Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18562 příspěvků (zobrazeno 4351 až 4400) od 04.01.2015 do 18.09.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
14:22:00
06.03.2021
StepaNoFUN
-> Jarda: Zase na druhou stranu - O1 měla z počátku na zadku unibaly... Problém byl jen v tom, že zarezly a ulomilo se to. Silentblok byl až jako "oprava" kvůli tomu možnýmu zareznutí.
11:33:58
06.03.2021
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 06.03.21 09:57:38: tak polyuretany prave maji ruznou tvrdost, dal jsem oranzove, ktere naji mit 55 jako gumove, pritom pro offroad psali modre tvrde, coz mi prijde jako uplna blbost, kdyz clovek potrebuje, aby napravy pracovaly a i kastle vydrzela a netrhala se.
09:57:38
06.03.2021
dragon_cb_cz
-> Jarda: Silent vydrží, ale o to víc to schytá kastle... jako dělá to spousta lidí, ale přijde mi to taková znouzectnost, vlastně tam cpeš něco co tam nepatří a co ti běžný komfort auta akorát zhorší jen kvůli tomu, že nejde sehnat v patřičné kvalitě co tam patří...
08:54:16
06.03.2021
Jarda - zrušená registrace
-> SO545 05.03.21 20:32:43: jj, proto prave uvazuji o tech polyuretanech, maji vydrzet 10x vic nez guma, u nivy na zadni naprave se osvedcily, drzi zatim vsechny, na prednich ramenech jsem uz ale dva musel vymenit za gumu, coz neni optimal mit neco polyuretan a neco gumu, horni rameno - tam jde koleno vyfuku a ten odesel prvni a jeden spodni se utrhl
07:29:24
06.03.2021
SO545
-> dragon_cb_cz 05.03.21 20:36:27: ja ti to verim ale je par jedincou co vraj nic nepocuju...asi hluchota.



U zavodneho auta to je prijemne hlucne...u auta na kazdodenne pouzitie chcem mat ako tak klud.

Aj tie pevne bloky TDi po case roztrha...akurat to dostane aj karoseria.
20:36:27
05.03.2021
dragon_cb_cz
-> SO545: Mně stačilo, jak se po výměně silentbloků rámu na 9-5 najednou začal do kastle přenášet hluk ložisek převodovky, který před tím slyšet nebyly...
20:32:43
05.03.2021
SO545
-> Jarda - zrušená registrace 05.03.21 16:58:03: pri TDi som ich vyhodil do tyzdna...nieje to zavodak a tie vybracie co to prenasalo do kasne som nedal. /kto tvrdi ze to neprenasa jeho vec/ jasne ze u benzinu je to ina kava ako pri hrkalke.
16:58:03
05.03.2021
Jarda - zrušená registrace
-> Fávo forever 05.03.21 15:28:14: nema z tovarny, i moje 1.8t mela delene, dal jsem plne lemforder a jeden se mi uz vytrhava, jinak ja dal najednou ty plne silenty a 16kola a hned to drnca o dost vic, ale nevim, jestli maji vetsi podil ty silenty nebo kola9
15:28:14
05.03.2021
Fávo forever
..nevím proč, nevložil se obrázek..
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Fávo forever vložen 05.03.2021 15:28:14
15:27:30
05.03.2021
Fávo forever
-> Nwkt: Co vím, tak 4x4 by to měla mít z továrny, ale třeba se pletu. Každopádně moje 4x4 tento tvrdý silent má.
15:02:03
05.03.2021
Nwkt
-> Fávo forever: Nebo Pemita, jestli už je odladil a nevytrhávají se mu
15:01:29
05.03.2021
Nwkt
-> Fávo forever: Nemá. To má jenom Cupra R, Audi TT
14:54:00
05.03.2021
Fávo forever
-> Jarda: Jezdit se s tím dá, může to být i horší, ale chci aby to při ostřejší jízdě drželo jak potřebuji.

-> charon: E30 i E36 mě též zajímá 1 sadu s červenými jsem volil, neb píšou, že červená se vyrovná serii.

-> Nwkt: Cupracke silenty má octa 4x4 z továrny, takže v tom problém není.



