Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18829 příspěvků (zobrazeno 6301 až 6350) od 04.01.2015 do 23.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
07:01:12
29.10.2020
Bukaj
-> saskyn2 29.10.20 00:10:58: Tak kdyby byla možnost Tě na jaře přesvědčit - na karosařinu a lakýrnické práce fakt nevím, komu bych to mohl dát, aby to nedopadlo špatně...

Kdybych aspoň měl nějaký suchý čistý prostor s možností vytápění, tak se to snad odvážím zpatlat sám, ale před domem to dělat nehodlám a do laku si určitě netroufnu...

...uvidím, jak na tom to auto bude po zimě, aleuž teď vím, že to nějaký zásah svářečkou potřebovat bude.



Ale to už jsem hodně od tématu 6
00:10:58
29.10.2020
saskyn2
-> Bukaj 28.10.20 23:49:10: No psal si kolenem, tak jsem si představoval jak to asi děláš3 Špičkou boty o sloupek to myslíš v tý 130 ne? Protože tam je tak málo místa že jsem okopával sloupek a kapsu na dveřích. Když už něco tak v O2 kopu patou o plasty sedačky který teda musím uznat jsou pěkně debilní, chápu že to tam je kvůli schránce pod sedačkou, ale proč to tam cpali i u socek kde ta schránka není mi moc hlava nebere.

-> Bukaj 28.10.20 23:55:25: Hele to chápu, zas chápej že ne pro každého je tohle koníček. Já karosařinu dělám hodně vyjmečně a nerad3 A dobrý lakýrník je strašný scifi, nevim jestli to maji všichni šoupnutý z těch smradů co čuchaj, nebo proč. Normálně tady lakýra účtuje 3500 díl a když to dělá starej tak je to ok, když to dá mladýmu tak mu to musíš 2x reklamovat8
00:00:20
29.10.2020
Bukaj
-> palinator 28.10.20 23:44:05: Tak od doby, kdy jsem poznal GL palubku, mi Lková nevydržela v autě ani půl roku...3



-> saskyn2 28.10.20 23:46:52: Tak u 130 si při občas při nastupování či vystupování kopnu do GL dveřní kapsy - když nastupuji v místě, kde se dveře nedají otevřít ani do první polohy omezovače3
23:55:58
28.10.2020
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 28.10.20 23:52:07: jo, tam byla jeste hubena3

-> Bukaj 28.10.20 23:55:25: s tim jsme na tom podobne, v praci uz se uplne tesim, az budu delat neco na nejakem svem aute

upraveno 1x, naposled 29.10.2020 00:06:20
23:55:25
28.10.2020
Bukaj
-> saskyn2 28.10.20 23:41:52: Když mně víc baví si hrát se svými hračkami, než za peníze vylepšovat hračky cizím lidem1

A vyvařit už asi po zimě bude potřebovat - cca 5 cm zadního lemu a prasklý držák přední nápravy od mého nešetrného zacházení - přecejen to bude 35 let "nové" auto s aktuálně 318 tisíci na hrbu.

Tak bych si u Tebe rovnou mohl zarezervovat termín na jaro, co Ty na to? A kdybys věděl i o nějakém lakýrníkovi, aby to zase pár let bylo hezké auto4
23:52:07
28.10.2020
palinator
-> Jarda:

A přitom se do toho v Homolkáčích vešla Růžičková i s bábou uplně napohodu. A to jsou tak nějak podobný kategorie no ni? 47
23:50:49
28.10.2020
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 28.10.20 23:37:34: kdyz to ctu, tak by se mi do toho ani nechtelo a to jsem to nekolikrat delal :), ale delat to na 1.8t by me asi kleplo, jsem zvedav, jak zvladnu tu spojku, popr.namontovat 6q, ale to si nechavam na jaro, abych se mel na co tesit

Jo, kilo jsem nikdy nechtel, ale 1000mb se mi vzdy libila... ale pamatuju, ze ve 110L jsem mel malo mista a to mi tenkrat bylo tak 15.
23:49:10
28.10.2020
Bukaj
-> saskyn2 28.10.20 23:35:58: Kolenem ne, kolenem se kopu o tunel/panel "rádia" nebo jak se ten pařez mezi řidičovým a spolujezdcovým prostorem pro nohy má správně nazývat. Do sloupku kopu špičkou.

