Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18281 příspěvků (zobrazeno 1251 až 1300) od 04.01.2015 do 15.05.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
21:35:26
14.07.2023
Syny
-> palinator: Tak do papírů jde tažný dopsat, ne? Alespoň jsem zatím o takovém problému nesylšel.
21:31:11
14.07.2023
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator 14.07.23 21:30:11: To je ale vystrelek az poslednich let ne?
21:30:11
14.07.2023
palinator
-> Syny:

No hlavně aby sis nekoupil auto který nemá tažný napsaný v papírech a tudíž nejde dodělat.
21:26:54
14.07.2023
Syny
A to nemluvim o nedávné zkušenosti, kdy začínám uvažovat, že ač chci auto s tažným, tak naopak budu koukat na auta bez tažného. Jako, že si na auto nechá dát tažný ten, kdo ho chce využívat, tak nějak chápu (výjimka byl asi jen můj Golf, kterýmu jsem to tažný poprvé nasazoval asi až já). Ale to co jsem viděl v pondělí, to byl mazec. Auto se vzadu houpalo jak loď. Rukou šlo prohoupnout naprosto bez námahy a ještě se 3x dohouplo. Tak jsem kouknul pod dno kufru na tažný a to bylo vyleštěný, jako jsem ještě nikdy žádný neviděl 3 Ale je fakt, že to byla Ofce jen za 390 tisíc, no 3
upraveno 2x, naposled 14.07.2023 21:29:01
21:25:42
14.07.2023
Nwkt
-> vhml: Ferda25 1 vcds je na takový zásahy u MQB už krátký
upraveno 1x, naposled 14.07.2023 21:26:03
21:24:18
14.07.2023
vhml
-> Nwkt 14.07.23 21:20:48: někde ve Strakonicích. Že s jeho, byť novým, VCDS neumí vyřešit ty master/slave jednotky.
21:20:48
14.07.2023
Nwkt
-> vhml: Jak vyřešil ty světla nakonec? Už se mi neozval potom
21:20:46
14.07.2023
vhml
-> Syny 14.07.23 21:08:34: nižší třída v lepším stavu. Právě pro to jsem nedávno začal koukat po tý i30. Protože pro mě aktuálně "ideální" auto je Galaxy, 2.2, automat. Jenže to je prostě 10 letý auto to má najeto přinejlepším 200 a stojí 350+ když má bejt hezký aspoň v popisu. Tak si právě říkám, jestli nekoupit novej "spotřebák" a na takový to velký ježdění, s plaťákem atd si nechám Sharana "na veteránskejch značkách"
upraveno 2x, naposled 14.07.2023 21:21:28
21:17:14
14.07.2023
vhml
-> saskyn2 14.07.23 21:05:21: ta předchozí generace byla určitě výrazně slabší než současná. A ono dojezdy oken nemá ani Rapid a v mý dvojký ovci po facu bych taky čekal, že to bude mít třeba hlídání hladiny v ostřikovačích 8
21:13:20
14.07.2023
vhml
-> saskyn2 14.07.23 21:05:21: hele kámoš na Supu najeto 2000. Kupoval to na Vánoce jako rozumnou "totálku" na předek s najetým 1000, v květnu to doskládal a minulej tejden trefil srnu 8 Když jel po okresce 70, protože ví, že tam ty srny jsou. Zakletý auto.
upraveno 2x, naposled 14.07.2023 21:14:40
21:12:48
14.07.2023
Syny
Todle je taky standard u mnoha aut:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Syny vložen 14.07.2023 21:12:48
upraveno 1x, naposled 14.07.2023 21:13:13
21:08:34
14.07.2023
Syny
-> palinator 14.07.23 21:03:43: Ano a přesně to by mi navadilo koupit - nižší třídu/starší model za víc peněz, ale v dobrém stavu. Ale není...



