skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
10:16:14
30.04.2024
30.04.2024
Jirik_Tuňák1983
-> ajok 30.04.24 05:26:16: Jenomže mrkni, v kolik hodin jsme je psali.
09:26:33
30.04.2024
30.04.2024
ajok
-> charon 30.04.24 09:09:16: ten, co dela u Vas LPG, toho znas?
doporucoval mi ho nekdo, ze k nemu jezdi az ze Znojma...
doporucoval mi ho nekdo, ze k nemu jezdi az ze Znojma...
09:23:49
30.04.2024
30.04.2024
saskyn2
-> charon: To máš celkem štěstí, já bych řekl, že v drtivé většině případů ti co jsou alespon trochu šikovný vůbec na takovýhle keply nesáhnou, protože mají dost práce na normálních autech kde je majitel schopný platit trochu jinou hodinovku. Ale ber to jen jako názor někoho kdo jde náhodou kolem
09:09:16
30.04.2024
30.04.2024
charon
-> palinator: Tak na tydle věci jsem měl u nás ve vsi garážistu, kterj byl hrozně šikovnej. A teď tu máme ještě jednoho. Konečně proto disponuji povětšijnou starými keply, které garážníci spravojou 3x týdně
07:09:55
30.04.2024
30.04.2024
palinator
-> charon:
Nejlepší je, když to pak hodíš do servisu a servis to buď neopraví a nebo zkurví něco jinýho.
Nejlepší je, když to pak hodíš do servisu a servis to buď neopraví a nebo zkurví něco jinýho.
06:20:37
30.04.2024
30.04.2024
charon
A já zase Jardu chápu - já si taky svoje keply opravuju sám a když už nevím, zkusím se poradit s ostatníma, jestli nemají nějakou (dobrou) zkušenost. Když na to čas nemám, tak to hodim do servisu, ale kontrolovat po sobě svojí práci a ověřovat je občas docela dobrej nápad.
05:26:16
30.04.2024
30.04.2024
ajok
-> Syny 29.04.24 21:33:24: tak jsem jel nekolik stovek km, tak jsem to odzkousel, nezkousim to jen tak kazdej den, to bych tu psal poznatky porad, nemam ani na palivo to jen tak stovky km porad zkouset... kolem komina par desitek km se fakt tyto neduhy neprojevi
-> Jirik_Tuňák1983 29.04.24 23:53:38: -> Syny 29.04.24 21:33:24: hosi, to napsani prispevku zabere asi tolik casu, jako vymenit vsechny civky a svicky dohromady :), vite kolik jsem mel casu, kdyz pro me virt neexistoval... a ted tady toho stejne ctu tak 10%, protoze na to proste nemam cas a uz vubec na neco reagovat, jen kdyz vim, ze nekomu s necim mohu pomoci
-> Jirik_Tuňák1983 29.04.24 23:53:38: -> Syny 29.04.24 21:33:24: hosi, to napsani prispevku zabere asi tolik casu, jako vymenit vsechny civky a svicky dohromady :), vite kolik jsem mel casu, kdyz pro me virt neexistoval... a ted tady toho stejne ctu tak 10%, protoze na to proste nemam cas a uz vubec na neco reagovat, jen kdyz vim, ze nekomu s necim mohu pomoci
23:53:38
29.04.2024
29.04.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 29.04.24 21:33:24: Zrovna jsem to chtěl napsat. Většina lidí dá svíčky a nenimrá se v tom.
Já jsem vstával do práce v 5:40, z práce jsem jel do Hornbachu, koupil nějaké zahradní nářadí, pak v Tescu v lékárně koupil něco ženě, drobný nákup, něco pro děti (stoleček a židličky), přijel domů cca v 17:30, sestavil naviják na hadici, k tomu jsme si dali kafe a koláč, vyřídil nějakou agendu, uklidili jsme se ženou roztahané hračky, žena připravila večeři, já četl pohádku. Sedli jsme si teď, řešili jsme ještě nějaké věci okolo. Každý den nemáme takový, jiné jsou klidné, ale rozhodně nemám čas se mrcasit kolem auta a do bezvědomí vyndavat svíčky a cívky.
