skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
09:26:45
23.10.2024
23.10.2024
vhml
-> Milan 136 23.10.24 09:21:37: to klidně může být číslo odlitku a z toho se obrobí několik variant konečného výrobku.
09:21:37
23.10.2024
23.10.2024
Milan 136
Až bude chvíle zjistím čísla z etky. No píšu to proto, že v etce to bude číslo celku s jednotkou a dalšíma dílama, který se nedají objednat samostatně. Na samotným odlitku pak může klidně být úplně jiný číslo.
Na těhlici z Kodiaqa co mám na autě je taky odlitý jiný číslo než pod kterým je v etce.
Na těhlici z Kodiaqa co mám na autě je taky odlitý jiný číslo než pod kterým je v etce.
07:27:01
23.10.2024
23.10.2024
CHIP
-> saskyn2: Tak jednotku mám dobrou .. tu můžu přehodit. Ale tyhle elektronický kejkle .. to je pro mě peklo.
07:22:17
23.10.2024
23.10.2024
saskyn2
-> CHIP: Pokud to chceš dávat i s jednotkou tak stejný číslo, nebo záměnu dle etky.
06:29:22
23.10.2024
23.10.2024
CHIP
-> Milan 136: Výrobní číslo TMBKE61Z7D2072821. Díky.
Počkej ... a jak teda najdu haldex, kterej mi tam bude fungovat ? Když čísla můžou bejt různý .. potřebuju koupit něco použitýho co tam prostě pojede.
Počkej ... a jak teda najdu haldex, kterej mi tam bude fungovat ? Když čísla můžou bejt různý .. potřebuju koupit něco použitýho co tam prostě pojede.
18:14:38
22.10.2024
22.10.2024
Milan 136
Podle vinka můžu zjistit. Ale klidně to může být jiný číslo než je na obalu.
14:12:42
22.10.2024
22.10.2024
CHIP
No vyžranej .. možná spíš i mírně vylomenej přímo u víčka na ten filtr. Asi jak někdo v minulosti chtěl ten filtr dostat ven. Nejde to dotěsnit žádnou technikou, jako jsou tmely a tak. Mechanik říkal, že to je neopravitelný. A že řešení je prostě jiná skříň toho haldexu. Ale když jsem se koukal .. zvenku vypadaj stejně .. lišej se jen nějakýma písmenkama na obalu. A písmenka jsou zvrchu, takže abych zjistil typ, musel bych to vymontovat, což je nesmysl. Proto chci zjistit, jestli někdo neumí podle výrobního čísla auta zjistit, co tam patří za haldex.
13:55:39
22.10.2024
22.10.2024
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 22.10.24 13:43:08: Já ho měl taky vyžranej ale u čerpadla.
13:43:08
22.10.2024
22.10.2024
saskyn2
-> CHIP: Jak poskozenej? Jako vyžranej? Mě na to vždycky pomohlo nový víčko a originální těsnící gumičky.
13:05:27
22.10.2024
22.10.2024
CHIP
Kluci .. nevím kam jinam se obrátit.
Mám Octaviu II Scout. Je tam poškozenej obal haldexu v místě filtru a prostě to neudrží olej. Což se řešilo dolíváním .. ale to není řešení, protože nedostatek oleje oddělal čerpadlo.
Potřebuju vědět .. je tady někdo, kdo podle VINka dokáže zjistit, jaké číslo dílu tam patří ? Případně, je tady někdo, kdo by dokázal použitou příslušnou skříň haldexu sehnat ? Budu vděčný a při kladném vyřešení mého problému se jistě domluvíme na kompenzaci.
Dejte vědět, fakt u těch novodobých pekáčů nevím, kde brát informace.
Mám Octaviu II Scout. Je tam poškozenej obal haldexu v místě filtru a prostě to neudrží olej. Což se řešilo dolíváním .. ale to není řešení, protože nedostatek oleje oddělal čerpadlo.
Potřebuju vědět .. je tady někdo, kdo podle VINka dokáže zjistit, jaké číslo dílu tam patří ? Případně, je tady někdo, kdo by dokázal použitou příslušnou skříň haldexu sehnat ? Budu vděčný a při kladném vyřešení mého problému se jistě domluvíme na kompenzaci.
Dejte vědět, fakt u těch novodobých pekáčů nevím, kde brát informace.
13:45:39
13.10.2024
13.10.2024
SO545
-> Bukaj 08.10.24 15:50:38: mam plast od nova a menil som to len raz aj to preventivne....ked som menil ine casti ktore boli KO.
15:50:38
08.10.2024
08.10.2024
Bukaj
-> Jakub M.: Tátova je 1,8 20V (bez turba) a taky má 23 mm stabík a tyčky s kloubkama.
