Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18256 příspěvků (zobrazeno 3901 až 3950) od 04.01.2015 do 28.04.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
00:06:21
27.03.2021
růža
-> dragon_cb_cz: Ale tak to se musím ohradit. Právě že, jak je motor daleko kdesi vzadu a ušní boltec směřovaný dopředu, tak působí 742 nebetyčně tiše.
23:35:19
26.03.2021
dragon_cb_cz
-> Bukaj 26.03.21 22:18:38: Ono toho v té 130 drnčí podstatně víc, jen přes ten pekelný randál toho generátoru hluku v zádi toho většina není slyšet 3
23:28:03
26.03.2021
StepaNoFUN
Kdyz jsem (sporadicky) jezdil jsem s autama s loketkou, vzdy sla do riti. Ted ji mam jak ve sluzebaku, tak ve svym a mimo nepriznivy povetrnostni podminky (obcas rucka zachrání), je neustale v pouziti. Kdyz mi ji nahodou prcek zvedne, tak drzkuku.
22:58:17
26.03.2021
růža
-> Bukaj: se zeptám, ty při řízení na např. dlouhých rovinkách, držíš volant oběma rukama? nebo co děláš s pravačkou? Já teda nejsem žádnej "výbavochtíč" ale na tu loketku jsem si zvykl, jak na nic jiného.
22:21:34
26.03.2021
Bukaj
-> Jirik_Tuňák1983 26.03.21 22:03:01: 3

Já jsem třeba "loketce" v žádném autě na chuť nepřišel - pro mne je to prvek, který akorát překáží při řízení a omezuje prostor řidiče (a taky spolujezdce)7
22:18:38
26.03.2021
Bukaj
-> Jirik_Tuňák1983 25.03.21 19:37:46: A já si dělám hlavu, že mi při 330 tisících ve 130LPG začala lehce drnčet páčka ostřikovače a tlačítko (táhlo tlačítka) ruční brzdy...

...jinak kdykoli se začalo ozývat v interiéru drnčení, na vině byly klíče či mince v popelníku, kazety či CDčka v přihrádce před spolujezdcem či jiný "náklad"3

Co mne štve je zvuk sklápění slunečních clonek - takové nepříjemné vrzání. Když se povolí šroubek, tak nevrže, ale při jízdě v terénu (nebo třeba po kočičích hlavách nebo téměř jakékoli okresce po zimním období) za nižších teplot clonka samovolně klesá do spodní pozice...

...jinak na charakteristický nervydrásající zvuk přepínače směrových světel (zvuk, jako kdyby se něco v Lucasu právě ulomilo) jsem si už za téměř 22 let za volantem vozů 742 celkem zvykl1
22:03:01
26.03.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Jarda - zrušená registrace 26.03.21 21:01:21: Ale na tu se dává loket, ne že sedíš na sedačce a zádama ležíš ohnutej dozadu přes loketku. 3
21:01:21
26.03.2021
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 25.03.21 19:56:23: jo loketka... a pritom je to kravina, ze ktere akorat boli zada, mam ji odklopenou a vrze a vrze
09:41:52
26.03.2021
MXMarek
-> Nwkt: Asi tusim o koho jde, ale presto, mohl bys mi poslat kontakt?
07:42:47
26.03.2021
Nwkt
-> MXMarek: Tak zrovna v havl brodu jeden takovej člověk je
21:43:55
25.03.2021
Milan 136
-> MXMarek 25.03.21 21:41:41: Ano.

Pokud je vada v nich jako že asi ano.
21:41:41
25.03.2021
MXMarek
-> Milan 136 25.03.21 20:51:08: Ok, diky. Vymena znamena sehnat jine budiky a nekoho s diagnostikou kvuli imobilizeru?
21:18:42
25.03.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 25.03.21 21:00:15: Krásný, díky moc. 4
21:01:04
25.03.2021
Milan 136
Je na tom oboustranka, která dost drží.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 25.03.2021 21:01:04
21:00:15
25.03.2021
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983:

Číslo dílu 533 867 910A
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 25.03.2021 21:00:15
20:51:19
25.03.2021
Milan 136
20:51:08
25.03.2021
Milan 136
-> MXMarek 25.03.21 18:51:15: Asi tam byla špatně zalakovaná deska.

A když se s autem zajelo ze zimy do tepla a orosilo se, tak to navlhlo a lehlo.

A často ani nejelo.

Někdy to stačilo prohřát a zalakovat. Jindy to nešlo jinak než výměnou.
20:50:28
25.03.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 25.03.21 20:45:26: A bude to kompatibilní s autem z multikulti země? 1
20:45:26
25.03.2021
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 25.03.21 20:43:37: Tohle byla origo od VW/Škoda.

