skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mazda Mx-5 a jiný rejžožrouti:d
prohledat
2430 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 18.08.2015 do 20.11.2024, založil/a Mantrabeach
09:28:50
03.04.2023
03.04.2023
Jirik_Tuňák1983
-> Kuladmin 03.04.23 09:14:31: Jak jako my.
09:14:31
03.04.2023
03.04.2023
Kuladmin
-> Jirik_Tuňák1983: Ani ne díky když jsem to psál právě toho 1 tak jsem dlouho nechápal než my to došlo. V editaci ok a potom ....
09:03:49
03.04.2023
03.04.2023
Jirik_Tuňák1983
-> Kuladmin 03.04.23 08:56:06: Nechceš napsat U-geenovi, aby ti individuálně zapnul Virt verze 1.4.2023?
08:56:06
03.04.2023
03.04.2023
Kuladmin
-> charon: To my říkej prošel jsem to už x krát vždy my někdo šlapal na pedál a nikde nic neteče, hadice se nenafukují, pístky se hýbou, brzdovka neubývá, je tam někde bota v tom ABSku pač se zhasnutým motorem to na podruhý případně napotřetí šlápnutí tuhne a je tvrdej pedál ale při nastartovaným to je bláto. Ještě jsem i četl, že u hond pomáhá jízdou aktivovat absko někde na klukým povrchu že tím člověk vyžene ten vzduch ven z oné jednotky. Uvidím teď ještě povyměnuji další díly co je třeba a pojedu to projet ven z dílny.
06:39:47
03.04.2023
03.04.2023
charon
Ja teda auto s ABS odvzdusnuju vzdy aspon se zapnutym zapalovanim. Vzdycky si ale davam setsakra pozor, aby mi pri rozdelavani z ABS nic nevyteklo a celkove ze systemu vyteklo co nejmene.
Tohle bych zkusil odvzusnit pres diagnostiku. Prece to nemuze delt nic jineho nez vzduch v systemu. Pokud by to nekde chcalo, tak bude minimalne ubejvat brzdovka
Tohle bych zkusil odvzusnit pres diagnostiku. Prece to nemuze delt nic jineho nez vzduch v systemu. Pokud by to nekde chcalo, tak bude minimalne ubejvat brzdovka
13:16:58
02.04.2023
02.04.2023
Karel.
-> Kuladmin: odvzdušni to hned u HBV
12:43:48
02.04.2023
02.04.2023
Jarda/felda
-> Milan 136 02.04.23 09:46:52: kámošovi to začal dělat tranzit a to jen vyměnil destičky
12:42:56
02.04.2023
02.04.2023
Jarda/felda
-> Kuladmin 02.04.23 09:15:20: nejen hondy dělá to spousta aut
11:55:11
02.04.2023
02.04.2023
Kuladmin
Tak jsem prolil pár litrů trubkame a nic zkusil jsem povolovat i jednotlivé trubky na ABS okamžitě šla ven jen kapalina. Zhasnuty motor celkem ok nepropadá se . Nastartovaný jde dolů končím s tim
09:46:52
02.04.2023
02.04.2023
Milan 136
-> Kuladmin 02.04.23 08:13:53: Tak to nechal ten dotyčný vytéct nádobku a bude vzduch v abs. Přitom stačí přemýšlet a nemusí z toho při rozebrání téct nic.
Mohlo by pomoct i uvést někde na kluzkém povrchu abs do činnosti a pak to odvzdušnit. Nebo přímo na tom ABS no.
Mohlo by pomoct i uvést někde na kluzkém povrchu abs do činnosti a pak to odvzdušnit. Nebo přímo na tom ABS no.
09:15:20
02.04.2023
02.04.2023
Kuladmin
Teď jsem ještě vyčetl že by se mělo odvzdušňovat s nastartovaným motorem právě kvůli tomu absku ty hondy jsou v tom nějak zvláštní
08:34:48
02.04.2023
02.04.2023
vhml
-> Kuladmin 02.04.23 08:13:53: zkus odvzdusnit ABS, normálně našlapej a povol na něm trubku.