Já jsem vstával do práce v 5:40, z práce jsem jel do Hornbachu, koupil nějaké zahradní nářadí, pak v Tescu v lékárně koupil něco ženě, drobný nákup, něco pro děti (stoleček a židličky), přijel domů cca v 17:30, sestavil naviják na hadici, k tomu jsme si dali kafe a koláč, vyřídil nějakou agendu, uklidili jsme se ženou roztahané hračky, žena připravila večeři, já četl pohádku. Sedli jsme si teď, řešili jsme ještě nějaké věci okolo. Každý den nemáme takový, jiné jsou klidné, ale rozhodně nemám čas se mrcasit kolem auta a do bezvědomí vyndavat svíčky a cívky.
22:04:03
29.04.2024
29.04.2024
minno
-> Syny: Musíš si vedieť rozdeliť priority Sťažovať sa nepomáha. Ale aj tak to máme každý inak. Jedno je však isté - pre každého má deň 24 hod., záleží len na tom, na čo ho kto využije.
21:33:24
29.04.2024
29.04.2024
Syny
-> ajok: Jako já obdivuju, kde ty na tohle vše bereš čas. Já vůbec nestíhám to co bych stíhat chtěl. Na nějaký koníčky už mi vůbec nezbývá čas a když si představím, že bych ještě tolik času věnoval autu, tak to by mě mohli rovnou zastřelit. Jenom za dnešek jsem málem chcíp, furt řešil něco v práci, doma i jinde, vůbec jsem neudělal to co jsem chtěl a sednul jsem si "v klidu" až teď, polomrtvej a za chvíli půjdu asi spát, protože ani 3. kafe už mi moc nepomáhá...
21:24:08
29.04.2024
29.04.2024
ajok
no tak jsem to dnes odzkousel a bosch iridium jsou proste horsi, nez brisk silver, vadi mi na nich to, co mi vadilo loni v Chorvatsku, proste pri vysoke zatezi a otackach tam je neco trosicku citit - zadny misfire to nedetekuje, to to musi byt tak min. 10x horsi, je to teda lepsi nez loni, mozna diky tomu, ze mam tsi civky a ze jsem zmensil na dvouch ten odtrh na 0,7... a ted mi prisly ty Denso Iridium TT a ty maji odtrh dokonce 1,1 mm a to jsou urceny pro LPG tak nevim, jestli je tam zkusit tak
Jinak jsem zkousel i benzin - mam tam vervu a je to velmi podobne, mozna nepatrne lepsi.
Jinak jsem zkousel i benzin - mam tam vervu a je to velmi podobne, mozna nepatrne lepsi.
21:47:00
28.04.2024
28.04.2024
ajok
-> Jarda/felda 28.04.24 09:31:22: u tohodle? to je malo i na favomotor... u nivy mam 1 mm a no problem
09:31:22
28.04.2024
28.04.2024
Jarda/felda
-> Jakub M. 28.04.24 08:06:01: na plyn se doporučuje 0.5 odtrh
08:06:01
28.04.2024
28.04.2024
Jakub M.
-> ajok:
S NGK tsi cívkami šlo spolehlivě jezdit mezeru 0,9... Dokonce to mělo vliv na chod v otáčkách
Na origo cívky vždy 0,7. Je to snad i v příručce ... Svíčky jsem jezdil origo/NGK. Vždycky jsem musel ladit mezeru - svíčky chodily jak noty na buben +/- 0,2mm.
Ovšem jak na plyn to netuším .. vždycky jsem tam sypal N98 + Millers
S NGK tsi cívkami šlo spolehlivě jezdit mezeru 0,9... Dokonce to mělo vliv na chod v otáčkách
Na origo cívky vždy 0,7. Je to snad i v příručce ... Svíčky jsem jezdil origo/NGK. Vždycky jsem musel ladit mezeru - svíčky chodily jak noty na buben +/- 0,2mm.
