Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18414 příspěvků (zobrazeno 4601 až 4650) od 04.01.2015 do 05.07.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
13:39:44
14.01.2021
palinator
V režimu práceauto mám teď Toledo a i u něj mě vždycky svíral takovej ten pocit "dávej to tam opatrně nebo tady odřeš hranu kufru". Teď už mě to může bejt víceméně jedno, akorát se pokusit dojezdit pneumatiky a brzdy a dát to někomu na díly nebo do šrotu. To je auto, který se nevyplatí ani mejt. Ale jet s tim s babkou na dušičky to bych se musel propadnout hanbou.
13:39:07
14.01.2021
růža
-> saskyn2: Však já to beru, taky konkrétně v tomhle autě radši rotačku než PD. Ale zároveň mně překvapilo, že si nenapsal "radši CR než B5 s rotačkou" 3
13:36:20
14.01.2021
palinator
-> saskyn2 14.01.21 13:14:02:

Ježiš ty si spojuješ něco co spojovat nemáš. Ta O1 za 120 není vůbec na prodej.



Ty furt nechápeš to, že chci aby ta Octa něco vydržela, protože v nejbližších 10 letech nebudu mít zbytnejch 200 litrů abych koupil něco z tohoto desetiletí. A pokud do auta který mě stálo na poměry ostatních Ovcí těžký prachy budu cpát cihly, tak během půl roku se z toho stane auto, který stojí polovinu, možná třetinu. A nechci mít nejpoužitelnější auto který mám takový, který bude mít potrhaný sedačky, když odevřeš kufr tak poškrábaný nebo rozlámaný plasty, všelijak odřený, prostě pelech. De facto je to jako bych k tomu účelu koupil dneska novou Fabii a během roka jí uplně domrdal.

Pokud bych k tomu autu měl přistupovat jak píšeš, pak by to auto stálo polovinu a bylo by to takový to auto, u kterýho když někomu třískneš do dveří, tak je to uplně fuk. A právoplatně ti pak všichni řeknou, že jezdíš ve vraku. To já nechci. Jestli ty jezdíš autem, ze kterýho když otevřeš dveře, vypadne kýbl špíny, to je tvoje věc. Nechci si brát -> Milan 136: do huby, protože on má auto až nechutně pěkný, ale rozhodně je mi milejší jezdit delší štreky něčim udržovaným a zachovalým, než mít omlácenou mrdku, do který se nevyplatí pustit koruna, protože to příští tejden zase rozjebeš na stavbě.
13:31:20
14.01.2021
saskyn2
-> dragon_cb_cz: Tak zrovna ta sesle je to nejmenší mít přehoz. Já mám takhle v loketce igelit na sedačku a na volant akorát asi jsem to nikdy nepoužil. A raději teda budu 2x denně nandavat igelit, než řešit další auto, další technickou, další povinny, další zimáky, asi chápeš ne?

-> růža 14.01.21 13:19:59: No je to tak3 A všiml ses že jsem tady psal že raději ve stejném autě a stavu koupím rotačku než PD?
13:25:15
14.01.2021
růža
-> dragon_cb_cz 14.01.21 11:45:51: Nebudu lhát, mám přes jednoho známého na STK jisté výhody. Přesto, když mi na Fabii objevil díru v prahu, tak auto vyrazil. Oni ti technici taky nemůžou pustit všechno. Protože pokud se na to přijde, jsou dost v prd... Takže zrovna světla, nebo koroze je docela viditelná věc při případné kontrole PČR. Ale je možné, že u vás to funguje jinak.
13:19:59
14.01.2021
růža
-> saskyn2 14.01.21 11:12:30: je to rotačka AFN, syncro, i výbavu to má takřka full. Auto od toho mechanika má své výhody, protože se vždycky pro něco nadchne, dá to do kupy a pak to prodá (samozřejmě se ziskem), protože se zase nadchne pro něco jiného 3

Tohle auto koupil s nějakou vadou, spravil + něco navíc, udělal STK a prodal to mně. Takže zatím spokojenost.
13:19:15
14.01.2021
dragon_cb_cz
-> saskyn2 14.01.21 13:14:02: Tak zase chápu, že když máš auto, kterým jezdíš do práce v civilních hadrech, tak si je nechceš zmatlat od špinavý sesle - a věčně to čistit by mě taky nebavilo. V zásadě to jako úspora času taky může fungovat, proč ne.
13:14:02
14.01.2021
saskyn2
-> palinator 14.01.21 11:53:34: Matláš, matláš auto na stavbu a argumentuješ že O1 seženeš jen za 120. Prosím odkaz kde píšu že O1 nikdo nesmí, nebo nemá chtít, popřípadě že topová nemůže mít cenu 120t díky.

