Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18717 příspěvků (zobrazeno 3051 až 3100) od 04.01.2015 do 15.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
10:56:37
09.05.2022
palinator
-> saskyn2:

Tak bavili jsme se o pohonu jako takovým. Jinak brzdy se na tom asi budou dělat mnohem méně než u běžnejch, kvůli rekuperaci. Jinak olej se asi tu a tam vyměnit bude muset. Převodovky, diferenciály zůstanou, pokud to nebude hnaný sólo motorama v nábojích.



-> Milan 136:

Tak baterky to je to o čem mluvim. Vypnout to nejde a umí to udělat velkou paseku. Navíc drahý. Udělat motor tak aby do něj nechcala voda, si myslim že není zas taková kosmická věda. 3

To se vychytá.
10:36:16
09.05.2022
Milan 136
-> palinator 09.05.22 10:07:52: Třeba teď je taková krásná svolávačka, při který se musí otevřít baterie a může to udělat jen pár servisů v ČR1

Nebo třeba vedle na dílně měli e-trona s motorem plným chladící kapaliny. Pořád je to plný věcí, který se mohou porouchat.
10:27:07
09.05.2022
saskyn2
-> palinator: Odpadne prakticky jen výměna olejů a rozvodů, jinak je to pořád auto, na kterém musíš měnit brzdy, čepy, atd. Jednou za pár let navíc baterky. Jako mín práce na tom asi bude, ale ne zase o moc.
10:07:52
09.05.2022
palinator
-> Milan 136:

Povídej
09:48:42
09.05.2022
Milan 136
-> palinator 09.05.22 08:01:16: Z principu ano. Realita je ale trochu jiná 1
08:01:16
09.05.2022
palinator
-> StepaNoFUN:

Jako upřímně si myslim, že na těch EV nebude ani potřeba nic opravovat. Oproti komplexnímu konvenčnímu autu je EV v principu strašně jednoduchá věc.

Největší problém vidím v bateriích. Jak to budou mít různý výrobci pouzdřený, jak obtížné to bude měnit, kdo bude třeba dělat repase těch packů, aby se obešel autorizák...
12:22:27
08.05.2022
saskyn2
-> MVM 08.05.22 11:26:07: Jo to je asi taky fakt.

-> StepaNoFUN 08.05.22 11:30:13: Hele na papíry to nejezdí, asi jako teď plnění klimatizace 3 Ale v nejhorším si pak obnovím 50 no3
11:48:47
08.05.2022
MVM
-> StepaNoFUN: To se opravovat už nebude.
upraveno 1x, naposled 08.05.2022 11:52:41
11:30:13
08.05.2022
StepaNoFUN
-> MVM: Spíš by mně zajímalo, kdo bude opravovat ty elektrosráče. Prej je na to potřeba vyhláška 50 a tu neuděláš, pokud nemáš vzdělání v oboru elektro...
11:26:07
08.05.2022
MVM
-> saskyn2: Kdo vi co bude za 10let, a lidi kteří nebudou chtít elektro. Tak dají cokoliv za to,že jim ty spalovaci ( v té době už zastaralý TDI a TSI plečky) vůbec bude někdo bude chtít dělat. A bude to vubec umět dělat.
11:08:37
08.05.2022
saskyn2
-> SO545: Ale to jo, spíš že si kdejakej blbec najde řemínek za 800 a pak si myslí že mu ho za 200 vyměním3 Jak říkám, zatím to jsou relativně nový auta, a ten řemínek u 90% nájezdů není potřeba s rozvody řešit, nahodím rozvody a řemínek do dalších ještě v klidu vydrží. Ale za takových cca 10 let se situace otočí a udělej nový rozvody a nech na olejové čerpadlo řemínek který bude mít třeba 400 na hrbu, to nejde. No a teda je fakt, že to je jedna z mých neoblíbených prací3
18:01:17
07.05.2022
SO545
-> saskyn2 06.05.22 08:49:49: 9k to je este za pusu...su aj ine rakety...ale ked si panacik nadelil tak potom musi aj servisovat....ze.
09:13:11
06.05.2022
saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983: naštěstí alespoň ne rozvodový jako jiný experti3
09:07:50
06.05.2022
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 06.05.22 08:49:49: Koncert už taky umí řemen ve voleji?
08:49:49
06.05.2022
saskyn2
-> StepaNoFUN 06.05.22 06:49:52: to si zamrznul někde ve středověku3 šestihran měly naposled nějaký CBBB v dvojkovým superbu. Mimoto od 2010 byl ten šestihran prodlouženej a dá se říct nesmrtelnej.