Ovšem jak na plyn to netuším .. vždycky jsem tam sypal N98 + Millers
22:47:12
27.04.2024
27.04.2024
Bukaj
Tak zase jdu s dotazem, vlastně dvěma dotazy (pro kamaráda) na moderní vozy (copypaste, co mi poslal kamarád):
1. Táta má octavku III, 2.0 TDI, automat. Najeto 70k. Na co by si měl dát pozor, po kolika měnit olej apod.?
2. Mám teď z práce Kamiqa, kterýmu vůbec nespíná start-stop. To mi sice samo o sobě spíš vyhovuje, ale tuším, že by tam mohlo být něco špatně. Má to 4 roky, 140k a nevím co se s tím kdy dělalo. Nějakej tip?
1. Táta má octavku III, 2.0 TDI, automat. Najeto 70k. Na co by si měl dát pozor, po kolika měnit olej apod.?
2. Mám teď z práce Kamiqa, kterýmu vůbec nespíná start-stop. To mi sice samo o sobě spíš vyhovuje, ale tuším, že by tam mohlo být něco špatně. Má to 4 roky, 140k a nevím co se s tím kdy dělalo. Nějakej tip?
21:56:54
27.04.2024
27.04.2024
ajok
-> colaczech 27.04.24 16:08:35: jj, pred lety jsem kupoval favomotor od Pavla P@nkáče
a tam bylo taky spousta otisku, divil jsem se, jak se to muze stat, jinak nic tomu nebylo, ale nakonec jsem pouzil jen blok do MTX kvuli cislu...
Jinak spotreba na cca 500km s tema TSi civkama a iridium svickama, realne to je na LPG skoro o 2l vic.
a tam bylo taky spousta otisku, divil jsem se, jak se to muze stat, jinak nic tomu nebylo, ale nakonec jsem pouzil jen blok do MTX kvuli cislu...
Jinak spotreba na cca 500km s tema TSi civkama a iridium svickama, realne to je na LPG skoro o 2l vic.
16:08:35
27.04.2024
27.04.2024
colaczech
-> ajok: muzu te “uklidnit” ze uz jsem shazoval hlavu z motoru i kvuli boschkam. Ze svicky mi upadla ta venkovni elektroda. Ne valci nastesti nenapachala zadne skody, jenom na pistu a v hlave bylo dost otisku.
19:41:11
25.04.2024
25.04.2024
ajok
-> Bukaj 25.04.24 15:26:39: ja uz k nim duveru asi mit nebudu, nasel jsem ty bosch a jsou taky iridium, tak jsem je tam dal a jede to s nima OK, teda jelo 10km, nez mi vylezla civka, to se mi delo na 1. valci, ted vylezla na 3.
A dve mely elektrodovou vzdalenost 0,7 a 2 0,8 tak jsem to priklepnul na 0,7 jen doufam, ze mi po tomto zasahu ta elektroda neupadne. Ja uz se ted tak bojim...
A dve mely elektrodovou vzdalenost 0,7 a 2 0,8 tak jsem to priklepnul na 0,7 jen doufam, ze mi po tomto zasahu ta elektroda neupadne. Ja uz se ted tak bojim...
15:26:39
25.04.2024
25.04.2024
Bukaj
A co se týče svíček, tak mně Brisk funguje - používám je na všech škodovkách N14Y na 130L, N15Y na 105/120 a NR14S na 130LPG. A na Volvu jsou taky nějaké Brisky - byly tam při koupi a jsou tam doteď
15:23:10
25.04.2024
25.04.2024
Bukaj
-> vhml 24.04.24 11:05:48:
Jinak naposledy jsem měl problém s parkováním někdy před Vánocemi na Černém Mostě u nějakého obchodního centra, kam jsem jel něco vyzvednout kamarádce - do garážového stání zákaz LPG/CNG (i když bylo nadzemní a nebylo uzavřené) a před vjezdem do garážového stání bylo sice asi 20 míst "reservé LPG/CNG", ale až na dvě výjimky na nich parkovaly vozy bez alternativního pohonu. Naštěstí zrovna někdo odjížděl...
