
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> palinator 11.03.20 10:26:49: s tím jsme jezdili do školy. Vždycky když už to začalo klepat, tak se tam hodil litr oleje a byl zas na měsíc pokoj 

-> palinator: urobíme krúžky a máš zase pokoj ... na 60tis :D
1,4TSI čo sa týka mechaniky tak celkom ok , aj stará aj nová
1,4TSI čo sa týka mechaniky tak celkom ok , aj stará aj nová
-> dragon_cb_cz:
ECOTEC 1,6 16v byl průser, o tom se vědělo (byť upálenej kousek talířku ventilu byl poněkud překvapivej). Novější 1,4 TSI průser bejt neměla a stejně od nova žádná sláva. Co má teď mladá Golfa V 1,6 tak ten zase krom podivnýho jízdního projevu žere olej jak prokoplej, když se tomu dává napít. Když se jede piánko, tak moc olej nežere.

-> Jirik_Tuňák1983 11.03.20 10:11:35: Mně přijde, že je to tak nějak prašť jak uhoď, ani u benzínů kolikrát není o co stát. Ostatně už i ty benzíny mají filtry...
-> Milan 136 11.03.20 09:38:45: Já stejně nevím, proč Češi tak plašili s naftou, je vidět, že je s tím obecně a to nejen po letech nějak moc starostí, rozhodně více, než-li s benzínem. A myslím tím všechny značky. Pro někoho, kdo málo najede, pro toho je nafta jenom souborem problémů. Ale zase nemá u ojetin v podstatě z čeho vybírat. Zatím musím u sebe zaťukat na dřevo, ale klidnej zrovna nejsem a vím, že auto s motorem na zkapalněný dinosaury a přesličky bylo v naší rodině jednou a naposledy. U ségry jsem už psal, tak uvidíme, kdy se to začne hlásit u nich. A je to zase jen důsledek toho, že tomu její muž úplně nerozumí a nic kloudného v S3 konby nebylo v tu dobu a rozpočtu dostupné. Prostě ČR = naftová velmoc.
-> Jirik_Tuňák1983 10.03.20 18:45:55: Moc vtipný.
Ne. Ale po vypnutí motoru si jednotka motoru má uložit data o poslední jízdě, regeneraci atd. A ta debilní gps tomu zabrání a po dalším startu zase jede regenerace a pořád dokola....
Ne. Ale po vypnutí motoru si jednotka motoru má uložit data o poslední jízdě, regeneraci atd. A ta debilní gps tomu zabrání a po dalším startu zase jede regenerace a pořád dokola....
-> Milan 136 10.03.20 16:53:45: Jako že si to stáhne třeba třičtvrtě litru oleje přes satelit? 

-> Milan 136: zapojená na blbej CAN? 

-> Milan 136: co to je za GPS? Ja vim, proc to nechci uz do novejch aut montovat...
-> Jumbo 10.03.20 13:12:48: Teď jsme řešili Rapida TDI pořád s vadama na EGRu a regeneracích a taky to vypadá na GPS
Tyhle svině připojený na can způsobují i přibývání oleje

Tyhle svině připojený na can způsobují i přibývání oleje

-> Milan 136: GPS tam je a taky se řeší jako první možnost, co by to mohlo být. Auto to totiž udělalo znovu a podle všeho to neresetuje při startování, ale při odemčení auta... Zítra ráno si to vyzvednou a budou testovat...
-> Jumbo 18.02.20 19:45:14: Mám další poznatek. A to, že tu píčoval zákazník se stejným problémem. A pak jsme našli GPS připojenou na CAN do panelu. Tak jsem mi jí odpojil a už se neozval.
Máš tam nějakou knihu jízd?
Máš tam nějakou knihu jízd?
-> Milan 136 18.02.20 17:26:07: Tak potvrzuju, nevydrží to věčně
Po dvou měsících s hláškou slabá baterie přestalo bezklíčové otevírání fungovat.

