-> ajok: ty jo to ti bude dělat svíčka, jak odešla cívka tak jí to zničilo, já ke špatné cívce dávám svičky vždy nové všechny. Na všech značkách aut, je to pár korun a vyhneš se těmto problémům.
ještě cívky můžou odcházet když na ně teče třeba olej nebo voda.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> saskyn2:
A kde je vlastně opravdové relé žhavení? To jak spíná ty desítky Ampér..
A kde je vlastně opravdové relé žhavení? To jak spíná ty desítky Ampér..
-> palinator: všichni tomu říkají relé žhavení, tak myslím že Jarda myslel 109.
-> saskyn2:
To je ale relé napájení čerpadla a ne žhavení. A mně stačilo do 109 na Toledu klepnout... pak jsem ho přepájel.
To je ale relé napájení čerpadla a ne žhavení. A mně stačilo do 109 na Toledu klepnout... pak jsem ho přepájel.
-> palinator: Jo 109 je klasická radůstka těhle strojů![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> ajok 17.04.24 22:31:35: mám se sharananem najeto 200 tisíc a nikdy jsem ji neměnil. Celkově má 440 a nevypadají nepůvodně.
-> ajok 18.04.24 07:52:44: nebo raději třetím...
-> Sita 18.04.24 07:16:15: asi zkusím přehodit svíčku mezi prvním a 4. Válcem, kde potom bude misfire...
-> Sita 18.04.24 07:16:15: bere asi litr na 8tis.km, lehce do bíla je na 4. válci - popilek, jinak motor jde tichounce, nemlátí nic, jsou slyšet jen LPG vstriky
-> ajok: jakou ty svíčky mají barvu, nespaluje ti to olej?
tak civky 1.8T neresitelnej problem
U Kosic mi odesla v poradi uz min. 10. civka za 100tis.km, rozblikala se kontrolka check, misfire 2. valec, vymenil jsem ji a uz se s tim jet dalo, ale bylo znat, ze neni neco uplne OK, tak jsem s tim rychlosti pianko okolo 130kmh dojel domu, nastval se a koupil TSi NGK civky, jel jsem to projet a po ostrejsich 100km odesla ta nova TFSi civka na prvnim valci, dal jsem tam starou teslu, nesmrtelnou, ale ani s tou to nejelo uplne OK, pianko dobre, ale jak jsem to prislapnul, tak misfire prvni valec a uz to tak dela, at tam dam civku jakou chci a dela to na benzin i na plyn, svicky jsem daval pred Vanocema, tak nevim jestli mohla odejit, v konektorech oxidace neni, ale muze byt problem v tedle jednotce? www.amd-autodily.cz/elekt ricka-vybava/jednotka-ridi ci-koncovy-vystup.html ale nasel jsem i 4 pinovy, no a u teto pisi od 5/2001 a ja mam 4/2001, stejne uz si rikam, ze mam stesti, ze to nekde neodeslo, kdyz jsem ani nevedel, ze to tam je
Dekuji, sice mi asi po 50tis.km odesla zadni zarovka, ale jak jsem to sledoval, tak dob iji 13,7V stale, kdysi jsem resil zarovky u sluzebni rotacky 81kW, ale ta dobijela 14,4 a jednou me nechala v Pohorelicich - rele zhaveni. Tady si myslim to prepetim nebude... Ty LPG brisky jsou levnejsi a nevim, jestli moc nezatezuji civky, no bosch LPG byly drazsi a nefungovaly dobre, chybu to nehazelo, ale bylo to takove utlumene a po vymene zpet za brisky to uplne ozilo, pak teda asi za 2tis.km odesla civka.a teď další a další problém... :/