No, objednal jsem plastové Lemförder, tak snad už s nimi auto dožije...
No, objednal jsem plastové Lemförder, tak snad už s nimi auto dožije...
13:59:19
08.10.2024
08.10.2024
Milan 136
-> Jakub M. 08.10.24 13:23:07: Tak Bukajovo táta jezdí předpokládám normálně, tak není důvod, aby plast nevydržel. Kamiq/Scala má tyčku mezi stabilizátorem a tlumičem celoplastovou.
13:23:07
08.10.2024
08.10.2024
Jakub M.
-> Bukaj:
1,8T 110kW s 23mm stabikem měla ty krátký kosti s kloubama. Ty plastový se trhaly. Stalo se mi to parkrat při řekneme abnormálním použití … dal jsem znova plastovou.. Asi jako všichni, páč kovový jsem taky už nesehnal.
RS má 21mm stabik za tlumič nejspíš kvůli zdvihu. V půlce ramene, kde je to na obyc ofci, bude ten chod kratší. Zkusil jsem dát tu 23mm za tlumič a auto pak bylo víc nedotáčivý, jak jsem předpokládal. (Tuhle aplikaci 23mm + za tlumič jsem odkoukal u 4x4 1.8T)
1,8T 110kW s 23mm stabikem měla ty krátký kosti s kloubama. Ty plastový se trhaly. Stalo se mi to parkrat při řekneme abnormálním použití … dal jsem znova plastovou.. Asi jako všichni, páč kovový jsem taky už nesehnal.
RS má 21mm stabik za tlumič nejspíš kvůli zdvihu. V půlce ramene, kde je to na obyc ofci, bude ten chod kratší. Zkusil jsem dát tu 23mm za tlumič a auto pak bylo víc nedotáčivý, jak jsem předpokládal. (Tuhle aplikaci 23mm + za tlumič jsem odkoukal u 4x4 1.8T)
22:26:57
07.10.2024
07.10.2024
StepaNoFUN
-> saskyn2: a prvni 4x4 mely unibaly... az pak byly silenty.
22:25:08
07.10.2024
07.10.2024
saskyn2
-> Bukaj: To neřeš, to je inovovanej díl, funkce stejná, to je stejný jako zadní u O2 měli první kusy čepy na obou stranách a pak přešli na čep/silent
22:10:58
07.10.2024
07.10.2024
Bukaj
-> Milan 136: Všechny O1 zjevně ne - ta tátova má právě ještě původní originál tyčky a ty mají kloubky. Gumy stabíku (23 mm) jsem měnil už třikrát, ale tyčky potvory furt držely - vždy jsem jen vymyl staré mazivo z kloubků a naplnil novým. Ale teď už mi přijdou fakt volné, takže bych je asi vyměnil.
A to, co jsem posílal odkaz, sice taky nemá kloubky, ale aspoň to není plast...
A to, co jsem posílal odkaz, sice taky nemá kloubky, ale aspoň to není plast...
22:04:28
07.10.2024
07.10.2024
Milan 136
-> Bukaj 07.10.24 22:03:36: Tam ale taky nejsou kloubky. Ty plastové mají všechny O1.
22:03:36
07.10.2024
07.10.2024
Bukaj
-> Milan 136 07.10.24 16:53:06: A to nevadí, že tam nejsou kloubky, ale jen guma? A spíš než plast, nebude lepší kov?
Třeba tohle: autodilos.cz/autodily/... /tyc-vzpera-stabilizator-5 09863542
K plastu nějak nemám důvěru - zrovna na nápravě...
Třeba tohle: autodilos.cz/autodily/... /tyc-vzpera-stabilizator-5 09863542
K plastu nějak nemám důvěru - zrovna na nápravě...
21:29:49
07.10.2024
07.10.2024
11mAjA11
Korejci hulí taky to buď v klidu..dvoulitry i jednasvestky..smutné je že se rozkurvi DPF při nájezdu klidně do 5-10tkm ...hodně to trpí na režim používání...korejskou 1.6 CRDi fakt nechceš..ani zadarmo
..
..
20:58:31
07.10.2024
07.10.2024
vhml
-> Jarda/felda 07.10.24 20:52:05: jasny, ale co to melo vlastně za smysl
20:52:05
07.10.2024
07.10.2024
Jarda/felda
-> vhml 07.10.24 19:58:34: RS to má šroubovaný nahoře k tlumiči, klasika má zespoda z ramene
19:58:34
07.10.2024
07.10.2024
vhml
-> Milan 136 07.10.24 16:53:06: proč to má RSo jinak?
