Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18256 příspěvků (zobrazeno 1501 až 1550) od 04.01.2015 do 28.04.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
19:20:02
11.05.2023
Syny
-> darklord: ? 36
19:18:40
11.05.2023
darklord
-> Syny 11.05.23 12:03:50: ja mam trochu pocit ze si pleties dsg a automat 40
12:03:50
11.05.2023
Syny
-> saskyn2: Nemam s automatama velkou zkusenost, tak se jen ptam jak to funguje. Kdyz uz jsem s nejakym automatem jel dyl, tak AH mel. Zaroven o nem ale dost vazne uvazuju u budouciho auta a zas tolik moznosti kde tohle vse ozkouset bohuzel nemam, no. A jelikoz koukam z velke casti na O3 FL, ktery AH nemaj, tak se jen ptam.

-> Milan 136: Ja prave zase nekde cetl, ze se moc nema vyrazovat z D na to N a pak zase zpatky, ze to nedela dobre prevodovce. Ale je fakt, ze to asi zas nedelas moc casto, no.

-> dragon_cb_cz: Pravda, to asi ano. Jinak pri stani a spustenem motoru je lepsi mit P nebo N a rucku? Nebo je to jedno?
upraveno 2x, naposled 11.05.2023 12:04:54
09:50:28
11.05.2023
saskyn2
-> Syny: A co řešíš? Však to je jako u jakéhokoliv jineho auta s automatem bez AH ne?
09:44:03
11.05.2023
dragon_cb_cz
-> Syny 11.05.23 09:21:00: N je dobrý třeba když to chceš natáhnout na odtahovku 4
09:34:49
11.05.2023
Milan 136
-> Syny 11.05.23 09:21:00: Tak. Buď stojíš chvíli na brzdě, nebo tam dáš N.
09:21:00
11.05.2023
Syny
-> Milan 136 11.05.23 06:48:23: Takze jak se pak resi nejaky delsi stani (treba u zavor) ? Bud stat na brzde s D a nebo vyradit na N nebo P (vlastne nevim k cemu je to N jinak dobry) a rucka?
06:48:23
11.05.2023
Milan 136
-> Syny 11.05.23 00:21:50: Zkusí. Normálně je to v záběru.
00:21:50
11.05.2023
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: U mokry prevodovky tohle asi nehrozi, ne?

-> Jumbo: No me to prave zajima, jestli se vubec zkusi rozjet, kdyz ma auto info, ze je zatazena rucka. Takze treba stani na prejezdu u spadlejch zavor se zarazenym D a ruckou asi neni dobrej plan, coz?
00:10:39
11.05.2023
Matthes, záškodník z TechWebu
No bacha, kundaj prej na rucku pali spojku na jednicku... Coz jako na omyl na rozjezd neva, ale na stani a cekani nekde je to naprd...
00:08:59
11.05.2023
Jumbo
-> Syny: Pokusi se rozjet, ale rucka ju zabrzdi, pak si toho vsimnes a uvolnis rucku...