U Kosic mi odesla v poradi uz min. 10. civka za 100tis.km, rozblikala se kontrolka check, misfire 2. valec, vymenil jsem ji a uz se s tim jet dalo, ale bylo znat, ze neni neco uplne OK, tak jsem s tim rychlosti pianko okolo 130kmh dojel domu, nastval se a koupil TSi NGK civky, jel jsem to projet a po ostrejsich 100km odesla ta nova TFSi civka na prvnim valci, dal jsem tam starou teslu, nesmrtelnou, ale ani s tou to nejelo uplne OK, pianko dobre, ale jak jsem to prislapnul, tak misfire prvni valec a uz to tak dela, at tam dam civku jakou chci a dela to na benzin i na plyn, svicky jsem daval pred Vanocema, tak nevim jestli mohla odejit, v konektorech oxidace neni, ale muze byt problem v tedle jednotce? www.amd-autodily.cz/elekt ricka-vybava/jednotka-ridi ci-koncovy-vystup.html ale nasel jsem i 4 pinovy, no a u teto pisi od 5/2001 a ja mam 4/2001, stejne uz si rikam, ze mam stesti, ze to nekde neodeslo, kdyz jsem ani nevedel, ze to tam je
Dekuji, sice mi asi po 50tis.km odesla zadni zarovka, ale jak jsem to sledoval, tak dob iji 13,7V stale, kdysi jsem resil zarovky u sluzebni rotacky 81kW, ale ta dobijela 14,4 a jednou me nechala v Pohorelicich - rele zhaveni. Tady si myslim to prepetim nebude... Ty LPG brisky jsou levnejsi a nevim, jestli moc nezatezuji civky, no bosch LPG byly drazsi a nefungovaly dobre, chybu to nehazelo, ale bylo to takove utlumene a po vymene zpet za brisky to uplne ozilo, pak teda asi za 2tis.km odesla civka.a teď další a další problém... :/
-> DEKODOVAC:
Chodit by to mohlo - ale to ti nevadí že budeš bez ovládání palubního počítače?
A tempomat bude třeba aktivovat v řj motoru, podvolantový ednotce a budikach (podle palubky hádám že je to O2)
Spíš bych přehodil blinkr páku na původním modulu a přepinoval vodiče z páčky ..
Chodit by to mohlo - ale to ti nevadí že budeš bez ovládání palubního počítače?
A tempomat bude třeba aktivovat v řj motoru, podvolantový ednotce a budikach (podle palubky hádám že je to O2)
Spíš bych přehodil blinkr páku na původním modulu a přepinoval vodiče z páčky ..
-> Syny 16.04.24 12:52:35: mám s drátkama najeto 200tisíc a nikdy jsem je neviděl. Občas se to trochu zaleskne v rohu když mijíš lampy ve městě.
To máš stejný jak s anténou v předním okně. Když někomu řekneš, že tam je, bude na ní čumět celou cestu.
To máš stejný jak s anténou v předním okně. Když někomu řekneš, že tam je, bude na ní čumět celou cestu.
-> StepaNoFUN:
Já tam jebl kus kartonu za stěrače a hotovo... Ale mockrát jsem to nedělal.
Já tam jebl kus kartonu za stěrače a hotovo... Ale mockrát jsem to nedělal.
-> palinator 16.04.24 08:18:33: A ted si predstav opiskovany okno a jeste s dratama :)
-> palinator: Myslíš jako že bych to večer dával přes okno, 10 minut běhal okolo auta, než to tam nainstaluju, pokaždý když otevřu dveře, tak to chtělo uletět, ráno bych s tím šel s namrzlým zpátky do verandy, kde by z toho byla hromada vody, vítr by měl snahu to rozervat... Ne díky. To radši ten výhřev okna.
-> StepaNoFUN 13.04.24 12:37:34:
Ono existuje něco jako clona.
Ale jo, je to příjemný. Jen je pojištění na okno nutnost. A drátky mě moc neserou, i když jsem se jednou smál, že se to zatřpytilo od sluníčka. Ale je pravda že s tím moc často nejedu. To spíš mě serou obyč okna, když jsou po čase opískovaný nebo mají nějak degradovanou tu folii. Na Toledu bylo sklo lesklý, hladký, ale proti slunci se s tím nedalo jet.
