Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18222 příspěvků (zobrazeno 1401 až 1450) od 04.01.2015 do 19.04.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
21:41:37
08.06.2023
SO545
-> Syny 07.06.23 20:03:50: a co tie dnesne...tie sa 20 nedoziju...

.-> minno 07.06.23 16:19:57: za 50e kupi slusnu napravu....a fertig
20:03:50
07.06.2023
Syny
-> minno 07.06.23 16:19:57: Mymu autu je 13 let - za dalsich 13 let na tom bude rekl bych hur jak tohle 8
19:00:22
07.06.2023
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 07.06.23 17:08:47: a za 3 roky rovnou na veteránský značky 3
17:51:03
07.06.2023
Milan 136
17:42:28
07.06.2023
minno
-> palinator: Na postrky okolo komína dobré. Ale na to aký je to ročník a že to nemalo skoro žiadnu údržbu, to vyzeralo dosť dlho navonok celkom slušne, až posledné 3-4 roky sa to začalo trochu viac vizuálne zhoršovať. Šoféroval som to len raz pred 5 rokmi asi 50 km, plávalo to, nebrzdilo to...zlatá moja škodovka3 Auto má čosi málo cez 300 tkm a asi pri 260 tkm sa menil motor za druhý z dôvodu veľkého apetítu po oleji....
-> michael: Nemyslené doslovne.
upraveno 1x, naposled 07.06.2023 17:43:13
17:39:15
07.06.2023
michael
-> minno: Pokud je to 97 tak to jedna z prvních nebude.
17:23:24
07.06.2023
palinator
-> minno:
S takovým autem se snad nedá vesele jezdit, ani kdyby to mělo nápravu vcelku. GLX, 1,6 55 kW, evidentně majstrchlív.
17:08:47
07.06.2023
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 07.06.23 16:29:51: Neřadí se to náhodou pořád mezi moderní vozy? 1
16:31:58
07.06.2023
minno
-> dragon_cb_cz: Pravda, toto je '97, takže jedna z prvých.
upraveno 1x, naposled 07.06.2023 16:32:20
16:29:51
07.06.2023
dragon_cb_cz
-> minno: Njn tak však už ty O1 jsou dneska podobně starý jako průměrná 130 v době kdy tohle většina lidí na nich řešila 3 Možná starší, průměrnej O1 je dneska kolik, 20 let?
upraveno 1x, naposled 07.06.2023 16:30:34
16:21:13
07.06.2023
minno
Skoro ako bežná unavená Š1301
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od minno vložen 07.06.2023 16:21:13
16:19:57
07.06.2023
minno
Asi pred týždňom som si všimol na zaparkovanej kamošovej Octavii, že PZ koleso mu akosi záčkovatelo3 Pár dní na to som mu to povedal, nevedel o tom a veselo si na tom jazdil1 7

Včera sme dali dole koleso a moja predtucha sa naplnila.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od minno vložen 07.06.2023 16:19:57
07:31:00
31.05.2023
charon
jeden takovej kacirskej dotaz - na manzelceni octe1 TDi (AGR) bych mel delat rozvody dle casu. kilometry jsou najeté tak z poloviny cca (davala se sada Continental, kdy by mel byt remen co da 120 000 km, najeto je tak 40 000). Má smysl koupit jen remen a vymenit ho (protoze je pres 6 let namontovanej) a zbytek nechat bejt?
18:14:45
30.05.2023
radekp
18:13:13
30.05.2023
radekp
Vyměnil jsem za origo
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od radekp vložen 30.05.2023 18:13:13
18:12:45
30.05.2023
radekp
Svíčky 1,5 TSi po 60.000. Překvapil mě olej v sacím potrubí, je to při tomto nájezdu normální?
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od radekp vložen 30.05.2023 18:12:45
09:59:49
25.05.2023
Milan 136
-> palinator 25.05.23 07:24:51: Co to do těch objednávek píšete za blbosti? 3
07:24:51
25.05.2023
palinator
-> Milan 136:
Péro, péro, co to komu řiká? 3
18:06:32
24.05.2023
Milan 136
18:06:04
24.05.2023
Milan 136
19:37:11
16.05.2023
StepaNoFUN
-> vhml: Woe...
V servisu sami uznávaj, že je to kravina je nevyměnit najednou, ale výrobce si to tak žádá. :-/
10:52:54
16.05.2023
palinator
-> vhml:
Náš Rapid 4
10:40:41
16.05.2023
Milan 136
10:09:17
16.05.2023
vhml
-> palinator 16.05.23 09:54:23: to není Štepánovo Transit 3
09:54:23
16.05.2023
palinator
-> Milan 136 12.05.23 18:54:36:
Nj... a nebo měníš v 80 jeden, ve 110 druhej..., ... 3
21:40:05
15.05.2023
marra_rwd
Pánové, docela urgentně sháním vratku z turba do vany na 1.8t 4x4 ARX. Je jiná, než klasika 1.8t, je zahnutá a má držák.
11:06:15
14.05.2023
růža
-> Milan 136 13.05.23 13:27:14: Tak teď už tomu rozumím.