16:53:06
07.10.2024
07.10.2024
Milan 136
-> Bukaj 07.10.24 15:18:53: Dlouhý jsou na RS. Ty tam dáš ty plastový. Krátký kovový se nedělají asi 100 let.
15:18:53
07.10.2024
07.10.2024
Bukaj
Další dotaz k jedničkové Octavii:
Po 27 letech už by si tátova Octavia zasloužila nové tyčky s kloubky na stabilizátor přední nápravy (dosud jsem je vždy jen promazal a byly OK).
Jen v sortimentu dílů vůbec nemohu najít vhodný náhradní díl - na voze jsou originální tyčky s kloubky a v nabídce jsou buď tyčky s kloubky, ale dlouhé (asi dvojnásobně), nebo ve správné délce jakési "kosti" jen s pryžovými pouzdry - to předpokládám nebude to pravé ořechové...?
autodilos.cz/autodily/... /zaveseni-napravy-vedeni-k ol-stabilizator-upevnovaci -dily-samonastavitelna-pod pora
Po 27 letech už by si tátova Octavia zasloužila nové tyčky s kloubky na stabilizátor přední nápravy (dosud jsem je vždy jen promazal a byly OK).
Jen v sortimentu dílů vůbec nemohu najít vhodný náhradní díl - na voze jsou originální tyčky s kloubky a v nabídce jsou buď tyčky s kloubky, ale dlouhé (asi dvojnásobně), nebo ve správné délce jakési "kosti" jen s pryžovými pouzdry - to předpokládám nebude to pravé ořechové...?
autodilos.cz/autodily/... /zaveseni-napravy-vedeni-k ol-stabilizator-upevnovaci -dily-samonastavitelna-pod pora
21:14:53
25.09.2024
25.09.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 25.09.24 07:42:41: Korejca jsem čmoudícího ještě nepotkal.
09:26:39
25.09.2024
25.09.2024
Milan 136
-> palinator 25.09.24 09:10:32: To je možný. Z tohohle se to sypalo pořád. Nechápu, takhle to většinou hulí když vypadne hadice od turba
09:10:32
25.09.2024
25.09.2024
palinator
-> Milan 136 25.09.24 07:41:51:
No, mně včera zahulila OII fPDčku... vypadalo to ale spíš tak, že tomu dlouho nikdo neprotáhl komín, protože to zahulilo jak když spadne roura od kamen jen jednou, pak už to bylo v pohodě.
No a dneska ráno nějaká rotačka.
No, mně včera zahulila OII fPDčku... vypadalo to ale spíš tak, že tomu dlouho nikdo neprotáhl komín, protože to zahulilo jak když spadne roura od kamen jen jednou, pak už to bylo v pohodě.
No a dneska ráno nějaká rotačka.
09:09:11
25.09.2024
25.09.2024
palinator
-> Bukaj 24.09.24 22:00:23:
OI to má takhle debilně no.. Pokud na přístrojovce nic nesvítí, tak je patrně v přístrojovce odkódovaná signalizace, která ale jen vypne kontrolku, bohužel už ne ten zvuk.
OI to má takhle debilně no.. Pokud na přístrojovce nic nesvítí, tak je patrně v přístrojovce odkódovaná signalizace, která ale jen vypne kontrolku, bohužel už ne ten zvuk.
09:06:16
25.09.2024
25.09.2024
palinator
07:41:51
25.09.2024
25.09.2024
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 20.09.24 21:11:42: Dnes ráno. Paráda jet za takovou sračkou, za kterou není vidět jen co se dotkne plynu
06:35:49
25.09.2024
25.09.2024
Tomaso435
-> StepaNoFUN 24.09.24 17:04:11: koukám ty závady jsou všude stejný. Známý si takhle koupil zánovního blackline... Tak hnedka nový gumový koberečky potahy na sedadla no prostě klasika... Pak začal že toho moc nejede takže to je jenom 43kw že by s tím něco chtělo udělat no tak že se sníží hlava udělají se kanály a podobné věci. Tak se to udělalo bylo to samozřejmě mnohem lepší ale furt to prostě nebylo ono. Takže ostřejší vačku aspoň se koukne na rozvody a takovýhle věci tak to tam dal že to je teda výrazně lepší ale že furt to prostě není ono... Tak ještě jestli teda není ucpaný výfuk tak se udělal výfuk tak zase lepší A zase to prostě jenom není ono... No a nakonec se vyndal ten gumový kobereček co bránil plnýmu plynu a od té doby to hrabalo i na dvojku
00:35:00
25.09.2024
25.09.2024
Jozka
-> Bukaj: Ano, služební let.