Ono existuje něco jako clona.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ale jo, je to příjemný. Jen je pojištění na okno nutnost. A drátky mě moc neserou, i když jsem se jednou smál, že se to zatřpytilo od sluníčka. Ale je pravda že s tím moc často nejedu. To spíš mě serou obyč okna, když jsou po čase opískovaný nebo mají nějak degradovanou tu folii. Na Toledu bylo sklo lesklý, hladký, ale proti slunci se s tím nedalo jet.
Mam takéto páčky bez tempomatu a či bude všetko v poriadku s takýmto ,je tam rozdiel v gombikoch
Kdysi mne to na okne sralo. Ale co jsem s tim zacal jezdit pravidelne,tak o tom nevim. A auto na denni jezdeni bez vyhrevu okna bych nechtel.
Navic u ty dodavky je to v podstate nutnost. Nedovedu si predstavit, ze bych kazdy rano vlal nekde u predniho okna a skrabal to.
Navic u ty dodavky je to v podstate nutnost. Nedovedu si predstavit, ze bych kazdy rano vlal nekde u predniho okna a skrabal to.
U těch nových aut se to ještě snese, ale zkuste si Escorta z devadesátého roku, to jsou teprve dráty
Na to se opravdu nedalo zvyknout.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny 12.04.24 22:25:52: na to se shodneme... taky jsem na O3 ty dratky nesnasel, treba kdyz byla mlha, to uz jsem nevidel vubec nic![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Syny: Zajimavy. Nemas nejakou ocni vadu o ktery nevis? Ja treba az v soucasny praci zjistil, ze jsem barvoslepej ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Dratkovy okno mam a jediny, kdy je mi to nepohodlny, je jizda v mlze.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Dratkovy okno mam a jediny, kdy je mi to nepohodlny, je jizda v mlze.
-> Milan 136: Hmm, to mi štve. Vyhřívaný okno bych dost bral, ale mě ty dráty v tom okně strašně vadí. Občas jedu v prác Kamiqem (ten je má) a je to děs. V noci je to ještě horší. Kolikrát jsem si i myslel, že se něco mihlo periferně vpravo a ono to byly ty drátky ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Syny 12.04.24 20:35:40: Jen dráty.
Jen se tu optám - O3 po FL mají všecky vyhřívání předního okna drátkama? Nebo nějaký L&K, RS apod. maj tu fólii (či jak je dělané to načervenalé okno), co maj Supy, Passaty apod.?
-> Kuladmin: předky jdou krásně, jak to vyrejduješ, tak se to ještě dobře nakloní, ale zadky jsou fakt na hovno. Já to ještě i poklepavam gumovou palickou a jak to otocis odvdusnovakem nahoru tak jdou ještě bubliny. Samozřejmě i jak tu píšou kluci nový desky než si to sedne tak tak mají taky delší chod.
-> saskyn2: je pravda že jsem měl zadek ještě navíc na kopci, předek auta dole, ale přišlo my že je hezky nahoře ještě blbý místo na povolování mezi hadici pružinou atd..
-> Kuladmin: a jak si to odvzdusnoval? Ty zadky mají na blbem místě odvzusnovak. Musí se odvzdusnovat nepridelany brzdic a natočit odvzdusnovak nahoru. Hlavně když to je na heveru tak jak máš tu jednu stranu prizvedlou tak tam fakt zůstane vzduch
Mel jsem problém s pravým zadním brzdičem ten jsem musel rozebrat a vyčistit pak šel rukou zašroubovat. ALE pedál se propadal již před mým rozebráním! tam byl jen problém že kolo víc přibždovalo než ostatní a šel hůř zašroubovat pístek dovnitř.
Proto jsem s tím byl i na měření jsem si myslel že my to ukáže na kterém kole je problém, ale ony brzdí +- stejně L vs P strana. Takže jsem nezjistil nic.
Proto jsem s tím byl i na měření jsem si myslel že my to ukáže na kterém kole je problém, ale ony brzdí +- stejně L vs P strana. Takže jsem nezjistil nic.