-> saskyn2 13.05.23 13:28:10: ta změna kvality mě taky štve. Sice už trochu vím, co brát a co ne, ale občas tápu. Např. brzdy Brembo. Jedni s tím nemají problém a druzí to nechcou ani vidět.
14:47:40
13.05.2023
vhml
-> saskyn2 13.05.23 13:28:10: Lemforder taktéž. Inu po Boschi druhej nejvetsi automotive dodavatel na svete
13:28:10
13.05.2023
saskyn2
-> růža 13.05.23 13:06:31: jo Monroe je shit. Pod ZF patří i Trw a sachs. Jinak souhlas co píše Štěpán, prvovyroba je treba vyráběná v EU ale do druhosky to nechají bouchat v Asii. Neříkám že všichni ale většinou ano. Tohle pak musí člověk znát a bohužel se to i kolikrát mění v čase. Jako příklad jsou třeba baterie Varta od JC controls. Nebo Hella- světla super, ale klimakopresory sračka co vydrží jednu sezonu.
upraveno 1x, naposled 13.05.2023 13:28:58
13:27:14
13.05.2023
Milan 136
-> růža 13.05.23 13:06:31: Je to koncern ZF Sachs.
13:17:29
13.05.2023
růža
-> StepaNoFUN: nedělám si iluze. Ale aspoň trochu doufám, že to bude přiměřená kvalita a např. tlumič nevyteče po 20t km (přehnaně řečeno).
Zrovna tu Kayabu považuji za to lepší, ale co píšeš, mě moc nepotěšuje.
13:10:10
13.05.2023
StepaNoFUN
-> růža: ono je bohuzel dost rozdil v tom, co originalni vyrobce dodava automobilce a to, co prodava pod svoji znackou. Interni informace z Kayaby.
13:06:31
13.05.2023
růža
-> Milan 136 13.05.23 10:47:28: -> saskyn2 13.05.23 11:15:59: Aha, díky. Já měl právě myšlenku, jestli by tlumiče v druhovýrobě od stejné značky, jako byl originál, nevydrželi to samé.

Jinak se přiznám, že výrobce ZF neznám. A o Monroe nemám moc dobrý mínění. Ale možná se pletu.
11:19:52
13.05.2023
saskyn2
-> Milan 136 13.05.23 10:47:28: Já mám zkušenost že prelisovany silentbloky moc nevydrží, resp se pak začnou někdy i hýbat v rameni. Vršek při směšné ceně ramena nelisuji vůbec tam automaticky dávám nové rameno. Spodek pokud půjde povolit tak bych do toho jinak nehrabal, pokud nepůjde tak holt prelisovat
11:15:59
13.05.2023
saskyn2
-> růža: to záleží na jaké auto a jaký typ tlumiče. Starsi auta byly klasika Sachs, DCC Monroe. Od O3 jsou ZF.
10:47:28
13.05.2023
Milan 136
-> vhml 13.05.23 10:07:29: Dost možná s tím nehneš. Kup nový šrouby, silentbloky a vyměň to s namazáním.

-> růža 13.05.23 10:32:21: To je model od modelu různé. Teď je na nich často vidět štítek ZF.
10:32:21
13.05.2023
růža
-> saskyn2 13.05.23 00:02:42: nevíš, kdo dodává (dodával) tlumiče do prvovýroby?
10:07:29
13.05.2023
vhml
Takže poznačit polohu a zkusit připadně vyndat a namazat 4
09:51:15
13.05.2023
saskyn2
-> vhml: excentr v silentbloku. Být tebou tak to zkusím a když to půjde tak namazat. Spodní i vrchní. Spodní jsou větší a jdou rozhýbat většinou hůř, ale zase jdou jednoduše vyrezat na rozdíl od vršku
09:49:10
13.05.2023
Milan 136
-> vhml 13.05.23 09:37:19: Zarezne šroub v silentbloku a neotočíš s ním.
09:37:19
13.05.2023
vhml
-> saskyn2 13.05.23 00:02:42: dám to vepředu nový a uvidím 4

