Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18272 příspěvků (zobrazeno 3901 až 3950) od 04.01.2015 do 03.05.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
12:15:53
27.03.2021
růža
-> dragon_cb_cz 27.03.21 00:38:22: Tak já myslel vpředu. Na druhou stranu si pamatuji, že při 140 se šáde docela uklidnila, ale asi to přehlušil ten proudící vzduch 3

-> Jirik_Tuňák1983 27.03.21 02:10:20: -> King 27.03.21 08:39:43: No, vzhledem k času přidání svého příspěvku se přiznám, že už mi to moc nemyslelo 3

-> Bukaj 27.03.21 08:54:46: Pokud držíš volant oběma rukama, tak je loketka opravdu zbytečná. Jinak to držení volantu dole s opřeným zápěstím mě na 120ce vždy bavilo, ale u "moderních" aut už mě nikdy nenapadlo, si dát volant do spodní polohy.
11:30:43
27.03.2021
dragon_cb_cz
-> Bukaj 27.03.21 08:59:48: To bych nejdřív musel nějaký moderní vůz vlastnit 3 V tom nejnovějším je asi nejvíc slyšet ten hluk od zimáků. Jsem zvědavý, jaké to bude na letních (ale pro tohle auto je nemám nachystané, jen celoročky, co musím dojezdit, než koupím na tu sadu disků letňáky). Motor, ač nafťák, ve vyšších rychlostech moc nevnímám... ale ta převodovka je hodně dlouhá (ve 140km/h to točí rovné 2000rpm).
upraveno 2x, naposled 27.03.2021 11:31:26
10:34:13
27.03.2021
Bukaj
-> Jirik_Tuňák1983: Ono to asi bude tím, že v každém autě je jiný volant, sedačka, jinak pedály atd, každý člověk má jinou tělesnou konstituci, takže ten "správný" posez a úchop je u každého vozu a každého člověka jiný a nelze to generalizovat4
10:29:56
27.03.2021
palinator
-> Jarda - zrušená registrace 26.03.21 21:01:21:

A přitom jí stačí jen dobře nastavit. Poznám v OI a v Rapidu přesně ten zoubek, kterej tam dělá rotiku, když to někdo předemnou přešteluje. 3 A dokud to nevychytám jak to bylo, nemůžu řídit. 3

Jinak samozřejmě když dělám kokotiny, tak loketka musí pryč, ručka se s ní tahá blbě.
09:52:34
27.03.2021
krtik
...ja bych aj povedel, ze vrzani clonitek u zadohrabu je prvek vybavy. Snad jen mimo Minnovu karu 1 .
09:50:47
27.03.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Bukaj 27.03.21 08:54:46: Koukám na to a ani nevím, kde bych ten volant měl pohodlně chytit. Obyčejný 120kový šel aspoň držet za ramínko.

Ale to je jedno, držíš ten volant # špatně a nebezpečně. 3
09:47:32
27.03.2021
Borderer
-> Bukaj: Náhodou...u kyvky nemusíš řešit vrzání čehokoliv. Ten randál od motoru to spolehlivě přehluší. 3
09:02:10
27.03.2021
Bukaj
-> King 27.03.21 08:39:43: Právě ty nepříjemné nízké frekvence jsou záležitostí moderních aut, u škodovky (s vlečkou) je to taková příjemná širokopásmová všehochuť1

Kyvku bych tu raději nerozebíral3
09:00:22
27.03.2021
Bukaj
08:59:48
27.03.2021
Bukaj
-> dragon_cb_cz 26.03.21 23:35:19: Tak se někdy schválně zkusím projet v nějakém Tvém moderním voze a porovnat. Mně daleko víc vadí ty duté tupé rány od podvozku moderních vozů, které mají poměrně solidně odfiltrované vysoké tóny ruchů, než širokopásmový šum ve škodovce. Je tedy pravdou, že aerodynamický hluk zrcátek Massag 495 bych ve vyšších rychlostech klidně oželel...3
08:54:46
27.03.2021
Bukaj
-> růža: ... nebo tak (zápěstí opřená o horní stranu stehen a takto hezky mi to vychází k volantu):



