skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> suri 18.06.20 21:30:35: ale cerpadlo zabzuci. I jsem dneska zkoušel treba 5x zapnout klicek aby fakt natlacilo.
-> vhml 18.06.20 21:21:14: to me taky... uplne presne
-> suri 18.06.20 21:30:35: mozna, obcas citim benzin, ale unik jsem nezaznamenal, ten benzin je citit spis jen kdyz je hodne teplo
-> suri 18.06.20 21:30:35: mozna, obcas citim benzin, ale unik jsem nezaznamenal, ten benzin je citit spis jen kdyz je hodne teplo
-> vhml: zrejme ozaj niekde uteká tlak paliva
-> Jarda - zrušená registrace 18.06.20 13:11:29: ještě poznatek z dnešního odpoledne. Když už to nastartuje, tak to pak můžu chcípat a startovat jak chci a chytá hned.
-> Tuner#2: dobrá otázka , zlý respondent
-> vhml 18.06.20 11:06:45: jo a ze zacatku to chytalo lip... je zajimave, ze kdyz mrzne tak to chytne hned,
emise mam pry ukazkove, ale trosku oleje mi zere posledni valec - podle svicek, ale je to dle stylu jizdy litr na 8-10tis.km
emise mam pry ukazkove, ale trosku oleje mi zere posledni valec - podle svicek, ale je to dle stylu jizdy litr na 8-10tis.km
-> Milan 136 18.06.20 12:42:26: už jsem se lekl
Tak to se asi konkurence moc bát nemusíte
hele dali mu do ruky tohle a řekli že výměna dpf, že je zanesený. Fakt konec.

Tak to se asi konkurence moc bát nemusíte

-> palinator 18.06.20 12:47:11: Někdy bývá slyšet cvakání ventilu po startu, ale za jízdy myslím ne.
Takovej dotaz:
Je systém SCR za provozu nějak slyšet? Minulej tejden jsem jezdil s T6 s SCR a vydávalo to po přidání plynu zvuk, podobný náběhu turba, ale přišlo mi to trochu podivný a nelogický. Navíc v plným záběru bylo turbo slyšet jinak, pouze syčením a ne takovým temným pískáním. Třeba to je fakt turbo spolu s EGR a regulace si s tim nějak zvláštně hraje.
Je systém SCR za provozu nějak slyšet? Minulej tejden jsem jezdil s T6 s SCR a vydávalo to po přidání plynu zvuk, podobný náběhu turba, ale přišlo mi to trochu podivný a nelogický. Navíc v plným záběru bylo turbo slyšet jinak, pouze syčením a ne takovým temným pískáním. Třeba to je fakt turbo spolu s EGR a regulace si s tim nějak zvláštně hraje.
-> saskyn2 18.06.20 10:57:06: CB auto je naše konkurence
-> suri 18.06.20 10:07:45:
to jako proč?

-> Jarda - zrušená registrace 18.06.20 09:58:01: jakoze ti to taky studený nechytá a teplý jo? Mě se děje až teď tejden, jinak předtím nikdy nic.
-> Milan 136: jak že to je vaše konkurence nebo já jsem konkurence 

-> saskyn2 18.06.20 08:43:27: Konkurence 

-> suri 18.06.20 10:07:45: aha, ja ho jeste nemenil, to bych asi mel...
-> Jarda: ja mením 30 tis -> Syny: veru nie , súčasť čerpadla
-> vhml 18.06.20 09:03:34: ja mam na palivaku 65 a startuje mi to jako Tobe, ale kdyz nebudu jezdit na LPG, ale jen na benzin, tak chytne na tuk, na druhou stranu dojet treba jen posledni kilometr na benzin nepomaha, tak to neresim
-> suri: po kolika palivak menit u nafta, PD?
-> suri: po kolika palivak menit u nafta, PD?
-> suri:
Dneska uz nejdou palivovy filtry menit? To jako fakt?

-> Syny: dnes už ani paliváky výmenné nie sú , ono zanesené paliváky , KO čerpadlá , vstreky a iné to je výsada LPG áut skôr , kde to nejazdí tak tam je problém
-> Syny:
Na TSI ani žádnej neni.
Na TSI ani žádnej neni.

-> Syny 18.06.20 09:06:10: teda takhle, to jsem se vyjádřil blbě. 100 na tachometru. Ale jak je to LPG tak to mohlo mezitím ujet na benzín jestli 5000?
-> suri: I na Codrobe jsem ho menil takhle. Kdyz jsem ji koupil, byl tam jeste originalni filtr (180 tkm) a po sundani byl temer nepruchodnej. Po vymene najednou krasnej volnobeh a cukani v urcite fazi rozjezdu pryc...
-> Syny: ty máš naftu ... ja som menil aj filtre po 300tis km na benzíne a bol čistučký a priechodný
-> vhml:
100 tkm? Tyvoe ja ho menim max jednou za dva roky (tedy cca po 30 tkm) a i tak mam vycitky ze to je pozde... Pumpa te mozna tlaci, ale pres to bahno ve filtru te do motoru nejde nic
Zkus tohle nez budes vymejslet drahy hovadiny :)