08:13:53
02.04.2023
02.04.2023
Kuladmin
Auto se v tomhle stavu koupilo, někdo předtím měl kompletně rozebrané zadní brzdice jsou tam nové pístky a gumičky, a já musel pregumickovat i PP. Všude pěkně teče brzdová při odvzdušneni, mě napadá nemusí se pomocí PC diagnostiky ale u takhle starýho verku bych to nečekal.uz právě nevím co s tim
20:32:47
01.04.2023
01.04.2023
Milan 136
-> Kuladmin 01.04.23 20:29:20: Jak se to stalo? Samo od sebe? Nebo po nějakém zásahu?
Možná zavzdušnéné ABS?
Možná zavzdušnéné ABS?
20:29:20
01.04.2023
01.04.2023
Kuladmin
Nemáte někdo tip Honda CR-V druhá generace rv 2002 nový hl. brzdový válec měněno právě s tohoto důvodu ale nezabralo, vše odvzdušněno pístky se hýbou jdou i zasunout, hadice ok, nikde nic neteče ale s nastartovaným motorem se propadá brzdový pedál. Se zhasnutím se taky propadá ale pomalu a když se vícekrát nášlape tak i drží ale za několik minut opět až k podlaze. Mě napadá už snad jen problém s ABS. Nemáte někdo zkušenosti resp. nápad. Díky předem.
11:34:52
04.03.2023
04.03.2023
Jirik_Tuňák1983
21:51:03
16.02.2023
16.02.2023
Jirik_Tuňák1983
18:54:11
16.02.2023
16.02.2023
Syny
-> minno: Vsak pisu, ze by to tam chtelo treba ciselnou hodnotu teploty jak vody, tak oleje. Ale u VW ten teplomer standardne ukazuje 90 od 70 do 110 stupnu, coz je fakt uplne k prdu. Buh vi jak dlouho jsem jezdil se zaseklym pootevrenym termostatem a na budiku to nepoznal - i kdyz diagnistika ukazovala 75 stupnu... To je mi ten budik fakt k nicemu - vidim na nem jen do kdy cca je voda tak nejak studena a to buh vi jak presne. To uz mi stejne poslouzi i ta kontrolka. Nwkt mi to ale predelal a ted uz to ukazuje realnou hodnotu, tak uz to k necemu alespon trochu je. Ale obecne spis stejne vic sleduju teplotu oleje.
14:16:51
16.02.2023
16.02.2023
minno
-> Syny: Tak asi nejde len o tú strednú hodnotu - tam mi to nevadí, že to ukazuje pri bežnom rozsahu prevádzkovej teploty (cca 75-95°C) stále v strede.
To rozpätie hodnôt je tam ale určite väčšie ako hlúpa kontrolka "studené".
Na budíku sa mi ručička začne hýbať od cca 40°C. Vidím, ako sa to postupne ohrieva. Ak nechám auto v mrazoch štartnuté len na voľnobeh, vidím, že tá ručička moc nelezie hore, pri normálnom ohreve jazdou zas vidím otvorenie termostatu (ručka na moment poklesne a nazad sa vráti do stredu). Naopak keď bol vadný termostat, v mrazoch jazdou dole kopcom tá teplota výrazne klesala a na budíku som to videl.... Len príklad.
Ale ak vám stačí kontrolka, kupujte si len také autá :)
To rozpätie hodnôt je tam ale určite väčšie ako hlúpa kontrolka "studené".
Na budíku sa mi ručička začne hýbať od cca 40°C. Vidím, ako sa to postupne ohrieva. Ak nechám auto v mrazoch štartnuté len na voľnobeh, vidím, že tá ručička moc nelezie hore, pri normálnom ohreve jazdou zas vidím otvorenie termostatu (ručka na moment poklesne a nazad sa vráti do stredu). Naopak keď bol vadný termostat, v mrazoch jazdou dole kopcom tá teplota výrazne klesala a na budíku som to videl.... Len príklad.
Ale ak vám stačí kontrolka, kupujte si len také autá :)
13:49:51
16.02.2023
16.02.2023
Syny
-> vhml: Kdyby tam namisto raficky na teplotu vody byl dispej, kde by byly uvedeny stupne vody a oleje, bylo by to o dost lepsi :) Je fakt, ze mnohem vic sleduju teplotu oleje nez vody. A kdyz je ta raficka jeste seriove oblbnuta, ze pri 90 +/- 20 stupnu ukazuje stejne furt 90, tak to uz to tam fakt bejt nemusi...
