skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mazda Mx-5 a jiný rejžožrouti:d
prohledat
2430 příspěvků (zobrazeno 1101 až 1150) od 18.08.2015 do 20.11.2024, založil/a Mantrabeach
12:03:00
17.10.2018
17.10.2018
bouchy
22:40:37
26.09.2018
26.09.2018
m8rinek
-> Eidy: tyhle srandičky je záležitost 4letýho kolegy :D.... stejně tak tam muselo být křídlo a jakejsi grill před chladičem
19:59:17
26.09.2018
26.09.2018
Eidy
-> m8rinek: Pěknej nápis na skle ;)
19:24:25
26.09.2018
26.09.2018
m8rinek
Kdyby to tu ještě někoho zajímalo, tak je to 820kg. Víc zde www.facebook.com/groups/4
65257940555850
23:49:47
14.09.2018
14.09.2018
vhml
08:42:48
11.09.2018
11.09.2018
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 11.09.18 08:19:50: to bylo jeste pred nivou, treba v rumunsku a ver, ze objet je nebylo kudy, ze jsem jel tim nejlepsim, ale je fakt, ze obcas zapomenu, v cem zrovna jedu :)
08:19:50
11.09.2018
11.09.2018
palinator
-> vhml:
Když Jarda pořád všechny překážky akorát přejíždí, místo toho aby je objížděl. To je takovej komplex z Nivy.
Když Jarda pořád všechny překážky akorát přejíždí, místo toho aby je objížděl. To je takovej komplex z Nivy.
07:06:36
11.09.2018
11.09.2018
vhml
-> Jarda - zrušená registrace 10.09.18 21:37:20: tak ty gumy do tebe samy nenaběhnou, to už musí bejt člověk fakt debil aby je trefil
21:46:26
10.09.2018
10.09.2018
Luky
-> Tuner#2: ty čáry asi nejsou součástí závodu
21:37:20
10.09.2018
10.09.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 10.09.18 17:15:44: ono neznicis jen celo, ale i blataky :(, pak kdyz to clovek srovna, tak jsou potom takove vyboulene, tak jak jsem to mel na zlutym rapidu, nez mi ho nabourali
17:15:44
10.09.2018
10.09.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 10.09.18 15:43:26: Tuner si vždycky něco najde. Vadí mě tam ty gumy (když vidím ty čáry, chudák čelo na eMku ) a to jak se blízko jede proti, to zavání průserem jak Brno. Ale naštěstí mě to díky fasádě netrápilo
15:43:26
10.09.2018
10.09.2018
vhml
18:43:08
09.09.2018
09.09.2018
Tomaso435
-> Apple STS Chvojkovice-Brod:
18:34:46
09.09.2018
09.09.2018
m8rinek
-> Pavel P..: odsud nikdo, zítra na to vezu díly na opravu :D
20:12:09
29.08.2018
29.08.2018
Pavel P..
Tak kdopak dneska roztřískal tmavě modrou MX-5 v Praze na Jarově?? Byla slušně zdemolovaná na předek...
22:38:48
13.08.2018
13.08.2018
tunerlada
super díky moc :) přípravky objednány tak o víkendu se na to vrhnu i s dutinama ať je auto hotový pro tento rok
09:56:49
13.08.2018
13.08.2018
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> tunerlada 08.08.18 10:08:35: icabrio doporučuju, v zimě mi dělal novou strechu na e30cu, pán je pohodář a poradí s čimkoliv
08:05:00
12.08.2018
12.08.2018
m8rinek
-> Pavel P@nkáč: To asi jo. Nejakcnejsi je stav interiéru
-> Jirik_Tuňák1983: 30-40tkc
-> Jirik_Tuňák1983: 30-40tkc
23:38:53
11.08.2018
11.08.2018
Pavel P@nkáč
-> m8rinek: hmmm 107kw škoda že nemá aspon nějakej akční introš, zbytek bych si polepil ale za ty lovaky bych toho asi chtěl moc...
15:04:44
11.08.2018
11.08.2018
Jirik_Tuňák1983
-> m8rinek 11.08.18 13:52:57: Na kolik tak vyjde ten vejvar napadených částí s náhradními díly a práce?