-> vhml 14.07.23 21:04:16: No koukni i na ten práh. Ale jako jo, je to to lepší auto. Sice tohle co vidíš je kolem dokola na každém dílu auta, ale nebylo to až do plechu (krom pár míst - viz i tady na fotce ta hrana blatníku trochu, je to blbě vidět). Tady konkrétně jsou ale pro mě spíš problém ty dvě bouračky. Mimochodem tohle zrovna je focené na té opravované straně.
upraveno 4x, naposled 14.07.2023 21:37:45
21:08:08
14.07.2023
saskyn2
-> Syny 14.07.23 20:57:33: tohle rozleštíš to vůbec neřeš.4 Kdyby to prodejce potřeboval nutně prodat, tak to rozleští sám.
21:05:21
14.07.2023
saskyn2
-> vhml: nějaká 2014 myslím. Novou generaci jsem psal že nevím, ale tohle bylo opravdu k srovnání s tou O1 jak psal Milan, a klidně at si Jiřík nad tím honí pipíška jak chce. Ta jebka neměla ani češtinu v palubáku, dojezdy oken a podobný základní věci tohohle tisíciletí. Jízdní vlastnosti taky bezva, o spotřebě oleje ani nemluvím.

-> dragon_cb_cz 14.07.23 20:32:51: Z Hlavního města synu. Mimochodem ten Markéty Kodi má už dvě označení ne dveřích od ostatních aut a to má prosím tohle najeto3 Fakt si myslíte že až to bude mít 100x tolik, tak že se to samo stratí3 3
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od saskyn2 vložen 14.07.2023 21:05:21
21:04:16
14.07.2023
vhml
-> Syny 14.07.23 20:57:33: byt zrovna tohle je asi za pul vecera po práci s lestickou vyreseny
21:03:43
14.07.2023
palinator
-> Syny:

Kdyby mi na auto nespad strop, tak jsem měl Ovci taky po 20 letech a 180 tkm kromě lehce odřenýho LZ rohu nárazníku bez šrámů. Jedině omlácená kapota od kamínků. V interiéru kromě ochmatanýho koženýho volantu a ne uplně 1A dokonalém kastlíku (na tom tvrdém plastu se tomu člověk neubrání) taky nic není. Takže ti rozumim. Jenže to auto stálo před 5 rokama 130 litrů, s přehledem nejdražší OI této motorizace a výbavy v inzerci. O dost dražší než většina OII o několik let mladších.
20:57:33
14.07.2023
Syny
Jeste ta fotka:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Syny vložen 14.07.2023 20:57:33
20:57:01
14.07.2023
Syny
-> Jarda/felda 14.07.23 20:37:34: No to je otázka, prvotní verdikt pojišťovny byl totálka. To jsem ještě na chvíli zažehnal tím, že jsem se v servisu domluvil na tom, že úplně netrvam na tom, aby to skládali z origo dílů (krom světla). Tak že nabídku překopou a domluví to s pojišťovnou. Dneska jsem se měl dozvědět výsledek a nikdo nevolal, takže to asi tak jistý taky není. Servis naštěstí docela kope za mě a chtěj to opravit (jasně, prachy pro ně), ale jak to dopadne úplně nevím. Jsou to už 3 týdny a furt v tom není jasno, takže se připravuju spíš na ten černý scénář, ač nepopírám, že čím víc aut jsem objel, tím víc si přeju, aby toho Golfa spravili...



-> saskyn2 14.07.23 20:03:27: Heleď já zase vůbec neznám ty předchozí generace, jelikož jsem se o to auto nikdy nezajímal a ani mi nenapadlo, že bych se o něj někdy zajímal 3 Nicméně to co jsem tenhle týden viděl by mě neuráželo. Spíš by mě tam sralo pár věcí - to že to je menší, že to vzadu nemá pod loketkou výdechy topení a takový detaily, ale jinak ten interier vypadá celkem pěkně. Navíc hodně záleží co tam máš za výbavu. Já bych jako nuté minimum volil Family Smart, což je v ceníku Hyundaie pomalu ta nejvyšší 3 Nevím co konkrétně más na mysli a fakt vůbec neznám ty předchozí. Ale je pravda, že ty výbavy, kterých asi jezdí nejvíc, žádná sláva nebudou.



Jinak tedy většinou jsem se byl dívat na Ofce 2018-2019 (jedna dokonce 2017), který byly ve výbavě ekvivalentní Ambiente (sem tam něco navíc), cenově 400-500 tisíc. Která taková stojí/stála nová jedničku? Dost možná v tej době co je kupovali nový stáli stejně nebo jen o trošíčku víc jako teď ty ojetiny 3 A věř tomu nebo ne, tak ač Golf má najeto 260 tkm, je 13 let starej, stojí celou dobu venku a já jsem 3. majitel, tak vypadá líp jak všechna ta auta co jsem viděl. Nepočítám tu korozi, která tam pomalu začíná, ale co se týče škrábanců, ďolíků a sekanců, tak to určitě.