Možná by moderní vozy měly v interiéru dost místa, ale vždy to zabíjí nějaké vyboulené plasty, které by tam být nemusely...1
23:46:52
28.10.2020
saskyn2
-> palinator 28.10.20 23:44:05: To není možný, Bukaj tam má 1,5m místa a to má ještě vedle sebe v tý fuce u dveří položenou sekačku a dvoutaktní křovinořez mezi nohama3
23:46:41
28.10.2020
darklord
23:44:05
28.10.2020
palinator
Ještě mě tak napadá že právě u 120 mi středovej panel zavazí jako prase (L palubka). Koleno mám o to opřený a jak se to ještě pěkně prohejbá i s rádiem. 3
upraveno 1x, naposled 28.10.2020 23:44:30
23:41:52
28.10.2020
saskyn2
-> Bukaj 28.10.20 23:37:34: Tím že si to smazal, tak na první část máš reakci pod tvým příspěvkem, na druhou část ti můžu jen říct že si zapomněl čas co na tom trávíš, kdybys ho strávil v práci tak si vydělal na celkem pěknou fábii a to se vyplatí3 ted už jen vzít cočko a ten ekonomický zázrak každé dva roky vyvařovat3
23:40:30
28.10.2020
palinator
-> Bukaj:

A v O2 sedíš ještě k tomu rovně jak čůrák a ne anatomicky omotanej nohama kolem podběhu jako u 130. 3
23:40:22
28.10.2020
Bukaj
-> Jarda - zrušená registrace 28.10.20 21:56:10: Jestli je Ti Felda malá do stran, tak si nepořizuj MBčko, nebo kilo. Tam i já sedím s loktem ve dveřích a když potřebuješ stáhnout okénko, tak musíš protilehlou rukou... 3
23:37:34
28.10.2020
Bukaj
-> saskyn2 28.10.20 21:29:03: Tak O3 neznám, ale že má řidič ve 130L víc místa, než v O2 je prostě fakt. Nezavazí tam zbytečné plasty, nekopu se do kolene o tunel ani o plasty sloupku dveří při nastupování...

...ale jestli je vzadu víc místa, to netuším, vzadu ve škodovce nejezdím1

A s těmi náklady na provoz na tom bude Felda líp, než nějaké 5-15 let staré auto. Třeba teď nedávno jsem kamarádovi na mé bývalé Feldě řešil téměř kompletní rozborku motoru (uvařený motor, vylítlé mrazovky v hlavě, 10 litrů emulze oleje s chladicí kapalinou, promočený vzduchový filtr...3

...takže hlava dolů a srovnat, nová guferka ventilů a zabrousit ventily, vložky ven a podložit, písty ven a odkarbonovat, vyfoukat z kanálů emulzi, vyčistit klapku plus nastavení atd. Kamaráda oprava stála 1200 za materiál (plus 800 dal za rovnání hlavy) - tedy 2000 Kč komplet včetně nového oleje, chladicí kapaliny a filtrů. Pravda, kdybych počítal svou práci, tak to má o 2000 dražší. Chtěl bych vědět, kolik by taková akce stála u nějakého novějšího vozu...3
23:35:58
28.10.2020
saskyn2
-> Bukaj 28.10.20 23:27:20: Prosím, mohl bys mi nafotit jak se kolenem kopeš o plasty sloupku dveří, to je dobrá hovadina. Ano pokud potřebuješ(z pro mě neznámého důvodu) strkat nohy ke spolujezdci tak ti tam tunel bude vadit. Já teda nikdy tuhle potřebu neměl 3 Místo je oproti 120(nebo teda 130 když chceš) úplně někde jinde to snad vidí každý kdo v tom autě někdy seděl. Zkus si natáhnout někdy nohy, nebo ruce. O tom že se vždycky v těhle kárách jebnu do hlavy o rám dveří ani raději nemluvím, rozjelo by to zase debatu jak Jarda s Bukajem mají ve škodovce nad hlavou 3m místa i když si jeden druhému sedne na klín3
23:32:28
28.10.2020
palinator
-> Jarda:

Jj, taky znám jednu Jolanu. Vlastně 2. 3
23:31:26
28.10.2020
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 28.10.20 23:20:35: Jolana najela po asii LCckem 63tis.km, ja jsem zabar se 17300km
23:20:35
28.10.2020
palinator
-> Jarda:

Ono to je taková běžná otázka pro ostatní... V podstatě jen sváteční řidič si nedá občas 20 tis. km jen tak jednu trasu. 3



