3

Vypadá to moc hezky podle toho co píšeš.. 4 Taky jsem kdysi po 156 koukal, ale spíše po 2.4 v naftě a vagónech..
11:22:02
18.02.2021
radekp
-> dragon_cb_cz: takže už si jako správný petrolhead můžeš odškrtnout: aspoň jednou v životě Alfu? Vypadá dobře...
Jo, u řady 159 jsem JTS vytěsnil z nabídek...fajn vědět že starší generace problém neměly
09:59:37
18.02.2021
dragon_cb_cz
-> Syny 17.02.21 20:25:19: Jinak teda spotřebka na denní ježdění to úplně není, ale podmínkou bylo, aby to tak bylo použitelný - proto taky 156 a ne GTV nebo GT. Prostě aby když bude hezky a budu chtít, tak aby nebyl problém s tím to kolečko domov-škola-školka-domov otočit.
08:39:15
18.02.2021
dragon_cb_cz
-> palinator 17.02.21 22:01:55: I dle dobových recenzí atd by tomu tak mělo být. A je fakt, že ani jako člověk zvyklý na turbo jsem s tím neměl zásadní problém, sbírá se to OK, ale zase na dálnici se to tolik nepozná. Plus ta převodovka je fakt krátká, takže ono tě to do těch nízkých otáček ani moc nepustí. Ale když fakt chceš, tak šudlat to po městě na 2000 otáček jde v pohodě.

-> Jirik_Tuňák1983 17.02.21 21:59:45: 2.0 JTS je v základu stejný jako 2.0 TwinSpark, ale místo nepřímého vstřiku a dvou svíček na válec má svíčku jen jednu a přímý vstřik. Ale je to italský motor se vším všudy. Používal se ve 156, GTV a GT.

Oproti tomu 1.9, 2.2 a 3.2V6 JTS jsou GM Ecotec/Holden motory, Italové si je sice nějak upravovali, ale ne zásadně. Používaný byly akorát ve 159 a Brera/Spider. A nemají myslím mezi alfisti moc dobrou pověst.

-> Jirik_Tuňák1983 17.02.21 22:32:48: Když se koukneš na porovnání křivky krouťáku 2.0 TS proti 2.0 JTS, tak je celkem jasně vidět co Libor myslí. Ten přímý vstřik možnosti šudlání v nižších otáčkách dost vylepšil.

A jinak zrovna JTD podle mě teda rozsahem použitelných otáček nevynikaj, resp. rozhodně jsem jezdil s naftama, co jsou na tom o dost líp.
22:32:48
17.02.2021
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 17.02.21 22:01:55: To jede skoro každej Ital v beňu a svým způsobem i v naftě (ale víc žerou). 50
U toho benzínu se to musí zažít, pár týdnů si ten výkon hledat a sbírat zkušenosti. Platí to i pro ty maloobjemové jednohubky. 4 Jak říkává Honza, pro ten výkon si musíš dojít, ale pro příjemnou jízdu máš slušnou odezvu a reakce v celém spektru otáček.
upraveno 2x, naposled 17.02.2021 22:43:34
22:01:55
17.02.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:
Díval jsem se na specifikace toho JTS a zaujal mě docela velkej rozdíl mezi otáčkama max momentu a výkonu. Z toho usuzuju, že to asi musí jet dobře v širokém rozsahu otáček.
21:59:45
17.02.2021
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 17.02.21 21:54:09: Jooo, to já nevím. Je to podobné číslo. Ale pak to vysvětluje 5q x 6q.
21:54:09
17.02.2021
dragon_cb_cz
-> Syny 17.02.21 20:25:19: Mě to neštve, ale je to dost nezvyk no... ale to je motor co točí do 7k taky 4

-> Jirik_Tuňák1983 17.02.21 19:52:07: jinak 136kw je ta 2.2 JTS ne? Ale ta je až ve 159 a hlavně je to úplně jiný motor, tohle je stejný základ jako twinspark.

-> Jirik_Tuňák1983 17.02.21 21:28:34: Série. Interiér mám fotku akorát z inzerátu.
21:28:34
17.02.2021
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 17.02.21 21:24:31: A v orginále a nebo aspoň malý tunynk?? A vůbec, kde je foto interentiéru?
21:24:31
17.02.2021
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 17.02.21 19:52:07: Jj je k tomu letní sada (hezké Barumky) na klasických 156 kolech.