Brácha kopil před dvěma lety 3,5 roku staryho Golfa 7 s cca 210 tkm a má na něm jediný šrám na kapotě, sotva viditelnej. Kdyby nebyl línej, věřím, že ho i rozleští. Pojistná událost žádná a stál ho pod 300. Ano, tenkrát byla auta levnější, ale poměrově teď koukám po dražších autech, než on a vypadaj diametrálně odlišně.



-> dragon_cb_cz 14.07.23 20:15:16: Pro mě není ekvivalent starší auto = jebka. Ale dal bych tě sem fotky co jsem na těch autech vždy našel, jen jsem je bohužel už smazal. Tak sem dám jen to poslední z dneška - a to podotýkam spadá do té lepší skupiny. Prostě za 400-500 tisíc asi čekam trochu něco lepšího, než se nabízí.
upraveno 1x, naposled 14.07.2023 21:02:34
20:55:53
14.07.2023
růža
Já se k tomu s dovolením vyjádřím pouze ze své pracovní pozice a narovinu, Hyundai v záruce je super. Po záruce je to stejný peklo, jako Dacia. Díly jsou po většinu času (mysl. karosářské, elektrické atp.) pouze originál, za nehezké peníze a s časovou prodlevou.

Podle modelu to má vždycky nějaký zásadní problém (Tucsony - diferenciály, i20 - hlavy...). Mám kamaráda, co dělá deset let v autorizáku, ale až na tyhle věci si to chválí.

Trochu nevěřím bezpečnosti, protože většinou ty auta moc nevydrží. A závěrem, "Hujdy" si převážně kupují lidi na celý život (auta), nebo jsou to fleetová auta. A to je pak asi jedno, jestli koncern z Deutsche, nebo Koreje.
20:49:20
14.07.2023
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák1983 14.07.23 20:42:05: Jo no, ty interiery VW mi prijdou takovy levny plastovy... To mam i v transitu, ale to je dodavka na vozeni ukrajincu zejo.



Jinak jsem necejtil horsi smrad, nez nova i30 3 to bylo jak cinsky hracky plny ftalatu 3
upraveno 1x, naposled 14.07.2023 20:49:42
20:43:14
14.07.2023
dragon_cb_cz
-> vhml 14.07.23 20:31:58: Přesně. Tady to navíc není "půjčka zadarmo" ale "půjčka co vydělává". Jak říkají soudruzi z Ameriky - "no-brainer".



Já jsem teda tu Giuliettu pro Alču v březnu bral "za hotový", ale to protože jsem měl relativně (hodně relativně 3 ) přebytek cashe a už předjednanýho ženicha na 9-3SS. Jinak jak říkáš, vysosat se z úspor a dostat se do situace, kdy ti nikdo za rozumných podmínek nepůjčí není moc moudré.
20:42:05
14.07.2023
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 14.07.23 20:36:30: Taky mám tak nějak pocit, že tím "krokováním zpátky" a dávání na roveň s O1 je takové sraní klávesnicí.

To já klidně přiznám, že z těch papundeklových lisovaných koncernových interiéru a klidně řeknu 2017+, jako píšeš ty, bych se tedy pěkně doblil.



E: na druhou stranu musím říct, že ty lisované prefabrikáty v interiéru má hodně výrobců, ale jde taky o to, jak se to pojme, aby to nějak vypadalo a navozovalo to nějaký pocit na pohmat.
upraveno 3x, naposled 14.07.2023 20:48:06
20:37:34
14.07.2023
Jarda/felda
-> Syny: stejně si nakonec necháš golfa 3 3 3
20:36:30
14.07.2023
vhml
-> saskyn2 14.07.23 20:03:27: o jakou generaci se jednalo? Protoze ty "posledni" 2017+ uz jsou docela solidni si myslim. I to v okoli dva znami jezdi od novoty a oba se nezavisle shodujou, ze krome usetrenejch 150tisic oproti koncernu v tom neni zasadni rozdil. A to jeden byl naprosto zarytej koncernista
upraveno 2x, naposled 14.07.2023 21:00:38
20:32:51
14.07.2023
dragon_cb_cz
-> saskyn2 14.07.23 20:20:49: To teda nevím z jakýho jseš kraje, ale doškrábaná a pobouchaná nebyla ani ta Aerovka co jsem loni kupoval za necelejch 200t - a původní cena toho auta je docela výrazně přes míč. Naprosto se -> Syny: nedivím, že za něco takovýho peníze nechce dát.
20:31:58
14.07.2023
vhml
-> dragon_cb_cz 14.07.23 20:15:16: tak předpokládám, ze mit takovej vydaj na pujcku je samozřejmost. Presne z duvodu jak rikas (rikam).