E: z Moskvy do Vladivostoku je to po Transsibiřský magistrále 9 288 km... Jsou to žabaři. 3
upraveno 1x, naposled 28.10.2020 23:23:22
23:18:04
28.10.2020
Jarda - zrušená registrace
-> Jarda/felda 28.10.20 23:07:39: ptal jsem se jednoho vlatnika buchanky, jestli da treba 20tis.km, on pry jo, ja s ni najel uz pres 20tis.km, tak mu rikam, ja ale myslel jednu cestu 20tis.km
23:07:39
28.10.2020
Jarda/felda
-> Syny 28.10.20 22:25:49: taky těch aut má vcelku dost 8 a i relativně dost najezdí proti nám běžným řidičům 8
23:00:18
28.10.2020
palinator
-> saskyn2 28.10.20 22:32:42:

Ta O3 není jen rozdíl doby, ale prostě z nějakýho důvodu v tom tenhle posun udělali. Možná jako O1 byla podprůměrná ve svý době, tak O3 dnes naopak patří k tomu nejprostornějšímu, co se dá (nejen) ve své třídě sehnat. To, že Škodovky byly vždycky přeborníci přes kufry, není třeba zmiňovat a tam možná česká stopa zaúřadovala. 3
22:59:24
28.10.2020
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 28.10.20 22:46:24: predstih? ja srovnal jen elektody... predstih mam kvuli lpg trochu souplej, ale neladim to, uz neni potreba

No v te sluzebni o2 porad musel mit s sebou clovek litrovku oleje, to jsem ve felde nikdy nevozil, je fakt, ze nase PD (s podobnyma km) taky zadnej olej nebere, ale to bude spis vyjimka, ikdyz ve sluzebaku je longlife a u nasi menim po 15 tis.km, ve vsem menim po patnact, v malo jezdenych autech po 3 letech a v nive po 10 tis.km radeji.
22:50:54
28.10.2020
Jarda/felda
-> saskyn2 28.10.20 21:42:50: zdání klame, já se suprově vešel do strýho peugeota 205 4 v O1 a F1 už tolik místa nebylo 8
22:46:24
28.10.2020
saskyn2
-> Jarda - zrušená registrace 28.10.20 22:38:49: No vidiš to je přesně ono, ty si dneska vyndal svíčky na felicii, ladil předstih a kontoloval ventily, já na Passatu neměl motor otevřenej tak půl roku protože nebyl důvod. To je přesně ten rozdíl, proč ti říkám že se v tom furt hrabeš4
upraveno 1x, naposled 28.10.2020 22:47:17
22:38:49
28.10.2020
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 28.10.20 22:12:38: tak to rikam lidem taky, spousta lidi si mysli, ze koupi nove auto a 300tis.km budou jen jezdit, max menit olej, vymenu desticek berou uz jako go brzd atd. vidis a u starych aut rozvody temer delat nemusis, felda 1.3 mpi ma 310tis.km a rozvody puvodni a jeste ujdou, motor temer nebere olej, dnes jsem vyndal svicky po 30tis.km - krasne cihlove, tak jsem doladil elektrodu a dal je zpet, na ventily nebylo potreba sahnout, tak proc ty debilni hydrostely se cpou vsude atd.

-> saskyn2 28.10.20 22:35:03: to s tebou moc souhlasit nemohu, dnes ma auto typu Ovce kde kdo, ale pred 20 lety to jen tak nekdo nemel, to meli manageri... kdyz vezmes, ze sef skodovky lital s ovci (mel povolenou neomezenou rychlost) a taky se v ni zabil

-> Syny 28.10.20 22:25:49: no a resim feldu? rapida? mtx? ne ovci (vetsinou drobnosti)... nebo aee motor, jo pritelkyne jen jezdi a delam na tom, az kdyz me upozorni... jako ted, ze to divne jezdi, u fab kdysi pry nemuze vyjet kopec a slo na 2 valce, do jednoho tekla voda a jedna svicka prasklej izolator
upraveno 1x, naposled 28.10.2020 22:53:13
22:35:03
28.10.2020
saskyn2
-> Syny 28.10.20 22:25:49: Jo občas mi připadá že Jarda v podstatě dělá to samé so já, jen já to mám jako hlavní pracovní úvazek za mzdu, kdyžto on po práci na svém a zadarmo3
22:32:42
28.10.2020
saskyn2
-> palinator: Hele vejdu se i do trabanta, nebylo to myšlený že bych se někam při troše snahy nevešel, jen prostě občas do něčeho nohama drkáš, máš je nepřirozeně pokrčený, to samé ruce.