-> Bukaj 17.02.21 19:55:01: Pořád je tu to černé kupé v automatu, ale jak moc je hezké nevím...
20:58:25
17.02.2021
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: Jsem se upsal, 4000 rpm to melo (ma) pri 140. Coz je ale stejne strasny... Hlavne kdyz v zime sednes do auta a za chvilku najizdis na dalnici. Pak mas akorat dilema, jestli poslat studenej motor do 4000 otacek a nebo bejt za dementa v pravem pruhu a 90km/h na tachu :)
20:51:59
17.02.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 17.02.21 20:25:19: Jo, taky mi podobné věci vadily, ale naštěstí už taková auta nemáme. Ani Karolíny Fífa netočí díky 6q takový šílenosti, jako jsme měli předtím - tj. 3700 rpm / 130 km/h. Což bylo děsivý....
20:25:19
17.02.2021
Syny
-> dragon_cb_cz 17.02.21 19:45:09: Presne tohle me stvalo na Cordobe a i nasich 1,6 Octavii. Pri 120km/h to ma 4000 otacek 8 I to byl jeden z duvodu proc jsem si poridil naftu. Pri 140 tam mam ted asi 2200ot a parada... Ale je mi jasny, ze todle na denni jezdeni jako spotrebak asi nebude...
upraveno 5x, naposled 17.02.2021 21:13:31
19:55:01
17.02.2021
Bukaj
-> dragon_cb_cz 17.02.21 18:32:24: Hezký (to není), nebudeš se zbavovat nějakého pěkného benzínového atmosférického Saaba, který není stříbrný?1
19:52:07
17.02.2021
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 17.02.21 19:45:09: Takže 6q je až u té 136 kW?

Co kola, jsou k tomu nějaká?
upraveno 1x, naposled 17.02.2021 19:52:15
19:45:09
17.02.2021
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 17.02.21 19:40:32: Zatím jsem s tím pořádně jel jen po městě a po dálnici, ale táhne to hezky. Přesně ten protipól k Saabu co jsem chtěl, točivé, s reakcí... jsem spoko. A zvuk na čtyřhrnek moc hezký.

Ale je to pochopitelně trochu podvod, ta převodovka (5q) je krátká jak dovolená... Ve 120km/h to točí 3500 rpm.
upraveno 1x, naposled 17.02.2021 19:45:24
19:40:32
17.02.2021
Jirik_Tuňák1983
19:21:09
17.02.2021
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Hele chtěl jsem benzín (protože italský nafťáky už doma jsou dva), s TwinSparkem bych si moc nepomohl, "obyč" V6 v inzerci jsou vesměs hrozné pelechy a kupovat jako první ochutnávku GTA, na to nejsem dost odvážný 1 Trochu obavy byly, ale nahlodalo mě ujišťování prodejce (kterému jsem uvěřil, viz níže), že si není vědom žádné spotřeby oleje, že byl pravidelně měněný po roce i když kilometrově měl ještě rezervu a že měnili origo Selenia (zbytek v kanystru jsem dostal k autu).

Auto je z Ostravy, prodával ho pán jako pozůstalost po svém otci, který ho koupil jako tříleté a za 11 let s ním najel všeho všudy 35 tisíc km (výpisy z STK sedí, protokoly taky mám). Jelikož to mám dost z ruky, tak mi ho nejdřív proklepl kamarád-Saabista, kterému celkem důvěřuji a který shodou okolností v minulosti 156 měl, takže trochu tušil kam se koukat. Do míry kterou šlo prověřit to vypadá, že prodejce nekecal a je to bez koroze (auto bylo těch 11 l, což se u 156 rovná zázraku a samo o sobě mě to prakticky přesvědčilo ke koupi. Nějaké mouchy tam jsou, ale nic fatálního, na podvozku je to hezky pevné... jeho slovy celkově asi nejzachovalejší 156 ve které jel.

Cena byla vyšší než tržní průměr, ale z jednání prodejce jsem měl dobrý pocit, dohoda byla v pohodě, nakonec jsem si řekl akorát o 1500 Kč slevu protože je k autu jen jeden klíč (a nový je dost drahý) a bez problémů jí dostal. Navíc i předem zařídil evidenčku a udělá i přepis, takže to mám bez starostí.

A důvod? Protože jsem chtěl
4
18:51:30
17.02.2021
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 17.02.21 18:34:41: Nemáš trochu obavy z toho JTSka? Ale jinak parametre to má pěkné. To je 6q man.?
Původ, důvod 3, cena?

Jako levný úplně nejsou, když mrkneš na V6 (Busso, nebo 3.2), tak až na špatné kusy jsou ty ceny dost vysoko.
www.autoscout24.cz/lst/.. ./ve_v6