22:02:11
24.09.2024
24.09.2024
Bukaj
-> StepaNoFUN 24.09.24 17:04:11: Jo, takovýhle "závady" občas taky řeším
-> Jozka 24.09.24 13:03:00: Ale předpokládám, že do Chile letěl služebně...?
-> Jozka 24.09.24 13:03:00: Ale předpokládám, že do Chile letěl služebně...?
22:00:23
24.09.2024
24.09.2024
Bukaj
-> peter13789 24.09.24 15:29:54: To jako fakt?
Kontrolku nezapnutého pásu to asi nemá, ale předpokládal bych, že to bude cinkat až po rozjetí nad určitou rychlost a ne ještě před startem při otočení klíčku do pohotovostní pozice. Alespoň u všech aut, kde jsem zažil funkci cinkání při nepoužití pásu, se to chovalo, jak píšu.
Jinak já se poutám vždy a ve všem, co má pásy, ale až po rozjezdu - než vyjedu (vycouvám) z parkoviště nebo ze zahrady, tak by mne pás akorát omezoval v pohybu (couvám otočen dozadu).
Kontrolku nezapnutého pásu to asi nemá, ale předpokládal bych, že to bude cinkat až po rozjetí nad určitou rychlost a ne ještě před startem při otočení klíčku do pohotovostní pozice. Alespoň u všech aut, kde jsem zažil funkci cinkání při nepoužití pásu, se to chovalo, jak píšu.
Jinak já se poutám vždy a ve všem, co má pásy, ale až po rozjezdu - než vyjedu (vycouvám) z parkoviště nebo ze zahrady, tak by mne pás akorát omezoval v pohybu (couvám otočen dozadu).
17:22:29
24.09.2024
24.09.2024
minno
-> StepaNoFUN:
17:15:46
24.09.2024
24.09.2024
Pavel P@nkáč
-> StepaNoFUN: NJ to už jsem taky zažil že asi starter že ho museli roztlačit/roztáhnout a ne jednou
17:04:11
24.09.2024
24.09.2024
StepaNoFUN
Lepsi bylo, kdyz ke me na servis prijel pan, ze to auto moc nejede a jde mu blbe radit. Sednu do auta, slapnu na spojku, ze nastartuju, ani nestartuju, vystupuju z auta, z pod pedalu vyndavam srolovanej koberecek a oznamuju mu, ze opraveno.
15:41:10
24.09.2024
24.09.2024
minno
-> peter13789:
To mi pripomenulo hučanie auta so záhradkou na streche
To mi pripomenulo hučanie auta so záhradkou na streche
15:29:54
24.09.2024
24.09.2024
peter13789
-> Bukaj: skus si pred otočením kľúču zapnúť pas a ono to bude ticho :)
14:36:59
24.09.2024
24.09.2024
Bukaj
-> darklord 24.09.24 10:40:45: Ta závada tam vyskočí zase znovu. Nevím, co to značí, možná nějaká chyba komunikace mezi řj motoru a řj přístrojovky? Každopádně jinak vše funguje (respektive majitel říkal, že neví o ničem, co by nefungovalo).
Jediné, co mne překvapilo, že když otočím klíčkem, tak palubka pětkrát "zacinká". Ale prý to tak dělá od doby, co to auto mají... (mě ten zvuk hrozně štve - jestli je to normální, tak bych asi odpájel ten reproduktorek )
Jinak dneska kamarád psal, že zatím vše OK, tak snad to vydrží
Jediné, co mne překvapilo, že když otočím klíčkem, tak palubka pětkrát "zacinká". Ale prý to tak dělá od doby, co to auto mají... (mě ten zvuk hrozně štve - jestli je to normální, tak bych asi odpájel ten reproduktorek )
Jinak dneska kamarád psal, že zatím vše OK, tak snad to vydrží
13:03:00
24.09.2024
24.09.2024
Jozka
-> Bukaj 24.09.24 09:23:03: Ty jseš fakt Ferda Mravenec.. v nejlepším slova smyslu.
-> darklord 24.09.24 10:40:45: Já znám jednoho, co kvůli nedotaženýmu čidlu vibrací na "turbu" letěl do Chile..
-> darklord 24.09.24 10:40:45: Já znám jednoho, co kvůli nedotaženýmu čidlu vibrací na "turbu" letěl do Chile..
12:18:52
24.09.2024
24.09.2024
Milan 136
-> Bukaj 24.09.24 09:23:03: Ty jsi dobrej blázen by se mi tam večer nechtělo ani z ČB.