-> Pavel P.. 14.01.21 11:44:16: Jo já tě celkem chápu3

-> Borderer 14.01.21 11:52:31: -> palinator 14.01.21 10:09:33: Tvl dyt je to jenom auto. To kurva přeci neni veterán abych s tim pak jel někam na sraz. To auto jsem si koupil aby mi složilo a až doslouží tak ho dam do prdele. Normálně do toho lezu v montérkách, zabahněnejch botách. Jako druhý špinavý auto dejme tomu chápu když má někdo sportáka, nebo teda osobák a k tomu koupí dodávku, ale kupovat k jedničkový oktávce druhý auto abych si ji nezašpinil, v roce 2001 možná ok, v roce 2011 zvláštní, Palinátor se neurazí ale v roce 2021 podivínské a bizarní, bez urážky4

EDIT: Když už ho máš, tak je to něco trochu jinýho než ho vyloženě kupovat a když už kupovat tak nerozumím logice na stavbu osobák...

-> palinator 14.01.21 11:58:33: Ne to si právě nemyslím, myslím že auto je dneska spotřebka a až na nějaký tragédy vůbec nikdo neřeší jestli máš O1 nebo Kodiaqa..
upraveno 2x, naposled 14.01.2021 13:16:07
12:48:48
14.01.2021
suri
-> palinator: ja tiež nie , a preto mám hovno , hlavne na to nemám čas ... on naopak nemá čo robiť tak kupuje takéto vraky ...



zhnité je to všetko , fordy a mercedesy ešte horšie ...



tu vyvarí prahy a pár drobností kvázi zadarmo a máš fajnú káru



na 1,9 som urobil pretesnenie motora , rozvod , pár opráv elektriky - bola to 91 a kadekto sa v tom už vrtal takže radosť , urobili sa predné brzdy , predná náprava a jazdilo to super .. 45kw
12:39:43
14.01.2021
palinator
-> suri:

To se musim zeptat známýho, ten už má asi 3. T4. 2x 1,9 D, z toho jedna shnila na prach a 2,5 TDI ve vůni.

Já bohužel nejsem ten Bazošoidní typ, kterej by byl na rychlý výhodný akce.
12:19:18
14.01.2021
suri
-> palinator: Kamarát kúpil T4 1,9D za 300eur , T4 dlhú autobus 2,5TDI za 400eur . Dá sa všetko len musíš sledovať bazos denne , väčšinou to zmizne hneď . Obe autá boli spojazdnené s minimálnymi nákladmi , 1,9 dokonca na parkovisku kde stála . Obidva sú super .
11:58:33
14.01.2021
palinator
-> saskyn2:

Mimochodem myslíš, že mi ze sousedů O1 někdo závidí? Vždyť mají všichni nový Hjondé, případně nějaký SUV. Jen minimum lidí dojíždí Berlinga a 206 do mrdek a kupujou další mrdku.



Jen jsem prostě chtěl auto který bude za 130 v dehtu a ve stavu 1-, což na tehdejším trhu bez týdnů strávených po prohlídkách aut nebylo zrovna jednoduchý. Když jsem se byl podivat na první auto za 95 a bylo shnilý jak brambory s jebkočipem, málem mě švihlo. A to jsem myslel že je 95 za Ovci už hodně. 3
11:53:34
14.01.2021
palinator
-> saskyn2:

Já to do sebe nematlám. Jen píšu místní zkušenosti. Dle tebe by O1 už nikdo neměl chtít a tím by neměla mít v žádným případě cenu 120 tKč.

Na bazoši bude O1 jak sraček, ptal jsem se bratrance jestli o něčem neví, protože aut znaj dost. Třeba on konkrétně nasocknul O1 asi za 15 tisíc s tim že to bylo myslim potkaný, ale jinak docela fajn stav a výbava. Motor tam swapnul z jinýho auta a jezdí.