V tomhle byla prostě ve své době O1 ohromný pokrok oproti předchozím škodovkám. O3 je samozřejmě vnitřním prostorem jinde, ale taky je to o 20 let novější auto s jinak náročnými uživateli.
22:27:28
28.10.2020
palinator
-> Jarda:

Jj, mě je taky ovce líto na popojíždění do 100 km, tak s ní radši nejezdím vůbec. 3 ale Toledo mělo zlej život. To muselo zvládnout ujet i 100 m. V deaselu 3
22:25:49
28.10.2020
Syny
-> saskyn2: No hlavne ten seznam zavad/oprav, kterej tady skoro denne Jarda sype jen kolem svych aut, ten myslim o necem svedci...
22:23:29
28.10.2020
palinator
-> saskyn2 28.10.20 21:42:50:

No já si pamatuju že na tom byla blbě i ve srovnání s konkurencí. Ale tam to možná svádí na to zařazovat do vyšší třídy než golf. Jinak si nějak nevybavuju že bych se někam nevešel. Spíš se mi líbí vzhledem k mejm Kingovejm nohám možnost podélně nastavit volant. Pak si můžu dovolit posunout sedačku dál. Je fakt že ve 120 jsem napasovanej tak jako na hranici snesitelnosti 3
22:12:38
28.10.2020
saskyn2
-> Jarda - zrušená registrace 28.10.20 21:56:10: Tak zadohrabová škodovka je veterán, ne auto na ježdění(zdravím Bukaje3 ) a ano ta palubka je malinkatá, hlavně když sedáš u spolujezdce tak máš vršek pomalu v úrovni kolen, já z toho mám blbý pocit...ale jak říkám, je to o zvyku kdybych v tom jezdil denně tak by mi to tak asi nepřipadalo.

Jardo, žádný auta nejsou super spolehlivá a všechno se dokáže zesrat. Já nikdy nikde opak netvrdil. A nevím proč bych měl krachovat, představ si že i na super spolehlivých autech musíš měnit brzdy, rozvody, oleje, baterky, pneumatiky, žárovky, bourané díly, dostavby výbav a to by mě v klidu uživilo. Konec konců se tvrdí že s nástupem elektromobility razantně ubyde potřeba servisu, no nechme se překvapit4 Já se třeba s poloosou na novějším autě seru mín a dělám to raději než na nějaký starý vráně kde máš všechno zarezlý a polovinu šroubů urveš...

A kdyby ty starý auta byly tak super spolehlivý a úžasný jak se tady snažíš tvrdit, tak by lidi nekupovali nový, nemyslíš?
upraveno 1x, naposled 28.10.2020 22:20:19
21:56:10
28.10.2020
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 28.10.20 21:42:50: malinka palubka u O1? vzdyt to je palubka jak krava, co zadohrabove skodovky potom? a zigul i niva ma taky podobne, felda, favo je neco mezi

Me v te O1 palubce hrozne vadi ten ofuk skla, ze se odrazi do predniho skla, proc to tak debilne udelali proboba, nemam jine auto, ktere by to melo takhle blbe

Jirko, ono kdyby ta nova auta byla tak super spolehliva, tak musis zakonite zkrachovat :). s poloosou na ovci se seru pul dne a u feldy hodinku, ano na druhou stranu musim uznat, ze kloubky po tech km vypadaji velmi dobre. Nejlip opravitelne auto, ktere znam je favo, ale kvuli komfortu pouzivam k dennim cca 100km popojizdeni nejcasteji feldu, ovce mi je na tydle couracky fakt lito.



-> palinator 28.10.20 21:25:04: kdo mluvi o zadku?, tam jsem nesedel... jo, ale na sedacky se vesla cela aparatura, takze asi dobre, ja myslel spis kolik mam mista do boku, tam mi vadi felda, ze je malo mista, ve favu a rapidu je mista vic, ale luxus s mistem, jak v nive v zadnym jinym aute nemam4
upraveno 3x, naposled 28.10.2020 22:05:52
21:42:50
28.10.2020
saskyn2
-> palinator: O1 je na tom blbě s místem vzadu, ale v porovnání s novými auty. Se svou třídou a dobou vzniku na tom není vůbec špatně a oproti např felicii je to konečně auto kde vepředu nesedíš jako skrčenec s koleny pod bradou a volantem mezi nohama. Jestli mě něco na interieru u O1 vadí tak je ta malinká palubka u což u mě navozuje pocit nulových deformačních zon, ale to je spíš o zvyku.
upraveno 1x, naposled 28.10.2020 21:43:42
21:33:34
28.10.2020
palinator
-> saskyn2:

