Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18829 příspěvků (zobrazeno 8551 až 8600) od 04.01.2015 do 23.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
12:49:18
27.12.2019
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 27.12.19 11:57:53: S halogenem v parkovačkách mám bohaté zkušenosti na C4 Picasso. 3

Patice BAX9s, žárovka H6W.

Vyměnil jsem jich asi 6 za 4 roky, ceny děsný, všechny ostatní žárovky držely. Nakonec jsem skončil u ledkových, ty byly nejlepší.
11:57:53
27.12.2019
palinator
-> SO545 26.12.19 20:50:17:

Já reagoval na -> Jarda/felda 26.12.19 16:47:10: že specielně vyjmenovával xenony. Samozřejmě že vim, k čemu obrysovky obecně jsou.



-> suri 26.12.19 20:52:10:

Co je to to Osram halogen? Nic takovýho jsem nenašel.
11:35:28
27.12.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 27.12.19 11:20:37: ok, tak mi ji schovej, az se nekdy stavim... diky
11:20:37
27.12.2019
Bukaj
-> Jarda: 500 Kč za tu pumpu (viz starší inzerát): -> Bukaj 30.11.18 22:23:19:
10:40:54
27.12.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 27.12.19 09:48:11: super, kolik za ni? ta by se tam mohla nechat i na dvoje rozvody :) na takovejch 200tis.km

Ikdyz to auto jezdi draze (cca 6,5/100) a jeste nejede, vcera jsem pritelkyni pripravil o zrcatko :( s malym jsem nechtel nejak riskovat, vidim jak mi tam skace srnka prudce brzdit, to bych neubrzdil, otacky 2300, to uz moje turbobenzin zacina zarazet do sedacky, kdyz slapnu plyn na podlahu a tady se temer nic nedelo a srnka to vpalila hlavou do zrcatka8

Ale ted moc nejezdi, tak 1000km za mesic, takze se to auto vubec nesere oproti tomu, kdy najela 1000km za 2-3 dny :).
09:25:09
27.12.2019
Jarda/felda
-> suri 27.12.19 08:01:06: graf pumpy fungujou jako jedny z mála 4
08:01:06
27.12.2019
suri
-> Jarda: pumpu origo , zbytok je viacmenej jedno
21:20:28
26.12.2019
SO545
-> suri 26.12.19 20:52:10: tak potom tie moje som mal dlho...a uvidime menil som teraz v lete...tak snad to bude na dlho... a nezasvini to svetlo z vnutra.
20:52:10
26.12.2019
suri
-> SO545: už pár rokov nie sú modrolakované ale modré sklo , to sa už nelúpe



ale stoja majland , snáď 5eur kus a svietia žlto ... nech si ich strčí škodovka do prdele-> palinator: www.bbn.sk/z59437-philips -12v-5w-w2-1x9-5d-w5w-whit evision-blister-2ks tieto alebo osram halogen , stoja pár korún a pravdupovediac ich mám okrem mojej Octavie asi všade a svietia , resp. žiadnu som nevypálil ... sú biele a bez problémov s chybami žiaroviek a vyhorenými päticami
20:50:17
26.12.2019
SO545
-> palinator 26.12.19 17:26:03: aj u H4-7 aj u xenonu to vyznam ma...ked stojim na kraji tak necham len obrys...ale to je uz skoro zabudnuta vec...
17:39:01
26.12.2019
Jarda/felda
-> SO545 26.12.19 17:15:42: u xenonů je to jedno navíc semi tam nelíbilo žlutý světýlko když xenon svítí bíle 8
17:26:03
26.12.2019
palinator
-> Jarda/felda:

A u halogenů maj podle tebe nějakej zvláštní význam? 36
upraveno 1x, naposled 26.12.2019 17:26:13
17:15:42
26.12.2019
SO545
-> Jarda/felda 26.12.19 16:47:10: ako nic v zlom ale tie cinske LEDky to je hnus velebnosti...
16:47:10
26.12.2019
Jarda/felda
-> palinator 26.12.19 12:33:28: používám čínský LEDky a přes rok fungujou, u těch xenonů jsou obrysovky asi jenom proto že tam být musí 3
14:06:05
26.12.2019
SO545
-> palinator 26.12.19 13:49:49: fungovali par rokov...vymenil som ich pre olupanie sa...a vyfukal som svetla na G4 a dal zase tie iste...jazdim a svietim denne...
13:49:49
26.12.2019
palinator
-> SO545:

To by mi zas tak nevadilo, hlavně ať to nějakou chvíli funguje.
13:43:11
26.12.2019
SO545
-> Milan 136 26.12.19 12:59:41: origo vydrzi dost len sa po case zasne lupat to modre sfarbenie...
13:31:37
26.12.2019
palinator
-> Milan 136:

To jsem koukal, ale stojí skoro 100 Kč jedna a na skoda-dily.cz už je neměli skladem. Ty Cool Blue jsou ještě dražší. Ale když nebude zbytí..
13:22:52
26.12.2019
el.tomas
-> Milan 136: Ty mi vydržely rok a půl denního provozu.
12:59:41
26.12.2019
Milan 136
-> palinator 26.12.19 12:33:28: Do xenonů patří origo celoskla s modrou baňkou. Mám dobrou zkušenost s Osram Cool Blue Intense. Ty svítí hezky do bíla k tomu xenonu.
12:33:28
26.12.2019
palinator
Prosím pěkně - nějakej tip na W5W žárovky? Jde mi o životnost. Nechce se mi furt tahat xenony ven. Pokud by bylo světlo v nějakým studenějším odstínu, bylo by to výhodou, ale nemusej to bejt zas nějaký tuzerský supermodrý, na kterejch je to vidět na první pohled i u zhaslejch světel.
20:05:57
24.12.2019
suri
-> SO545: ja už nie , to bola mladícka nerozvážnosť ešte
15:06:00
24.12.2019
SO545
-> suri 24.12.19 14:28:54: ja lejem spustu penaozi do staych aut a ty do novych...

u mna je nove /od 2000 hore/ auto jedine provozka....ale aj tu sa snazim mat v poriadku...
14:28:54
24.12.2019
suri
-> SO545: tak bol to TOUR v holobyte

a má to postupne



väčšie zadné brzdy , kožený paket , spešl poťahy sedačiek , 4x výhrev , 8x senzory , Bolero , soundsystem , HF sadu , za tatru odhlučnenia , svetielka vo dverách z Karoq , 4x okná , 6x airbag , sklápacie zrkadlá , stmievacie všetky tri , 16ky na leto a miliardu vecí čo ma už nenapadne ako stropné svetielka a isté prvky zo starších modelov ... olej menený najprv po 2000km , potom vždy max po 12-14tis km a jeden rok , posledná výmena v júli , odvtedy prejdené 500km ... pred rokom takto po vianociach komplet rozvod - remene , kladky , kladka plocheho remena aj remen , a komplet chladiaca , na jar nove brzdy komplet , nove zimne gumy polaris 5 na nových nalakovanych plechoch , nove letne conti sport2 na hlinikoch a kopa ineho ... pekne auto celkom este
11:48:21
24.12.2019
SO545
-> suri 24.12.19 10:10:43: cize sa inovovalo ??? neskutcne ma tesi ked u nas skladak objednava diely na auto podla etky ...a je nanom tak trochu ina zastavba1
10:10:43
24.12.2019
suri
-> SO545: to veterán nebude , je to taký bastl že sa to bojím aj niekomu predať , lebo už len pri výmene zadných brzd narazí na problém :D o interiéri a elektrike nehovorím ... a je tam dobrý aj keď odsudzovaný 1,4 16V
10:08:04
24.12.2019
SO545
-> suri 24.12.19 09:43:56: ako veteran to neplanujes...tak predat.
09:43:56
24.12.2019
suri
-> SO545: no už len na jar , a s tou mojou Oct neviem čo , za tento rok som na tom nikde nebol ani ... a do budúcna to vyzerá podobne
09:42:27
24.12.2019
SO545
-> suri 24.12.19 09:39:14: tak tam aj hodnota je niekde inde...alebo skoro nikde... ako pises osekat a ked najdes plech ktory pojde vyklepat a zachranit tak budes mat stastie...drzim palce.
09:39:14
24.12.2019
suri
-> SO545: Prah je na druhej Oct , tá havarijku nemá , akosi ju nechceli ani uzavrieť kedže to v čase kúpe malo 351000km :D tam treba na jar zhodiť nárazník a riešiť obidva zadné blatníky pod ním , kým tam nie je diera , prah najprv osekám z gitu či sa nedá zachrániť
09:37:42
24.12.2019
SO545
-> suri 24.12.19 09:29:21: ak mas poistku daj si vymenit prah co ta stve a zrus ju....tych 8% co odvedu statu zato stoji...
09:29:21
24.12.2019
suri
-> Milan 136: to viem , len ty máš predsa aj trošku inú poisntú hodnotu ako ja ... premýšlam nad tým no ... za posledný rok najazdené 1000km ... cena auta 5tis eur , či sa mi to opaltí platiť ďalej
08:41:13
24.12.2019
Milan 136
-> suri 24.12.19 07:51:25: Mám. A byl jsem za něj moc rád 3
07:51:25
24.12.2019
suri
-> Milan 136: Otázka na teba aj ostatných .. Ty máš havarijnú poistku na Octe ? Mne prišlo bezdôvodné zvýšenie o daň /8%/ z poistenia tak rozmýšľam že je čas to zrušiť
17:56:40
23.12.2019
palinator
-> StepaNoFUN:

www.kaps-transmissions.co m/news-kaps/newtonmetry_ne jsou_kilowatty_dil_treti-1 000.html



Vidět je to na případu toho Lanceru. Výkon konstantní mezi 3300-5500 ot./min. a proto je téměř jedno, že budeš mít daleko širší skoky jednotlivejch kvaltů - můžeš si dovolit o stupeň "menší" převodovku. Protože výkon je ta klíčová veličina, která po přepočtu přes kvalty uvádí vozidlo do pohybu. Můžeš mít pomaloběžnej diesel s obrovským krouťákem, ale tim, že bude v nízkejch otáčkách, tak ti přepočtem přes kvalty (převodovka hodně rychlá) vyjde malej moment na kolo a pohon tak bude línej.