Teda aspon tak mi to vykladal kamarad, me se to na sluzebaku nikdy nestalo, ja jsem bezchybnaty...
23:15:26
10.05.2023
Syny
Jen takovej technickej dotaz na místní DSGčkaře :) Co se stane u O3 FL (tedy bez AH), když se zařadí D, ale nechá zatažená ručka? 3
21:53:55
10.05.2023
Nwkt
-> čert: Přehodíš pojistku v boxu
21:49:12
10.05.2023
čert
Nedá se u Octavie 3 (2016) nějak nastavit, aby se zásuvka vypínala po vypnutí klíčku? Díky
23:50:32
24.04.2023
Syny
-> saskyn2: Tak to už je mam nějaký vymrmlaný asi, páč jsem jí zvenku sundal 3 Jinak jasný, stačí dát šrouby a je to. Co ale nepochopim, že když už někdo dojebe jednu stranu, tak u té druhé to udělá stejně. A nakonec to tak ještě nechá...
upraveno 1x, naposled 24.04.2023 23:59:53
23:47:52
24.04.2023
Jarda/felda
23:47:36
24.04.2023
saskyn2
-> Syny: krytku bez dojebaní zvenku jen tak nevynipnes, to musíš sundat kolo a zevnitř ji vyrazit. Pak bys musel kolo namontovat zpět a sundat auto z heveru na zem coz je dvojí práce navic. Někdy mi poloosu povolí i pistole.
23:40:24
24.04.2023
Syny
-> saskyn2: No a to nejde povolit když je auto ještě na zemi, když vynípneš krytku na kole?
23:37:29
24.04.2023
saskyn2
Šroubek na kotouči se urve když poloosu někdo povoluje tak, že pichne šroubovák do chlazených kotouče. Chce to tam pak nasroubovat alespoň dva kolový šrouby ty to podrží a šroubek se neutrhne.
23:36:03
24.04.2023
Syny
-> saskyn2: Nevim, možná to udělali jak řikáš a mě pak jen tvrdili že to museli sundat. A nebo to prostě dělal někdo kdo neví že to jde na autě a fakt to sundavali 3 Každopadáně mi tvrdili (a vyfakturovali) plnění klimy.
upraveno 1x, naposled 24.04.2023 23:36:46
23:34:05
24.04.2023
saskyn2
-> Syny: Jo při sundání altiku se opravdu vypouští klima. Ale snad jen úplný dement by ho sundaval kvůli volnoběžce. To je jako sundavat nádrž kvůli čerpání benzínu 3
23:22:58
24.04.2023
Syny
-> saskyn2: Tak v tom případě už tomu nerozumim vůbec, protože údajně altík sundavali a sundavali kvůli tomu i kompresor klimatizace. Tvl tak to radši nechci vědět ani co s tim dělali...

E: A nebo to měli za 20 min jak píšeš a mě tam naúčtovali bůh ví co + plnění klimy 3 Já už bych se asi nedivil ničemu... Ale obecně to tam je zajímavý, protože mi tam dělali víc věcí a něco je udělaný fakt pěkně (jako třeba oprava toho rezavýho lemu + lak), ale zároveň při povolování poloos na obou stranách střihli ty šroubky držící kotouče a vysrali se na nějakou opravu. Čepička jednoho odvzdušňováku pryč atd. Ložiska vzadu už jsem si pak radši ale dělal sám...
upraveno 3x, naposled 24.04.2023 23:34:35
23:07:27
24.04.2023
saskyn2
-> Syny 24.04.23 20:50:35: Na výměnu volnoběžky se altik nesundavá, zvlášť ne u toho CR co máš ty, tam je to peklo sundat altik, to je tak na 3h. Volnobezka se dělá na autě a je to hotový za 20 minut. Dávám inu vyjde s prací 1500. Kdybych měl sundavat altik, tak jen práce vyjde 3000.

