-> Shader 28.09.20 15:52:49: Z manuálu pro SX4:
HO2S-2 and its circuit check:
1) Connect scan tool to DLC with ignition switch turned
2) Warm up engine to normal operating temperature and keep it at 2000 r/min. for 60 sec.
3) Repeat racing engine (Repeat depressing accelerator pedal 5 to 6 times continuously to enrich A/F mixture and take foot off from pedal to enlean it).
Does HO2S-2 output voltage indicate deflection between over 0.35 V and below 0.25 V?
A z dalších částí manuálu usuzuju, že hodnota 0.45V je hodnota přechodu lean/rich. Tzn 0.045-0.2V je dost málo. Ale netuším nakolik je to aplikovatelné na Ignise.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mazda Mx-5 a jiný rejžožrouti:d
prohledat
2430 příspěvků (zobrazeno 751 až 800) od 18.08.2015 do 20.11.2024, založil/a Mantrabeach
16:03:16
29.09.2020
29.09.2020
Shader
Žádný rejžožroutí mechanik?
15:52:49
28.09.2020
28.09.2020
Shader
Známy dojel se Suzuki Ignis s tím, že mu svíti motor engine. Po napíchnutí chyba P0420- nízká účinnost katalyzátoru. Jaké hodnoty by měly mít Lambda sondy? Dočet jsem se, že před katem by hodnota na volnoběh měla být od 0 do 0,8 - 0,9V a za katem hodnota od 0,45V, většinou kolem 0,7V konstantní s malou odchylkou). Mě ovšem druhá lambda ukazovala hodnoty někde od 0,045 - 0,2V. Může někdo poradit? Dík.
23:20:57
16.08.2020
16.08.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
Tady nějaký dva rejzozrouti. Na 15km je to jen o jednu rovinku rychlejší než Octavia 1,6Mpi.
21:04:27
05.08.2020
05.08.2020
Luky
-> vhml: když měl po jízdě a vy jste asi stáli na startu tak říkal že všechny kabriolety by měly povinně stáhnout střechu
20:24:50
05.08.2020
05.08.2020
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.08.20 22:34:27: s autama problém nemam, ale motokaru dohnat jeste neumim
Bomba byla účast Citiga iV kdy s tim jezdil skvely casy kolem 88 sekund. Jen toho dost posrazel.
-> Luky 05.08.20 07:56:48: kdyz na konci lilo jak s konve tak jsem byl za ty kila navic docela rad
Bomba byla účast Citiga iV kdy s tim jezdil skvely casy kolem 88 sekund. Jen toho dost posrazel.
-> Luky 05.08.20 07:56:48: kdyz na konci lilo jak s konve tak jsem byl za ty kila navic docela rad
07:56:48
05.08.2020
05.08.2020
Luky
-> vhml 04.08.20 22:31:30: no jo, ten ale měl technickou výhodu - neměl střechu ani stěrače, tak měl lehčí vozidlo
22:54:12
04.08.2020
04.08.2020
Eidy
-> vhml 04.08.20 21:59:56: hmm, pěkně ty.
22:34:27
04.08.2020
04.08.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
22:31:30
04.08.2020
04.08.2020
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.08.20 22:01:55: Honza Šustr s motokárou
22:01:55
04.08.2020
04.08.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 04.08.20 21:59:56: nevím zda mě utekla odpověď, ale kdo byl před Tebou?
21:59:56
04.08.2020
04.08.2020
vhml
22:31:28
31.07.2020
31.07.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> gim: No Roman mi to daval s dlouhodobou prumernou spotrebou 8 l :-D to nechapu, jak to dokazal (no chapu pri pohledu na GPS, kde byla u kazdy jizdy furt max rychlost 180). Ja jezdim za 5,7 l.
Jinak aby nedoslo k nedorozumeni, ja jezdim jak ponocnej, max 135 dle GPS :-) Muzes se zeptat Jirky, jak se mnou trpi, kdyz ridim, ze jezdim pomalu :-D Jen me stve ta nic moc akcelerace a nelibi se mi ta nutnost tocit motor do vysokych otacek.