No já se možná nechal unést, ale možná tím jak vím jak je na tom moje Ovce katastroficky s místem,což je léta kritizovaný, tak si myslím že O3 právě v tomhle udělala ten hlavní pokrok. Mám pocit že je to na úrovni Superba. Jinak je mi celá O3 fuk, nakonec ten našich kus nevidím jako zrovna povedenej.
21:29:03
28.10.2020
saskyn2
-> palinator 28.10.20 21:25:04: Hele neber si to tak, já se u těhle kidů strašně bavím, kde jinde by ses dočetl takovýhle hovadiny že fáčko je větší než oktávka, rapid má lepší deformační zony, felicie má desetinový náklady na provoz než nový auta a jiný klasický virtácký scifi hlášky4
21:25:16
28.10.2020
saskyn2
-> Jarda - zrušená registrace 28.10.20 21:16:26: Místa v O3 jak ve fávu jo? Ty si zase dneska jedl vtipnou kaši, nebo spíš moc prášků3
21:25:04
28.10.2020
palinator
-> Jarda:

Tak ty seš taky dement. Nezlob se ale takovou hovadinu nechápu jak můžete říct. Buď se bavíme každej o něčem jiným a pak je nejvíc místa ve 120 kde neni ani stredovej panel a vlastně ani palubka (akorát že tam nejvíc překáží obří volant že nechápu jak může tlustej člověk vůbec zatáčet), a nebo vám absolutně chybí soudnost.

Vzadu je víc místa než v B6 Passatu
21:22:39
28.10.2020
saskyn2
-> Tomaso435 28.10.20 19:17:38: Jako že je vevnitř malá? No tvl dyt je to osobák a ne dodávka, to nemůžeš srovnávat, no já jsem zvyklej z pásovce, ale zrovna O3 mě teda nijak neuráží, ale udivuje mě že tohle říkáš zrovna Ty který jinak sedlá favorita což je auto vyloženě pro skrčence, oproti němu si řidič i v jedničkový fábii připadá jak americký limuzíně 333To pak když sedneš to fáčka tak musíš vyzobat celou lékárnu i s lékárníkem abys neměl klaustrofobii3
21:16:26
28.10.2020
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 28.10.20 21:07:47: jj, tak mista jak v nive tam neni, ale jak ve favu jo4 z interieru tam jsou nejlepsi asi jen ty sedacky



-> Milan 136 28.10.20 12:05:58: bylo to jen vyskoceny, nechapu..., a ze prachovka to prezila, tisicihran na poloose rozsmelcovany za perkem a pomorsdovany v ruznych mistej, tak jsem vzal slabej kotoucek do flexy a poupravoval to, az sel kloubek naklepat, na kloubku zadne poskozeni, jen lehke omackani asi odpovidajici tem 350tis.km, uz to jezdi normalne, doufam, ze nevyskoci zas
21:07:47
28.10.2020
palinator
-> Tomaso435 28.10.20 19:17:38:

Tyvole říct o O3 že je stísněná to chce mít už slušnou drzost. 3
20:18:13
28.10.2020
StepaNoFUN
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Mě tam ta řadička po začátku taky srala, ale máme tch aut dost a za tu dobu už jsem si polohu za volantem nějak dokázal najít. Není to ideální, ale v celku rozumnej kompromis.
20:06:28
28.10.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> StepaNoFUN: Tak ja tim transitem jezdim velmi zridka... Tak nebyla prilezitost moc :-D jinak mam lehce pres 190 :-) Uprimne zlaty Ducato.
19:56:44
28.10.2020
StepaNoFUN
-> Matthes, záškodník z TechWebu: I při svejch víc jak 190cm jsem tu polohu za volantem, abych nedrbal kolenem o řadičku našel. Ale byl to boj...
19:44:11
28.10.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tomaso435: Je to tak, co jsem mel mazdu 3 z roku asi 2016 nebo 15, tak to byla tragedie... Novej transit me taky sere, pravy koleno mam narvany na vyboulenine s radici pakou :-/



Jinak s Nissanem jsem jezdil jen s Patrolem Y60 a tam bylo mista akorat :-D
19:17:38
28.10.2020
Tomaso435
-> saskyn2: jen ducato .. ale já nevim ta O3 je na mě prostě nepříjemně kalustrofobická, sedadla relativně tvrdý, prostor nikde žádnej, všechno takový ztísněný... jako pro japončíky to je asi super, ty sou zvkylý na ty svoje nissany do kterejch se taky nevejdu
17:58:01
28.10.2020
Mr._Nosferatu
-> saskyn2: tak i daily je pohodlná (když má vzduchovou sedačku)
17:55:07
28.10.2020
castrol
13:08:06
28.10.2020
Milan 136
12:48:58
28.10.2020
saskyn2
-> Tomaso435 28.10.20 12:19:32: Pokud je to T6 v Bi tdi tak určitě3
Extreme Tyres