A geometrie je problém, protože zadek bývá zarezlý excentry, tak na to většina koumaku sere rovnou a udělá jen predek. Tady mám borce co dělají geometrii za 500kč jako super až na to že každý druhý auto někam táhne. A když to chci pořádně, tak bych musel do Tuklat k Vachalovi...jenže tam už chce litr plus to chce mít rozhýbaný jinak mě posle do prdele, tak to je další litr za moji práci, zadarmo tam taky nepojedu tak ještě litr za cestu, takže v ideálním případě 3000, když to bude zarezly tak trojku, pokud i vršek tak je to v nejhorším případě zadní náprava dolů a 8000 za práci, tj celkem10k a na to bude kazdej brblat a bude to drahý. Tak na to seru a geometrie už nedělám, jedině když měním ramena nebo tak, jinak ať si to každý udělá kde chce.
upraveno 1x, naposled 24.04.2023 23:18:23
20:50:35
24.04.2023
Syny
-> Jirik_Tuňák1983 24.04.23 16:37:56: Hlavně těch specialistů :) Posledně jsem to tam měl s volnoběžkou altíku. Přijel jsem tam a říkal jim, že cvaká, ať jí vymění. Týpek na příjmu, že se na to podívají a dají vědět. Druhej den telefon, že to nedělá volnoběžka, ale něco v alternátoru, tak že ho daj na repas, ale že to bude trvat týden, protože to nechávaj dělat někde externě. Vůbec se mi to nezdálo, tak jsem jim řekl, ať altík nechaj bejt a udělaj jen tu volnoběžku. Že když to bude zlobit, tak jim to tam přivezu jindy na ten altík. Tak prej tedy jo, jen mi hned nezapomněl sdělit, že to ale bude znova práce se sundaváním atd. Auto jsem si šel pak vyzvednout a samozřejme altík běžel (a do dneška, rok a půl po tom servisu, běží jako hodinky). Starou volnoběžku mi dali do kufru a jen jsem s ní zavrtěl v ruce a cvakala jako svině :) Ale na faktuře bylo 800 za hledání závady :) Tak jsem moc rád, že jsem jim zaplatil 800 za to, abych jim já sám řekl, čím to je 3 Ale abych jen neplival, tak to byl jedinej servis, kde mi dokázali dát při geometrii volant rovně. Fakt nevím co to je za problém, ale mít volant rovně vůbec není samozřejmost... 36
upraveno 3x, naposled 24.04.2023 23:28:05
20:31:02
24.04.2023
Milan 136
20:15:23
24.04.2023
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Jo, a proto mě ten potetovanej čurák na příjmu místo běžnýho odvozu autem po městě poslal v dešti na bus a ještě mi nebyl schopnej říct jak se jmenuje nejbližší zastávka.
A všichni příjemný že to víc nešlo.
16:37:56
24.04.2023
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 24.04.23 16:08:51: Značkové servisy by ti to vysvětlily tak, že nabízejí odpovídající nadrámcové služby, prostředí, showroom plný specialistů atd. atd. A proto to stojí 2x tolik.
16:08:51
24.04.2023
saskyn2
-> palinator 24.04.23 14:02:17: dělám 11500 pokud je to s clonkou, budu musel zdražit 3
14:26:34
24.04.2023
CHIP
-> palinator: V autorizáku jsem byl celkem dvakrát. Jednou výměna oleje a vyčištění klimatizace 5500 Kč .. totální peklo. Druhá návštěva dobrá, oprava přes havarijní pojištění.
Na servis vozím auto ke svýmu mechanikovi a jsem moc spokojen, jak s cenou, tak kvalitou práce. Příští týden tam musí auto zase. Rozvěcujou se různý kontrolky .. ty nový auta .. to je fakt srašný. S mazdou z roku 2000 nikdy podobný potíže nebyly.
14:02:17
24.04.2023
palinator
1,6 TDI Rapid výměna rozvodů v autorizáku 23 tisíc jako fakt? 9
06:37:33
20.04.2023
charon
Já si právě taky myslim, že jsem už kupoval tu sadu s dvěma kladkama. Tenkrat jsem to řešil se svym mekáikem, ale ten už, bohužel, nežije. No, zkusim shodit dekl a podívat se. Nebo objednám jednu sadu a přiobjednám samotnou kladku z druhý sady ... a něco mi zbude
19:36:32
19.04.2023
růža
-> charon 18.04.23 19:32:10: Neber moje poznatky, jako jistou věc. Ale ze zkušeností, co mám, tak ty první rozvody byly snad jen na ročník 1997/98. Možná něco málo v 1999. Co jsem kdy objednával na "dvoutisícovku" , tak už byly rozvody 530 0082 30.
Ale popravdě jsem ty informace o změně výroby nikdy přesně nezkoumal.
20:38:24
18.04.2023
Milan 136
-> Jarda/felda 18.04.23 20:12:18: Taky bych to tak viděl. Je dole hned.
20:13:22
18.04.2023
Jarda/felda
20:12:18
18.04.2023
Jarda/felda
-> charon 18.04.23 19:32:10: leda že by si sundal horní dekl z rozvodů a kouknul jestli máš dole malou kladku 4
19:38:20
18.04.2023
Matthes, záškodník z TechWebu
-> charon: Zajímavý, je tam rozdíl v počtu vodících kladek - 1 nebo 2.
19:32:10
18.04.2023
charon
chlapi, potřeboval bych radu. Octa 1, motor AGR, rok výroby 2000 - je to předface kombi.
Potřebuju objednat rozvodovou sadu s vodní pumpou. Všude mají dvě verze popsané do čísla motor 044 441 a od 044 442 :