Jinak dodávku bych klidně koupil taky, ale sehnat dodávku ve stavu aby to aspoň prošlo technickou za rozumný peníze je vyloženě nemožný. Stačila mi ta kámošova Caddyna před několika lety. Auto za kilo a stav katastrofa.
11:52:31
14.01.2021
Borderer
-> saskyn2: Tady jde asi spíš o to, že když stavíš nebo kutíš, tak vozíš hodně věci. Mít vyvoněný auto, tak se mi nechce přemýšlet nad tím, jestli ho nepřetěžuju atd. Ale do špinavýho osobáku klidně zarovnám kufr Ytongem...když zjistím, že mi na stavbě surně něco chybí, tak nemusím řešit převlíkání....nebo náhlý nákupy, kdy kvůli pár pytlům vápna nebudu tahat vozejk atd... A co mám v okolí kamarády, tak většinou koupili bezproblémový auto v dobrým stavu a když došlo na kolaudaci byl z toho vrak na ekolikvidaci.... Ono to svůj smysl má. To radši takhle zničim Feldu, než Volvo...který ještě ani nemám.... 3
11:45:51
14.01.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: -> růža: Co tak z nám okolí různá auta "na dojetí", tak tam se na funkčnost spousty věcí fakt nehraje, svítí to buď skoro vůbec nebo jak vánoční stromeček, o neexistenci "ostrých hran" si ty auta můžou nechat zdát a koroze karoserie se do protokolu na STK rozhodně nepíše jen "aby se neřeklo"...
11:44:16
14.01.2021
Pavel P..
-> saskyn2: radši mu moji B5 nenabízej, nebo se toho ještě chytne a já tu pak budu číst samý příspěvky o tom co je tam špatně a že to málo žere atd...3
11:12:30
14.01.2021
saskyn2
-> palinator: Matláš do sebe dvě věci, raritní O1 s 80tkm která je tak jedna z tisíce a odjetou O2 v 1.6 s 250tkm.

A tvá představa že normální volítaná O1 na stavbu je nesehnatelný zboží je fakt směšná3 Jestli chceš tak vím o O1 rotačce za 22.000Kč, ale rovnou říkám že je to vrána. Nebo jestli chceš tak PavelP má na prodej B5 v rotačce, myslím že za to taky nechtěl moc...

-> Jarda/felda 14.01.21 10:08:11: Jo taky to tak mám, stejně do obyčejnýho osobáku nikdy nenaložím to co na 2,5m vozejk. Chápu že někdo koupí na stavbu dodávku, ale druhej špinavej osobák je strašně debilní moda-jako koupim si auto aby sousedi záviděli a pak jezdim v plečce abych si ho neušpinil, tvl asi jsem starej, ale uniká mi smysl podobného jednání3

-> růža 13.01.21 22:48:56: Já asi v tomhle měl vždycky rozum a za ničím lepším se nehnal a kupoval jen to na co jsem měl a co bylo pro mě výhodné z pohledu za co nejmín muziky co nejvíc peněz1 Akorát do tý muziky holt na rozdíl od některých počítám všechno, včetně mého času, bezpečnosti, pohodlí atd.

B5 po servisákovi může být vyvoněná, tak proč ne. V tom máš PD?
11:07:24
14.01.2021
charon
-> palinator: Já to třeba řešim tak, že u nakládání Ytongu se nezaseru a pokud hnuj (ten teda nevozim, ale kompost, hlinu, apod) resim tak, ze zasrany holiny zamotam do igelitoveho pytle a v aute mam boty na přezutí. Gatě/bundu si při těchto pracích nezašpinim ... A proti zašpinění ruk poměrně úspešně používám rukavice ...
10:09:33
14.01.2021
palinator
-> Jarda/felda:

Já nemám tažné a hlavně jak řešíš když naložíš vozejk Ytongu nebo hnoje, tak pak v těch zasranejch montérkách se špinavejma rukama a zabahněnejma botama vlezeš do auta a jedeš? 3
10:08:11
14.01.2021
Jarda/felda
-> palinator 14.01.21 08:54:47: já mám "špinavý auto" vyřešený přívěsem 3 3
09:59:07
14.01.2021
vhml
-> Jarda - zrušená registrace 14.01.21 09:56:53: Enyaq iV. První škodovácký full electro, když se nepočítá přebastlení Citiga. Nic pro tebe :-D
upraveno 1x, naposled 14.01.2021 09:59:26
09:56:53
14.01.2021
Jarda - zrušená registrace
U Boleslavi jsem vcera videl na Fkach neco, vypadalo to jako divne suv vpravo rimska ctyri a vlevo neco jako nyag, byla brecka, jeste me dosel ostrikovac a nechtel jsem v tom marastu nejak blizko, abych to precetl, jen mi vrta hlavou, co za takove auto uz ma skoda v poradi 4.9
09:47:13
14.01.2021
růža
-> dragon_cb_cz 14.01.21 09:04:15: Já si taky nemyslím, že by ty auta měla problém na STK. Je pravdou, že to auto je celé složené ze smrtlinu a podobných levných dílů, ale brzdy a podvozkové díly lidé mění i na těhlech pekáčích.
09:39:15
14.01.2021
suri
-> dragon_cb_cz: preto aj ja chcem zase také ako som kúpil , 350tkm a postupne som porobil všetky opravy čo sa robia na každej jednej tak či tak , cenová úspora 4000€
09:21:58
14.01.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:

A proč by to TK nemělo udělat? Pokud to není xkrát zbořený auto shnilý na sračku nebo auto absolutně bez údržby (bez brzd atd.).



ME je u starý rotačky jednodušší, než u moderního auta, který tě nepustěj ani do měření, protože jednotka na sebe napráská daleko víc chyb. Hodnoty už nějak naměříš, ty limity nejsou moc přísné. Pokud to auto hulí nadměrně kvůli EGR, tak ho vyřadíš, pokud to hulí stejně, ubereš VAGem bohatost a hulí to pak míň za cenu horší odezvy. 3



Jinak prej se má měnit na jaře metodika na ME, teď že se prej závady vyčítaj na začátku měření, ale maj se nově vyčítat i na konci měření, kdyby tam během měření chyba znova vyskočila. Pak samozřejmě measurement failed.
upraveno 1x, naposled 14.01.2021 09:22:26
09:04:15
14.01.2021
dragon_cb_cz
-> palinator 14.01.21 08:54:47: Tak to asi není až tak překvapivý, že na udržení ve stavu "pomalého umírání" je primitivnější auto lepší. Jen by mě zajímalo, kolik těch aut by krom toho dojíždění přežilo i legální STK...
09:02:12
14.01.2021
dragon_cb_cz
Ono fakt hodně záleží jaký auto, jak moc ho člověk zná a jak moc třeba to konkrétní chce. Třeba u 9-5 a jejích ne úplně proslavených benzínových motorů můj mechanik říká, že je ideální to koupit pokažený za levno a udělat pořádně a mít klid, protože šance, že se to pokazí, není úplně malá. A kdo má při prodeji chuť a možnost shazovat vanu a koukat na prostřední lágr kliky, že jo... A pěkný auto s mrtvým motorem se nechá koupit za pár šupů. Ale musí s tím pak člověk jezdit, aby tu investici užil - protože kdyby to prodal hned po té GO, tak tu cenu nedostane zpátky ani náhodou.



A taky je otázka, kde s tím člověk jezdí. Skoro každý den se utvrzuju v tom, že je hezkýho auta do Prahy škoda a speciálně když teď všude sypou tu solnou sračku, tak jsem rád za svůj wintercar za 3 tisíce...
08:54:47
14.01.2021
palinator
Jinak včera jsem měl docela dlouhej telefonát s brantrancem, kterej ještě s jednim má dílnu, dělá většinou koncern. Volal mi, že ta OI co koupil jeden známej, je fakt boží, že ten jeho kolega za ní borcovi nabízí 120 tKč. 3 Je to ten jednorožec "02 ALH Elegance, koupená v ČR, aktuálně najeto 80 tkm. Že něco v takovým stavu neviděl už dlouhý roky. I ramena to má bez koroze. A majiteli toho auta se s tim přestává chtít jezdit, protože dostal služebák, tohohle veterána parkuje v garáži a je mu to líto tahat do sraček. 3