Taková jako textilní, ale levnější a vyšší.

Zkusím pohledat číslo.
20:43:37
25.03.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 25.03.21 20:42:47: To zkusím taky. Co je to za pásku? 5
20:42:47
25.03.2021
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 25.03.21 20:29:53: 3

Mně vzalo madlo na dveřích, ale fakt jen trochu.

Podlepil jsem místa, kde se to dotýká o sebe ty plasty a je klid.
20:36:48
25.03.2021
King
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No, ja uz ho mam :-(
20:34:59
25.03.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák1983: Abys z toho neměl časem tenisovej (loketkovej) loket...
20:29:53
25.03.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 25.03.21 20:24:04: Podobnej zvuk jako ta madla mi vydává v autě ta loketka. Vypadá to na podobný materiál. Je tam kvůli SIPSu, aby se při posuvu sedaček rozmáčkla, bonus je ta jogurtová křehkost.

Když se mnou jede někdo cizí, dělám to tak, že mám hnátu v takové pozici, aby se spolujezdec nemohl opřít. Tím se vyhnu generování skřípacího zvuku a nemusím se zbytečně stydět. 3
upraveno 3x, naposled 25.03.2021 20:31:29
20:24:04
25.03.2021
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 25.03.21 19:37:46: Kodiaq má ty madla tragický. To vrže už nový.

Strašnej plast.
20:22:46
25.03.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
Největší vrzači byly dědova 405 s 380 000 km na hrbu a kámošův Patrol Y60. To bylo hustý :-) Jinak ty dnešní levný auta nic moc no... :(
19:56:23
25.03.2021
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Zrovna vrzací madlo u dveří byla třeba echt specialita u béčkový Vectry... tam vrzaly takhle všechny. Ale zase jí nevrzala loketka, která pro změnu umí bezvadně dělat bordel u OI. 3



A další věc je zkoumat co vrže při žmoulingu a co vrže při jízdě.



Jinak nejrozvrzanější věc na světě je můj Favorit, následuje Swift, pak Toledo a pak 120. Přitom u 120 to v podstatě dělaj snad jen clonítka.
19:37:46
25.03.2021
Jirik_Tuňák1983
Hele, tenhle pocit jsem měl z více nových aut, resp. z těch úsporných materiálů. 9

Škoda Kodiaq, vrzající interiér




Jinak nebudu zastírat, že v mém historickém hobbyšvédovi, nic při žmoulingu nevrže, ale to je 14 let staré auto. Konkrétně středová konzola s loketní opěrkou tím byla u S60 a V70 pověstná. Zbytek asi OK, občas se v zimě ozve čalounění pravých dveří rezonancí na dírách, asi vyměním špunty u tapecu.

U Karkule Fífy nevrže a neklepe v interiéru nic, je hodně poctivě a bytelně udělaný, to by se mi u toho švéckého papundeklu taky líbilo, kromě jedné věci - od montáže zámku řadicí páky, rezonuje tlačítko ruční brzdy při rozjezdu kolem 2000 rpm! Tlačítko se musí po odjištění brzdy trochu usadit / pootočit na střed. Ale nevím, jak se to tlačítko vyndavá a nebo jak ho zaaretovat na střed výřezu v páce, aby se nehýbalo. Jsem z toho ale úplně běsnej. :-(



Jinak co se týká videa, tak při tom píchání do ovládacího panelu ventilace, tam tam bude vrzat hodně aut.
upraveno 6x, naposled 25.03.2021 20:24:12
19:19:03
25.03.2021
MXMarek
Tak uz jsem doma a koukam na to, budiky uz celkem fungujou, jen obcas probliknou, predtim pry nesly vubec. Ale maxidot furt jakoby pohasina, nekdy na nem neni vubec nic a sviti jen jeho podsvetleni.
18:51:15
25.03.2021
MXMarek
-> Milan 136: Ano
18:46:33
25.03.2021
Milan 136
15:05:20
25.03.2021
MXMarek
Ted mi volala zena, ze na nasi O2 nejdou budiky. Je to nejaka klasicka zavada? Dekuji.
21:00:54
24.03.2021
King
-> Nwkt: Jo, trojka.
20:57:59
24.03.2021
Nwkt
-> King 23.03.21 20:01:45: Trojka? Tam myslím zase ukazuje jak má, ale vyzkoušený to ještě nemám
17:44:45
24.03.2021
Jarda - zrušená registrace
-> Jarda/felda 24.03.21 17:16:26: pravda, jasna volba... ja si ho tam nevsiml
17:16:26
24.03.2021
Jarda/felda
-> Jarda - zrušená registrace 24.03.21 17:02:49: o ničem jiným než wahler bych ani nepřemýšlel
17:02:49
24.03.2021
Jarda - zrušená registrace
ten termostat nefunguje uplne dobre, co dat? naplno otevren uz pri 70°C