Po dvou měsících s hláškou slabá baterie přestalo bezklíčové otevírání fungovat.
-> saskyn2: Jo, já jen tak uvažoval... protože když jsem to vytáhl a vylil z toho naftu, byl tam neskutečný bordel.
-> Jarda: Jasně, může být. Tím, že jsem to vytáhl a manipuloval s tím, si to mohlo zase sednout.
-> Jarda/felda: Mrkni na něj
-> Jarda: Jasně, může být. Tím, že jsem to vytáhl a manipuloval s tím, si to mohlo zase sednout.
-> Jarda/felda: Mrkni na něj

-> Shader: -> saskyn2 07.03.20 17:29:18: tenhle vnitřek asi mám, koupil jsem špatně a zůstalo mi
-> Shader 07.03.20 14:24:57: vsak kratke uhliky - nekdy jde a nekdy ne, delal mi to ventilator u rapida i cerpadlo haldexu u octy, mozna i palivove cerpadlo u 1.6
Kdyby bylo ucpaný sítko tak to dává málo a pořád, ne aby chvíli šlo a chvíli ne. Kup do toho normálně novou tu patronu a jebat.
www.autokseft.cz/PIERBURG -Palivove-cerpadlo-PG-7.28 303.60.0-7.28303.60.0-nd31 9724?zenid=r7ac...
www.autokseft.cz/PIERBURG -Palivove-cerpadlo-PG-7.28 303.60.0-7.28303.60.0-nd31 9724?zenid=r7ac...
-> Shader 07.03.20 14:24:57: je tam sítko dole
-> Jarda - zrušená registrace 07.03.20 12:36:23: čerpadlo běží stále a benzín se vrací přes přetlak ventil 

-> Jarda - zrušená registrace 07.03.20 12:36:23: tak na lpg mi to cerpadlo bezi stale... :/ jsou na te pojistce obe? i to precerpavaci?
-> Milan 136: Motor 5s klepal a pak se ustálil. Další start už ok.
-> Jarda: Jak jsem psal, normálně to čerpalo. Mám celou zámkovku od nafty
-> saskyn2: Není zač
Mě napadla ještě jedna věc, je možné, že byl jen zanesený sací koš? Pokud tam tedy nějaký je.
-> Jarda: Jak jsem psal, normálně to čerpalo. Mám celou zámkovku od nafty

-> saskyn2: Není zač

Mě napadla ještě jedna věc, je možné, že byl jen zanesený sací koš? Pokud tam tedy nějaký je.
-> Shader: tak dík za pivo
to čerpadlo se natvrdo na 12v někdy chytne pak chvíli jde a pak uz zase zdechne. -> suri 07.03.20 10:03:22: ty T možná někdy odejdou mechanicky ale zkratovany jsem v zivote neviděl.

jak to je u 1.8t na LPG to cerpadlo bezi stale nebo natlaci, kdyz jsou zavreny vstriky a pak uz nejde, nic nevraci do nadrze? u nivy tam bezelo stale, tak ho vypinam, ale tam delalo hrozne zvuky - mluvim o americkym GM, bosch mpi taky nevim, jak to ma...
edit: koukam poj 28 na ktere je cerpadlo, tak to jdu zmerit, jak se to bude chovat, pak napisu jestli ma na lpg smysl odpojovat nebo ne...
-> Shader 07.03.20 12:17:59: kdyby to cerpadlo slo opravit... dat pres 5k je dost, a co tomu bude, tipuju kratky uhliky, kdyz by bylo vybehane a nedalo tlak, tak by to neslo ani ted, nejhorsi u nafty jeste problem se zavzdusnenim...
edit: koukam poj 28 na ktere je cerpadlo, tak to jdu zmerit, jak se to bude chovat, pak napisu jestli ma na lpg smysl odpojovat nebo ne...
-> Shader 07.03.20 12:17:59: kdyby to cerpadlo slo opravit... dat pres 5k je dost, a co tomu bude, tipuju kratky uhliky, kdyz by bylo vybehane a nedalo tlak, tak by to neslo ani ted, nejhorsi u nafty jeste problem se zavzdusnenim...
-> Shader 07.03.20 12:17:59: A nebo to byla jen náhoda a je to něco úplně jinýho. Jak to chytlo pak?
Uz to vrci! Kdo tipoval podavaci cerpadlo, ma u me pivo
. Po zpetne montazi motor zase prede jako kote. Takze bude treba to cerpdalo vymenit. Vsem diky za tipy a rady.