Případně levou nahoře a pravou dole nebo jen jednou rukou nahoře či dole.6
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Bukaj vložen 27.03.2021 08:54:46
upraveno 1x, naposled 27.03.2021 08:55:28
08:52:11
27.03.2021
Bukaj
-> růža 26.03.21 22:58:17: Buďto držím volant oběma rukama tak:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Bukaj vložen 27.03.2021 08:52:11
08:39:43
27.03.2021
King
-> růža 27.03.21 00:06:21: Obavam se, ze fyzika funguje i v 742, takze jakasi smerovost se u lidskyho ucha da ocekavat az u vlnovejch delek srovnatelnejch a mensich, nez rozmery boltce, coz rozhodne neni ten nizkofrekvencni bordel, kterej se diky nestastnymu uchyceni agregatu prenasi do cely karoserie4
02:10:20
27.03.2021
Jirik_Tuňák1983
-> růža 27.03.21 00:06:21: Kde ti proboha rostou uši? 3
00:38:22
27.03.2021
dragon_cb_cz
-> růža: Tak až příště ve 160km/h budeš v 742 v klidu konverzovat s pasažéry na zadní sedačce, dej mi vědět 3
00:06:21
27.03.2021
růža
-> dragon_cb_cz: Ale tak to se musím ohradit. Právě že, jak je motor daleko kdesi vzadu a ušní boltec směřovaný dopředu, tak působí 742 nebetyčně tiše.
23:35:19
26.03.2021
dragon_cb_cz
-> Bukaj 26.03.21 22:18:38: Ono toho v té 130 drnčí podstatně víc, jen přes ten pekelný randál toho generátoru hluku v zádi toho většina není slyšet 3
23:28:03
26.03.2021
StepaNoFUN
Kdyz jsem (sporadicky) jezdil jsem s autama s loketkou, vzdy sla do riti. Ted ji mam jak ve sluzebaku, tak ve svym a mimo nepriznivy povetrnostni podminky (obcas rucka zachrání), je neustale v pouziti. Kdyz mi ji nahodou prcek zvedne, tak drzkuku.
22:58:17
26.03.2021
růža
-> Bukaj: se zeptám, ty při řízení na např. dlouhých rovinkách, držíš volant oběma rukama? nebo co děláš s pravačkou? Já teda nejsem žádnej "výbavochtíč" ale na tu loketku jsem si zvykl, jak na nic jiného.
22:21:34
26.03.2021
Bukaj
-> Jirik_Tuňák1983 26.03.21 22:03:01: 3

Já jsem třeba "loketce" v žádném autě na chuť nepřišel - pro mne je to prvek, který akorát překáží při řízení a omezuje prostor řidiče (a taky spolujezdce)7
22:18:38
26.03.2021
Bukaj
-> Jirik_Tuňák1983 25.03.21 19:37:46: A já si dělám hlavu, že mi při 330 tisících ve 130LPG začala lehce drnčet páčka ostřikovače a tlačítko (táhlo tlačítka) ruční brzdy...

...jinak kdykoli se začalo ozývat v interiéru drnčení, na vině byly klíče či mince v popelníku, kazety či CDčka v přihrádce před spolujezdcem či jiný "náklad"3

Co mne štve je zvuk sklápění slunečních clonek - takové nepříjemné vrzání. Když se povolí šroubek, tak nevrže, ale při jízdě v terénu (nebo třeba po kočičích hlavách nebo téměř jakékoli okresce po zimním období) za nižších teplot clonka samovolně klesá do spodní pozice...

...jinak na charakteristický nervydrásající zvuk přepínače směrových světel (zvuk, jako kdyby se něco v Lucasu právě ulomilo) jsem si už za téměř 22 let za volantem vozů 742 celkem zvykl1
22:03:01
26.03.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Jarda - zrušená registrace 26.03.21 21:01:21: Ale na tu se dává loket, ne že sedíš na sedačce a zádama ležíš ohnutej dozadu přes loketku. 3
21:01:21
26.03.2021
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 25.03.21 19:56:23: jo loketka... a pritom je to kravina, ze ktere akorat boli zada, mam ji odklopenou a vrze a vrze
09:41:52
26.03.2021
MXMarek
-> Nwkt: Asi tusim o koho jde, ale presto, mohl bys mi poslat kontakt?
07:42:47
26.03.2021
Nwkt
-> MXMarek: Tak zrovna v havl brodu jeden takovej člověk je
21:43:55
25.03.2021
Milan 136
-> MXMarek 25.03.21 21:41:41: Ano.

Pokud je vada v nich jako že asi ano.
21:41:41
25.03.2021
MXMarek
-> Milan 136 25.03.21 20:51:08: Ok, diky. Vymena znamena sehnat jine budiky a nekoho s diagnostikou kvuli imobilizeru?
21:18:42
25.03.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 25.03.21 21:00:15: Krásný, díky moc. 4
21:01:04
25.03.2021
Milan 136
Je na tom oboustranka, která dost drží.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 25.03.2021 21:01:04
21:00:15
25.03.2021
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983:

Číslo dílu 533 867 910A
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 25.03.2021 21:00:15
20:51:19
25.03.2021
Milan 136
20:51:08
25.03.2021
Milan 136
-> MXMarek 25.03.21 18:51:15: Asi tam byla špatně zalakovaná deska.

A když se s autem zajelo ze zimy do tepla a orosilo se, tak to navlhlo a lehlo.