13:46:54
16.02.2023
16.02.2023
minno
-> vhml: Asi ako u akého auta.
13:41:04
16.02.2023
16.02.2023
vhml
-> minno 16.02.23 13:24:36: přitom je to přece nesmysl. Ten teploměr neukazuje nic. Jen při dosažení nějaké teploty se pohne doprostřed. To je stejné jako tlakoměr v MX-5. Pokud to nějaký tlak má ( "nesvítí" kontrolka ) tak to prostě ukazuje prostředek budíku. Ani to čidlo neumí nic měřit, je tam jen spínací čidlo jako ve škodovce.
13:24:36
16.02.2023
16.02.2023
minno
-> darklord 16.02.23 12:04:24: Toto je už celkom cajk. Aspoň sú tam budíky :)
-> darklord 16.02.23 12:05:51: Sto ľudí, sto chutí. Pre mňa, ako pre človeka, čo sa okolo áut trochu motá, je ten absentujúci teplomer zle a v živote by som si také auto nekúpil. Detto bez otáčkomera a podobných "štandardov". Ale viem a možno aj trochu chápem, že veľa ľudí - povedzme laikov, žien, čo majú auto len na presun a nehľadajú za tým nič iné technické, si to skoro ani nevšimnú, resp. aj tak ani na "normálnom aute" nepoznajú a nevšímajú si 90% kontroliek a ukazovateľov, čo sa im tam zobrazuje
Áno, budíky teplomerov dnešných áut tak trochu klamú a prižmurujú oči nad miernymi odchýlkami, ale neklamú zas až tak moc, aby to bolo úplne nepoužiteľné. Resp. to aspoň na oko vyzerá normálne
-> darklord 16.02.23 12:05:51: Sto ľudí, sto chutí. Pre mňa, ako pre človeka, čo sa okolo áut trochu motá, je ten absentujúci teplomer zle a v živote by som si také auto nekúpil. Detto bez otáčkomera a podobných "štandardov". Ale viem a možno aj trochu chápem, že veľa ľudí - povedzme laikov, žien, čo majú auto len na presun a nehľadajú za tým nič iné technické, si to skoro ani nevšimnú, resp. aj tak ani na "normálnom aute" nepoznajú a nevšímajú si 90% kontroliek a ukazovateľov, čo sa im tam zobrazuje
Áno, budíky teplomerov dnešných áut tak trochu klamú a prižmurujú oči nad miernymi odchýlkami, ale neklamú zas až tak moc, aby to bolo úplne nepoužiteľné. Resp. to aspoň na oko vyzerá normálne
12:05:51
16.02.2023
16.02.2023
darklord
-> minno 16.02.23 11:05:06: usetrili miesot na zbytocny budik, takto ti chvilu svieiti kontrolka a potom uz mas v pecku kym to funguje. Ine automobilky daju budik s hodnotami "studene, ok, teple", mozno pre pocit je to lepsie ale ten budik aj tak neukazuje pravdu
12:04:49
16.02.2023
16.02.2023
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 16.02.23 11:54:15: Ale hovno. Jinak co znamená párkrát jsem jel?
Párkrát znamená třá 5 let denně?
Nebo jako kolega 8 let denně?
To že je to z tvého komediálního pohledu kravina neznamená, že je to nesmysl obecně. Jezdil jsem vždy se všemi variantami umístění budíků naráz a nikdy jsem s tím neměl problém. Tak nevykládej nesmysle, že mám zase jako vždy pravdu.
Párkrát znamená třá 5 let denně?
Nebo jako kolega 8 let denně?
To že je to z tvého komediálního pohledu kravina neznamená, že je to nesmysl obecně. Jezdil jsem vždy se všemi variantami umístění budíků naráz a nikdy jsem s tím neměl problém. Tak nevykládej nesmysle, že mám zase jako vždy pravdu.
12:04:24
16.02.2023
16.02.2023
darklord
-> Milan 136: tieto yaris ufo budiky su divne aj keby boli za volantom. Ja mam daco taketo, a skorej mi vadi ked presadnem do ineho auta, ze cez volant nikdy nevidim uplne vsetko...