13:52:57
11.08.2018
11.08.2018
m8rinek
-> tunerlada: Přípavky RENOVO a klidně od icabrio, cenu mají dobrou..
Na dutiny nic vrtat nemusíš, stačí si najít nějakou díru (nosníky z motoru, prahy sundat lištu, zadek prahu z podběhu sundat plastový kryt atd....).
Jinak kdyby někdo toužil vstoupit do světa MX5 za levno auto.bazos.cz/inzerat/... /Mazda-mx5-18-107kw-115tkm .php
Na dutiny nic vrtat nemusíš, stačí si najít nějakou díru (nosníky z motoru, prahy sundat lištu, zadek prahu z podběhu sundat plastový kryt atd....).
Jinak kdyby někdo toužil vstoupit do světa MX5 za levno auto.bazos.cz/inzerat/... /Mazda-mx5-18-107kw-115tkm .php
10:08:35
08.08.2018
08.08.2018
tunerlada
klucí dva dotazy.. čím ošetřujete střechu ? Narazil jsem na www.icabrio.cz/sluzby
a druhý dotaz, děláte na MX dutiny jako na škodovkách ? případně kde je to nejlepší "navrtat" a vystříkat olejem aby to tak rychle neshnilo.. díky :)
a druhý dotaz, děláte na MX dutiny jako na škodovkách ? případně kde je to nejlepší "navrtat" a vystříkat olejem aby to tak rychle neshnilo.. díky :)
12:03:44
29.06.2018
29.06.2018
George88
-> dragon_cb_cz: rezidentní expert teda nejsem. Už je to nějaká doba co jsem tam dělal.ale tehdy jsem tam přišel od autorizované škodovky a byl jsem fakt prekvapenej,jak jsou ty auta spolehlivý proti koncernu. Třeba fabia/swift. Na fabii co chvilka zadní brzdy,dorazy tlumiče,ložiska,manžety.. u suzuki nic. Jen když se neměnil olej v prevodovce,tak odešly ložiska.. jinak pokud to byl benzín,tak žádný prusery nebyly..
11:47:24
29.06.2018
29.06.2018
dragon_cb_cz
-> George88: To jsem chtěl slyšet - díky Je fajn vědět, že tu máme rezidentního experta na Suzuki
11:10:37
29.06.2018
29.06.2018
George88
-> dragon_cb_cz: při provozu na benzin se to kontrolovalo až při nájezdu kolem 130k a žádnej motor neměl potřebu měnit podložky.ani swift,ani splash,ani sx4..ten plyn tomu vyloženě škodí.ty motory na to nejsou vhodný. sx4 tolik v bahně většinou nejezdí,takže pokud to není amatersky opravený,koroze nehrozí..
09:41:54
29.06.2018
29.06.2018
palinator
-> dragon_cb_cz:
Předpokládám že úplně stejně, jen je ta doba do GO hlavy delší.
Předpokládám že úplně stejně, jen je ta doba do GO hlavy delší.
09:35:23
29.06.2018
29.06.2018
dragon_cb_cz
-> George88: Předpokládám, že "hnije to hlavně pod plastovejma krytama blatníků a dvěří" se týká i "Outdoor" paketu na SX4? A jak je to s těma ventilovejma vůlema při provozu na benzín?
09:16:14
29.06.2018
29.06.2018
George88
Já tam dělal v době, kdy už jezdila převážně novější generace(2005 a výš) A ta na LPG vhodná nebyla. Má to podložky pod ventilama, který se musí každých 30tis kontrolovat a měnit, po čase už seš na nejtenší podložce, co lze objednat a furt máš nulovou vůli což znamená GO hlavy.. Ale tebe zajímá starší generace SQ. Ta by na to mohla být se spolehlivostí na lpg o trochu líp.. Hnije to hlavně pod těma plastovejma krytama blatníků a dveří. Díval bych se po nějakym autě, který ten terén moc nevidělo. Vozí se hezký auta z holanska nebo i německa. 3dvéřovej 2.0 se u nás nedělal, ale pro jiný trhy jo :) Jinak ty auta jsou celkem bezproblémový. Sem tam nějaká lambda sonda, ale to jsou drobnosti..