A často ani nejelo.

Někdy to stačilo prohřát a zalakovat. Jindy to nešlo jinak než výměnou.
20:50:28
25.03.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 25.03.21 20:45:26: A bude to kompatibilní s autem z multikulti země? 1
20:45:26
25.03.2021
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 25.03.21 20:43:37: Tohle byla origo od VW/Škoda.

Taková jako textilní, ale levnější a vyšší.

Zkusím pohledat číslo.
20:43:37
25.03.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 25.03.21 20:42:47: To zkusím taky. Co je to za pásku? 5
20:42:47
25.03.2021
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 25.03.21 20:29:53: 3

Mně vzalo madlo na dveřích, ale fakt jen trochu.

Podlepil jsem místa, kde se to dotýká o sebe ty plasty a je klid.
20:36:48
25.03.2021
King
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No, ja uz ho mam :-(
20:34:59
25.03.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák1983: Abys z toho neměl časem tenisovej (loketkovej) loket...
20:29:53
25.03.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 25.03.21 20:24:04: Podobnej zvuk jako ta madla mi vydává v autě ta loketka. Vypadá to na podobný materiál. Je tam kvůli SIPSu, aby se při posuvu sedaček rozmáčkla, bonus je ta jogurtová křehkost.

Když se mnou jede někdo cizí, dělám to tak, že mám hnátu v takové pozici, aby se spolujezdec nemohl opřít. Tím se vyhnu generování skřípacího zvuku a nemusím se zbytečně stydět. 3
upraveno 3x, naposled 25.03.2021 20:31:29
20:24:04
25.03.2021
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 25.03.21 19:37:46: Kodiaq má ty madla tragický. To vrže už nový.

Strašnej plast.
20:22:46
25.03.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
Největší vrzači byly dědova 405 s 380 000 km na hrbu a kámošův Patrol Y60. To bylo hustý :-) Jinak ty dnešní levný auta nic moc no... :(
19:56:23
25.03.2021
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Zrovna vrzací madlo u dveří byla třeba echt specialita u béčkový Vectry... tam vrzaly takhle všechny. Ale zase jí nevrzala loketka, která pro změnu umí bezvadně dělat bordel u OI. 3



A další věc je zkoumat co vrže při žmoulingu a co vrže při jízdě.



Jinak nejrozvrzanější věc na světě je můj Favorit, následuje Swift, pak Toledo a pak 120. Přitom u 120 to v podstatě dělaj snad jen clonítka.
19:37:46
25.03.2021
Jirik_Tuňák1983
Hele, tenhle pocit jsem měl z více nových aut, resp. z těch úsporných materiálů. 9

Škoda Kodiaq, vrzající interiér




Jinak nebudu zastírat, že v mém historickém hobbyšvédovi, nic při žmoulingu nevrže, ale to je 14 let staré auto. Konkrétně středová konzola s loketní opěrkou tím byla u S60 a V70 pověstná. Zbytek asi OK, občas se v zimě ozve čalounění pravých dveří rezonancí na dírách, asi vyměním špunty u tapecu.

U Karkule Fífy nevrže a neklepe v interiéru nic, je hodně poctivě a bytelně udělaný, to by se mi u toho švéckého papundeklu taky líbilo, kromě jedné věci - od montáže zámku řadicí páky, rezonuje tlačítko ruční brzdy při rozjezdu kolem 2000 rpm! Tlačítko se musí po odjištění brzdy trochu usadit / pootočit na střed. Ale nevím, jak se to tlačítko vyndavá a nebo jak ho zaaretovat na střed výřezu v páce, aby se nehýbalo. Jsem z toho ale úplně běsnej. :-(



Jinak co se týká videa, tak při tom píchání do ovládacího panelu ventilace, tam tam bude vrzat hodně aut.
upraveno 6x, naposled 25.03.2021 20:24:12
19:19:03
25.03.2021
MXMarek
Tak uz jsem doma a koukam na to, budiky uz celkem fungujou, jen obcas probliknou, predtim pry nesly vubec. Ale maxidot furt jakoby pohasina, nekdy na nem neni vubec nic a sviti jen jeho podsvetleni.
18:51:15
25.03.2021
MXMarek
-> Milan 136: Ano
18:46:33
25.03.2021
Milan 136
15:05:20
25.03.2021
MXMarek
Ted mi volala zena, ze na nasi O2 nejdou budiky. Je to nejaka klasicka zavada? Dekuji.
21:00:54
24.03.2021
King
-> Nwkt: Jo, trojka.
20:57:59
24.03.2021
Nwkt
-> King 23.03.21 20:01:45: Trojka? Tam myslím zase ukazuje jak má, ale vyzkoušený to ještě nemám
Extreme Tyres