Ted jsem solary taky bral na půjčku, byt jsem na to penize mel. Ale jestli je mas mit za 5% na uctu a k tomu za 6% pujcku, tak te ta pujcka "nic" nestoji a kdykoliv mas likvidni penize k dispozici obratem.



Kdyz prachy nemas, tak ti nikdo zadny jiny nepujci...
20:20:49
14.07.2023
saskyn2
-> Milan 136: U auta který stálo nový jedničku musíš holt počítat že když je za půlku, tak nějaký šrámy budou. Ale chápu jak to myslíš no. Já bych řekl že doba kdy lidi brali auto jako majetek a opečovávali ho je nenávratně za námi. Prostě borec koupí auto, rovnou počítá že ho za 5 let zase prodá, tak co by řešil. Možná se najde pár bláznů, ale ti to zase neprodají protože to mají jako dítě, nebo když jo tak za to budou chtít cenu nového auta, protože si myslí že mají raritu a jen voskování je stálo 15000 každý rok3
20:15:16
14.07.2023
dragon_cb_cz
-> Syny: Mně by asi bylo jedno, čím ten rozpočet vysaju. Přesně jak říkáš, podstatný je, jaký to nadělá služby. Plus teda cena následnýho odprodeje (to fakt nepodceňovat, v kilometrovej ceně auta to dělá hrozně moc), ale v tomhle směru už ty Korejci taky nejsou vůbec zlý. Dtto japonci.



Další věc jak říkáš to financování - srovnal bych si nabídky. Ono jestli třeba 200t Kč necháš ležet na spořáku za 6% a místo toho budeš splácet půjčku za procento a ještě k tomu budeš mít klid duše, že je doma rezerva, to je taky jiná situace (a 10t Kč ročně rozdílu). Tuším, že to tu kdysi říkal -> vhml: a přijde mi to jako dobrá poučka - že prostě podobný věci nekupuju za hotový ale radši za půjčku, jejíž ekvivalent mi někde snadno dostupnej leží. Protože když o dva měsíce později přijde nějakej průser, tak ti je sice nablejskanej ale těžce nelikvidní auťák před barákem dost k hovnu. Snad mě Vašek ve znění a interpretaci té poučky kdyžtak opraví 3



Já osobně dávám přednost na tvý poměry asi celkem "jebkám", ale za výrazně menší peníze... ale občas mě to stojí trochu nervů, to je fakt. Zas ale se může člověk trochu víc rozšoupnout v zajímavosti těch aut.
20:06:37
14.07.2023
Milan 136
-> saskyn2 14.07.23 20:03:27: Tady nejde úplně o šrámy, ale o sekance na plech a následnou korozi. A to u auta za půl míče asi fakt nechceš.