Jinak naposledy jsem měl problém s parkováním někdy před Vánocemi na Černém Mostě u nějakého obchodního centra, kam jsem jel něco vyzvednout kamarádce - do garážového stání zákaz LPG/CNG (i když bylo nadzemní a nebylo uzavřené) a před vjezdem do garážového stání bylo sice asi 20 míst "reservé LPG/CNG", ale až na dvě výjimky na nich parkovaly vozy bez alternativního pohonu. Naštěstí zrovna někdo odjížděl...
12:01:36
24.04.2024
24.04.2024
ajok
-> vhml 24.04.24 11:05:48: tak věřím, že i ta elektrodova vzdálenost mi ničila cívky, já myslel že těch cca 1 mm má být, NGK od minulého majitele byly 3 body, teď ty Denso na tento motor jsou normálně 1 bod, za litr a ještě za litr tu jednu NGK cívku doplnit a fakt doufám, že o tom alespoň 30 tis.km nebudu vědět
A vlastně jedeš s tím sharanem třeba 5h v kuse dálnic, pak natankovat a znovu? V Německu jsem zkoušel jet chvíli 220kmh, ale říkal jsem si, že by to asi dlouhodobě nevydrželo, tak u nás nejčastěji jezdím 145kmh a při předjíždění to občas prislapnu.
A vlastně jedeš s tím sharanem třeba 5h v kuse dálnic, pak natankovat a znovu? V Německu jsem zkoušel jet chvíli 220kmh, ale říkal jsem si, že by to asi dlouhodobě nevydrželo, tak u nás nejčastěji jezdím 145kmh a při předjíždění to občas prislapnu.
11:08:14
24.04.2024
24.04.2024
Tomaso435
11:05:48
24.04.2024
24.04.2024
vhml
-> StepaNoFUN 24.04.24 10:57:54: starosti s tím má Jarda, jinak to funguje mnohem spolehlivejs nez tvuj Transit :-D
10:57:54
24.04.2024
24.04.2024
StepaNoFUN
To jsou ty vase plyny. Hlavne ze to ma levnej provoz... Ty starosti okolo se servisem atd., vcetne nemoznosti parkovat v podzemnich garazich - to nikdo asi nepocita.
10:37:33
24.04.2024
24.04.2024
vhml
-> ajok 24.04.24 09:48:28: samozřejmě že to nejsou svíčky pro 1,8T. Protože tam má přijít 3bod. Ale to nechceš na LPG.
09:48:28
24.04.2024
24.04.2024
ajok
-> vhml 24.04.24 07:50:26: na 1.8T mají mít 0,7 jak u skudky? Já je nikdy nenastavoval a věřil bříšku, měly okolo 1 mm, i to dává civkam zabrat, já myslel, že to tak má být, protože když koupím silver na feldu, tak mají 0,7 a dávám jim 0,6
Jinak jak psal vhml, tak jsem chtěl Vline28 po kámošovi, který má servis a ten mi řekl, že to nejsou svíčky pro 1.8T
Objednal jsem Denso iridium TT, za 250,- tak doufám, že min 30tis.km to už nebudu muset řešit.
Jinak jak psal vhml, tak jsem chtěl Vline28 po kámošovi, který má servis a ten mi řekl, že to nejsou svíčky pro 1.8T
Objednal jsem Denso iridium TT, za 250,- tak doufám, že min 30tis.km to už nebudu muset řešit.
07:50:26
24.04.2024
24.04.2024
vhml
-> charon 24.04.24 06:31:32: já je měním po 20. Už tak mají místo 0,7 odtrhu skoro 0,9.
06:31:32
24.04.2024
24.04.2024
charon
Když jsem ještě provozoval auto na LPG, tak jsem jezdil svíčky NGK V-line určené podle katalogu výrobce pro můj motor a za 110 000 km jsem nezaznamenal problém. Svičky jsem měnil preventivně po cca 40 000 km. Jedna svíčka stála cca 80 Kč.