ceskedily.cz/autodily/... /rozvodovy-remen-sada?prod uctId=...
a ceskedily.cz/autodily/... /rozvodovy-remen-sada?prod uctId=...

Na autě ale číslo motoru nejde přečíst, je vyrezlé. Takže otázka zní - kterou sadu mám objednat? obě sady odpovídají stejnýmu číslu v ETK, jde to nějak poznat bez rozebírání co tam vlastně je? Kdsysi jsem sadu rozvodů objednával, ale údaje k tomu už nemám ...
upraveno 3x, naposled 26.04.2023 06:39:18
23:01:54
28.03.2023
saskyn2
-> Syny: jo to je možné. Někdy bývá hnusný, někdy je pěkný
22:56:57
28.03.2023
Syny
-> saskyn2 28.03.23 20:14:00: No heled uz kdyz jsem auto koupil a vezl ho k tobe na prvni servis, tak jsi mi rikal, ze se ti ten puvodni olej v prevodovce moc nezdal, ze je zasedlej a ze bys ho v dohlednej dobe asi radsi vymenil :)
21:58:57
28.03.2023
MVM
-> saskyn2 28.03.23 20:14:00: Přesně to jsem chtěl říct a takovy auto Golf V. s DSG znam taky, ma to za sebou 200t . A když jsem se kluka zeptal co olej v automatu, tak mi odpověděl, že mu někdo řekl, že se v automatu olej dneska nemění 1 Tudíž když možná, tak to v Rajchu někdo možná jednou vyměnil a od ty doby to skáče po světě 1
20:14:00
28.03.2023
saskyn2
-> Syny: No já mám zkušenost že origo co vypouštím třeba po 300tkm je krásně čistej hezkej, tak bych si tím co píšeš-> Syny 28.03.23 17:58:35: nebyl až tak jistej. Jinak co se stane nevím, já tam neorigo nedávám a když si někdo přinese svůj tak zase nemám zpětnou vazbu po x set tisících. Jen říkám, že do svého auta bych to nedal kvůli ušetřeným cca 1000Kč.

A co si budeme povídat, tohle je hodně i o štěstí, jsou lidi co ten olej mění a převodovka zdechne a pak jsem tady měl člověka co v DSG DQ250 prokazatelně neměnil olej 180t(co to měl, spíš víc protože to měnil naposled někdy předchozí majitel) -interval je 60 a převodovka jela jak fík3
17:58:35
28.03.2023
Syny
-> Sita: No říkal jsem si, že je asi lepší "cokoliv", než ten origo po 240 tkm 3 Tak snad to bude cajk, už se mi to u tohodle auta nechce moc řešit, stejně jako plno jiných věcí.
17:36:03
28.03.2023
Sita
-> Syny: Ja si myslim, ze to tak horky neni uz jen proto, ze kazdej olej, i ten predepsanej vyrobcem, se casem a opotrebenim degraduje a jestli je predepsanej interval v radech set tisic km, tak ty pozadavky musi mit nejakou toleranci...