Vcera jsme zkusil vzit 100 oktan, plnou nadrz (RIP moje karta) a musim rict, ze to je o neco lepsi.
Jinak aby nedoslo k nedorozumeni, ja jezdim jak ponocnej, max 135 dle GPS :-) Muzes se zeptat Jirky, jak se mnou trpi, kdyz ridim, ze jezdim pomalu :-D Jen me stve ta nic moc akcelerace a nelibi se mi ta nutnost tocit motor do vysokych otacek.
Vcera jsme zkusil vzit 100 oktan, plnou nadrz (RIP moje karta) a musim rict, ze to je o neco lepsi.
12:52:59
31.07.2020
31.07.2020
gim
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Pepa co to auto měl, jezdil hodně piánko, takže to může být blbě zajetý. Měl průměr kolem 5,5l. Měl jsem po něm C4 a taky to dalo trochu přemlouvání ji znovu rozhýbat. Nadruhou stranu Roman, co s tím jezdil před tebou jí dával hodně za uši a rozjezdil ji.
Převážel jsem ji od Pepy do Prahy cca půl roku zpátky a nepřišlo mi, že by jela nějak tragicky - je to prostě relatině slabá atmosféra a musí se víc točit. Oproti Berlingu nebo Partneru co jsi měl, jede pocitově hůř, ale v reálném provozu mi přišla o něco rychlejší, ale není tam prostě nástup turba což vše hodně zkresluje.
Převážel jsem ji od Pepy do Prahy cca půl roku zpátky a nepřišlo mi, že by jela nějak tragicky - je to prostě relatině slabá atmosféra a musí se víc točit. Oproti Berlingu nebo Partneru co jsi měl, jede pocitově hůř, ale v reálném provozu mi přišla o něco rychlejší, ale není tam prostě nástup turba což vše hodně zkresluje.
09:11:04
28.07.2020
28.07.2020
Kilián
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Hlavu sundavat kvuli čištění a kontrole ventilu nemusíš. Stačí sundat svody
05:10:01
28.07.2020
28.07.2020
kury
-> Kilián: Nemam nic proti. Mam rad japonska auta a jejich benziny. My mame v ty 1,6 86kw. Dole je to sice mrtvy,ale na beznou jizdu to staci.A nad 4000 je s tim i sranda a fajn zvuk.
23:17:10
27.07.2020
27.07.2020
darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ty mas fakt problem v tom, ze bezne jazdis 150kW turbom. Ja ked som kupil aktualny spotrebak, tak v porovnani s tou mnichovskou haraburdou som mal pocit ze to snad ani nema motor. Ale clovek si zvykne aj na auto kde sa planuje predbiehanie na kalendari... (a to papierovy rozdiel je len okolo 40kW, lenze 100Nm hore dole uz je fakt poznat)
23:11:35
27.07.2020
27.07.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu 27.07.20 23:03:10: Musel bych se s tím svézt, abych to dokázal posoudit. Ještě jezdívám s atmo 88 kW VTi v Peugeotu a to jede jak brus. Takže nevím.....
23:03:10
27.07.2020
27.07.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák1983: Tak tam asi fakt neco bude no...
22:41:45
27.07.2020
27.07.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu 27.07.20 21:48:13: Ale to já mám taky a stejně se tím devadesátikoňovým Fiatem pěkně svezu.
21:48:13
27.07.2020
27.07.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Kilián: No leda sundat hlavu no... Jako je to sluzebak, tak mi to uplne zily nerve no, na druhou stranu mam nejakej vztah k technice a chtel bych to mit v pohode no... Proto jsem i resil servis, vyradil stopstart trvale a tak no... Jeste mechanik rikal, ze je na odchodu vlnovec na vejfuku, ale zatim to neprdi, tak to by nemelo mit vliv na vykon.