Kdyz jsem kdysi delal brzdy na svy oct, tak jsem z toho byl taky hotovej. Pri delsim seslapnuti s motorem se propadal pedal. Na deskach to brzdilo dobre a soumerne. Odvzdusnoval jsem a zkousel vse mozny. Nakonec jsem s tim najel par km a opravilo se to samo.
Tipoval bych, že se při zatáčení pístků něco nakurvilo v brzdiči a pak to má dlouhej chod, protože to nevymezuje vůle.
-> Borderer: Nerozumím?? já neměnil třmeny pouze kotouče a destičky
je možný že by se to zatlačením pístků zavzdušnilo? a bude třeba odvzdušnit přes pc kvůli abs? ja odvzdušnoval pouze klasicky to nepomohlo ani u jednoho auta
je možný že by se to zatlačením pístků zavzdušnilo? a bude třeba odvzdušnit přes pc kvůli abs? ja odvzdušnoval pouze klasicky to nepomohlo ani u jednoho auta
-> Kuladmin: Všechny 4 třmeny v sobě maj nový gumičky,k který maj tendenci vracet píst víc, než je potřeba. Pokud to brzdí, počkal bych, až si to sedne.
-> ajok: právě že jo i jsem to auto změřil brzdný účinky a vše maká jak má levá strana vs. práva a vše má i slušnou sílu zastavit zkušební válce. Jen ten pedál má dlouhý mrtvý chod.
-> Kuladmin 07.04.24 22:06:52: myslim, ze to bude v zadnich trmenech, chodi rucka dobre?
Poraďte octavie 2 po výměně všech brzdových kotoučů a destiček tzn po zatlačení pístku, vše se hýbe jak má je bez motoru pedál tvrdej, ale problém nastává po nastartování pri jízdě se propadá brzdovej pedál k podlaze prostě chod se výrazně prodloužil, ale když člověk nášlapá v krátkém časovém intervalu tak pak začíná brzdit dřív jinak dole brzdí i ABS se aktivuje. Jako by to bylo preposilovany, stejnej problém máme i s Hondou už jsem psal dříve, tam jsme měnily i hlavní brzdovej válec ale bez výsledku. Nevíte někdo. Není tam nějakej ventilek co hlídá podtlak?
-> MOLSO 06.04.24 22:01:50: Já znám jen vědro ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Milan 136: u nas je vedro kýbel![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> castrol 06.04.24 21:06:12: U vás není vedro? Tady bude zítra asi 30![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Milan 136: pekne ale vedro nikde nevidim ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MXMarek 05.04.24 11:46:31: zajimave, ja mam u me o1 4x4 zadek zas vys, ale jak uz jsem tu psal jsou blbe namotany a spodni zavit se doseda na ten nad nim a roztahuje ho a hrozne to lupe - vezm diru a lidi na chodniku nadskakuji :) , na stk cumel, ze za takovej vyrobek by se pry musel stydet i cinan
Tak vidim, ze to je Svedum uplne fuk, co vyrabeji...![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Tak vidim, ze to je Svedum uplne fuk, co vyrabeji...
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> růža: Diky, to je presne to, co jsem koupil. Tak to ted uz nebudu resit, stejne s tim jezdi pani…
-> MXMarek: 1K0 411 105 DK
lesjöfors 4085719
:)
lesjöfors 4085719
:)
Mohl byste mi, prosim, nekdo mrknout do etky na spravne cislo dilu predni pruziny na scouta VIN: TMBKD61Z188013382? Koupil jsem Lesjofors, ktere jsem vyresersoval jako spravne, ale auto je ted o 10mm nizsi... ![19](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/19.gif)
![19](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/19.gif)
-> Milan 136 27.03.24 12:11:13: vsude maji pristresky a my kvuli debilnim sousedum mame zatravnovaky
a to jeden je jako autickar, ma i eRko, jenze on to nepotrebje, tak byl proti, ale asi by to stejne neproslo pres ty dcerky, ktere nemaji ani ridicak a kdyz oni ne, tak nikdo...![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)