Hlavně zkontrolovat funkci 4x4. když se dlouhou nepoužívá, bývá problém ji rozpohybovat. Je toovládaný podtlakama v hadičkách a trubičkách a po těch letech to může mít svoje za sebou..
Hlavně zkontrolovat funkci 4x4. když se dlouhou nepoužívá, bývá problém ji rozpohybovat. Je toovládaný podtlakama v hadičkách a trubičkách a po těch letech to může mít svoje za sebou..
07:18:37
29.06.2018
29.06.2018
charon
-> George88: Aaaa, někdo kdo má informace z první ruky. No, naftu určitě nechci, rád bych LPG a šestiválec, takže je nejakej motor vyloženě vhodnej nebo vyloženě nevhodnej na přestavbu na LPG?
Jinak od auta očekávám hlavně spolehlivost a dobrou servisovatelnost ideálně svépomocí (aby nebylo potřeba milion přípravků na každou pytlovinu). Velký auto nutně nepotřebuju. A je mi jasné, že výtečný jízdní vlastnosti v terénu i na silnici jsou vzájemně neslučitelný.
A propos - jaká jsou na vitaře typická místa, která hnijou? Koukám na auta kolem roku výroby 2000. A nějaký typický nemoci?
Jinak od auta očekávám hlavně spolehlivost a dobrou servisovatelnost ideálně svépomocí (aby nebylo potřeba milion přípravků na každou pytlovinu). Velký auto nutně nepotřebuju. A je mi jasné, že výtečný jízdní vlastnosti v terénu i na silnici jsou vzájemně neslučitelný.
A propos - jaká jsou na vitaře typická místa, která hnijou? Koukám na auta kolem roku výroby 2000. A nějaký typický nemoci?
15:59:17
28.06.2018
28.06.2018
George88
-> charon: Pokud Suzuki tak jedině benzín. Obloukem se vyhnout vitaře v naftě jak v generaci SQ(HDičko) tak v generaci JB (renault) .jimny je fakt malinkej, je to zadokolka a jak to má krátkej rozvor, tak je to náchylný na přetáčivost. Pohodlí nic moc, ale v terénu to nezastavíš(pokud funguje připojitelnej předek a redukce. dost často zarezává ovládání) A hnije to. Málo kdo to aspon jednou za týden vezme vapkou od podvozku, takže to je furt "naložený ve špíně". K vitaře - 1,6 nebrat. nejede to a žere to stejně jak 2.0. Navíc u generace JB a 1,6 není redukční převodovka a uzávěrka mezinápravového diferenciálnu. Generace SQ je zadokolka jako jimny, ale už to není tak "nervozní" na silnici. Kdy cokoli, tak se ptej. Pár let jsem v Suzuki dělal..
15:05:41
28.06.2018
28.06.2018
U-Geen
-> charon: my meli Vitaru Long V6, rok 1998, a bylo to fajn auto. Kupoval si ji pak od nas pan do lesa - vozil chemii, mel kratky Vitary a potreboval neco do ceho se mu vejdou barely. Rikal, ze mu kolegove s vetsima offroadama zavideli msrtnostv v lese. Na silnici to samozrejme zavratny jizdni vlastnosi nemelo, ale jezdilo se s tim dobre.
14:47:31
28.06.2018
28.06.2018
T
-> Luky: Evo do každé rodiny
12:29:16
28.06.2018
28.06.2018
charon
-> dragon_cb_cz: To já vim, proto mi padnul do hledáčku spíš Jimny ... No uvidíme, teď budu muset nasypat nějakou kačku do dodělání baraku, tak uvidíme, jak to s dalším autem bude
11:47:29
28.06.2018
28.06.2018
dragon_cb_cz
-> Venca.: Na to trochu pozor, dětem fakt termoregulace dozrává docela dlouho, takže pokud se staženou střechou, tak rozumně oblíknout, včetně pokrývky hlavy (přes hlavu odevzdává člověk největší množství tepla).
