skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> francomk: načase to opraviť
-> StepaNoFUN: To je aj choroba prvých Fabii, na aute mojej drahej vzadu vlhnú oboje zadné dvere ![41](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/41.gif)
![41](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/41.gif)
-> Jarda: mas tam dobre nalepenej igelit/mirelon? Pokud dole (minimalne od pulky) netesni, potece tam vzdy. Ono to stejka ruzne po stahovacce a zatece to dovnitr.
-> suri: ono jde jen jeydit a resit jen to nejnutnejsi, pak ale y toho je postupem casu vetsi a vetsi vrak, me yas vcera nastvalo, ye yas nevi o otevrenejch dverich spolujezdce, ale na safe se zamyka (minule se nezamykala a byl to studenak) tak ted to bude asi jen microspinac
A jeste musim vyresit zatekani dverma ridice, to nechapu, kdyz kanalky dole jsou pruchozi, ale ty dvere jako pretecou, jeste ze to delaji jen ty jedny...
A jeste musim vyresit zatekani dverma ridice, to nechapu, kdyz kanalky dole jsou pruchozi, ale ty dvere jako pretecou, jeste ze to delaji jen ty jedny...
-> Shader: OIII je premňa posledná Octavia na jazdenie , nie táto katastrofa za 30tis eur čo vyšla teraz ...
hlavne OIII sú ešte schopné po pár rokoch bez korozie , narozdiel od dvojky
hlavne OIII sú ešte schopné po pár rokoch bez korozie , narozdiel od dvojky
-> castrol 21.07.20 21:58:21: Mrdky to budou postupem času všechno, protože to normální člověk neujezdí a bude to většinu svého technického života tlít na místě. I když auto stojí, je to nákladově jen starost nad starost.
-> Jirik_Tuňák1983: kludne mozes mat aj 30 aut len ked su to mrdky co je kazda pred smrtou tak je to marne
-> Shader 21.07.20 21:41:21: Já jsem toho názoru, že největší jistototou je minimalizace počtu aut v rodině. Začal jsem na tom pracovat, aby ten pešek vyšel na někoho jiného ve frontě.
Prozatím snížíme na 2 ks. ![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: Celý žhavý
, snad bych měl na čas klid... teď pořád něco řeším ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Shader 21.07.20 20:56:19: Chceš se naučit opravovat i novější? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> StepaNoFUN: Taky mám diag, ale klekla mi baterie v ntb, nechtělo se mi natahovat prodlužovák
. Dík za tip.
-> suri: No jo, už to není žádná mladice
. Trošku začínám pokukovat po OIII RS TSI.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> suri: No jo, už to není žádná mladice
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Shader: to auto treba čím skôr poslať o dum dál
-> Shader: S odpojením baterky jsem to nezkoušel. Mám diag, tak to vždy mažu. Pak stačí vypnutí zapalování.
Na tohle bacha. U nověhších aut - nesvítí například parkovačka. Vyměníš žárovku, nesvítí pořád. Musíš minimálně vypnout a zapnout světla.
Na tohle bacha. U nověhších aut - nesvítí například parkovačka. Vyměníš žárovku, nesvítí pořád. Musíš minimálně vypnout a zapnout světla.
-> StepaNoFUN: -> Milan 136: chlapi díky moc. Vyřešeno. Problém způsobovala původní žárovka, i když vlákno bylo vcelku. Po výměně za novou žárovku bylo nutno odpojit na chvíli baterii, teď vše funguje jak má.
PS: mě z toho auta jednou praskne k***t
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
PS: mě z toho auta jednou praskne k***t
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> isti: tak urcite ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> castrol: A hlavne ten ktorý na to má.
-> isti 20.07.20 17:55:48: tak urcite si to nekupi ten co si bude na to zvykat ale kupi si to ten co to chce
-> Nwkt 19.07.20 21:59:45: Na všetko sa dá časom zvyknúť![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Případně zkus ten nosič z druhého světla. Když nic nepomůže, zkus třeba na hodinu odpojit baterku.
-> Shader: Zkius to prohodit. Jak jsem psal - nová žárovka - problém při výměně 3ks. Z jiného balení v pohodě. Jak se to tý jednotce nezdá, tak to prostě odpojí.
-> StepaNoFUN: Dával jsem novou, stále stejný problém. Na staré žárovce vlákno stále drží. Ale můžu zkusit prohodit z pravé strany.
-> Milan 136: Nosič by měl být OK, ostatní žárovky fungují. Zkusím tu žárovku ještě prohodit.
-> Milan 136: Nosič by měl být OK, ostatní žárovky fungují. Zkusím tu žárovku ještě prohodit.
-> Shader 20.07.20 06:08:32: Zkoušečkou bez žárovky nic nenaměříš.
Bud zkus jinou žárovku a nebo se podívej na ten nosič žárovek. Bývá tam vypálená kostra někdy.
Bud zkus jinou žárovku a nebo se podívej na ten nosič žárovek. Bývá tam vypálená kostra někdy.
-> Shader: to uz by melo bejt pres centralni elektriku a zkouseckou to nezmeris. Dej jinou zarovku. Kdysi na caddy jsem se dopracoval az k jinymu baleni zarovek. Zarovce nic nebylo a presto je jednotka hodnotila jako vadny.
Zdravím. Přestal mi na mé OII fungovat levý, zadní blinkr. Podle všeho na něj nejde šťáva! Levý přední a ve zpětném funguji normálně. Přerušený vodič? Moc se mi to nechce věřit.
-> Nwkt 19.07.20 21:59:45: Trochu napuchlý a korejský, ale jinak docela hezký, takový masivní a mohutný.