Jak je to s těma zadníma excentrama? To je o tom, že nejde povolit matice, nebo nejde protočit excentr v pouzdru? Až si ho hodím na zvedák, jestli se mám vůbec pokoušet s tím něco preventivně zkoušet, nebo se na to rovnou vysrat.
00:02:42
13.05.2023
saskyn2
-> vhml 12.05.23 23:10:43: No ono to možná bude pravda, ty origo tlumiče na těhle občas vytečou, ale jinak vydrží strašný porce, klidně 500t - mají třeba trochu horší účinnost, ale pořád i po půl milionu nějak ještě fungují, kdyžto druhoška je schopná odejít po 20t způsobem jak kdyby tam ten tlumič nebyl. Podívej se na štítek, na originále je vždycky, i s datumem výroby, budeš vědět hned jestli to někdo měnil.
23:29:47
12.05.2023
vhml
-> StepaNoFUN 12.05.23 23:26:08: do 100 jsem mel nekdy na prvnim stupni zakladky 3
23:26:08
12.05.2023
StepaNoFUN
-> vhml: To ji tak vyžranej? Já to mám zatím do-cent, ale už kuwa na hraně a sere mně to.
23:10:43
12.05.2023
vhml
-> saskyn2 12.05.23 21:42:23: ten předek bude v prdeli nepochybně ( byť paní tvrdila, že se tlumiče dělali 2020 , ale na to jsou dost ohnilý oproti zadním, tak si to možná jen blbě pamatuje a dělal se jen zadek ) Ale překvapilo mě právě , jak se to vzadu skoro ani nehne když na tom skáču se 120 kilama.
upraveno 1x, naposled 12.05.2023 23:11:27
21:58:56
12.05.2023
Syny
-> vhml 12.05.23 19:19:17: Na Golfu jsem dával přední tlumiče KYB, pružiny Lesjofors a horní uložení SKF 3 Taky to uložení nevrzalo a zdálo se v pohodě, ale když se sundal tlumič, tak se to skoro rozsypalo. Dělaný to bylo v nějakých 235 tkm, takže cca 20 tkm zpátky a zatím vše funguje jak má, jen s tím horním uložením byl nějakej vejmrd a chytnul jsem nějakou blbou sérii, kde při zatáčení v tom loupalo a otáčelo se to sekavě, v servisu mi to vyreklamovali a prý se s tím ještě nesetkali. Když jsem tam pak za půl roku jel s něčím jiným, tak mi maník hned hlásil, že v průběhu asi dvou měsíců tam se tam po mě se stejným problémem vrátilo asi 10 dalších aut. Ale po tej reklamaci a opětovné výměně už je to naprosto ok.
21:42:23
12.05.2023
saskyn2
-> vhml: budou přední ko
19:27:13
12.05.2023
vhml
A ještě k pružení - předek když rukou zmáčknu, tak jde strašně lehce. O to nic. Ale kdežto zadek se naopak nehne skoro vůbec. To je normální, nebo je v tý nápravě něco kouslýho? Ale za jízdy mi zadek přijde zcela v pořádku, jen se šíleně houpe předek.
upraveno 1x, naposled 12.05.2023 19:27:27
19:22:41
12.05.2023
saskyn2
-> vhml: pružiny bych dal lejsofors, ty sachsy jsem už viděl po pár letech prasklý, pedál zkus namazat popřípadě vyměnit tu bílou aretační sponku
19:19:17
12.05.2023
vhml
-> Nwkt 12.05.23 18:28:26: inu necháme se překvapit. Sám jsem na to moc zvědav a mám z toho obavy

Spíš mi poraďte co ten vrzací pedál.

A asi to má už v prdeli přední tlumiče, protože se to na zvlněným vepředu chová jak lodička v mělký řece. Houpe se a narazí na dno. I je to vepředu celý nějaký nízký, tak dám i pružiny.

Tlumiče dám Sachs? Na Sharanu jsem spokojenej. Pružiny Sachs, nebo levnější KYB? Uložení horní a ložisko rovnou taky? Nijak to nevrže teď.
upraveno 2x, naposled 12.05.2023 19:21:02
Extreme Tyres