No nic, to jen mimo. Dostal jsem nabídku že někdo prodává nějakou 2010 OII 1,6 TDI 250 tkm za 120k. Děkuji, nechci, ale zeptal jsem se, jestli neví o nějakým špinavým autu místo Toleda (ideálně větší kombík traktor). Odvětil mi, že s OI ať moc nepočítám, že v okolí se toho (už) nikdo nezbavuje a každej kdo to má, tak to má víceméně na dojetí a dojížděj to dlouhý roky, protože se to ne a ne definitivně rozpadnout. Prej jestli chci špinavý auto, tak levnějc seženu OII. 3



E: což je teda dost absurdní představa, že bych měl o několik let novější auto na ježdění kolem komína s cihlama a na nedělní oběd k babičce bychom jeli v OI 3
upraveno 1x, naposled 14.01.2021 08:55:36
08:42:06
14.01.2021
suri
-> palinator: tie 2,0 sú trošku lepšie , hlavne vstreky
08:39:33
14.01.2021
palinator
-> saskyn2 13.01.21 13:47:50:

Já těch spolehlivejch tichejch CR mám ve svým okolí plný zuby. Jednou zdechlo TDCI/HDI - lano, pak mi zdechl Rapid při 80 tkm, ale s tim jsem nouzově po Olomouci dojel na tři válce.
08:39:29
14.01.2021
růža
-> Mr._Nosferatu 14.01.21 01:59:59: Však taky jo, hned jak budu bohatej, tak si zánovní auto pořídím. Do té doby budu muset řešit starý šunky.
07:17:14
14.01.2021
Jarda - zrušená registrace
-> Borderer 14.01.21 07:06:10: no pekne... Ja ted rikal, ze kdyby se hranatec 2107 delal nekdy s takovou vybavou, jako felda, tak ze by to byla jasna volba, to by se to driftovalo :) a to se delal o dost dyl, nez felda.
07:14:33
14.01.2021
Borderer
-> Mr._Nosferatu: Tak pokud uznají záruku, je to jen oser s novým autem, který normální člověk nečeká a penězenku to nebolí.
07:08:12
14.01.2021
Mr._Nosferatu
-> Borderer: Ale tak reklamace neplatíš, taky vím o případu kdy na dacii odešlo řízení poslední den záruky a oprava byla za 1kč, ale furt je to lepší, než koupit auto co někdo prodal, jelikož potřebuje servis...



U nás taky vedoucí reklamoval 3dny starého Superba, ale z 10 jen jeden, stačilo přehrát SW a jezdí dál.
upraveno 1x, naposled 14.01.2021 07:10:07
07:06:10
14.01.2021
Borderer
-> Mr._Nosferatu: Mám ti pocit, že už to taky úplně neplatí. Tchán si pořídil novýho Dustera, najedou velký prd a už byli dvakrát v servise na záruku - jednou lambdy, podruhé zlobil infotaiment. A šéf, co má teď nově O IV je z toho taky takovej rozpačitej. Už třikrát přijel k nám na závod záložním II Supem, protože Oktávka se reklamuje. 8
06:35:25
14.01.2021
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 13.01.21 10:23:34: ja nekritizoval jizdni vlastnosti o3, nez jsem to stihl poradne otestovat, tak vyvarila :) jakou napravu mela nevim, vim jen, ze se do toho lila nafta, ale proste oproti o2 to hrozne drncalo :)

Moje o1 1.8t 4x4 2001 taky drnca o dost vic, nez ta druha nase o1 1.9tdi pd 4x4 2004, nevim uplne proc, tlumice maji obe origo, ja puvodni, nafta meneny, pruziny ja mam jeste z vyroby, na nafte jsou meyle, na svou jsem dal plne silenty ramen a 16ky kvuli velkym brzdam, na nafte jsem menil jeden silent ramene a dal jsem delenej jako origo a ma 15 kola nebo to je tim jinak resenym stabikem? Nevim proc, kdyz rozdil v hmotnostech tech motoru ma byt asi 10kg. Ma smysl dat na mou naftovej stabik?

Ze to auto ma tvrdej podvozek, tak na to asi doplaci i elekronika :/ resil jsem studenaky v zamcich a taky v komfortce, vse uspesne opraveno a je to funkcni.