12:03:56
16.02.2023
16.02.2023
gim
-> minno: prvního Yarise měla máti a ty budíky mi celkem vyhovovaly. Byl to ze začátku nezvyk, ale po pár kilometrech bych řekl, že možná i lepší než budíky pod volantem. Jsou v periferním vidění, takže byl permanentně přehled co se děje a nemusel jsem sklápět zrak.
11:54:15
16.02.2023
16.02.2023
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 16.02.23 11:39:58: Máš samozřejmě jako vždy pravdu. Ne, je to stejně debilní, jako na tom Peugeotu. V pár takových bazarových skvostech jsem tu jel a ne, díky. Určitě nevíš líp než já, co je pro mě lepší.
11:44:41
16.02.2023
16.02.2023
Jirik_Tuňák1983
-> minno 16.02.23 11:05:06: Včera jsem jel s Rapidem 1.4 TDI, celé se klepe, že by tě to převrátilo na semaforech na bok, holobyt mimochodem taky bez teploměru, bez palubáku, centrál na klíček, bez tempomatu. Hlučné až běda. Mělo to najeto 159 000 km a jede to hůř než druhý kus, se kterým jsem jel před měsícem, ten má 300 000 km, ale ten zase žere vodu. U obou se čeká až padnou a půjdou do likvidace. Jsou to stejné hroby jako C-Elysee a P301.
11:39:58
16.02.2023
16.02.2023
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 16.02.23 10:46:52: Není. Je to stejně dobré jako ty zvýšené budíky u Peugeotu.
Většinu údajů dokážeš sledovat periferně. O tom může plkat jenom někdo, kdo s tím nejezdil několik let a vaří z vody a pochybných recenzí, kdy v tom recenzent seděl jen po dobu "testu".
Nebo ty 90% jízdy hypnotizuješ budíky skrz volant a bez toho nemůžeš bejt?
Většinu údajů dokážeš sledovat periferně. O tom může plkat jenom někdo, kdo s tím nejezdil několik let a vaří z vody a pochybných recenzí, kdy v tom recenzent seděl jen po dobu "testu".
Nebo ty 90% jízdy hypnotizuješ budíky skrz volant a bez toho nemůžeš bejt?
11:16:40
16.02.2023
16.02.2023
Milan 136
-> minno 16.02.23 11:05:06: Netuším
11:05:06
16.02.2023
16.02.2023
minno
-> Milan 136: To nechápem ani ja. Inak s tou tmou, že nevidíš ani na volant, to je fakt des.
Nie je tam ani teplomer chladiacej kvapaliny. Za studena tam svieti len zelená kontrolka s nápisom "cool". Po chvíli zhasne a OK
Inak neviem, či je to vlastnosť, alebo je to rozbité, ale ak je auto v zábere, tak fučí ventilátor kúrenia, aj keď je vypnutý Som sa čudoval, prečo je to auto tak aerodynamicky hlučné a to sa furt točí vetrák (akoby na rýchlosti 2), aj keď je vypnutý. Stlačím spojku a fučanie prestane, rovnako na neutráli je ticho.
Pri rozbehu na 1 sa točí pomaly (asi rýchlosť 1) a od rýchlosti 10-15 kmh sa to prepne akoby na rýchlosť 2 Vlastnosť?
Nie je tam ani teplomer chladiacej kvapaliny. Za studena tam svieti len zelená kontrolka s nápisom "cool". Po chvíli zhasne a OK
Inak neviem, či je to vlastnosť, alebo je to rozbité, ale ak je auto v zábere, tak fučí ventilátor kúrenia, aj keď je vypnutý Som sa čudoval, prečo je to auto tak aerodynamicky hlučné a to sa furt točí vetrák (akoby na rýchlosti 2), aj keď je vypnutý. Stlačím spojku a fučanie prestane, rovnako na neutráli je ticho.
Pri rozbehu na 1 sa točí pomaly (asi rýchlosť 1) a od rýchlosti 10-15 kmh sa to prepne akoby na rýchlosť 2 Vlastnosť?
10:46:52
16.02.2023
16.02.2023
Milan 136
-> minno 16.02.23 09:00:46: To je hrozný. Hlavně nechápu, jak mohli schválit do provozu auto s ukazateli mimo zorné pole řidiče. Vždyť je to snad nebezpečné
10:00:46
16.02.2023
16.02.2023
Jirik_Tuňák1983
-> minno 16.02.23 09:00:46: To jo, pěknej fuj.