-> Shader 07.03.20 11:31:44: takze rizeni vstriku, neco v RJ nebo kabelaz? pojistky opravdu vsechny OK?
Po privrdeni 12V na cerpadlo, Krizikova fontana! Div jsem si nezprasil strop. Takze to bude asi ok.
-> Jarda: Ne, auto do poruchy jezdilo absolutne v pohode. Ted jsem demontoval podavaci cerpadlo.
-> Shader 07.03.20 10:26:31: tak to cerpadlo..., neprojevovalo se to uz predtim nejakym skubanim, vynechavanim - hlavne, kdyz to potrebovalo hodne paliva?
zmerit tlak, proste tam nemuze jit nafta, jinak to chytnout musi...
zmerit tlak, proste tam nemuze jit nafta, jinak to chytnout musi...
Jednotlive vstriky postupne odpojeny, vysledek zadny.
-> saskyn2: to je blbosť tiež , tuto susedovi sme na Altea vymenili vsetky za TX a jeden odišiel do smútku o týždeň , takže by som ich zas tak nesmrteľne nevidel ...
Mam dole ventil dekl, vstriky konci Teckem.
Edit: ano, je to po svolavacce. Oznaceni sedi.
Edit: ano, je to po svolavacce. Oznaceni sedi.
-> Shader: Si psal že to je po svolávačce ne? Ty nový se nezkratují. Ale spíš to otevři a koukni jestli jsou všechny 03G130073T, můžeš i zkusit odpojovat. To čerpadlo v nádrži někdy může zlobit a vynechávat, pak to otevřeš a filtr je už plný.
-> Jarda - zrušená registrace 07.03.20 09:27:51: Tvl to není Felda.
Však už to psal saskyn. Začne blikat žhavení, protože signál z vačky to má. Navíc to po chvíli stejně chytne.
-> StepaNoFUN 06.03.20 23:42:44: Většinou po jednom a po třetí už dva
-> saskyn2 06.03.20 23:47:01: Ty RS BMN byly fakt čistý, bez závad. Někdy to napsalo buzení vstřikovačů, ale spíš nic.
Však už to psal saskyn. Začne blikat žhavení, protože signál z vačky to má. Navíc to po chvíli stejně chytne.
-> StepaNoFUN 06.03.20 23:42:44: Většinou po jednom a po třetí už dva

-> saskyn2 06.03.20 23:47:01: Ty RS BMN byly fakt čistý, bez závad. Někdy to napsalo buzení vstřikovačů, ale spíš nic.
-> Shader 07.03.20 09:25:12: jj
a Ty jsi to od te doby jeste nenastartoval? aby to opravdu nebyl snimac polohy kliky, jak psal MOLSO, ale nejsem si jist, ze u OBD2 to nenapise diag. u OBD na kkl to nevypsalo, to je fakt

a Ty jsi to od te doby jeste nenastartoval? aby to opravdu nebyl snimac polohy kliky, jak psal MOLSO, ale nejsem si jist, ze u OBD2 to nenapise diag. u OBD na kkl to nevypsalo, to je fakt
-> Jarda: PD... myslíš konektor na vstřiku?
-> Shader 07.03.20 09:00:15: to je CR nebo PD? u Pd nafty blbnul jeden konektor, stacilo parkrat pripojit a odpojit a asi 15tis.km uz nezazlobilo
kamos rikal, ze to je bolest a pry kolikrat olej rozlepta kabely :/