-> darklord 24.09.24 10:40:45: Taková chyba tam kolikrát je, nejde smazat a přístroje čistý, vše správně nakódovaný a prostě je tam. Už jsem se s tím párkrát setkal.
-> darklord 24.09.24 10:40:45: Taková chyba tam kolikrát je, nejde smazat a přístroje čistý, vše správně nakódovaný a prostě je tam. Už jsem se s tím párkrát setkal.
10:40:45
24.09.2024
24.09.2024
darklord
-> Bukaj: a preco tu pamat zavad kombinovaneho pristroja neprecitas a pripadne nepremazes? Kazdopadne, najazdit 400km kvoli tomuto...
09:51:26
24.09.2024
24.09.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Bukaj 24.09.24 09:23:03: Jsi moc šikovný, že se do toho takhle pustíš.
09:23:03
24.09.2024
24.09.2024
Bukaj
-> Bukaj 18.09.24 23:45:21: Tak ještě drobné pokračování...
...ve čtvrtek auto odjelo k majiteli (a mně se vrátilo Volvo), v pátek mi psal, že od předání ujeto 400 km bez problémů a v neděli mi volal, že auto začalo cukat a začalo vydávat zvuk "jako když něco brousíš bruskou".
Začal jsem přemýšlet, co jsem kde podělal, nebo jestli neodešlo turbo a večer jsem sbalil noťas s diagnostickým kabelem a vydal se za kamarádem (v létě se přestěhovali z Prahy k Suchdolu nad Lužnicí, takže 180 km a přes dvě hodiny cesta)...
V půl desáté jsem byl na místě a rovnou se vrhl na auto.
Diagnostika hlásila (kromě jedné závady, která tam vyskakuje stále - "18062 - přečtěte paměť závad kombinovaného přístroje") závady:
16485 - měřič hmotnosti vzduchu - nevěrohodný signál a
17964 - regulace plnícího tlaku - mez regulace nedosažena
Už jsem se bál, že bude turbo v háji...
Na volnoběh to znělo normálně, ale při vytočení se ozýval ten zvuk - ale ne z oblasti turba, ale někde zepředu u intercooleru.
Nakonec jsem objevil vyskočenou spojku tlakového vedení vzduchu mezi intercoolerem a klapkou - buď jsem ji při montáži blbě zajistil tím nerezovým "perem", nebo už má opotřebované výstupky na hliníkové přírubě, za které ji "pero" drží na místě, to se pozná záhy - bude-li se závada opakovat.
Spadl mi kámen ze srdce, že šlo o takovouto "blbost" a ne něco závažného
...ve čtvrtek auto odjelo k majiteli (a mně se vrátilo Volvo), v pátek mi psal, že od předání ujeto 400 km bez problémů a v neděli mi volal, že auto začalo cukat a začalo vydávat zvuk "jako když něco brousíš bruskou".
Začal jsem přemýšlet, co jsem kde podělal, nebo jestli neodešlo turbo a večer jsem sbalil noťas s diagnostickým kabelem a vydal se za kamarádem (v létě se přestěhovali z Prahy k Suchdolu nad Lužnicí, takže 180 km a přes dvě hodiny cesta)...
V půl desáté jsem byl na místě a rovnou se vrhl na auto.
Diagnostika hlásila (kromě jedné závady, která tam vyskakuje stále - "18062 - přečtěte paměť závad kombinovaného přístroje") závady:
16485 - měřič hmotnosti vzduchu - nevěrohodný signál a
17964 - regulace plnícího tlaku - mez regulace nedosažena
Už jsem se bál, že bude turbo v háji...
Na volnoběh to znělo normálně, ale při vytočení se ozýval ten zvuk - ale ne z oblasti turba, ale někde zepředu u intercooleru.
Nakonec jsem objevil vyskočenou spojku tlakového vedení vzduchu mezi intercoolerem a klapkou - buď jsem ji při montáži blbě zajistil tím nerezovým "perem", nebo už má opotřebované výstupky na hliníkové přírubě, za které ji "pero" drží na místě, to se pozná záhy - bude-li se závada opakovat.
Spadl mi kámen ze srdce, že šlo o takovouto "blbost" a ne něco závažného
15:19:31
22.09.2024
22.09.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Bukaj 22.09.24 08:24:05: Máš to nějaké pomotané, ale nechám tě při tom.
08:55:46
22.09.2024
22.09.2024
Vojťas
Ja teda ze svyho naftaka cejtim neco akorat kdyz do nadrze naleju vif , to je z nat z vejfuku, ale nevim jestli to je realny
08:34:43
22.09.2024
22.09.2024
krtik
-> Bukaj 22.09.24 08:24:05: "nafťavý" - Tak tohle slovíčko líbim velmi