V pár i30 jsem seděl a jel a montoval gps. A je to, jak říkáš. Přijde mi to na úrovni O1 z roku 98.
20:03:27
14.07.2023
saskyn2
-> Syny: Nevím jak současná i30 ale tu předchozí měla Markéta jako služebák než dostala Kodiaka. A můžu ti říct že teda třeba oproti její dvojkový oktávce to byl normálně krok zpět, což když si uvědomíš kdy se ty auta začaly vyrábět je hodně masakr za něco takovýho dát 5803 Navíc si teda uvědom že to parkuješ na sídlišti, asi bych nějaký šrámy co nejsou úplně hluboký neřešil, sice chápu že chceš aby nový auto bylo hezký, ale myslím že za rok v tom (při parkování na sídlišti) nepoznáš žádný rozdíl.
19:27:08
14.07.2023
Syny
-> dragon_cb_cz: Tak ono je to taky o tom, že zase nechci rodinný rozpočet vysát Hjundajem :) Tím spíš v současnej situaci, kdy je a bude příjem pouze jeden. Původně byl plán auto kolem 400, pak jsem se začal dostávat k půlmíči, kterej bych byl ochotnej zkousnout, ale za cenu fakt pěknýho auta, který ale asi neexistuje. Skoro 600 už mi prostě přijde moc, za auto co bude stát před barákem. Jestli to na někoho působí sexy nebo ne, to je mi těžce volný. Od auta chci aby nastartovalo když potřebuju, odvezlo mě nějak pohodlně a příjemně tam kam potřebuju a chtělo po mě ideálně jen nutný servis a nic víc. Ta i30 je docela malá, když jsem si v ní nastavil sedačku, tak vzadu bylo fakt pramálo místa - míň než u mě v Golfu. A ta nabídka motorů to trochu zabíjí. Ale ano, přemýšlím i o tejhle variantě a přesně jak říkáš - jestli dát 480 tisíc za Passata se 140 tkm, po dvou bouračkach a celýho doškrábanýho s brzdama jak když to včera vytáhli z rybníka, tak to si to kilo asi radši přidam. Navíc nabízej celkem fajn věc, že zaplatíš 70% ceny a zbytek si můžeš vzít na splátky s úrokem 0,99%. Ale bohužel v současnosti jen skladovky a motory co jsem psal... Když to nakombinuješ s výbavou co bys chtěl, tak tě vypadne jen jedno auto třeba a samozřejmě nejdou u něj doladit dataily - jako třeba barva (ač to mě asi sere nejmíň), tažný, lepší rádio s reprákama, paket s dešťákem apod...
upraveno 3x, naposled 14.07.2023 19:34:04
19:08:32
14.07.2023
dragon_cb_cz
-> vhml 14.07.23 18:24:47: Jasně, ale ty jsi to řešil low-costově. Na toho kundaje si to naklikáš v konfigurátoru, zaplatíš výslednou suma sumárum a nazdar....



-> Syny 14.07.23 18:56:26: No a co, že je to 580t Kč? To mi přijde spíš argument pro než proti, když koukáš na dle svých slov hujdy za 400t Kč. To bych si za tu funglovku a 5 let záruky teda v klidu připlatil.



A to samý ojetina Hyundai nebo Kia - jo, nevypadá to v ČR před barákem tak sexy jako Pašík nebo Superb, ale mít možnost koupit auto co má třeba ještě 3-4 roky tovární záruky je pro mě dost pádnej argument.
18:56:26
14.07.2023
Syny
-> palinator 14.07.23 17:18:52: Já to od začátku mam nastavený tak, že jsem i za horší auto (vy smyslu Octavie VS Passat třeba - ne stav) dát víc peněz, ale chci za to prostě dobrej stav. Já osobně jsem si až donedávna myslel, že jsem ochotnej přihmouřit oko nad ledasčím a nejsem nějak extra náročnej, ale postupem času jsem pochopil, že v očích okolí asi jsem kurva hodně náročnej. Prodejce už si mě v jednom tom salonu pamatuje a co jsem se s ním posledně bavil, tak mi tam cpal do hlavy jak ty šrámy jsou prostě standard a že se s tím musím u ojetiny smířit, že hledám jednorožce 3 A ukazuje mi tam Ofci se 145 tkm, kde je každej díl dodrápanej, někde až na plech a říká mi, jak to je cajk a co bych za ty peníze (400 tKč) vlastně nechtěl... To že má auto měněný dveře, kapotu, dokonce i prahy - neni problém, prý nic z toho není do nosných částí, takže to jsou jen provozní oděrky a nejde to nazývat "bouraný". Zrovna u prahů bych tedy s tou nosnou částí asi spekuloval. Teď jsem se byl podívat na dva Seaty - jeden má najeto 60 tkm a druhej 80 tkm. Ten první osekanou hranu střechy u okna od kamenů, ale samozřejmě to nikdo nezatřel, takže zrzavý (snad půlka aut co jsem se byl podívat tohleto má - jakto, že já na 13let starym golfu s 260 tkm ne, to je mi záhadou). Ale dobře, stane se, ale tím že to tak někdo dva roky nechá, tak je to rezavý až pod lak. Bok od blatníku až ke dveřím škrábance. Čelní okno zevnitř tak 10cm rýha odzhora dolů, přímo v zorném poli a kufr plnej chlupů od psa... Druhej, zvenku opět hafo šrámů a škrábanců kolem dokola a tam rovnou prodejce přiznal, že to má dvě pojistné události - první nárazník kapota a obě světla, druhá celej pravej bok lakovanej a jedny dveře měněný. Cena auta 470 tKč. Vevnitř jako nový, to zase jo, ale prostě tohle fakt ne. I když oceňuju, že to rovnou řekl a je to opravovaný autorizákem, tak ale stejně...