11:44:43
28.06.2018
28.06.2018
dragon_cb_cz
-> charon: S tím rozpočtem bys u Vitary asi musel koukat ne o jednu, ale o dvě generace zpátky. U Jimnyho by to asi bylo jednodušší.
Vitary používali dřív (možná právě ty dvě generace zpátky) výjezdovky u táty na firmě, když se potřebovali dostat na některý hůř přístupný místa (vodojemy atd - táta dělá u vodáren) někde v lese. A byli s tím spokojený. Když jsem to zvažoval, tak jsem se tam ptal na reference, už je prý nemají, ale přes nějaký známosti se ten člověk doptával do jihočeskýho E.On-u, tam je jako výjezdový auta pořád provozují a stran spolehlivosti prý velice dobré auto.
Vitary používali dřív (možná právě ty dvě generace zpátky) výjezdovky u táty na firmě, když se potřebovali dostat na některý hůř přístupný místa (vodojemy atd - táta dělá u vodáren) někde v lese. A byli s tím spokojený. Když jsem to zvažoval, tak jsem se tam ptal na reference, už je prý nemají, ale přes nějaký známosti se ten člověk doptával do jihočeskýho E.On-u, tam je jako výjezdový auta pořád provozují a stran spolehlivosti prý velice dobré auto.
11:41:29
28.06.2018
28.06.2018
Venca.
Jinak obecně, jak jste na tom vy, co máte kabriolety s přepravou dětí? Mě je žena nechce do kabriá dát, aby nenafoukly a takový ty řeči, takže pokaždé odjíždim od baráku s nataženou střechou.
Beru to tak, že řekněme od dvou let by to dítě nemělo rozhodit
Beru to tak, že řekněme od dvou let by to dítě nemělo rozhodit
11:38:30
28.06.2018
28.06.2018
Venca.
-> Luky 28.06.18 09:41:26:
Máš blbej kočár
Já si kdysi do Brouka koupil takovej přesně na míru a ten se vejde úplně všude.
Jinak teda nehledam rodinné auto, hledam něco, do čeho se rodina vejde a dojede to rychle do práce.
Máš blbej kočár
Já si kdysi do Brouka koupil takovej přesně na míru a ten se vejde úplně všude.
Jinak teda nehledam rodinné auto, hledam něco, do čeho se rodina vejde a dojede to rychle do práce.
09:41:26
28.06.2018
28.06.2018
Luky
-> T: no pokud to má být rodinné auto pro radost/na výlety, tak ti řeknu jak je to u nás:
- do Rapida dám dětské sedačky, ale nedám tam kočár
- do stejšna a staré feldy dám kočár, ale nedám tam dětské sedačky
- do Funa dám vše, ale bál bych se, že nám dítě propadne vyrezlou dírou v podlaze na silnici
- řešením je EVO A doufám, že než se tam zase něco rozsype, tak Fun už bude ve fitu
- do Rapida dám dětské sedačky, ale nedám tam kočár
- do stejšna a staré feldy dám kočár, ale nedám tam dětské sedačky
- do Funa dám vše, ale bál bych se, že nám dítě propadne vyrezlou dírou v podlaze na silnici
- řešením je EVO A doufám, že než se tam zase něco rozsype, tak Fun už bude ve fitu
09:10:07
28.06.2018
28.06.2018
T
-> Venca.: mě se líbí jak se liší u lidí představy o rodinném autě
08:29:23
28.06.2018
28.06.2018
Venca.
-> dragon_cb_cz: Jo toho jsem si taky všimnul. Ale stejný motor by snad měl být i v CX-7, tak teoreticky by mohl být dostatek náhradních.
Teď je v inzerci jedna po prvním majiteli koupená u nás, tak to asi sjedu omrknout.
Teď je v inzerci jedna po prvním majiteli koupená u nás, tak to asi sjedu omrknout.