autodilos.cz/autodily/... /chlazeni-termostat-tesnen i?order=

dekuji
07:41:22
24.03.2021
King
-> U-Geen: 3
23:41:06
23.03.2021
dragon_cb_cz
23:05:58
23.03.2021
U-Geen
-> StepaNoFUN: u Subaru je to naštěstí OK, do nouzáku to nepadá, a tohle jsem si bohužel ověřil v praxi (ale v podstatě ještě bez nějaký vyšši polohy ručičky)
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od U-Geen vložen 23.03.2021 23:05:58
22:31:52
23.03.2021
StepaNoFUN
-> U-Geen: Neser. U transita to povýšili. Moc je o 1mm nad "akorát". Po dobu asi tak 20sec. Pak to sníží výkon motoru a do paměti zapíše - motor přehřátý... A do výkonu to nepustí, dokud motor nemá zase teplotu akorát. Kuwa ta cesta s karavanem do Bělý bylo utrpení. Vytočíš kvalt - nouzák. v půlce kopce přemejšlíš, že budeš řadit za jedna. Pak to schladne a zase jede normálně. Do pr... kdyby to začalo lízt k červenýmu, nebo něco napsalo na palubáku - OK. Ale pohybu rafičky o 1mm jsem si všimnul až když jsem měl vedle sebe noťas s diag a věděl na co koukat.
22:24:50
23.03.2021
U-Geen
-> King: j, dneska je jedno, jestli máš ručičku a nebo tříbarevnou kontrolku málo/akorát/moc...
20:57:05
23.03.2021
Milan 136
20:31:25
23.03.2021
saskyn2
-> King 23.03.21 20:01:45: To bude spíš tím že má zataženou clonku na pumpě3
20:18:13
23.03.2021
King
-> U-Geen: Tak bylo obdobi kdy automotive manazerstvo shledalo udaj o teplote motoru jako uplne zbytecnej, pak ho schovavali v nejakym x-tym menu a kdyz jsme si teplomer vydupali, tak ukazuje hausnumera hur nez ve stary skochtli :-)
20:11:37
23.03.2021
King
-> Jarda: Sorry, je to nakazlivy1
upraveno 1x, naposled 23.03.2021 20:11:55
20:11:05
23.03.2021
U-Geen
-> King: j, k Outbackoj jsem nekde videl graf rozmezi, ve kterym to ukazuje tu "konstantu" a nebyl to peknej pohled :-)
upraveno 2x, naposled 23.03.2021 20:12:28
20:09:37
23.03.2021
Jarda - zrušená registrace
-> King: to mi nedelej, pak fakt vaham, jak se to vlastne pice3

-> Nwkt 23.03.21 19:48:39: z toho mam strach, to zhaveni by melo jit i v otackach, kdyz to nejede, kdyz by nekdo slapl na plyn?

Nekdy bych urcite ten teplomer chtel poladit, oblbovani nemam rad...
upraveno 1x, naposled 23.03.2021 20:10:21
20:01:45
23.03.2021
King
-> Nwkt: Predpokladam, ze kdyz muj deaselovej Sup rano po ujeti cca 6km ukazuje "predpisovych " 90C, tak je to jenom velkorysou bulharskou konstantou v sw, kterej si vymejsli data pro ridice :-)
19:58:45
23.03.2021
Syny
-> Nwkt: Urcite budiky poladit chci, jen nevim jestli zrovna ten teplomer 3 Ono se mi libi, ze vyleze na 90°C a tam zustane - sladka nevedomost 3 Jestli to po tom tuningu pak ruzne popobiha sem a tam podle toho jak otevira termostat, tak to bych z toho byl akorat nervozni 1 Ono mam stejne na maxidotu furt zaplou teplotu oleje, takze jezdim hlavne podle toho. Jak nema olej alespon 75°C, tak to setrim.



E: Jen pro zajimavost, kdyz je venku kolem nuly, tak olej ma 50°C po cca 10km (1/3 mimo mesto a 2/3 dalnice - respektive rychlostka).
upraveno 4x, naposled 23.03.2021 20:02:07
Extreme Tyres