-> vhml 14.07.23 17:26:50: No nemysli si, já byl tenhle týden dokonce poptat funglovku i30. Jen tam jsou zase problémy dva - nejde nakonfigurovat, protože bude facelift a tak jsou jen skladovky. A druhej - nabídka motorů. Maj jen benzín 1,5 atmo (to by byla asi moje smrt), benzín 1,0 turbo tříválec (asi 85kW), to mi zrovna taky neoslovuje a pak 1,5 turbo čtyřválec - to už by šlo, ale zase je to ten jejich MHEV (mild hybrid) a to nevim jestli chci. Kdyby to alespoň mělo tu dálničku zadarmo, ale to je spíš jen takový kurvítko k ničemu. Výbava tam přichází v úvahu až ta Family Smart a ta v kombinaci s tou 1,5 turbo je za 580 tKč :) A zase ojetou Hyundai nevim nevim no... Tu bych zkous asi jen jako funglovku, ale zas za to nechci vypláznout takovýhle prachy.
18:24:47
14.07.2023
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 14.07.23 17:57:07: jako je pravda, ze kdyz jsem sháněl tempomat a loketku, tak se to na tu ovci resilo asi snaz nez na kundaje.
17:57:07
14.07.2023
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 14.07.23 17:26:50: To víš, zase máš díly všude a všude ti to vopravwěj.
17:26:50
14.07.2023
vhml
-> Syny 13.07.23 18:13:30: nemas pak lepsi se na celej koncern vysrat a koupit nejakou predvadecku i30?
upraveno 1x, naposled 14.07.2023 17:27:08
17:18:52
14.07.2023
palinator
-> Syny 13.07.23 18:13:30:

Jeden z důvodů, proč jsem mladý nakonec nedoporučil shánět SIII, bylo přesně to, čím procházíš. Ani za peníze daleko za limitem jsem nenašel nic, co by mě něčím silně neodrazovalo. Takže nakonec když byla možnost toho Éčka, který je řekl bych v unikátním stavu novýho auta (při 67 tkm), za který by se rozhodně nestyděl ani Jiží, trochu se přehodnotily požadavky a strategie autoparku. 3
09:14:15
14.07.2023
Nwkt
-> StepaNoFUN: lane se dá překódovat
19:56:56
13.07.2023
StepaNoFUN
-> Nwkt: S tím jsem nejel. Ale v tý opuchlý fóbii to jede dost hezky. Vcelku mně to auto i baví. Jak motorem, tak jízdníma vlastnostma. Jak říkám - nebejt na tom ty puky místo gum, tak by se s tím nechalo blbnout o dost víc.

Jen mně sere, že musím pořád vypínat lane asist. :-D
19:48:09
13.07.2023
Syny
-> Nwkt: V Passatu bude 1,5 TSI 110kW mrtvola? :) V Karoqu to bylo takovy dost vlazny :)
19:43:53
13.07.2023
Nwkt
-> StepaNoFUN 13.07.23 18:18:26: Pak si sedni do Karoqu s 1,5tsi a zjistíš, že ten litr jede svižněji 3
19:00:42
13.07.2023
StepaNoFUN
-> MVM: Byl to ten silnější litr, tudíž asi jo.

No Když jsem se s tím přestal bát a vylítali pavouci z vejfuku, tak to fakt na tu malorážku docela jede. A kupodivu ten fén v sání ani není moc znát. Na blbnutí s tímhle relativně lehkým autem docela fajn motor.