13:10:09
23.04.2024
23.04.2024
ajok
-> MOLSO 23.04.24 12:01:38: o těch jsem uvažoval, tak zkusím... diky
12:01:38
23.04.2024
23.04.2024
MOLSO
-> ajok: na lpg kup denso iridium alebo aspon radu TT a nebudes mat problem
12:00:20
23.04.2024
23.04.2024
Borderer
-> ajok: Proč by jim padala elektroda? Podle mne jsou LPG svíčky tak akorát podvod na lidi, co hledaj něco extra. Já ani nikdo v mém okolí je nekupoval a nikdy nic nikomu neupadlo. Prostě jen koupit NGK od distributora (ne překupníka) a je hotovo.
11:38:44
23.04.2024
23.04.2024
ajok
-> Pavel P@nkáč 23.04.24 11:33:42: právě u svíček, který nejsou pro LPG bych měl strach z odpadnutí té elektrody, proto jsem vždy a ve všech autech jezdil LPG bříšky, bohužel jim šla asi kvalita dolů :/
11:33:42
23.04.2024
23.04.2024
Pavel P@nkáč
-> ajok: jak chceš, spekuluj si dál....
06:39:43
23.04.2024
23.04.2024
ajok
-> Milan 136 23.04.24 05:50:38: origo jsou jaký? vím že Felda měla origo Champion, pak jsem ty stejný koupil a zklamání, ale bylo to že skoda-dily made in brasil
06:33:51
23.04.2024
23.04.2024
ajok
-> Milan 136 23.04.24 05:50:38: právě... nebo vyrobené dovikde :/ teď mi ta svíčka zničila červenou NGK, ale ta svíčka by asi zlikvidovala každou cívku, když i tu mou Teslu zničila po 100tis.km Eldor jsi mi měl napsat dřív no. vůbec to neznám.
05:50:38
23.04.2024
23.04.2024
Milan 136
-> ajok 23.04.24 02:16:32: Nebudou to nějaký padělky, ty NGK díly?
Co origo svíčky klasický benzínový. Na ty to nejede na plyn?
Cívky jsi měl dát rovnou Eldor červený, když už jsi je řešil
Táta jezdil v tý 1.6 MPi O1 předělaný na CNG origo vw svíčky z CNG Caddy 2.0.
Ale to byl "stejný" motor.
Co origo svíčky klasický benzínový. Na ty to nejede na plyn?
Cívky jsi měl dát rovnou Eldor červený, když už jsi je řešil
Táta jezdil v tý 1.6 MPi O1 předělaný na CNG origo vw svíčky z CNG Caddy 2.0.
Ale to byl "stejný" motor.
02:16:32
23.04.2024
23.04.2024
ajok
-> Jarda/felda 22.04.24 21:00:33: tak elektroda do valce mi za milion km spadla poprve, je fakt, ze na tomto motoru jen po 103tis. km
Vlastne tyto brisky tam mam v poradi 3. a az na odchazejici civky doted fungovaly.
-> Milan 136 22.04.24 22:15:47: ale co dat, kdyz to jedine fungovalo, z NGK mam fakt strach, NGK civka mi vydrzela pul roku, NGK svicky tam mel minulej majitel, kterej s rim najel jen asi 2tis.km a ja jsem je po montazi LPG vyhodil, pak Bukajova zkusenost s elektrodou a ted tadle svicka mi znicila NGK novou TSi civku za litr a tu nevyreklamuju, protoze na tomdle motoru nemela co delat...
Kamos co ma servis, tak preferuje brisk, odpadlou elektrodu za 25 let co opravuje auta pry jeste nevidel, bosch je pry odpad a ngk ze funguji, ale pry na plyn ne. Potom me napada champion, ale ty made in brasil nestaly za moc, s denso nebo beru nemam zkusenost.
-> Pavel P@nkáč 22.04.24 19:49:53: nemit ty dve nesmrtelne tesly, tak jsem za 100tis.km tech civek nevymenil 10, ale 20, protoze jsem stale menil jen ty dve ostatni, dokonce i nova, stejne oznacena tesla CL5 vydrzela asi pul roku, tu jeste musim reklamovat, nez mi skonci zaruka... S toudle svickou bez elektrody to normalne v nizsich otackach jelo na vsechny valce, ale znicil jsem na ni jak tu jednu nesmrtelnou teslu, tak tu novou NGK TSFi civku, nez me napadlo tu svicku vyndat. Todle jsem fakt u nove svicky necekal.
