
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> RadovanSkodovkar 15.12.19 23:40:56: OK, zítra snad umístím obě divoženky do školky, tak tomu zkusím chvilku dát. Akorát ta předvánoční doba na shánění toho dílu teda je fakt blbá 

-> dragon_cb_cz 15.12.19 23:25:43: ano. Keď budeš odpájať cievky, a napríklad 2 valec nebude na odpojenie reagovať, prehoď cievku s 4 tým napríklad. Ak sa situácia nezmení, že stále 2hý nepáli tak je ten modul KO.
-> RadovanSkodovkar: -> Milan 136: OK, díky za tip, vyzkouším obě rady. Případně je to tahle potvora? www.skoda-dily.cz/nahradn
i-dil/4d0905351-zapalovaci
-modul-1-8t-eu-3928.html ?
Taky tipuju ten koncový stupeň zapalování na filtru. Zkus s ním za chodu zahýbat.
-> StepaNoFUN: Pošta před Vánoci nesmysl a příští víkend chci ať to zmizí. A pak už tu zase asi žádný koncern dlouho nebude (resp. v mém okolí se po prodeji téhle O1 přestane vyskytovat komplet).
Jen že mám tu dovolenou, tak kdyby to byla jen cívka, tak to bych asi zvládnul pořešit... i když zase, je před vánoci, takže jediný zdroj dílů by asi bylo Kelly za nesmysl. No uvidíme. Každopádně díky za nabídku.
Jen že mám tu dovolenou, tak kdyby to byla jen cívka, tak to bych asi zvládnul pořešit... i když zase, je před vánoci, takže jediný zdroj dílů by asi bylo Kelly za nesmysl. No uvidíme. Každopádně díky za nabídku.
-> dragon_cb_cz: Kdyby česká pošta stála za něco (nebo kdybys jel na chalupu), tak Ti můžu půjčit na dobu neurčitou VAG 805... Leží mi tu v šupleti. Koupil jsem origo...
-> Bukaj 15.12.19 21:48:51: Mám už tenhle týden dovolenou, tak zítra když vyjde chvilka zkusím šaškovat s cívkama. Kdybych se ničeho nedopátral, možná bych tvé nabídky využil.
Jako v zásadě by mi to mohlo být jedno, do ČB to nejspíš nějak dojede a než stejný výlet kilem to asi horší nebude, ale je mi toho auta nějak líto....
Jako v zásadě by mi to mohlo být jedno, do ČB to nejspíš nějak dojede a než stejný výlet kilem to asi horší nebude, ale je mi toho auta nějak líto....
-> dragon_cb_cz 15.12.19 18:38:17: Někdy v tejdnu pojedu do Světic, tak kdyby Tě zajímal výpis chybových kódů, tak bych se mohl stavit s noťasem - s jedničkovou Octávií si můj počítač snad ještě popovídat umí
Anebo to neřeš a jeď, no...

Anebo to neřeš a jeď, no...

-> RadovanSkodovkar 15.12.19 19:04:41: Díky za tipy. Říkala, že to poprvé začalo loni v létě, pak to přes zimu bylo v pohodě a teď že už to dělá pořád... v červnu na technickou snad měnili jednu cívku, pak byl chvíli klid a pak to začalo znova. Ale... bůh ví co vyměnili, segra je fakt talent 