-> Milan 136: jj ten řemen v oleji je hrozná píčovina. Vydrží to cca 400t+ a chce to ideálně s druhými rozvody preventivně udělat. Netěším se až ty auta budou starý a bude se to dělat všem, je to hrozná práce, mrdání s vanou a i celkem raketa za ty prsa který tam odmítám vracet se starým guferem. A kdejake pitomec si myslí že řemínek stojí 800 tak mi ho tam rovnou dejte...jo pane plus 2500 prsa, olej, novej šroub na kliku a spoustu práce to dělá 9k navíc3
07:23:49
06.05.2022
Milan 136
-> StepaNoFUN 05.05.22 22:35:30: Pokud vím, tak ty EA288 mají čerpadlo hnaný řemínkem.

Ale mohu kouknout.
06:49:52
06.05.2022
StepaNoFUN
-> růža: sestihranej nahon olejovyho cerpadla, kterej se rad protoci.
22:47:32
05.05.2022
růža
-> StepaNoFUN: Se trochu blbě zeptám, co je to "versatilka" ?
22:35:30
05.05.2022
StepaNoFUN
Btw - dokaze mi tu nekdo podle vin zjistit jestli o3 ma "versatilku"
22:32:36
05.05.2022
StepaNoFUN
-> Milan 136: dik za info. Kamarad kolegy neco takovyhleho nasel, tak shani info jak moc velkej je to pruser...

Takze se o nich zatim nevi. I to je informace.
20:01:01
05.05.2022
Milan 136
-> StepaNoFUN 05.05.22 19:15:13: Jo to odpovídá. To poslední písmeno je výkonová varianta.

Jezdí jich mraky a zatím poměrně dost spolehlivě. O4 trápí jiný neduhy, ale motor ne.
19:15:13
05.05.2022
StepaNoFUN
-> Milan 136: V OCT 4 jsem dohledal, že je DTRB a DTRD s 85kW. Mělo by to bejt vše 2020->
18:56:56
05.05.2022
Milan 136
-> StepaNoFUN 05.05.22 14:50:17: Ten kód motoru mi z hlavy nic neříká. To my nevedeme. To je něco nového?

To bude předpokládám EA288 evo.
14:50:17
05.05.2022
StepaNoFUN
Dotaz na znalé - ne Octavia, ale Touran. 2.0TDi, 90kw (DTRC) - nejaký zkušennosti?
22:06:10
22.04.2022
gim
-> Syny: nevím jak Ovce, ale mám G7 se slabší 1.4 s 92kW a jezdí to na pohodu, žádnej drak, ale stačí. Zpřevodování bude cca to samé jak v Oktavce. Při 145 to točí kolem 3 tisíc a nijak neruší. Spotřebu mám kolem 6,5 l. Ale při trošku rozumnější jízdě se dá v pohodě pod 6. Oktávku jsem bohužel nesehnal v potřebné specifikaci.
21:59:20
21.04.2022
palinator
-> Syny:

Nevim jak 110kW verze, ale 103kW verze je na dálnici v pohodě. Jediný, co jsem teda nepochopil, je zbytečně krátkej rozestup mezi 5 a 6. Ten motor by snesl i pětikvalt.

A řekl bych že to TSIčko na dálnici žere míň než uřvaná rotačka nebo pětikvaltový PDčko.
upraveno 1x, naposled 21.04.2022 21:59:36
23:49:21
20.04.2022
Jarda/felda
-> Jumbo 20.04.22 23:33:59: no právě, a bohužel jim neslíbí ani cenovku jakou to nakonec bude stát 8
23:33:59
20.04.2022
Jumbo
-> Jarda/felda: No nevim, pry uz budou pomalu objednavat, at je tak za rok a pul mame...3 3 3