Proc stare?, vsak pisu, ze ty bosch mely do 10tis.km (a jeste budou i v zaruce) a mozna to bylo civkou, protoze pak mi najednou civka odesla s briskama. A vlastne ta svicka bez elektrody se chovala stejne jako odchazejici civka, tak by me nenapadlo po 10x zkusenosti hledat problem ve svicce. :/
Ale stejne, behem 500km ze jsem prisel o 3 civky, to je teda asi rekord.
Vlastne tyto brisky tam mam v poradi 3. a az na odchazejici civky doted fungovaly.
-> Milan 136 22.04.24 22:15:47: ale co dat, kdyz to jedine fungovalo, z NGK mam fakt strach, NGK civka mi vydrzela pul roku, NGK svicky tam mel minulej majitel, kterej s rim najel jen asi 2tis.km a ja jsem je po montazi LPG vyhodil, pak Bukajova zkusenost s elektrodou a ted tadle svicka mi znicila NGK novou TSi civku za litr a tu nevyreklamuju, protoze na tomdle motoru nemela co delat...
Kamos co ma servis, tak preferuje brisk, odpadlou elektrodu za 25 let co opravuje auta pry jeste nevidel, bosch je pry odpad a ngk ze funguji, ale pry na plyn ne. Potom me napada champion, ale ty made in brasil nestaly za moc, s denso nebo beru nemam zkusenost.
-> Pavel P@nkáč 22.04.24 19:49:53: nemit ty dve nesmrtelne tesly, tak jsem za 100tis.km tech civek nevymenil 10, ale 20, protoze jsem stale menil jen ty dve ostatni, dokonce i nova, stejne oznacena tesla CL5 vydrzela asi pul roku, tu jeste musim reklamovat, nez mi skonci zaruka... S toudle svickou bez elektrody to normalne v nizsich otackach jelo na vsechny valce, ale znicil jsem na ni jak tu jednu nesmrtelnou teslu, tak tu novou NGK TSFi civku, nez me napadlo tu svicku vyndat. Todle jsem fakt u nove svicky necekal.
Proc stare?, vsak pisu, ze ty bosch mely do 10tis.km (a jeste budou i v zaruce) a mozna to bylo civkou, protoze pak mi najednou civka odesla s briskama. A vlastne ta svicka bez elektrody se chovala stejne jako odchazejici civka, tak by me nenapadlo po 10x zkusenosti hledat problem ve svicce. :/
Ale stejne, behem 500km ze jsem prisel o 3 civky, to je teda asi rekord.
22:15:47
22.04.2024
22.04.2024
Milan 136
To říkám celá léta, že od Brisku nechci nic ani vidět.
21:00:33
22.04.2024
22.04.2024
Jarda/felda
-> Pavel P@nkáč 22.04.24 19:49:53: zapomínáš na jeho špatnou karmu u něj nefunguje nic
19:49:53
22.04.2024
22.04.2024
Pavel P@nkáč
-> ajok: v*ser se na nějaky starý svíčky a dej tam nové, značkové a kvalitní a k tomu funkční kvalitní cívky, když ti do toho nic nepoteče musí to fungovat desítky tisíc km. Na 1,8T občas nějaká cívka zdechne - nic nevydrží holt věčně.....ale když se vymění + se dají nové svíčky tak to funguje.
mě příjde že už to máš vše přeházené že se ti to kazí jedno od druhého....já bych na tvém místě chěl mít klid tak dám asi vše nové (NGK svíce + třeba ty TSFI CÍVKY - zkušenost s nimy teda na 1.8T osobně nemám ale všeobecně se říká o nich že jsou lepší) už to asi nevyzkouším žádné auto s tímto motorem už mě sem do servisu nejezdí, dřív jich pár bylo a udrželi jsme to vpohodě bez cukání, dařilo se i s normálníma.
mě příjde že už to máš vše přeházené že se ti to kazí jedno od druhého....já bych na tvém místě chěl mít klid tak dám asi vše nové (NGK svíce + třeba ty TSFI CÍVKY - zkušenost s nimy teda na 1.8T osobně nemám ale všeobecně se říká o nich že jsou lepší) už to asi nevyzkouším žádné auto s tímto motorem už mě sem do servisu nejezdí, dřív jich pár bylo a udrželi jsme to vpohodě bez cukání, dařilo se i s normálníma.