-> StepaNoFUN: Ne, prisaham, ze to tak bylo a dokonce jsem to rady uz pred lety popisoval :-) Ale uznavam, ze tim trumfla i moji tetku, ktera mi kdysi popisovala, kterak si vyzvedla S125L ze servisu a jela do Nymburka. U Oseka ji prej vsimla, ze rucicka teplomeru byla byla v cervenym, ale normalne to jelo, tak jela dal. O kousek dal uz se za ni kourilo, ale porad to jelo. U Podebrad to uz jelo nejak hur, ale porad to jelo. Nakonec se to prej uplne zastavilo a uz to nechtelo chytnout. Odtah, generalka motoru - ale proc stahovat kalhoty, kdyz brod je jeste daleko?! :-)
-> suri 14.12.19 20:15:05: Zo jedno mi odlož :D
-> dragon_cb_cz 15.12.19 18:38:17: Na skúšku môžeš skúsiť odpájať cievky jednu za druhou.. Skorej by som to inak povedal na odpálený zapaľovací modul na filterboxe (taká malá kocka s 2 štekrami).
-> King: To si děláš prdel? Takovejhle polovodič snad nikdo ani bejt nemůže. :-D
-> dragon_cb_cz: Segra ma k technice asi podobnej vztah jako moje ex-svagrova. Stezovala s kdysi davnoi, ze poslednich par tejdnu ma s jejich S120L problem se po Praze plynule rozjet a ze na Jizni spojce motor dost řve. Pri troubleshootingu me na prvni pohled upoutala bezvladne kejklajici se radici paka, a kdyz jsem odhrnul koberec a sundal zaslepku na podlahovym kanalu, potvrdilo se mi moje podezreni, ze konzola razeni a prevodovka jsou uz delsi dobu dva na sobe nezavisle mechanicke celky :-) A ta bezelstna duse dokazala s naposled zarazenou dvojkou brazdit nekolik tejdnu ulice Prahy :-)
Nechce někdo molitany a potahy na látkový RS prední sedačky do O1?
Dostala se teď ke mně segry O1 1.8T (AGU myslím), která sice půjde z domu, ale ještě by bylo dobré s ní dojet z Prahy do ČB, kterýžto úkol připadl na mě. Jenže to momentálně jede na 3 válce. Tak nějak podezřívám cívku - je nějaká šance to ověřit bez přístupu ke koncernové diagnostice? Třeba odpojovat jednu po druhé za chodu - je to u tohodle motoru realistický? A jak moc je případně voprc se k tomu dostat / vyměnit jí?
Důsledků pro motor atd už se asi potřeba není bát, protože s tím takhle segra najela desítky nebo spíš stovky km, takže to nejspíš i těch posledních 150km dojede, ale stejně bych to radši vyřešil, než z toho auta udělám problém někoho jiného...
Důsledků pro motor atd už se asi potřeba není bát, protože s tím takhle segra najela desítky nebo spíš stovky km, takže to nejspíš i těch posledních 150km dojede, ale stejně bych to radši vyřešil, než z toho auta udělám problém někoho jiného...
-> palinator: tak ak máš peniažky tak míňaj no... ja nemám
-> suri:
To sa nedá, keď ti to neviem oplatiť.
To sa nedá, keď ti to neviem oplatiť.
-> palinator: Nevědi co za to chtít... :-O Na Fabii 1 a OCT 1 to nevyužiju. ;-) A v práci jsou všechno nafty, nebo to neservisuju já (Mercedes, BMW, Bentley a podobný - to neumím).
Na ty zapalovací svíčky jsem se ptal spíš pro zajímavost, že jsme o tom s někým debatovali.
Na ty zapalovací svíčky jsem se ptal spíš pro zajímavost, že jsme o tom s někým debatovali.
-> palinator: nemusel si kupovať , mám toho dosť , vieš že by som ti poslal
-> StepaNoFUN:
Vzhledem k tomu, že ta tubička stála 755 Kč, tak spíš jen použít na auto a pak mi zase vrátit.
Ono to vydrží na dost aut.
Vzhledem k tomu, že ta tubička stála 755 Kč, tak spíš jen použít na auto a pak mi zase vrátit.

-> StepaNoFUN: kupoval na svoje tuším , ak chceš môžem ti poslať aj ja ... a niečo má asi aj Jarda tuším že som mu také posielal
-> palinator: Asi by se neztratilo... Máš toho nasyslenou hromadu, nebo co?
-> King: ono sa to berie tak že oni toho citu moc nemajú , čo štych to potomok ...
-> suri: Jestli to správně chápu, tak slovenské přirovnání "mít cit v rukách ako cigán v kokote " znamená spíš cit nemít (?). Nebylo by přiléhavější říkat "ako Žid v kokotě ", protože citlivost žaludu bez předkožky je údajně nižší?

-> StepaNoFUN:
Kdybys chtěl to mazivo na svíčky tak řekni.
Kdybys chtěl to mazivo na svíčky tak řekni.