09:00:46
16.02.2023
16.02.2023
minno
Na pár dní vyfasoval starú Yarisku a ten interiér je hnus velebnosti
Večer po tme som sa vystrašil, že či neodišlo podsvietenie budíkov - okolo volantu úplná tma, potom mi bliko, že tam žiadne budíky nie sú
Večer po tme som sa vystrašil, že či neodišlo podsvietenie budíkov - okolo volantu úplná tma, potom mi bliko, že tam žiadne budíky nie sú
12:25:04
21.12.2022
21.12.2022
U-Geen
-> charon: ovalita valcu, prehrivani zadnich valcu (proto LPG obcas problem)... hele nejlip kdyz si to projedes. Nevim jaka je ted situace na trhu, ono to bylo vzdy hledani jehly v kupce sena. Je fajn ze SG ma redukci tusim 1:2, pak je to na to tahani dreva precijen lepsi. Automat bych k tomu chciplymu motoru asi nedoporucoval :-)
12:04:25
21.12.2022
21.12.2022
charon
Turbomotor asi urcite nechcu, pro me je to zbytecny. Ny ty soulacky co bych to pouzival (do prace to mam 17 km a jinam jezdim vyjimecne) je myslim atmosfera rozumejsi. Ono ted na prodej je stejne celkem prd.
Jake jsou klasicke bolesti boxeru? Krom toho, ze je k tomu pristup jak k penezum ...
Jake jsou klasicke bolesti boxeru? Krom toho, ze je k tomu pristup jak k penezum ...
10:40:16
21.12.2022
21.12.2022
U-Geen
-> charon:
Subaru Forester prvni nebo druhý genece (SF a SG)?
- ano, s SG
- sklony ke korozi - ma, da se to (SG asi lepsi). Zadna tragedie, zadna parada.
- idealni motorizaci - asi SG FL atmo (2.0 116kw?0... 92kW je slaba mrcha, nejede to. Turbo motor samozrejme fajn... jinak jako kazdy subaru, motory jsou specificky, proti papirovejm udajum moc nejedou, maj klasicky nemoci boxeru + praskajici tesneni pod hlavama.
- samonivelacni tlumice - jo, da se resit vymenou z klasiku
- zadni loziskla - i predni
- servisovatelnost svepomoci ... asi v pohode, je to jednoduchy auto
znova bych si to asi neporidil, ale to asi zadny subaru krom toho prvniho, BLkovyho Legacy.
Subaru Forester prvni nebo druhý genece (SF a SG)?
- ano, s SG
- sklony ke korozi - ma, da se to (SG asi lepsi). Zadna tragedie, zadna parada.
- idealni motorizaci - asi SG FL atmo (2.0 116kw?0... 92kW je slaba mrcha, nejede to. Turbo motor samozrejme fajn... jinak jako kazdy subaru, motory jsou specificky, proti papirovejm udajum moc nejedou, maj klasicky nemoci boxeru + praskajici tesneni pod hlavama.
- samonivelacni tlumice - jo, da se resit vymenou z klasiku
- zadni loziskla - i predni
- servisovatelnost svepomoci ... asi v pohode, je to jednoduchy auto
znova bych si to asi neporidil, ale to asi zadny subaru krom toho prvniho, BLkovyho Legacy.
07:31:59
21.12.2022
21.12.2022
vhml
-> charon 21.12.22 07:12:20: schnily jak brambory to bude vsechno. Motorizace volit z atmo benzínů.
07:12:20
21.12.2022
21.12.2022
charon
kdyz uz se tu bavime o rejzozroutech - ma tu nekdo zkusenosti se Subaru Forester prvni nebo druhý genece (SF a SG)? Premejslim, ze bych prodal komposta a P106 a koupil forestera - jednak by bylo zimni jezdeni tady po vysocine vic v pohode a druhak potrebuju zajizdet k lesu polnackou a na tu jsou vsechny moje auta moc nizky - u P106 skrtam vanou a kompost je snizenej o 4 cm to ani nebudu zkouset. A taky bych za to obcas potreboval pripojit vozejk s drevem.
Zajimaji me hlavne sklony ke korozi (jako japonsky auto to asi bude dílo), idealni motorizaci ( s ohledem na bezproblemovej provoz) a typicky speky (vim samonivelacni tlumice, zadni loziskla) a servisovatelnost svepomoci ...