-> Syny 18.06.20 08:54:33: ten už ke 100tisícům mít bude, ale zas tam leju jen Vervu. Můžu ho zkusit vyměnit.
-> vhml: Palivovy filtr je jak starej?
-> moucan - zrušená registrace 18.06.20 08:39:06: tezko rict takhle z hlavy, protože jinak to jezdí úplně normálně. Svíčky mají najeto 16000. Ale bejt to svíčka/cívka tak by to chytlo na 3 nebo šlo nějak nahovno. Tohle prostě chvilku trvá, ale pak to běží normálně.
-> Milan 136: Hele jen tak pro zajímavost, ty děláš v CB auto? Ted tady řeším zákazníka, který mi tvrdí že mu chcete měnit DPF kvůli chybě teplotního čidla na turbu...
-> vhml: Svicky? Zapalovaci civka?
1.8T mi najednou startuje nějak marně za studena. Točí třeba 3 sekundy než chytne. Nějakej tip co hledat? Teplý to startuje normálně. Čerpadlo před startem zabzučí. Budík teploty ukazuje v pohodě. Spotřeba a výkon běžný. Chybový hlášky prázdný ( resp sporadicky čidlo otáček kliky, ale to mi ukazuje odjakživa )
-> vhml 16.06.20 12:51:01:
-> suri: Potom sa majitelia Oct. IV dostávajú na úroveň majitelov SAABov - každý deň nový pazvuk

-> suri: Potom sa majitelia Oct. IV dostávajú na úroveň majitelov SAABov - každý deň nový pazvuk

-> suri:







-> Jirik_Tuňák1983: dúfam že nie , to drnčí väčšinou od nova
-> suri 16.06.20 09:07:45: A to se pak nevrací zákazníci s tím, že jim drnčí půl přístrojovky?
-> Nwkt: to je len výmena Kessy jednotky , celkovo to auto je zase podarený vergel
-> vhml: Ještě horší je, když pracuješ pro vývoj




-> suri 16.06.20 09:07:23: jakejkoliv produkt z prvního roku výroby si koupí jen blázen co nikdy nepracoval v sériový výrobě 

-> suri: Já to komentovat nebudu 

OIV ako vidím tiež mala podobne ako Scala ostať niekde rok dva v archíve a potom na cesty ... sa tie autá dorábajú za pochodu len taký fukot
-> suri: -> Jarda: Díky.
Já objednal nakonec NGK, dneska přišla, dám jí tam, ujedu 30 km a posrala se zase další cívka
To jsem koukal. Tak už se mi nechtělo čekat než zase přijde z internetu další cívka a koupil za 500 ve výprodeji tady v autodílech tu Teslu na fabie a chodí to. Teď čekám kdy se poserou ty zbylý dvě origo cívky 
Já objednal nakonec NGK, dneska přišla, dám jí tam, ujedu 30 km a posrala se zase další cívka


-> Jarda - zrušená registrace 09.06.20 10:52:24: zbytečné.
Jestli chceš něco ladit, dej tam pořádný FMIC, protože to sériové šidítko nebude mít dostatečný výkon, ani kdyby jsi přes něj prohnal všechen vzduch na světě.
Jestli chceš něco ladit, dej tam pořádný FMIC, protože to sériové šidítko nebude mít dostatečný výkon, ani kdyby jsi přes něj prohnal všechen vzduch na světě.
Jestli do toho sahat, tak tam dej vodní IC z T6 jako Alenka.
-> Jarda:
Hlavně abys ale nebyl zklamanej, že to nemá v tom tvým příkladu 50-100 km/h vůbec žádnej přínos. Za tu dobu se ten sériovej intercooler s vedením vzduchu ani nestihne zahřát.
Hlavně abys ale nebyl zklamanej, že to nemá v tom tvým příkladu 50-100 km/h vůbec žádnej přínos. Za tu dobu se ten sériovej intercooler s vedením vzduchu ani nestihne zahřát.

-> Jarda:
A nebo rovnou vodník?
A nebo rovnou vodník?

-> Jarda - zrušená registrace 09.06.20 11:16:23: subaru má jen vzduch
u tebe by zřejmě bylo řešení z ARL golfa 


-> vhml 09.06.20 10:57:41: Taky jsem uvazoval, pred chladicem je mista dost.... Jen s hadicema bude problem.
A jak to ma subaru? Vim ten nadech v kapote, ale je jen vzduchem nebo ma i vodu?
Ta vrtule mi prijde jako nejschudnejsi, ale kdyby s tim mel nekdo zkusenost...
A jak to ma subaru? Vim ten nadech v kapote, ale je jen vzduchem nebo ma i vodu?
Ta vrtule mi prijde jako nejschudnejsi, ale kdyby s tim mel nekdo zkusenost...