-> Milan 136: ja mám cit v ruke ako cigán v kokote ale ešte som sviečku veru nepretrhol-> StepaNoFUN: -EA211 ako píše Milan , dnes už sa nikto nedozvie prečo niekto vymyslel presne rezaný závit na každej sviečke ale NGK ako dodávateľ prvovýroby to rešpektuje a tam to dokonca väčšinou aj sedí v požadovanom uhle to natočenie rozumne ... BOSCH ani BRISku to nikto nepovedal , nikto neriešil , závity sú hocijako , autá jazdia a nič sa nedeje , takže asi nie je dôvod na paniku ... z logiky veci kedže tie sviečky majú tvrdé medené podložky tak tam nemáš čo veľmi skúmať a doťahovať , tá sa nestlačí vôbec ...
-> Milan 136: To bych videl jako rozumny. Ale fakt jsem ty originaly z vyroby povolil jak nic. Jsem si rikaljestli nejsou jen fakt na "kontakt" a nedotahovat.
-> suri 14.12.19 19:28:04: To je pravda, bral jsem do Karkule auta NGK, vyndal jsem originální taky NGK a měl jsem u svíček udaný i utahovací moment.
-> StepaNoFUN 14.12.19 22:27:19: myslím 12 a 17Nm
-> Milan 136: Tak dotáhnout jako člověk. Spíš mi šlo o to, že se mluvilo o poloze svíčky ve spalováku. Tak jestli na tom až tak záleží...
BTW- teď jsem měnil žhavičky na O3. To že jsou 3+1 mě docela překvapilo, ale OK. Ale přišlo mi, že byly doatžený tak na 1Nm. Šly povolit až překvapivě dobře (řekněme skoro rukou). Kolik že se to má dotahovat? Utáhnul jsem je hodně s citem, ale určitě je to víc, než jsem ty původní povoloval.
BTW- teď jsem měnil žhavičky na O3. To že jsou 3+1 mě docela překvapilo, ale OK. Ale přišlo mi, že byly doatžený tak na 1Nm. Šly povolit až překvapivě dobře (řekněme skoro rukou). Kolik že se to má dotahovat? Utáhnul jsem je hodně s citem, ale určitě je to víc, než jsem ty původní povoloval.
-> Milan 136: Takže proto bývalý? 

-> StepaNoFUN 14.12.19 20:54:01: Je to jedno do tý doby, kdy je tam narveš jako bývalý kolega na tvrdo, rozpadne se svíčka a výdře válec 
Všechny EA211

Všechny EA211
-> suri: Takže je to jedno a není důvd k panice? :-D Jakejch motorů se to týkalo?
-> RadovanSkodovkar: mám toho plnú riť ... dá a aj náhrada www.autoking.sk/maziva-a-
vazeliny/montazni-mazivo-n
a-zapalovaci-svicky-beru napr
-> suri 14.12.19 19:28:04: Tá pasta len v originále alebo sa dá aj náhrada?
-> StepaNoFUN: 22nm ... ale sedí to na 80% jedine pri NGK ... Bosch aj Brisk na to serú lebo je to zase koncernový výmysel bezdôvodný , len NGK ako prvododávateľ sa toho drží ... dotiahneš na citovku a hotovo ... skôr riadne namazať G052565A1 konce cievok lebo to nevyberie už nikto ...
Před časem se tu psalo (jestli si dobře pamatuju) o přesným dotahovacím momentu zapalovacích svíček kvůli poloze. Pamatuje si to někdo? Nějak to nemůžu dohledat.
-> 11mAjA11: nj , j by som to za tie prachy ani nemenil , ale mám kolegu šikovného
-> suri: tak za 150 E bych vzal taky original..
-> m8rinek: A to se vyplatí
Beztak bys dopadl jako já, kdy ti "odborník" do motoru s klidem naleje olej, který není low SAPS...

-> dragon_cb_cz: výměna oleje byla naceněná tuším na 3 nebo 4tkč s tím že je v ceně i filtr.... a olej to byl značkový Shell....
-> m8rinek: To zní jako super story.... asi bych veškeré info od toho pána bral hodně s rezervou 

-> saskyn2: Jako jo, ale jednotky milibarů jsou řádově setiny voltů odchylky na signálu čidla?
-> dragon_cb_cz: netuším, byla to taková přehlídka zmrdství, jen si pamatuju, že tam tohle padlo. Auto jsem si od něj vyzvedl poblitý od smůly, protože ho zaparknul pod smutnej smrk. Kryty motoru jsem si montoval zpět sám, protože to už asi nebylo v ceně...
-> saskyn2: 242... asi :D
-> dragon_cb_cz: Při vypnutém motoru to musí ukazovat 0. Takže předpokádám od toho. Proto se nové čidlo i přizpůsobuje.
-> m8rinek 13.12.19 18:34:27: Odchylka od čeho? Diferenční tlak na DPF jsou řádově desítky milibarů, max nízké stovky. Ale moc si nedovedu představit, jak pán diagnostikoval, resp. co bylo jeho referenční hodnota...
-> m8rinek: Kolik to má najeto? Na těch 16V ty DPF odcházejí kolem250-300t.