-> palinator 14.07.23 17:18:52: Já to od začátku mam nastavený tak, že jsem i za horší auto (vy smyslu Octavie VS Passat třeba - ne stav) dát víc peněz, ale chci za to prostě dobrej stav. Já osobně jsem si až donedávna myslel, že jsem ochotnej přihmouřit oko nad ledasčím a nejsem nějak extra náročnej, ale postupem času jsem pochopil, že v očích okolí asi jsem kurva hodně náročnej. Prodejce už si mě v jednom tom salonu pamatuje a co jsem se s ním posledně bavil, tak mi tam cpal do hlavy jak ty šrámy jsou prostě standard a že se s tím musím u ojetiny smířit, že hledám jednorožce
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A ukazuje mi tam Ofci se 145 tkm, kde je každej díl dodrápanej, někde až na plech a říká mi, jak to je cajk a co bych za ty peníze (400 tKč) vlastně nechtěl... To že má auto měněný dveře, kapotu, dokonce i prahy - neni problém, prý nic z toho není do nosných částí, takže to jsou jen provozní oděrky a nejde to nazývat "bouraný". Zrovna u prahů bych tedy s tou nosnou částí asi spekuloval. Teď jsem se byl podívat na dva Seaty - jeden má najeto 60 tkm a druhej 80 tkm. Ten první osekanou hranu střechy u okna od kamenů, ale samozřejmě to nikdo nezatřel, takže zrzavý (snad půlka aut co jsem se byl podívat tohleto má - jakto, že já na 13let starym golfu s 260 tkm ne, to je mi záhadou). Ale dobře, stane se, ale tím že to tak někdo dva roky nechá, tak je to rezavý až pod lak. Bok od blatníku až ke dveřím škrábance. Čelní okno zevnitř tak 10cm rýha odzhora dolů, přímo v zorném poli a kufr plnej chlupů od psa... Druhej, zvenku opět hafo šrámů a škrábanců kolem dokola a tam rovnou prodejce přiznal, že to má dvě pojistné události - první nárazník kapota a obě světla, druhá celej pravej bok lakovanej a jedny dveře měněný. Cena auta 470 tKč. Vevnitř jako nový, to zase jo, ale prostě tohle fakt ne. I když oceňuju, že to rovnou řekl a je to opravovaný autorizákem, tak ale stejně...
-> vhml 14.07.23 17:26:50: No nemysli si, já byl tenhle týden dokonce poptat funglovku i30. Jen tam jsou zase problémy dva - nejde nakonfigurovat, protože bude facelift a tak jsou jen skladovky. A druhej - nabídka motorů. Maj jen benzín 1,5 atmo (to by byla asi moje smrt), benzín 1,0 turbo tříválec (asi 85kW), to mi zrovna taky neoslovuje a pak 1,5 turbo čtyřválec - to už by šlo, ale zase je to ten jejich MHEV (mild hybrid) a to nevim jestli chci. Kdyby to alespoň mělo tu dálničku zadarmo, ale to je spíš jen takový kurvítko k ničemu. Výbava tam přichází v úvahu až ta Family Smart a ta v kombinaci s tou 1,5 turbo je za 580 tKč :) A zase ojetou Hyundai nevim nevim no... Tu bych zkous asi jen jako funglovku, ale zas za to nechci vypláznout takovýhle prachy.