Zajimaji me hlavne sklony ke korozi (jako japonsky auto to asi bude dílo), idealni motorizaci ( s ohledem na bezproblemovej provoz) a typicky speky (vim samonivelacni tlumice, zadni loziskla) a servisovatelnost svepomoci ...
17:33:42
16.12.2022
16.12.2022
michael
23:04:50
21.10.2022
21.10.2022
růža
-> Sita: Já nechci být zastáncem koncernu (ikdyž k tomu tíhnu), ale bohužel v našich končinách je to cenově a "dostupnostně" nejrozumější volba. Třeba blbej klíč. Na Fábii 1, věc za pár stovek, druhý den. Na Fusiona jen originál za tísíce, do týdne.
Ještě mě napadl jeden krásný příklad. Zadní světlo na Almeru N16 (ať zachováme tématiku rejžožroutů). Není, nikde. Ani ACI. A přitom to bylo poměrně rozšířené auto.
Ještě mě napadl jeden krásný příklad. Zadní světlo na Almeru N16 (ať zachováme tématiku rejžožroutů). Není, nikde. Ani ACI. A přitom to bylo poměrně rozšířené auto.
22:45:55
21.10.2022
21.10.2022
Jirik_Tuňák1983
500X nebo Tipo. Pokud shání benzín, nemají jejich motory chybu. Náklady na provoz, údržbu a za spotřební materiál velmi nízké.
22:33:28
21.10.2022
21.10.2022
Sita
Ok, já Dacii určitě nechci, jen jsem se nudil a zajímalo mě co dělám špatně…
Jinak ty dily moc za “lidovy” peníze nejsou…
Jinak ty dily moc za “lidovy” peníze nejsou…
22:23:56
21.10.2022
21.10.2022
růža
-> Sita: Aha, tak sorry. To byla ta poslední generace. Ale pro prdel si projdi ceny a dostupnosti různých dílů (samo krom brzd, filtrů a pod.) Jako návod můžu zmínit např. klimakompresor, poloosy, tlumč výfuku...
21:53:30
21.10.2022
21.10.2022
Sita
Koukám na AK, a třeba zadní světlo v druhovyrobe na sandero18 tam je skladem?
20:42:01
21.10.2022
21.10.2022
růža
-> Jumbo 20.10.22 13:59:55: Já bych s tou Dacii byl opatrný. Poslední dobou na to objednávám, resp. se snažím objednat díly a je to hrůza. Sandero 2018, neseženeš zadní světlo (pouze origo) a překvapivě, ani v Renaultu nemají a v nejbližší době mít nebudou. To samé např. výfuky.
Nebo padlé 1.2 TCe. Palivové čerpadlo na Dustra za 20 000,- a spousta dalšího. Docela mi to vzalo iluze.
Nebo padlé 1.2 TCe. Palivové čerpadlo na Dustra za 20 000,- a spousta dalšího. Docela mi to vzalo iluze.
08:38:41
21.10.2022
21.10.2022
Jumbo
-> palinator: Autař není, auto je jenom stroj na ježdění a jinak ho vůbec nezajímá, ale celý život jezdil ve Škodovkách a přesvědčit ho o tom, že má koupit něco jiného, byl docela porod...
21:07:50
20.10.2022
20.10.2022
palinator
-> Jumbo:
Tak je autař nebo ne? Já myslel že mu je to fuk.
Tak je autař nebo ne? Já myslel že mu je to fuk.
13:59:55
20.10.2022
20.10.2022
Jumbo
-> palinator: Ajo, přišlo mi to jako rýpání... Na Dacie jsem se taky díval, ale ceny ojetin jsou docela nahoře na to, co to je za auto... Hlavně nechci kupovat nic "spotřebního", protože tchán ještě donedávna doufal, že ta OI dojezdí s ním, takže to co koupíme teď už by mělo chvilku vydržet, aspoň tak těch 10 let...
Už tak byl problém ho přesvědčit na cokoliv jiného, než Škodovku, myslím že Dacia už by neprošla určitě...
Už tak byl problém ho přesvědčit na cokoliv jiného, než Škodovku, myslím že Dacia už by neprošla určitě...