Zkusim to zejtra pujcit kamosovi, co jezdi vydechlym transitem, at mi rekne nazor... Ja to fakt muzu mit zkresleny a druhej kolega, kterymu jsem rikal, at to zkusi, tak rikal, ze jezdi taky Volvem, co ma asi 150 kW
Zkusim to zejtra pujcit kamosovi, co jezdi vydechlym transitem, at mi rekne nazor... Ja to fakt muzu mit zkresleny a druhej kolega, kterymu jsem rikal, at to zkusi, tak rikal, ze jezdi taky Volvem, co ma asi 150 kW
21:40:36
27.07.2020
27.07.2020
Jirik_Tuňák1983
Taky se mi to nezdá, sice budu mluvit za atmosférický fiaťácký 1.4 16V 66 kW se 6q, ale když s tím u mí člověk jezdit, lze jezdit velmi rychle a dynamicky. Jen musí využívat celé pásmo otáček. Při klidné jízdě to umí jet v pohodě kolem 2000, pro nějaké divočení se musí nahoru. A jestli někdo umí a uměl benzínové motory, tak jsou to Japonci a Italové.
21:32:55
27.07.2020
27.07.2020
Kilián
-> kury: ale ten motor je výbornej !!!! Bezporuchovej atd... A zakarbonování trápí všechny motory. Obvzláště přímý vstřik. I 120ky měly zakarbonovaný motor.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak na trojku mě to jede dobře. To opravdu musíš mít něco v nepořádku. Asi ten karbon. Nechci Tě strašit, ale tam bude nějaký problém. Jakmile to vytočíš do 4tis i v prudkém kopci, tak to jede velmi dobře. A má to to tah.
Navigaci neposloužim, já mám tu nej výbavu a už jsem jí tam měl a nikdy jsem jí vlastně ani nepoužil
A olej? no to je velké téma u každého vozu. Každý to má pocitově jinak. Ale ano měním olej už po 10-12 tis a to jezdím jen dálniční provoz. Právě i kvůli tomu separátoru. Ale obecně řečeno a řekli mi to i ve dvou na sobě nezávislých mazda servisech, že ten motor je výbornej, nic nepotřebuje, ale jestli chci aby mě přežil, tak měnit častěji olej. Ale to platí i u jiných aut. Mezi tím intervalem výměny oleje se mi ještě nestalo, že bych musel něco dolívat. Olej zatím neubývá vůbec a to už mám ted čerstvě taky 100tis. Jako víc spolehlivej a jednoduchej motor v dnešních velkoseriových autech těžko najdeš. Mazda navíc historicky atmosférický benzíny uměla. To byly skutečně držáky.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak na trojku mě to jede dobře. To opravdu musíš mít něco v nepořádku. Asi ten karbon. Nechci Tě strašit, ale tam bude nějaký problém. Jakmile to vytočíš do 4tis i v prudkém kopci, tak to jede velmi dobře. A má to to tah.
Navigaci neposloužim, já mám tu nej výbavu a už jsem jí tam měl a nikdy jsem jí vlastně ani nepoužil
A olej? no to je velké téma u každého vozu. Každý to má pocitově jinak. Ale ano měním olej už po 10-12 tis a to jezdím jen dálniční provoz. Právě i kvůli tomu separátoru. Ale obecně řečeno a řekli mi to i ve dvou na sobě nezávislých mazda servisech, že ten motor je výbornej, nic nepotřebuje, ale jestli chci aby mě přežil, tak měnit častěji olej. Ale to platí i u jiných aut. Mezi tím intervalem výměny oleje se mi ještě nestalo, že bych musel něco dolívat. Olej zatím neubývá vůbec a to už mám ted čerstvě taky 100tis. Jako víc spolehlivej a jednoduchej motor v dnešních velkoseriových autech těžko najdeš. Mazda navíc historicky atmosférický benzíny uměla. To byly skutečně držáky.
21:20:44
27.07.2020
27.07.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Kilián 27.07.20 20:01:51: Díky za vyčerpávající odpověď. Na to druhý forum mrknu ;) Se zakarbonováním to může být ono Trochu zanesený jsem to měl i u Volva...
Auto mám dva týdny, najel jsem zatím jenom asi 1000 km. Jsem ale velmi nespokojen. Sice jsem zvyklej jezdit S40 2.0T 120 kW ale stejně bych řekl, že ten rozdíl je příliš velký. Upřímně se mi lépe jezdilo i s Partnerem DV6 66 kW. To, že se atmosféra musí točit víc, to chápu, ale že to auto má problém zrychlovat do mírného kopce na trojku, když vyjíždím z obce, to mi nepřijde normální. Kamarád míval 323 1,9 benzin a to jezdilo daleko líp (84kW tuším).
