-> Syny:
Asi jsou z toho všichni nadšení no...
Leč už několik let nejde koupit Karoq 4x4 v ničem jiném, než 2,0 TDI DSG.
Vyspecifikovali jsme v práci auto s lepší průchodivostí terénem, tak jsme dostali tento výdobytek moderní techniky jako skladovku. Vyhřívaný zadní sedačky tedy moc nevyužijeme, bez el. pátejch dveří bychom se taky obešli. (Jak říká Zeman)... "Mno:"
Po prvním osahání (za který mi mimochodem přijde flastr na rychlost, protože jsem se nějak zamyslel při poslouchání rádia, kde měli benefiční dražbu na nějaký nemocný děti a úzkostlivě jsem neohlídal 50, i když jsem nikam nechvátal) mám pocity dost rozporuplný. Občas to samo vyřadí a plachtí, občas ne, občas to jede pomalu s prokluzem spojky, občas ne, ochotně se to rozjíždí z téměř nulový rychlosti na dvojku, dvojku to řadí po jedničce se značným prokluzem... Jako je to miloučký jak se to rozjíždí a řadí plynule, že to pomalu navozuje dojem měničovýho automatu, ale při představě co zažívaj ty lamely, se mi dělá špatně.
Pro naší práci jsme nepotřebovali ani nejsilnější TDI (byť je to samozřejmě příjemný), ani 7q DSG.
Oproti Rapidu 1,6 TDI to celé žere na průměrným výletu o 1-1,5 litru víc, i když tohle umí pobublávat ve 105 km/h na nějakých 1500 otáček. Ale je to krabice s výrazně větší čelní plochou a širokejma gummami (zn. Giti jen tak mimochodem
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
).