Jde mi spíše o to, že chci funkčnost a výdrž. Když jsem si zhruba spočítal cenu silentů na 4x4 zadek, tak mi dává větší smysl celá sada od strongflexu a vyzkoušet tak vše na celém autě.
13:07:23
05.03.2021
Nwkt
-> Milan 136: 3 nj
upraveno 1x, naposled 05.03.2021 13:07:33
12:58:18
05.03.2021
Milan 136
-> Nwkt 05.03.21 09:35:53: Na zadní nápravu 4x4 toho z Fabie moc pasovat nebude 1
09:35:53
05.03.2021
Nwkt
-> Fávo forever 04.03.21 20:20:28: Na přední ramena dej silenty z Leona Cupry a do zadní nápravy Fabie RS
08:45:26
05.03.2021
charon
-> Fávo forever: Mám zkušenosti ale jinde než v octě (BMW E30 - tam jsem měl komplet kromě difu a P106). Auto to celkem zpevní bez zasadnějšího vlivu na pohodlí a pazvuky. nicméně se dozadu vetšinou doporučujou žluté (tvrdší), bo tam je zpevnění ještě markantnější bez vlivu na pohodlí. Dopředu na daily spíš červený. teď na E36 je budu dávat taky časem a na octu je též pořídím.
upraveno 1x, naposled 05.03.2021 08:45:38
08:06:53
05.03.2021
Jarda - zrušená registrace
-> Fávo forever 04.03.21 20:20:28: toto mas v takovem stavu, ze to plave? Na moji vypadaji jako nove, na naftove okometricky nic moc, ale neplave...

Ja je chci zatim jen na predek. Zkusenost mam jen, ze vydrzi fakt hodne, ale neodolavaji vyssi teplote, takze prvni mi odesel u kolena vyfuku.
20:20:28
04.03.2021
Fávo forever
Máte někdo zkušenost s výměnou silentbloků za strongflex u jedničkové Octavie (4x4)? Přemýšlím o sadě na celé auto, jelikož mám na zadku tovární silenty. To auto mě baví, ale plavání zadku ne..

Mám už něco málo načteno, ale jde mi spíše o zkušenosti dané časem - vrzání, praskání, tvrdost podvozku.. 7
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Fávo forever vložen 04.03.2021 20:20:28
12:52:54
01.03.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: To je taky možnost no 3
upraveno 1x, naposled 01.03.2021 12:52:59
12:18:05
01.03.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:

Ono by to možná vyřešilo, kdybych měl sílu a výdrž a tim pádem jsem neseděl, ale imrvére byl nadlehčenej silou v nohách. 3
12:13:47
01.03.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:

Ono je to jedno, to bolí taky. 3
12:03:20
01.03.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: Tak máš špatné sedlo. Protože na kole reálně nemáš sedět na prdeli (jakože půlkách) ale většina váhy má být na stydké kosti. Teda na silnici minimálně, jak na bajku nevím. Resp. na kombinaci stydké a sedací, kde přesně je to rozhraní nevím. Ale nemáš sedět na svalu určitě.
upraveno 1x, naposled 01.03.2021 12:04:36
11:58:27
01.03.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:

právě že cyklosedlo ten problém generuje naprosto největší a trpim už po 10 minutách jízdy. 8
11:31:25
01.03.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: Ti věnuju nějaký vyřazený cyklosedlo a máš po problému v tom případě 3
10:46:53
01.03.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:

Já mám problém, že mám špičatou prdel a jakmile sedim napřímo, tak sedim v podstatě dvoubodově a dost mě to bolí. I v práci sedim u kompu tak, že spíš ležim na zadní straně prdele. Páteř to sice musí milovat, ale nic pohodlnějšího neznám. 3
10:43:44
01.03.2021
dragon_cb_cz
-> palinator 01.03.21 10:28:35: Já dřív ležel taky dost, ale postupně jsem přešel naopak na dost napřímenou polohu a dost mi to pomohlo.
10:28:35
01.03.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:

No u mně to hlavně bylo o tom správně nastavit bederní opěrku. Původně to bylo nastavený tak že se to fakt nedalo.

A jinak já jsem asi míň háklivej na kvalitu sedadel, protože mám opěradlo nesprávně dost naležato a volant vytaženej k sobě pokud podélným posuvem vozidlo disponuje.