Jinak nemáš zkušenost s tou navigací?
Jo a ještě jedna věc, stáhnul jsem si manuál k autu a trochu mě vyděsilo, že se má olej měnit co 10 000 km, je to tak nebo ne? Jinak myslím, že se tam dlouho olej neměnil, tak přes rok Podezírám předchozího řidiče, že na to sral a jen na počítači resetoval interval...
Auto mám dva týdny, najel jsem zatím jenom asi 1000 km. Jsem ale velmi nespokojen. Sice jsem zvyklej jezdit S40 2.0T 120 kW ale stejně bych řekl, že ten rozdíl je příliš velký. Upřímně se mi lépe jezdilo i s Partnerem DV6 66 kW. To, že se atmosféra musí točit víc, to chápu, ale že to auto má problém zrychlovat do mírného kopce na trojku, když vyjíždím z obce, to mi nepřijde normální. Kamarád míval 323 1,9 benzin a to jezdilo daleko líp (84kW tuším).
Jinak nemáš zkušenost s tou navigací?
Jo a ještě jedna věc, stáhnul jsem si manuál k autu a trochu mě vyděsilo, že se má olej měnit co 10 000 km, je to tak nebo ne? Jinak myslím, že se tam dlouho olej neměnil, tak přes rok Podezírám předchozího řidiče, že na to sral a jen na počítači resetoval interval...
20:44:11
27.07.2020
27.07.2020
m8rinek
-> Pavel P@nkáč: tve musíš do zprávy, jsem to uplně minul... Anča pryč, nerezlý NA aktuální :D
20:30:44
27.07.2020
27.07.2020
dragon_cb_cz
-> kury: No jo, ale 50 a 150 je holt rozdíl...
20:13:00
27.07.2020
27.07.2020
kury
autobible.euro.cz/test-oj
etiny-mazda-3-nabizi-pocti
vou-atmosferu-ridicskou-i-
motorovou
A tady jsou z toho motoru nadseny. Ja tedy nemam s mazdou zkusenosti, ale to je jak nase prvni pocity s Lancerem vs. Felda mpi 40kw. Jsme si rikali,ty vole to snad jede hur jak felicie.Jenze felda pred 4000 umre a u Mitsu po sepnuti Mivecu ten motor teprve ozije
A tady jsou z toho motoru nadseny. Ja tedy nemam s mazdou zkusenosti, ale to je jak nase prvni pocity s Lancerem vs. Felda mpi 40kw. Jsme si rikali,ty vole to snad jede hur jak felicie.Jenze felda pred 4000 umre a u Mitsu po sepnuti Mivecu ten motor teprve ozije
20:01:51
27.07.2020
27.07.2020
Kilián
-> Matthes, záškodník z TechWebu: heled, k tomu motoru:
1) je třeba si uvědomit, že je to atmosféra. Prostě pokud to nevytočíš pořádně, nebude to akcelerovat, tak jako auta s turbem. Ani pořádně vytočený motor nebude schopen při předjíždění konkurovat motoru s podobným výkonem s turbem. Prostě ta charakteristika je jiná no :)
2) 150 tis není moc, ale tys je asi nenajezdil s tím vozem ne? od kdy ho máš? Je to přímý vstřik a dost to trpí na karbonizace ventilů + dost lidí řeší i špatný separátor oleje, který udajně tu karbonizaci výrazně podporuje.
doporučuji přečíst si toto forum.www.mazdaklan.cz/threads/ karbonizace-u-motoru-skyac tiv-g.2698 uživatel Max6 s tím má dle mě dost bohaté zkušenosti. A sám jsem uvažoval, že si u něj ty ventily nechám časem vyčistit.
Takže můžeš mít stylem jízdy předešlého majitele a nevhodnou výměnou oleje třeba dost zakarbonované ventily a přímým důsledkem toho zakarbonování je snížení výkonu. Hledal bych ten problém právě zde. Anebo si nejdříve zajdi někam do bazaru a posad se a projed v jiný mazdě s identickým motorem a uvidíš, jestli poznáš rozdíl.