-> michael: čožeeee
![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> michael: Hroznej kepl to je ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> StepaNoFUN: Asi Škodu Enyaq.
Co za krabicoidní novinku s maskováním jsem to dneska potkal na D11? Kdyby to nebylo na Fkách, tak bych to zezadu tipoval na nějakou KIU, nebo Hyundaie a nevěnoval tomu pozornost. Ale takhle jsem předjel a zepředu to byla Škodovka
Fotku bohužel nemám. Byl docela provoz a jel jsem jen pár km.
Fotku bohužel nemám. Byl docela provoz a jel jsem jen pár km.
-> StepaNoFUN: u Brna jezdi hraskova O3...
-> StepaNoFUN 14.07.20 21:48:14: To se hodí tak na nějakej malej hečbek, ne takhle velký vůz. Ale třeba bude šecko jinak.
-> michael: mat to nejake cierne doplnky tak je to ok
-> castrol: tohle mi prijde od kawasaki dost daleko. Ale fotka muze zkreslovat.
-> castrol: Asi ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> michael: to je jaka ,kawasaky zelena ?![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> SO545: Zo je snad ješrě horší, než "hrášková" zelená z fábií...
Čisty Termix
-> moucan - zrušená registrace 11.07.20 16:12:33: Tam taky funguje DPF úplně jinak než u koncertu, který se tady teď řeší.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Mame v rodine Berlingo 1.6 HDI a po 170ti tkm je DPF taky po smrti. Tam to je asi standart zivotnosti.
-> suri 11.07.20 08:07:17: Jo čištění funguje max na filtry který jsou zacpaný sazema např kvůli nefunkčnímu teplotnímu čidlu a ježdění dokud to jede. Pokud to je filtr který je po smrti kvůli nespalitelnému popílku, tak čištění pomůže jen krátkodobě, sice všichni dávají záruku 100tis, ale když ji zákoš pak chce využít, tak firma bud krachla a založila se další, nebo x výmluv jak za to nemůže čištění, ale špatný vstřiky atd.
-> MISCHO: Při 250 tis budeš mít ten spočtený popílek naprosto vždy nad normu nevím v čem je to pro tebe vypovídající. Např u 8v motorů který tolik nežerou olej ten filtr vydrží klidně dalších 100tis i když ten popílek v jednotce bude zapsaný úplně stejný...a to nemluvím o tom že to borci běžně stahují při stáčení tachometru, aby to z toho někdo náhodou nepoznal, pak z toho poznáš úplný hovno![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> MISCHO: Při 250 tis budeš mít ten spočtený popílek naprosto vždy nad normu nevím v čem je to pro tebe vypovídající. Např u 8v motorů který tolik nežerou olej ten filtr vydrží klidně dalších 100tis i když ten popílek v jednotce bude zapsaný úplně stejný...a to nemluvím o tom že to borci běžně stahují při stáčení tachometru, aby to z toho někdo náhodou nepoznal, pak z toho poznáš úplný hovno
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> m8rinek: 19 cize 190mg . S tym najazdom Km by som ho dal vyprat a naprogramoval vymenu a malo by to slapat.
No ja jsem zvedavej jak bude jezdit berlingo po vymene dpf :-/ ma najeto cca 180 000 a cestou do prace engine system fault. Pritom jezdim dlouhy trasy, auto jezdi pekne, zadna srackova nafta, vymeny oleje pravidelne... Zajimavy ze u Johna Deera jsme s DPF problemy nikdy nemeli. Max nekdy nejaky cidoo odeslo nebo s tim blbci jen popojizdeli za studena a pak to stacilo vypalit pres diagnostiku a dobry... A to ty motory mely najeto ekvivalent treba 400 000 km...
-> suri: tym ze nerobim len koncern tak mam ako taky prehlad. Mam jednu x3 3.0 s 360 tis a povodnym DPF . Pri cca 280 som ho vycistil , odstranil zavadu v podobe nefunkcnych zhavicov , klapky a doterqz funguje. Ford,PSA,suzuki detto. Ale spat ku koncernu Sharan BRT , vycistene sacie potrubie, vymena egr+nastavenie a samozrejme vycistene dpf a sharanko uz ma daleko cez 300tis. Nehovoriac o tom ze servisujem flotilu O3 ,passat,golf cca 30 kusov. Vsetko jazdia ako taxik . 240tis + a po vycisteni a odstraneni zavad vsetky zatial funguju .
-> MISCHO: vidíš , ja som teda reálne nevidel funkčný vyčistený dpf , teda nie taký čo by vydržal aspoň 30tis km ... ono ktovie , ak to má raz 300tis km , katalyzátor už nefunguje ako má , a drahé kovy sú už tiež vo výfuku tak to fungovať nikdy nebude ... a bižutéria okolo snímačov teploty a tlaku pekne napovie čo sa v tej chvíli deje
-> saskyn2: -> saskyn2: diferencneho tlaku sa nikdy az tak extremne nedrzim . Pocet km , popilek , caste regeneracie a zavady v ecu su pre mna dolezite . Nedavno som riesil jednu alhambru kde niekto nechal vycistit dpf ale nevymazal popilek . Myslis ze fungovali regeneracie aj ked bol realne cisty DPF ?? Tudle
-> MISCHO: Delphi ukazuje 19
-> MISCHO: Ale ta hodnota je spočtená z najetých km a spotřeby a může se od reálného stavu dost lišit. Napíšu ti tam co budeš chtít
Proto píšu podle diference tlaků, to je spolehlivější k posouzení.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)