-> Syny: O3 poface s 1,4 110 kW jsem dva roky dozadu shanel pro zname, kratce jsem se v tom i projel a motor i prevodovani mi prislo v pohode, respektive si nepamatuju, ze by tam bylo neco spatne. 1,4ka byla docela povedena, hlavne kdyz to porovnam s 1,5kou 110 kW, co jsem mel nedavno jako nahradni, tam mi to prislo, jak kdyby nekdo ukradl tak 15 koni...
23:16:40
20.04.2022
Syny
A jeste jeden dotaz - mate nekdo zkusenost se 110kW 1,4TSI s manualem? Jak je to odprevodovany? Co dalnicni rychlosti - ma to nejaky rozumny otacky? Na motor jsem cetl docela chvalu (r.v. 11/2017).
22:24:33
20.04.2022
Jarda/felda
-> Jumbo 20.04.22 21:59:17: to nebude tak horký 3 3
21:59:17
20.04.2022
Jumbo
-> Jirik_Tuňák1983: To vubec... Ted zacali vyhrozovat, ze koupi O4, tak se toho desim... Uz jsem si na tu moji zvykl...
20:43:25
20.04.2022
Jirik_Tuňák1983
20:25:23
20.04.2022
Jumbo
-> Syny: Tak moje sluzebni O3 nema ani hillholder...
18:04:34
20.04.2022
Milan 136
16:57:48
20.04.2022
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: je to mozny :)
15:39:01
20.04.2022
Jirik_Tuňák1983
-> U-Geen 20.04.22 14:44:08: Třeba jsi měl štěstí a koupil vždy verzi pro rozvojové trhy a tam to jednoduše nebylo. 3
14:44:08
20.04.2022
U-Geen
-> Syny: popis toho snese... ja se kolikrat bavim, co vsechno maj mit auta, ktery znam :-)
14:26:25
20.04.2022
Syny
-> Milan 136 20.04.22 13:14:55: Takže Hillův Holder mají? 3 Já jen, že v popisu je psáno Autohold, tak mi to právě moc nejde dohromady :)
upraveno 1x, naposled 20.04.2022 14:34:21
13:51:53
20.04.2022
Jumbo
-> Jirik_Tuňák1983: Taky fakt...



Autohold jako takový s tlačítkem si pamatuju z Passata s elektronickou ručkou, tam to nepustilo ani na jednu stranu, dokud nešla síla do kol, proto tam bylo tlačítko, protože při parkování to bylo extrémně otravné.



Yeti v automatu má tedy asi "pouze" Hillholder, kdy pár vteřin podrží brzdu, aby si auto necouvlo, tam vím, že to funguje.



Takže moje služební OIII v manuálu nemá určitě Autohold, Hillholder si taky nemyslím, ale jak pojedu z práce, tak zkusím...
13:35:14
20.04.2022
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 20.04.22 13:14:55: Pak je ještě tohle 3.

Hill Climb Racing - Gameplay Walkthrough Part 1 - Hill Climber
13:14:55
20.04.2022
Milan 136
13:12:06
20.04.2022
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: To prave chci zjistit :)
13:11:36
20.04.2022
Jirik_Tuňák1983
Nemotá se tady dohromady Hillholder a Autohold? 3
13:05:05
20.04.2022
Jumbo
-> Syny: Tak to mě dostals, nedokážu si uvědomit, jak to mám ve služebáku, jak pojedu z práce, tak to schválně otestuju, ale minimálně "dopředu" Autohold nemá, portože se po puštění brzdy s neutrálem normálně rozjede, mám každé ráno do práce kolonu z kopce, takže to znám moc dobře...
13:00:48
20.04.2022
Syny
Jen se chci optat - cetl jsem, ze trojkova ofce ma autohold. Nikde jsem na to vsak v interieru nevidel tlacitko a vzhledem k tomu, ze to ma klasickou rucku, tak jak to je? To je jen takove to podrzeni proti couvnuti na par vterin nez si clovek preslapne z brzdy na plyn?
upraveno 1x, naposled 20.04.2022 13:11:44
20:40:46
31.03.2022
colaczech
-> Syny: je to dovoz v Francie a podle servisu, to PTC nema.
20:31:38
31.03.2022
Jumbo
-> vhml: Planuju to cele pronit, jak budu prezovat, desky jsem menil loni a na unik to nevypadalo, ale brzdovku jsem nekontroval myslim za celou dobu, co to mam... Asi by taky zaslozila komplet vymenit, necham to udelat u pristiho oleje...



Zitra koupim, doleju a budu to hlidat... Byl to jen problik v kopcu po plynem, pak uz zase nic, treba je to jenom cidlo...
20:30:20
31.03.2022
venni
-> Syny 31.03.22 19:51:18: taky mi přijde dost divný že by O III tuto fíčurinu neměla 9
19:51:18
31.03.2022
Syny
-> colaczech 31.03.22 18:58:13: Ta to nema standardne v climatroniku?
18:58:13
31.03.2022
colaczech
Zdravím, má někdo zkušenosti s doděláním PTC topením do trojkové octavky po faceliftu?

Co to všechno obnáší, co je potřeba vyměnit a na kolik to vyjde? Dík.
Extreme Tyres