Samozřejmě hrát roli ve výsledku bude i charakteristika ztrátového výkonu v pohonu a setrvačnost. U těžkýho dieselu někdy zabere rozběh do otáček víc energie, než je potřeba pro samotnej rozjezd vozidla - viz náš dobře známý Zetor 25, kterej má setrvák snad z lodě, protože trvá dlouhejch několik vteřin, než se motor s plnou dávkou nafty roztočí do jmenovitejch otáček. Je pravda, že pak ten setrvák klidně svou setrvačností dokáže vyrvat ze země pařez, aniž by se motor zastavil. 3
17:04:32
23.12.2019
StepaNoFUN
-> palinator 23.12.19 16:38:34: Za hranici max. kroutaku a blbe odstupnovana prevodovka?
16:38:34
23.12.2019
palinator
-> Alenka 23.12.19 15:00:47:

"Když si člověk vypočítá krouťák na kole na jednotlivé kvalty, tak to kolikrát podřadí do tak vysokých otáček, že vzhledem k průběhu Nm motoru to má s nižším kvaltem na kole míň Nm než na vyšší kvalt při nižšších otáčkách"

To by muselo znamenat, že to podřadí až daleko za hranici maximálního výkonu ne?
16:23:53
23.12.2019
dragon_cb_cz
-> saskyn2 23.12.19 14:54:35: To že převodovka řadí idiotsky fakt není dané motorem. I s malorážkou může automat fungovat v pohodě.
15:38:07
23.12.2019
suri
-> Alenka: táto suchá 7 mi príde ešte celkom fajn ale mokré 6 katastrofa , či v 3,6, či v nafte
15:00:47
23.12.2019
Alenka
-> suri: DSG když je někdo shnilej řadit, tak proč ne, ale v sérii se s tim fakt nedá jezdit.



Viz jak říkáš, podřazování na kick down - to nedává smysl ani subjektivně ani objektivně.

Když si člověk vypočítá krouťák na kole na jednotlivé kvalty, tak to kolikrát podřadí do tak vysokých otáček, že vzhledem k průběhu Nm motoru to má s nižším kvaltem na kole míň Nm než na vyšší kvalt při nižšších otáčkách, takže v konečném důsledku to míň zatáhne a ještě se ztratí čas řazením na vyšší kvalt.



O tom, že řidič to subjektivně vnímá jako jeden velký clusterfuck, ani nemluvím.



-> saskyn2: jakou má za motorizaci v tom Scoutu?

Mám zkušenost s 1.0tsi a 1.8 + 2.0tsi a přijde mi to všechno na jedno brdo.
14:54:35
23.12.2019
saskyn2
-> Nwkt: Tak v těhle malorážkách je to dané hlavně motorem, ne převodovkou, navíc je tam suchá DQ200, ty jsou všeobecně peklo. Ale klasický 1.8tsi s tím funguje fakt dobře.
14:48:00
23.12.2019
Nwkt
-> saskyn2: Zkus to v Rapidu, 1,0 nebo 1,2 to je přesně co popisuje ....
14:31:28
23.12.2019
saskyn2
-> Alenka: To asi jezdíš v něčem divným, já jsem vždycky v šoku z těch nových dsg jak to strašně rychle reaguje oproti mému veteránu. Konkrétně moje pani má trojkovou skautku a nerad to říkám, ale oproti mému passatu je to nebe a dudy.
14:28:18
23.12.2019
suri
-> Alenka: tak DSG je samo o sebe hovadina , ale tu to tak bolo a tak sa to kúpillo ... zvyknúť sa na to dá a aspoň to neduní pri tých 1200otáčkach



skôr sa čudujem , tu pod plynom v 80 to dá vždy štvorku , pritom tá blbá 3,6 Superb dával trojku , prípadne okolo 65-70 aj dvojku čo znamenalo len to že ťa najprv zabrzdilo dozadu , skočilo k obmedzovaču , dalo trojku a zrýchľovalo ... jedine motor zachránil kiksy tej prevodovky
14:13:13
23.12.2019
Alenka
To chce pošolíchat SW 1



Se divím, že lidi ty sériové DSG tak v klidu snáší.

Vždy když jedu v nějakém novém TSI, tak rostu z toho jak mi to tam v šedesáti naskládá šestku, motor točí 1200 a jakmile potřebuju trochu zrychlit, tak se po přidání plynu dvě vteřiny nic neděje, najednou zběsile podřadí o dva kvalty a já málem najedu do kufru auta předemnou.



A "S" je to samé ale na opačnou stranu.

To je zas jak když řídí ženská s čerstvým řidičákem, co se bojí řadit 3
11:07:40
23.12.2019
suri
-> Jumbo: ja mám jedno DSG ale 1,8TSI a tam tie nízke otáčky nepoznať na chode motora takže mi to nevadí
upraveno 1x, naposled 23.12.2019 11:07:54
09:03:56
23.12.2019
Jumbo
-> suri: no ja s tim nejezdim...
Extreme Tyres