07:06:17
28.06.2018
28.06.2018
bouchy
-> charon: The Police farm4.staticflickr.com/31
87/2607319314_06431a245b.j
pg
07:01:42
28.06.2018
28.06.2018
charon
-> dragon_cb_cz: -> U-Geen: Tak maximálmí rozpočet, kterej bude na případné pořízení je 100 000 CZK. Nad Vitarou jsem už taky uvažoval, starší generace tu používají geodeti a jsou s tim spokojení i co se průjezdnosti týká. Ono je pravda, že teréní vlastnosti většiny aut jsou limitovaný pneumatikama ...
23:37:19
27.06.2018
27.06.2018
U-Geen
-> charon: Vitara je taky pomerne jednoduchy auto... samozrejme zalezi, jaka generace
17:01:55
27.06.2018
27.06.2018
dragon_cb_cz
-> Venca.: Zkušenost nemám, krom toho, že když na mě vypadávala z inzerce jako možný kandidát, tak se podezřele často objevovaly výrazu jako "motor po GO", "motor vyměněn v rámci záruky" a tak dále Tak mě to trochu odradilo, ale dál jsem to nezkoumal... Ale je to dost ostrý auto a většina kusů má asi dost těžkej život, tak to asi tak divný není.
16:41:15
27.06.2018
27.06.2018
Venca.
Nemáte někdo zkušenosti s Mazdou 3 MPS? Nějak o tom na netu není moc info co se týče spolehlivosti a tak, jenom hodně testů, kde to poměrně chválí...
Má to 260 koní a špéru, tak by to nemuselo být úplně marný
Má to 260 koní a špéru, tak by to nemuselo být úplně marný
14:40:33
22.06.2018
22.06.2018
dragon_cb_cz
-> charon: Současná Vitara už je fakt spíš městské SUV, ale ta předchozí generace je ještě myslím celkem v terénu schopná a nejsou drahé - a zároveň to komfortem bude asi dost jinde než ten Jimny - bývají fakt hezky vybavené, viz třeba tahle: auto.bazos.cz/inzerat/...
/Suzuki-Grand-Vitara-16-4x
4-JEN-77-tis-km-CR-0-AKONT
ACE.php
Ten Jimny bude daleko větší dělník, v terénu úplně jinde, ale na silnici to bude líny, žravý a řidičsky asi dost utrpení... to podle mě má smysl jen pokud chceš trávit mimo asfalt naprostou většinu času.
Ale osobní zkušenost nabídnout nemůžu, tak už radši končím
Ten Jimny bude daleko větší dělník, v terénu úplně jinde, ale na silnici to bude líny, žravý a řidičsky asi dost utrpení... to podle mě má smysl jen pokud chceš trávit mimo asfalt naprostou většinu času.
Ale osobní zkušenost nabídnout nemůžu, tak už radši končím
14:26:34
22.06.2018
22.06.2018
charon
-> dragon_cb_cz: Možná jo ... Já nevím, ale jimny se mi líbí víc ... Je mi jasný že Jimny úplně pohodlnej nebude, chcu něco na ježdění do práce s čim budu moct vozit dřevo z lesa a Nivu úplně nechci ...
Zajímá mě jak moc Jimny hnije, jak je to se spolehlivostí a domácí servisovatelností. Lae počítám, že to je jednoduchoučké, Vitara/Pajero/Blazer a podobné bude asi složitější. I když Blazer na LPG by se mě též líbil ...
Zajímá mě jak moc Jimny hnije, jak je to se spolehlivostí a domácí servisovatelností. Lae počítám, že to je jednoduchoučké, Vitara/Pajero/Blazer a podobné bude asi složitější. I když Blazer na LPG by se mě též líbil ...
13:57:42
22.06.2018
22.06.2018
dragon_cb_cz
-> charon: Nebyla by lepší Vitara? Když to má být primárně na silnice nebo alespoň "cesty"...
13:27:59
22.06.2018
22.06.2018
charon
Položím tu trochu babrbarskou otázku, ale je to téma o japonskejch autech - má někdo zkušenosti se Suzuki Jimny a pokud ano tak jakou? Tak trochu mi todle autíčko vrtá v hlavě, byť primární zaměření by byla silnice a polňačky a sem tam odvézt vozejk dřeva z lesa, tak nevím, zda to rovnou nepustit z hlavy ...