Případně já se svojí Mazdou bývám v Praze, tak bychom to mohli někdy poměřit, jestli zjistíme rozdíl. ale časově jsem na tom ted blbě ( jak jinak)
1) je třeba si uvědomit, že je to atmosféra. Prostě pokud to nevytočíš pořádně, nebude to akcelerovat, tak jako auta s turbem. Ani pořádně vytočený motor nebude schopen při předjíždění konkurovat motoru s podobným výkonem s turbem. Prostě ta charakteristika je jiná no :)
2) 150 tis není moc, ale tys je asi nenajezdil s tím vozem ne? od kdy ho máš? Je to přímý vstřik a dost to trpí na karbonizace ventilů + dost lidí řeší i špatný separátor oleje, který udajně tu karbonizaci výrazně podporuje.
doporučuji přečíst si toto forum.www.mazdaklan.cz/threads/ karbonizace-u-motoru-skyac tiv-g.2698 uživatel Max6 s tím má dle mě dost bohaté zkušenosti. A sám jsem uvažoval, že si u něj ty ventily nechám časem vyčistit.
Takže můžeš mít stylem jízdy předešlého majitele a nevhodnou výměnou oleje třeba dost zakarbonované ventily a přímým důsledkem toho zakarbonování je snížení výkonu. Hledal bych ten problém právě zde. Anebo si nejdříve zajdi někam do bazaru a posad se a projed v jiný mazdě s identickým motorem a uvidíš, jestli poznáš rozdíl.
Případně já se svojí Mazdou bývám v Praze, tak bychom to mohli někdy poměřit, jestli zjistíme rozdíl. ale časově jsem na tom ted blbě ( jak jinak)
18:57:34
27.07.2020
27.07.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
Jo tak je to motor BM. Dneska jsem byl v servisu, borec menil olej, vsechny filtry a svicky. Cekal jsem zacpanej vzduchac jako duvod, proc to nejede nebo svicky po smrti a bohuzel u obojiho bezne opotrebeni :-/
Zavady zadne, ani ulozene... Tak je to asi normalni, ze to nejede no :-/
Jinak nevite jak s navigaci? Tady je nejaka televize v palubce, ale pise to hlasku Tato mazda neni vybavena navigacnim systemem... Ale ukazuje to pozici, takze GPS modul to asi ma... Stacilo by mi koupit tuhle kartu s mapama? www.auto-navi.cz/mazda-co nnect-mapy-2020-evropa-sd- karta-bjm766ez1p
Zavady zadne, ani ulozene... Tak je to asi normalni, ze to nejede no :-/
Jinak nevite jak s navigaci? Tady je nejaka televize v palubce, ale pise to hlasku Tato mazda neni vybavena navigacnim systemem... Ale ukazuje to pozici, takze GPS modul to asi ma... Stacilo by mi koupit tuhle kartu s mapama? www.auto-navi.cz/mazda-co nnect-mapy-2020-evropa-sd- karta-bjm766ez1p
08:15:10
27.07.2020
27.07.2020
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Se sériovou 66 kW nejde moc bezpečně předjíždět a kopce se musej jezdit čtyřkou. I když možná kus od kusu, ta kámošova zánovní jela znatelně lépe v sérii, než moje.
Se sériovou 66 kW nejde moc bezpečně předjíždět a kopce se musej jezdit čtyřkou. I když možná kus od kusu, ta kámošova zánovní jela znatelně lépe v sérii, než moje.
16:31:43
26.07.2020
26.07.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Kilián: -> Milan 136: Kod motoru nevim, ale je to taky 2015, 2,0 88 kW. Proto mi to prijde divny. Na dalnici, kdyz zpomalim za predjizdejicim kamionem, tak jakmile se zaradi do pravyho, musim dat trojku, abych se rozjel a nepredjizdel ho 5 minut. Chapu, ze to neutahne sestku v 90, ale ze ani petku a hlavne ani ctyrku? Jinak chyby nesvitej zadny, najeto ma 150 000.