Na dálnici to je nuda, ale jak jsem najel na okresku, tak mi vypnul jistič a začal jsem se bavit. Po asi 15ti kilometrech kolegyně - hele tebe ta silnice nějak uchvátila ne? Ne. Jen mně to baví.. :-D A rohlík na držce. Nebejt na tom GY, tak by to bylo ještě lepší svezení.
18:52:28
13.07.2023
MVM
-> StepaNoFUN 13.07.23 18:18:26: Nevím jestli jevto ten samej motor z Rapida Monte Carlo. Ale když jsem to posledně převážel, tak jsem to zrovna nešetřil...abych zjistil jak to jede oproti moji FRS 1,9TDi 3 A pokud se člověk nebojí to dotáčet do plných, nehledí na spotřebu....tak se s tim blbne i vcelku dobře 1
18:24:21
13.07.2023
StepaNoFUN
-> Syny: Abys nebyl jako můj šéf... 4,0 6V v benzínu ve Wrangleru...

Prej to nejdede... Sednu do toho, projedu se s tím - jede to jako postřelená svině.

Sedne do toho on a řadí v 1500ot... Tak jsem mu musel vysvětlit, že to není nafta...
18:20:08
13.07.2023
Syny
-> StepaNoFUN: No, jízdní styl bych musel z toho zvyku na TDI asi trochu předělat :)
18:18:26
13.07.2023
StepaNoFUN
-> Syny 13.07.23 18:13:30: Já teda nevím, ale v Kamiqu mně docela baví i ten 1.0TSI/81kW (110HP). Jak na to člověk začne šlapat a točit to jako benzín, tak to docela jede...
18:16:41
13.07.2023
Syny
-> Jarda/felda 13.07.23 18:08:06: Tak to stojí teď, bůh ví co bude za půl roku, rok apod. Auto chci na několik let, tak tam spíš budu koukat na to, aby byl motor a celé auto co nejspolehlivější a v dobré kondici, než jestli teď zrovna nafta stojí o 5 Kč/l míň.
18:14:51
13.07.2023
StepaNoFUN
-> Jarda/felda: K tomuhle se nebudu vyjadřovat. Mluvil jsem o oficiálních cenách. A tam u nafty vyhrožujou zdražením.
18:13:30
13.07.2023
Syny
-> Milan 136 13.07.23 17:31:09: Jezdim občas s tou 110kW verzí, s 96kW jsem nejel. Máme to v práci v Karoqu a Kamiqu (tedy ten Kamiq nevim jestli byl 110kW, tan Karoq jo). A nějaká extra raketa to neni, to od toho asi ani nečekam. To odpojování válců jsem tam poznal jen díky tomu, že to psalo na maxidotu. Když jsem se snažil poslouchat, tak to asi na zvuku znát trochu je, ale nic zásadího co by mě nějak štvalo. Každopádně už dám království za nějakej schopnej stav auta a co v něm bude za motor mi začíná bejt skoro jedno. Tedy nějakou úplnou vydechlinu taky nechci, ale zrovna tohle dvojí už je mi asi fuk.



-> Pavel P@nkáč: -> Milan 136: Takže to je sice už složitostí na úrovni TDI, ale alespoň tam nejsou nějaký výjeby. Tak to je dobře. Předpokládám, že auto z roku 2019 s tím TSI ještě nemá GPF, ne? Jinak tedy předpokládám, že těch 96kW a 110kW bude jen SW rozdíl, že? Nebo je tam něco mechanicky jinak?



-> minno: Fakt jsem si nemyslel, že najít něco kloudnýho bude takový utrpení. Drahý ty auta jsou jako pes, ale i u auta za 1/2 míče není problém mít 4 pojistné události. A když už se povede najít nějaký s normální historií, tak se na něj přijedeš podívat a poškrábaný snad všechny díly, na první pohled najdeš 7 dolíků a promáčklin, z toho 3 až do plechu, rám okna rezavej od výměny, brzdy všecky na sračku (Passat za půl mega a kopaly brzdy, jestli se tak tej kupě rzi dalo říkat, při brždění do pedálu), gumy sotva 2mm, disky dojebaný od obrubníků atd... Jako jasný, brzdy, gumy atd. to je spotřební věc, ale když to pak všecko sečteš, tak seš rázem o dalších min. 30 tisíc s celkovou cenou dál atd...
upraveno 5x, naposled 13.07.2023 19:47:17
18:11:40
13.07.2023
Jarda/felda
-> StepaNoFUN 13.07.23 18:09:13: když to umíš tak bude a možná i o víc 3 3 3 ale to není na veřejnou diskuzi 4
Extreme Tyres