Takže sundat víko a zkoušet odpojovat vstřiky? Filtr je plny naftky, cerpadlo jde slyset. Pojistky, jsem promeril-ok.
-> palinator 06.03.20 22:09:49: u o2 se vubec nedivim, ja ji ted poslal do servisu tak na mesic :) treba uz neschvaleji opravu a pujde do smelcu, ale ze jsme se malem zabili na D1 kvuli brzdam... podtlakovy hadice kolem motoru jsou v pr.... jestli to souvisi i s posilovacem nebo se neco sprajclo ve valci
Tak jsem prisel na garaze, co si vybrat jako nahradni, supy dvojky, octy, dokonce jedna V40, rikam, ze uz na to nemam nervy a sahnul jsem vzadu po zastrcene O1 66kW, kterou nikdo nechtel, ani jsem nevedel, ze tu takove auto jeste je :) vsichni se divili, rikam, ze to snad dochrochta i na slovensko... bejt tam pekna felda, tak snad sahnu po ni
Tak jsem prisel na garaze, co si vybrat jako nahradni, supy dvojky, octy, dokonce jedna V40, rikam, ze uz na to nemam nervy a sahnul jsem vzadu po zastrcene O1 66kW, kterou nikdo nechtel, ani jsem nevedel, ze tu takove auto jeste je :) vsichni se divili, rikam, ze to snad dochrochta i na slovensko... bejt tam pekna felda, tak snad sahnu po ni

-> Milan 136: pamätám si onehdá v záruke v chlapa čo mu umreli dva a pri treťom si zhodil veko sám , odpojil a pokračoval v ceste :D
-> Nwkt: kuknem, alebo externú gps , dik
-> Milan 136 06.03.20 21:30:10: Hele viděl jsem jich spoustu a vždycky to píše hlavní rele A, čistá pamět nebyla nikdy. Ale je fakt že spíš dělám passaty než škodovky, tak nevím jestli RSa to má jinak, ale dost pochybuju, je to stejnej siemens sráč. Odpojováním to zkouším taky, to je klasika. Jednou mě to teda vytrestalo, když byly vadný dva vstřiky, naštěstí mě po pár minutách nadávek napadlo odpojit dva a hned na první pokus šel
Jinak to jde zkoušet i multimetrem, ten vyzkratovaný poznáš že pípne mezi kontaktem na cívce a kostrou.

-> Milan 136 06.03.20 23:19:25: Kolik lidi měnilo rovnou 4ks (za 40+ jestli si dobre pamatuju) a kolik jen ten jeden a do mesice prijeli odtahovkou znovu?
-> StepaNoFUN 06.03.20 22:51:58: Jednu dobu to bylo docela často. Auto hluchý, bez závad. Víko dolu a postupně odpojovat a za chvíli bylo jasno 

-> Milan 136: Jsem netušil že s vadným to nechytne a ben něj to na 3 pojede... :-D Dobrý vědět. Ale stejně je ve finále jediný řešení - 4ks novejch, nebo ostatní umřou do měsíce.
-> StepaNoFUN 06.03.20 22:44:24: Jasný. Na tři bez víka 

-> Milan 136: Pockej - u RS ím, že to s mrtvým vstřikem nejdede. Ale když ho na férovku odpojíš, tak to pak na 3 chytne? Předpokládám, že se bavíme o piezzo neopravitelnejch vstřikovačích za nesmysl...
-> Shader:
Koukám, že ti to auto dává zabrat
Koukám, že ti to auto dává zabrat

-> saskyn2 06.03.20 21:25:31: Z 99% čistý. Takových přitažených RS s čistou pamětí závad byko..
Pak jsme zkoušeli postupně odpojovat a startovat, kterej to je. Dávno před svolávačkou.
Pak jsme zkoušeli postupně odpojovat a startovat, kterej to je. Dávno před svolávačkou.