-> palinator: Nevim, jestli ta kamosova ofce nemela cip, ale jezdi dobre, neni problem okreska ani dalnice. Dnes cesta ze Sumavy, od hranici s Rakouskem do Prahy, 4,6 l/100.
-> palinator: Nevim, jestli ta kamosova ofce nemela cip, ale jezdi dobre, neni problem okreska ani dalnice. Dnes cesta ze Sumavy, od hranici s Rakouskem do Prahy, 4,6 l/100.
15:56:54
26.07.2020
26.07.2020
Kilián
-> Matthes, záškodník z TechWebu: já mám Mazdu 3. 2.0 88kw.
BMko r.v.2015 . Tenhle motor myslíš?
BMko r.v.2015 . Tenhle motor myslíš?
15:54:50
26.07.2020
26.07.2020
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Tak to musí bejt dost katastrofa, protože s 66 kW TDI v sérii se dá jet řekněme jen s velkými výhradami.
Tak to musí bejt dost katastrofa, protože s 66 kW TDI v sérii se dá jet řekněme jen s velkými výhradami.
15:43:14
26.07.2020
26.07.2020
Milan 136
Jak je to starý a kolik to má najeto?
15:40:08
26.07.2020
26.07.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
Mě to taky přijde divný... Zejtra se budou měnit svíčky, olej a filtry, tak se to třeba zlepší no. V současný době je to fakt strašný. Ta ofce, kde jsem teď dělal rozvody, 66 kW TDi je proti tomu raketa...
15:09:23
26.07.2020
26.07.2020
Milan 136
-> palinator 26.07.20 14:45:10: Taky mi to přijde divný.
14:45:10
26.07.2020
26.07.2020
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Benzínovej dvoulitr v Mazdě 3 nejede? To spojení mi nějak k sobě nejde. Ale třeba je to v dnešní době s těma Millerovejma cyklama apod. nějak jinak.
Benzínovej dvoulitr v Mazdě 3 nejede? To spojení mi nějak k sobě nejde. Ale třeba je to v dnešní době s těma Millerovejma cyklama apod. nějak jinak.
15:28:47
25.07.2020
25.07.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
Nemate nekdo mazdu 3? 2.0 benzin 88 kW, to je hrozna mrdka, zoufale to nejede, aby to trochu jelo, musi se to tocit div ne k omezovaci... Na D1 to pri 130 pinda v kazdym kopci, aby clovek podradil z 6 na 5... Hruza. Zajimalo by me, jestli to auto je v prdeli nebo jestli to je vlastnost...
09:33:41
09.07.2020
09.07.2020
Jozka
-> dragon_cb_cz 29.06.20 11:17:30: V Mk.II z počátku 90. bylo voženo pozadí našeho ředitele - zajímavej stroj a věřil bych, že možná ještě někde jezdí..
06:55:17
09.07.2020
09.07.2020
francomk
-> dragon_cb_cz:
06:47:18
09.07.2020
09.07.2020
charon
-> Jaktak 08.07.20 15:21:41: V popisu je uzávěrka diferenciálu ... Tož to bude zdatnej off-road, kterej pořád lozil v terénu ...
15:21:41
08.07.2020
08.07.2020
Jaktak
12:32:36
29.06.2020
29.06.2020
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 29.06.20 11:38:37: Honda Legend, 1999. Už to má svý roky, ale ten šestiválec je fakt příjemný a má hezký zvuk.
11:38:37
29.06.2020
29.06.2020
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 29.06.20 11:17:30: Proboha, pán je gurmén (jak říká Jyrka Babica). Co je to za historika?
11:17:30
29.06.2020
29.06.2020
dragon_cb_cz
Na 9-3NG mi umřelo jedno přední ložisko (nejspíš), tak jsem si půjčil od kolegy tohle. Asi bych si zvyknul
15:54:07
28.06.2020
28.06.2020
Pavel P@nkáč
-> m8rinek: chtěl bych, kolik koroze? cena? interier stav?
17:34:40
07.06.2020
07.06.2020
Milan 136
-> palinator 07.06.20 16:01:40: Toě toprí
16:01:40
07.06.2020
07.06.2020
palinator
-> Bobesh:
Hliňik! Toě artikl!
Hliňik! Toě artikl!