Líbila se mi tato: 1
www.autoscout24.cz/nabidk y/alfa-romeo-156-3-2-v6-gt a-selespeed-benzin-seda-f5 f776b8-61ad-9e03-e053-0100 007f707e?cldtidx=13...
upraveno 2x, naposled 17.02.2021 19:10:40
18:34:41
17.02.2021
dragon_cb_cz
Meziface, 2.0 JTS 122kW, uchylnej modrej plyš v interiéru a prdlajz najeto:
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od dragon_cb_cz vložen 17.02.2021 18:34:41
18:32:24
17.02.2021
dragon_cb_cz
Tak už můžu oficiálně zasírat virt i skrze toto téma:
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od dragon_cb_cz vložen 17.02.2021 18:32:24
21:28:32
24.01.2021
Skili
-> isti: jj1 úchvatných 29kW a 700kg3
Auto je v rodině od roku 2004, ale minulej rok v lednu jsme dědovi našli Pandu s posilovačem, protože už měl problém tohle utočit a hlavně to potřebovalo dost práce aby to prošlo technickou a tak jsem si to přivlastnil s tím, že to dojezdím půl roku do konce technické a pak to zvrakuju... nějak se to zvrhlo a začal jsem do toho vrážet peníze3
21:00:00
24.01.2021
isti
-> Skili: Ty jazdíš v krabici na topánky?3 Kolegiňa kedysi také fáro postavila na strechu v snehu.
20:48:27
24.01.2021
Skili
Přes noc napadlo trochu sněhu tak jsem se jel projet.
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od Skili vložen 24.01.2021 20:48:27
18:46:31
05.01.2021
StepaNoFUN
-> dragon_cb_cz: Tak "vánoční" prémie nebyly letos úplně zas tak zlý... :-) Ale tohle bohužel nejsou jen auta firmy, ve který pracuju. Dost toho vlastněj jiný firmy, který vlastní/spoluvlastní můj šéf...
18:37:28
05.01.2021
dragon_cb_cz
-> StepaNoFUN: Jj byla pryč dost rychle, tak to asi byla dobrá cena.

Jinak já to taky nemyslel úplně vážně, ale čas od času po nich koukáme... jedno z mála aut, kde se s ženou shodneme a líbí se nám oběma 4

Jinak mi to zní jako kdybys si měl říct o přidání 1
upraveno 1x, naposled 05.01.2021 18:37:52
18:33:41
05.01.2021
StepaNoFUN
-> dragon_cb_cz: Naftový asi jo. To jsem taky koukal, že těch je dost.
To co jsi dával tak +- odpovídá a cenovka mě docela překvapuje. Co jsem schválně koukal na inzerci, tak ty Q4/280k jsou docela v ceně.
Každopádně já netuším, co by za to chtěl. To jsem spíš nastřelil. Nepředpokládám, že by to chtěl úplně prodat. Když mu druhej mladej "znárodnil" jak Mustanga GT, tak teď i s500 AMG (doufám že jsem se nespletl v typu - mercedesy mě moc neberou), protože prej v Mustangu je zima...
18:23:19
05.01.2021
dragon_cb_cz
18:16:01
05.01.2021
StepaNoFUN
-> dragon_cb_cz: Ti teda nevím... Ale asi nejlevnější (specifikací srovnatelnou) jsem na mobile.de našel v Rumunsku za 624k
U nás tak předváděčky s pár kilometrama okolo 1,1 mega
upraveno 2x, naposled 05.01.2021 18:21:28
18:07:32
05.01.2021
dragon_cb_cz
-> StepaNoFUN: To by musel trochu ubrat, za to jsou s třetinovým nájezdem...
18:05:10
05.01.2021
StepaNoFUN
-> dragon_cb_cz: Myslím že kdybys mu nabídnul 700k tak by to asi pustil. :-D
17:57:18
05.01.2021
dragon_cb_cz
-> StepaNoFUN 05.01.21 17:36:46: Kdyby se toho chtěl pod cenou zbavit... 4 3 Ale viz -> castrol 05.01.21 17:55:39: , ta barva se k tomu autu úplně nehodí mi přijde.
17:55:39
05.01.2021
castrol
-> StepaNoFUN: nejak mi tam nepasuje ta farba
17:46:27
05.01.2021
michael
-> StepaNoFUN: Auto hezké, ale kvalita interiéru bohužel třeba na céčko nemá ani náhodou.
17:36:46
05.01.2021
StepaNoFUN
-> dragon_cb_cz: -> SO545: Nepátral jsem po tom moc. Šéf po mě hodil ovladač od garáže a od auta, prohlásil, že to má píchlý kolo, ať s tím něco udělám. Než se s tím mr... hevírkem a sundavat to sám, tak jsem to dofoukal, sednul do toho a dojel s tím do pneuservisu. Je to teď už jako "záložní" auto. Šéfa mladej si "vybrečel" Macana a tohle s najetejma 75tisícema stojí většinu času v garáži...
17:32:23
05.01.2021
SO545
-> dragon_cb_cz 05.01.21 17:30:06: dobre pises alfa ma pekne kolesa...toto je nejake winter sada...
17:30:44
05.01.2021
StepaNoFUN
-> Tomaso435: Tohle je jen 4V/2.0 (280hp), ale zase 4x4. Dělali se i 6V s nějakejma 540Hp, ale zase jen ve dvokole.
17:30:06
05.01.2021
dragon_cb_cz
-> SO545 05.01.21 17:29:37: Kola tomu moc nesluší... kdyby to mělo nějaký normální, hned to bude o třídu lepší.
17:29:41
05.01.2021
dragon_cb_cz
-> StepaNoFUN 05.01.21 17:19:04: Zadokolka nebo čtyřkolka?
Extreme Tyres