On si toho občas někdo i všimne, když se podívá do prázdnýho auta, že sedačka leží až na zemi a hlavová opěrka kouká za zadním oknem 3 A přitom když si do toho sednu, tak vejškově jsem úplně normálně (nesnášim jak někdo jezdí že štrejchá vlasama o střechu a nevidí přes horní hranu oken) a nohy i ruce mám normálně slabě pokrčený.
09:24:23
01.03.2021
dragon_cb_cz
-> Jarda: To se obávám, že ne... zkušenost nemám, ale tuším, že snad z nějaké Audi něco jde? Kdysi jsem to řešil, ale už na to nedošlo a zapomněl jsem to.



-> palinator: Sedací část jsem nějak dával, ale záda mě bolely. Pravda, sesle měly něco za sebou, to nepřidá, ale v dalších autech s podobným/vyšším nájezdem (Accord, 9-5) jsem ten problém neměl. Musím ty tvoje zánovní někdy vyzkoušet.



A taky jsem v tom dal 2x přes 1000 km za den a neumřel jsem...
08:42:17
01.03.2021
palinator
Já teda na druhou stranu otočil domov - ČB s jednou přestávkou na chcaní a se zajížďkou zpět a přežil jsem to teda i v tý O1, ale uznávám že už mám sedací partie asi zvyklý a nikdy jsem v ničem co má lepší sedačky dál než pár km nejel.
04:23:15
01.03.2021
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: ze saaba do o1 asi sedacky pp nebudou? :) nemas zkusenost s nejakejma koncernovejma tedle platformy? ikdyz ja na to jaky mam problemy se zadama, tak nevim, ze by mi to nekdy nejaky auto zhorsilo, ale kdyby mi to zlepsilo, tak by to bylo fajn :)
01:14:03
01.03.2021
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 01.03.21 01:10:49: Stejný efekt si pamatuju z V70 bývalých šéfů. V Bratislavě jsem z toho vylejzal svěžejší než jsem si do toho v Praze sedal.
01:10:49
01.03.2021
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 01.03.21 00:03:16: Musím říct, že kvalitní posezení v autě udělá hodně.

Ve čtvrtek večer jsem začal mít nějaké bolení, v pátek to byl ke konci šichty už docela očistec, to už jsem nevěděl, jak si stoupnout, sednout a to mám slušnou židli. Ta by mi ale stejně nepomohla, páč mi to bralo od spodního břicha až do třísel. Zapíchl jsem to o něco dříve a jel Volvánem domů. V těch sedačkách jsem se úplně uvolnil a udělalo se mi vlastně dobře. Doma pak už OK, jen jsem se šetřil a do večera to odeznělo.

Nikdy bych neřekl, jak může pomoci dobrá stavba sedačky a její nastavení.
00:03:16
01.03.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: Ten vergl stál 3 tisíce... a jako rozhodně není bezchybnej, ale sedačky bych si z něj do tý okty přendal hned.
upraveno 1x, naposled 01.03.2021 00:04:00
00:02:07
01.03.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:

Njn, každej nemůže mít auta jako ty. 3
23:56:34
28.02.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: Některý věci se nezapomínaj 3 Jako byl to dost drsný šok, po nějakých 130km v 25 let starém verglu v sociální edici přesednout do něčeho "moderního" a relativně vybaveného a mít pocit, že "tomu něco chybí"...
23:30:04
28.02.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:

Potřeboval by ses svízt v O1 abys věděl co je to katastrofa. 3
23:28:46
28.02.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: Jinak dneska mě vezl kamarád v O3 s nějakým 110kW TDi (objem nevím) a musím uznat, že je to oproti tomu JTD sakra kultivované a tiché. Ale sedačky teda dost katastrofa, jsem měl pocit jako když si sednu na dřevěnou židli.
23:15:37
28.02.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:

3
23:04:49
28.02.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: Aha. Jsem ani nezaznamenal, že to mělo FL.
22:43:44
28.02.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:

Po FL u 55 kW kvalty prodloužily takže mají převodovky stejné.
00:41:10
28.02.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: Jak říkám, koncern nevím, poslední koncernová nafta v rodině byla ta O1 a pak až teď tátovo Sharan co koupil v létě. Měl vlastně koncern v téhle době (2005-2010 řekněme) nějaké naftové twinturbo? Protože třeba to JTD prý v téhle konfiguraci jede moc pěkně (ale osobní zkušenost nemám)