Ale ta o3 je bezkonkurencne nejdrncavejsi auto :) ono to jeste umocnuji ty klepajici plasty v interieru, fakt jezdit s tim tady po ceskomoravske vrchovine a po D1 je utrpeni.4



Jinak ja jako spotrebaky planoval citigo cng a xc90 lpg ( moje octa uz neni uplne spotrebak, to je auto na hrani si :), ale misto citiga jsem poridil feldu za neskutecnych 15k :) a ted jeste do toho plyn (koupit auto s plynen je na prd, 9z 10 jsou total odjety, proto taky ta cena neni vyssi, ale nevyplati se to) a naftova ovce jeste musi alespon tech 150tis.km dat



Jeste jsem trochu uvazoval jako spotrebak o vybavene f1, ale mam zkusenosti se servisovanim 2ks a proste se to sere vic, jak felda, predni loziska nahovno, cidla kolem motoru odchazi, zas ma trvanlivej vyfuk, sel by tam tempomat, ten mi na felde chybi, ale taky se mi f1 vubec nelibi... O ekektronice v f1, to je zoufale, obe se zamykaji, jak je napadne, ale je fakt, ze to se mi nechtelo opravovat. Brzdy ma trochu lepsi a ma tu zbytecnou hydro spojku. Abs felda brzdi velmi dobre, s origo ate i pritelkyne rikala, ze ji driv octa brzdila hur, nez jsem ji udelal brzdy.
upraveno 2x, naposled 14.01.2021 07:12:34
01:59:59
14.01.2021
Mr._Nosferatu
-> růža 13.01.21 21:45:24: potom je řešení koupit za 300 nový nebo roční auto a máš jistotu ze za těch 5let budeš řešit jen olej
01:50:36
14.01.2021
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 13.01.21 21:04:12: jj, remen ina? kamos zas rika contitech... na aee funa uz mam pripravenou graf pumpu a ina sadu bez pumpy, k tomu jsem pak jeste koupil contitech remen :) dam tam rovnou ostrejsi vacku od chovance, jen ten remen nevim, kterej dat, ono s tim funem prd najedu, nekdy bych rad anglii, kdyz to ma ten volant uz :)
23:11:14
13.01.2021
Jarda/felda
-> Jarda - zrušená registrace 13.01.21 20:53:16: počti si diskoze na téma pump, na graf se téměř nenadává že by tekly 4
22:48:56
13.01.2021
růža
-> saskyn2: Já to mám právě obráceně. Pořád jsem se hnal za "lepšíma" autama, cpal do toho nesmysly, protože se to prostě sralo a skončil jsem tak, že jsem za 30t koupil od jednoho servisáka jeho B5 s tím, že do toho nedám ani korunu a světě div se, ta ludra pořád jezdí (pouze rupla jedna zadní pružina a nefakalo čidlo teploty - tedy žádná tragédie)

Nadruhou stranu, když jsem měl Fabii RS, tak jsem si pískal blahem. A nebejt toho, že byla po několika nehodách a začala hnít, klidně bych jí GO motoru dopřál (pominu-li, že potřebuji větší auto).

Zkrátka jsou auta, ve kterých mně ty motory dávají smysl i za cenu větší vstupní investice.
22:40:30
13.01.2021
Borderer
Jedná šlupkoidní vsuvka. Dnes jsem rozhodil rozvody na AEE, co měly najeto 71 tisíc. Pumpa už měla menší vuli, ale netekla. Kladka zn Litens byla ok. Řemen znacky INNA opticky ok, ale vytahaný - kladka nadoraz a už nebylo kam šponovat.

A jako bonus nějaký mechanik v historii dorval kladku tak, že pomrvil závit na tom šteftu. Zázrak, že to drželo a štěstí že to jde vyměnit za obyčejnej šroub 8x65...
22:37:26
13.01.2021
Pavel P..
-> saskyn2 13.01.21 20:29:10: taky to teď vidim že bylo lepší připlatit a mít míň jetý, sice bez výbavy ale zato zachovalejší než ty vrány co jsme postupně objížděli1
22:16:47
13.01.2021
saskyn2
-> růža: Teoreticky ano, otázka jestli to takhle hezky vyjde i prakticky, můj názor je že nee. Až to vyzkoušíš tak dej vědět 3

Hlavně teda jsme původně řešili PD vs CR a klidně ti řeknu že třeba v O1 nebo B5 raději koupím rotačku, než 85kw AJM (když bude za stejnou cenu ve stejném stavu) Hezky to napsal-> palinator 13.01.21 11:54:01:

Navíc teda všechny PD nejde házet do jednoho pytle, třeba zrovna to BKD který zminoval Alenka je fajn motor, kromě nějakých pár kterým praskaly hlavy což byla výrobní vada a vesměs se to vytřídilo za prvních pár let provozu to nemá žádný problém s vydíráním vačky, vstřiky to má na dva šrouby.
21:45:24
13.01.2021
růža
-> saskyn2 13.01.21 20:29:10: No dobře, když Dám za auto 100, za dalších 100 servis a budu jezdit třeba 5 let. zůstatková hodnota bude za těch 5 let třeba 50. Takže jsem prodělal 150 tisíc za pět let. Nadruhou stranu, koupím auto za 200. Během 5 let provozu do něj nacpu 50. Zůstatková hodnota bude 100 a opět jsem prodělal 150 tisíc. Rozdíl je pouze v tom, že se teoreticky budu moci na to "zgenerálkované" ; auto víc spolehnout.
21:04:12
13.01.2021
saskyn2
-> Jarda: Hele já je nedávám tak nevím, ale pár jsem jich viděl téct a nevypadaly že by rozvody měly nějak hodně najeto. Vyloženě zadřenou asi ne, ale spíš že uchcává. On to na tohle řekne každej mechoš něco jinýho.
20:53:16
13.01.2021
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 13.01.21 10:23:34: jo s modrou vrtulkou, mas zkusenost ze se nejak sere? graf, ze chvalis jsem si tu precetl, az kdyz jsem tudle mel koupenou7 kolik bys tam ty rozvody nechal? kamos rikal 90-100 max., ted maji 20tis.km, origo mely rovnych 200
20:32:05
13.01.2021
saskyn2
-> dragon_cb_cz: Jo, bud a nebo ti ho ukradnou a pojištovna ti nasere, nebo ti s ním zakážou jezdit do Prahy, nebo dostaneš služebák, nebo si najdeš novou starou co ti řekne že se v tý šlupce stydí, možností je spousta3

Jako já chápu že se vyplatí auto udržovat, to nikdo nemusí vysvětlovat zrovna mně3 ale prostě jsou určitý hranice a koupit lundru s tím že si jí vyšperkuju(notabene když to vlastně ani neumím a platím za to) je většinou cesta do pekla(zase jsou vyjímky kdy to je za cenu který se nedá odolat, nebo mám bratříčka na díly atd.)
20:29:10
13.01.2021
saskyn2
-> růža 13.01.21 20:13:36: Lepší na začátku připlatit za lepší auto, než se pak z vrány snažit dělat lepší auto, protože to (většinou) vyjde dráž. A samotná GO motoru přeci neznamená že nemáš shnilotinu s prosezenejma sedačkama. Hele, když na začátku bude cena taková, že po opravě to auto prodáš za původní cenu plus cenu opravy tak fajn, ale pokud dáš 100 za auto 100 za opravu a máš auto v ceně 110 tak je asi něco špatně ne?
20:15:25
13.01.2021
SO545
-> dragon_cb_cz 13.01.21 18:46:47: ak zostnes OK a mozes dalej pracovat...tak snad to nieje strata blizkej osoby...

Finacna strata boli menej a skor sa hoji.4



Moj syn asi vo veku 4roky ...v dielni dokazal zvalit podvozok ktory bol na boku na zakazkovu karoseriu TOP CHOP ktoru som prave dokoncil a mal odovzdat /predat/

Ja mimo mesta , mamka preplasena a synacik pod postelov od strachu co poviem.

Pamata si to doteraz... viac ma stvalo ked mi suchol auto uz ako dospelak.1
20:13:36
13.01.2021
růža
-> saskyn2 13.01.21 18:44:31: Sakra, se celej den držím, abych nic nenapsal, ale nedám to 3 Takže jen jedna rychlá skromná otázka. Opravdu je lepší koupit novější auto za "všechny peníze" a budeš mít jistotu, že najede určité km, nebo ty "všechny peníze" rozdělit cca na půl (nákup auta/GO motoru)

a mít jistotu, že to najede určité km??

Protože se nemohu zbavit dojmu, že bych radší auto po velkém servise, než nějakou časovanou bombu. Ale samozřejmě, pokud se dá při nákupu ojetiny bezchybně zhodnotit stav motoru, pak to beru.
Extreme Tyres