17:15:53
22.04.2024
22.04.2024
ajok
-> Pavel P@nkáč 22.04.24 16:50:42: tydle bosch jsem mel autodilos.cz/autodily/...
/zapalovaci-svicka-354364 a menil jsem je za tyto brisky (ale stare s cca 35tis.km), protoze to s nima jelo nic moc, pak jsem dal nove stejne brisky... ted mam na 3. valci ten jeden starej brisk a jede to s NGK TFSi civkama normalne... skoda, ze nevim, kam jsem dal ty bosch, mely okolo 10tis.km a treba s TSi civkama by to fungovalo lip
16:50:42
22.04.2024
22.04.2024
Pavel P@nkáč
-> ajok: s Briskama jsou jen problémy, dej NGK popř. Bosch davám s ekonomických důvodů a taky funguje...
16:44:43
22.04.2024
22.04.2024
ajok
nebo myslite, ze to jde moc nachudo? LPG svicky mi takhle teda vzdy vypadaly, at je vyndam z feldy, fabky nebo rapida, tak nebudou vypadat jinak...
www.rajce.idnes.cz/jardaj /.../brisk-lpg-1-8t
www.rajce.idnes.cz/jardaj /.../brisk-lpg-1-8t
22:27:19
20.04.2024
20.04.2024
ajok
tak teorie s endokamerou je dobra, ale na kamere za 500,- z aliexpresu neni videt vubec nic a ta profi je zase moc velka, no mezi pistem a vlozkou nic mit nebudu, neco cerstveho na pistu videt je, na ventily a hlavu se uz nepodivam... tak to bude jezdit a asi i zrat olej, jestli to vlozku skrablo, dokud jednotka ten stav nevyhodnoti jako nepripustny
Jeste me napada, jestli to nemohlo poskodit turbo, popr. i kat?
Jeste me napada, jestli to nemohlo poskodit turbo, popr. i kat?
03:03:49
20.04.2024
20.04.2024
ajok
-> Bukaj 19.04.24 16:44:32: jsem si jist, ze to spolu bude souviset, proc bych jinak mel najednou 2 zavady a do te doby, nez odesla civka na druhem valci to jelo naprosto OK a pak jsem proste uz jen nejak dojel...
17:30:51
19.04.2024
19.04.2024
ajok
-> Bukaj 19.04.24 16:44:32: nemyslim si, ale to je taky moznost... nebo kombinace obojiho, pamatuji svarovane zubni vrtaky, drzely vic, nez pajene Ag pastou, ale jak je poslali lodi do latinske ameriky, tak u 9 z 10 odpadla funkcni cast od stopky :), kdyz poslali ty pajene, tak dorazily vsechny v celku
16:44:32
19.04.2024
19.04.2024
Bukaj
-> ajok: To je blbost. Spíš je pravděpodobné, že ta svíčka někdy někde někomu upadla...
16:40:22
19.04.2024
19.04.2024
ajok
Tak už mám 2 endokamery, jenže zas sněží :/
Ono je jasné, jak k tomu došlo, když odešla cívka na 2. válci, tak motor zaklepal a došlo k vyklepani - uvolnění elektrody na nekvalitní svíčce na 1. valci.
Ono je jasné, jak k tomu došlo, když odešla cívka na 2. válci, tak motor zaklepal a došlo k vyklepani - uvolnění elektrody na nekvalitní svíčce na 1. valci.
15:35:24
19.04.2024
19.04.2024
Bukaj
-> palinator 19.04.24 13:11:34: Jo, bylo na tom pístu několik otisků, z nichž dva byly na hraně s poškozením vložky...
13:11:34
19.04.2024
19.04.2024
palinator