Mimochodem, ad to Citigo, neřešilo se tu někde, že 55kW verze má kratší převodovku? Protože pokud ti přijde extra dlouhá, tak by mě zajímalo, jak dlouhá je v té slabší verzi 1
00:24:47
28.02.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:

Já to porovnával hlavně s koncernovejma motorama, kde mi přišlo že to dost ustrnulo. Jasně, 2,0 TDI-PPD bylo se 125 kW lepší, ale byla to taková mrdka, že to snad ani nepočítám. Rozhodně za ty roky to už moc velkej pokrok ve výkonu neudělalo, narozdíl od turbobenzinů.
00:17:12
28.02.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: Ano, třeba to JTD, které přišlo kolik, 2 roky po tom? 3? To mi nepřijde "nedávno". Honda 2.2 i-DTEC přišel o pár let později, ale měl 60kW/l... opět rozhodně ne "nedávno".
00:15:48
28.02.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:

Tak jmenuj. TDI 110 kW přišlo v roce 2000. První motor na stejný hranici si vybavuju JTD a pak dvoulitr od BMW.



E: ale asi to bude jinym časovym měřítkem no. 3



Já se nemohu nějak smířit s tim že mýmu zánovnímu vozu bude za 2 roky 20 let. To už byla 120 asi 5 let v důchodu. 3
upraveno 1x, naposled 28.02.2021 00:17:15
00:07:25
28.02.2021
dragon_cb_cz
-> palinator 27.02.21 23:55:05: Moc v téhle oblasti přehled nemám, ale 110kW z 1.9 nafty mi zas tak zázračná hodnota nepřijde. Resp. je to 57kW/litr a motory za touhle hranicí se okolo mě pohybujou už dost dlouho. Takže pokud nedávno není skoro 20 let, tak si dovoluju nesouhlasit ;)
upraveno 1x, naposled 28.02.2021 00:07:50
23:57:58
27.02.2021
Jarda - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 27.02.21 23:13:28: na mojem aute ne, ale ma to byt tendle soft www.skodaoctavia.cz/skoda -octavia/skoda-octavia-tou r-gt-193hp-pro-recko

po chipu to konecne bylo zivejsi, nez naftova O2 RS, ale nema to to nakopnuti jako o1 rs, ikdyz max. kroutak i vykon je vyssi, ale asi diky mensimu turbu

-> dragon_cb_cz 27.02.21 23:24:53: nejak velka odchylka9 me ty RS budiky ukazuji naprosto presne, puvodni ukazovaly vic
23:56:42
27.02.2021
StepaNoFUN
-> dragon_cb_cz: no i s 4x4, je fakt ze ne seriovy. Hledali jsme zavadu. Pridej, uber, pridej, podrz to. Ser na to jedem na dilnu. Rozeberem manzelce auto. Pridej, uber, podrz to... Ty woe vyser se na to. Mas tam uz skoro 200 (gps). Ja se drzel jen volantu a poslouchal rozkazy.
23:55:05
27.02.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:

Každopádně kolem roku 2000 se nedá moc vinit výrobce že by naftový automobil neobdařil dostatečným množstvím koní. Ono takový 1,9 TDI 81 kW drželo prim docela dlouhou dobu. 66 kW byl tehdy takovej slušnej standard. 110 kW z 1,9 TDI-PD už bylo vyloženě porno a překonalo se to v podstatě až nedávno.

Jinak zástup mnohem horších dieselů tý doby byl daleko větší, často ještě s nepřímým vstřikováním nebo bez mezichladiče.
23:51:06
27.02.2021
dragon_cb_cz
-> palinator 27.02.21 23:46:47: Možná to bylo 178 km/h? Už je to pár let, nevím. A stejně k té odchylce, přesně si to nepamatuju. Ale že to GPS číslo při tachometrových 220km/h nezačínalo dvojkou jsem si dost jistý a těch 189 km/h mi v paměti nějak uvízlo... nebo 191... už nevím, ale ano, ta odchylka byla docela velká.
Extreme Tyres