Ja kdyz jsem delal svoje T4 a doslo na vymeny oleju, tak vsude se radilo, ze pri cene 4x4 prevodovky by neriskovali jinej olej nez origo. Ale na ten jsem nemel, tak jsem do prevodovky i zadniho difu dal PP90H (uz presne ani nevim proc, myslim ze na jednom foru nejakej zkusenejsi opravar transporteru to navrhnul) a uz s tim mam najeto +/- 200.000 a nepozoruju rozdil... Celkove ta prevodovka hodne pres pul mega mit bude (na tachu to auto sice ma 400, ale typek co jsem to auto od nej kupoval byl vexlak, nedelam si zadny iluze...). A dobre polovinu ty moji porce to taha velkej podval...
upraveno 3x, naposled 29.03.2023 04:03:21
17:32:34
28.03.2023
Milan 136
15:31:50
28.03.2023
minno
-> Jirik_Tuňák1983 28.03.23 14:44:35: "Včera som dostal novú prácu, ako operátor na linke dôvery pre pomoc samovrahom. Hneď pri prvej nočnej som zaspal a keď som sa zobudil, tak som mal 26 zmeškaných hovorov. Ale asi to nebolo nič dôležité, lebo keď som im volal naspäť, tak nikto nedvíhal..." 3
14:44:35
28.03.2023
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 28.03.23 12:05:28: Tak jasně, že se jim nikdo nevrátil, když k nim už zpátky nedojel. 3
14:31:29
28.03.2023
Syny
-> MVM: Bojim se toho, jak tady každej straší, že jedině origo, jinak přijde velký špatný 3 Tak nevím co se v tej převodovce děje a jestli tím, že tam je nejspíš olej jinej než origo, tej převodovce postupně neškodím a neprojeví se to až za nějaký čas. Snad to bude v pohodě no :) Kdybych se toho náhodou nevšiml na tej faktuře asi po 3/4 roce od výměny, tak jsem to do teď ani nevěděl a nepoznal.
13:04:14
28.03.2023
MVM
-> Syny: A čeho se vlastně bojiš? Když to funguje.. Jedinej zázrak toho oleje byl 70W-75. Což je pro převodový olej netypický. A byl neznamý vyrobce toho drahého origo vw. Nebo se to spíše špatně dohledávalo.
Znam lidi co si tam dali 75W90 a taky jezdí, správně by to davno nemělo už ani jezdit. Tady na okruzich běžný jev,kdy se do toho namontuje ještě samosvor. Tudíž origo olej je nepoužitelny atd. Takže věřím tomu, že tam klidně dali DSG olej, což je pořád druh synchronní prevodovky se dvěma spojkama. Tudíž ti to funguje a podle mě to je taky řešení. Protože ten Liqui moly 5300 je taky MTF, velice nizko viskozni kapalina.
12:05:28
28.03.2023
Syny
-> Cumper: -> All: Tak mi to nedalo a dneska jsem se v tom servisu stavil, když jsem si zařizoval něco poblíž. Jen jsem se jich zeptal jakej olej do těch převodovek standardně lejou, když ne origo (což tedy nevím, jestli ho tam mám taky, to už asi nezjistim). A prý tam používají Motul Multi DCTF. Je to olej do nějakých automatických dvouspojek, ale prý je i pro některé manuální 6q. Což tedy píšou i v popisu toho oleje, když jsem si ho dohledal na netu. Údajně s tím prý nemají žadné problémy a nikdo se jim zatim nevrátil, že by bylo něco špatně. Tak nevím co si o tom myslet. Je pravda, že jestli ho mám fakt vyměněnej, tak jsem rozdíl nepoznal absolutně žádnej. Řadí to normálně jako předtím, zvuky to vydává taky stejný. Když mrzne, jde hůř zpátečka, ale to dělá celou dobu co auto mam. Měněný to bylo v cca 240 tkm. Mám se toho bát?
19:26:08
27.03.2023
MVM
-> Jirik_Tuňák1983 27.03.23 19:23:35: To nevadí, důležitý že funguje.
Co ten odkaz na rušení registrace??
Extreme Tyres