skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> SO545: To vím. A nový jsou momentálně za nesmysl. Spíš se před klasickou inzercí ptám tady.
-> StepaNoFUN 08.12.19 17:15:08: to v pohode predas...hnije to fest pod oknom a dost /hlavne/ bazaristov to nahana.
Nechce někdo pátý dveře na OCT 1 combi?
Nový. V krabici. Originál.
Nový. V krabici. Originál.
-> saskyn2: jj
-> suri: Jo tys to vlastně chtěl na supa ne na oktávku. Takže ty 3C normálně seděj na leona jo? To by teda měli sedět i ty z kodiaqa na oktávku. Jo ložiska vím že jsou jiný, ty starý jsou na 4 šrouby, tyhle jsou na 3 šrouby. Vím že na OII byly i 3 šroubový, těm asi průměrové odpovídají ty 80mm předpokládám, ale moc jsem to nezjištoval. Abych se v tom nezamotal, tak jsou 4 typy předních ložisek: Starý(OII, G5, 3C) 3 dírový a 4 dírový, a pak nový(OIII atd) 80mm a 85mm
-> saskyn2: jj ja len že je to iné ložisko ako tie staré čo mala OII ... ja som z toho nepoužil nič , bolo to na Superba a jazdí to teraz na Leone vrátane nápravnice .. pasuje to normálne , aj 3C ramená aj otoče ...
-> suri: Nějaký slabý benzíny mají (jestli si dobře pamatuju)80mm a tohle je 85mm, teda já to nepřeměřoval, poloosa do toho sedla tak jsem to dál neřešil. Ty máš ty 3C těhlice odemě na oktávku nebo si to chtěl na něco jiného? Celkem by mě zajímalo jestli ty hliníkový sedí i na oktávku, bych vyladil i mojí paní RSu



-> saskyn2: a to ložisko je veľký priemer
-> saskyn2 06.12.19 18:04:59: Tak jsem ho hodil zpátky do popelnice, protože je nerozebíratelný.
-> Milan 136: Jj, zámek je stejný i s fábií, resp původní jsou všechny vynáhradovaný stejným číslem. Ono spousta dílů je schodných ačkoliv nemá stejné číslo, já si ted nedávno na 3C nasadil nový přední těhlice z Kodiaka
Má to 3 šroub ložisko a opačně zapojený čidlo ABS jinak to všechno sedí jak prdel na hrnec, dokonce spodní čep do ramene má i 3C0 číslo
-> Milan 136: Jj, zámek je stejný i s fábií, resp původní jsou všechny vynáhradovaný stejným číslem. Ono spousta dílů je schodných ačkoliv nemá stejné číslo, já si ted nedávno na 3C nasadil nový přední těhlice z Kodiaka


-> Milan 136: Já třeba hlášku "battery low " na klíčence k Mondeu úspěšně ignoruju už druhej měsíc při každým startu 

-> Milan 136: Já to právě nikdy neřešil, tak jako je fakt že nad 2015 sem ty auta zas tak moc nejezdí, ale stejně. Jsem ho hodil do popelnice, tak ho ještě vyndám a zkusím rozpitvat co v tom zdechlo, ale diagnostika psala motor centrálu. No oni jí strašili, že to je běžná závada a at se připraví na další.
-> saskyn2 06.12.19 17:50:30: Nevím, jak je to možný, ale snad jen PP dveře. A je jedno, zda Yeti, Fabia, Octavia, Superb. Asi budou stejný a sem tam ty PP umřou. Ale jako není to x kusů týdně. Mohl jsem jich měnit ta 10, 15 komplet za x let.
-> Milan 136: Hele dotaz, jak často měníš zámky na OIII? Dneska jsem dělal na B8 Passatu pravý zadní, je tam úplně stejný jak OIII. Holčina tvrdila že jí v autorizáku na SK říkali, že to je běžná závada a že u nějakého auta co dělali odešel jeden a pak postupně zbylé tři tak že jí doporučují vyměnit rovnou všechny asi za 760e
Já jsem se s tím setkal poprvé, tak mi to připadá nějaká píčovina, že by to takhle odcházelo, když jsem se s tím ještě nesetkal. Jinak mimochodem luxusní práce, jsem zvyklý na ty starý pelechy, kde to je rozebrat půl lakatoše, tady to bylo za půl hodiny hotový


-> Syny 06.12.19 06:47:46: Však svítí, ale lidi jsou i přes ní ignoranti. Prudí a když jim to namačkáš na MIB, tak čumí a ano neřeknou děkuji...
Stejný jako experti co reklamují nefungující start stop. Klikneš na CAR, na start stop a hned vidíš, že nejsou splněné podmínky
Stejný jako experti co reklamují nefungující start stop. Klikneš na CAR, na start stop a hned vidíš, že nejsou splněné podmínky

-> Syny:
A ona by tam byla, pro tyhle účely je tam vykřičník v trojúhelníčku.
A ona by tam byla, pro tyhle účely je tam vykřičník v trojúhelníčku.
-> Syny 06.12.19 06:47:46: Nám auta dlouze a i dost nepříjemně pípla a pak se tam ta hláška protočila vždy třeba 4x. Tam nebylo téměř možné cokoliv přehlédnout.
-> Milan 136: A pritom by stacila jedna hloupa kontrolka, ktera by na palubce svitila az do vymeny baterky v klicku stale...
Ono se bude spíš jednat o přehlédnutí té hlášky. Ty auta to běžně hlasí po startu. Akorát na to nikdo nekouká. Sedne do auta, nastartuje, vezme si pás a je po hlášce...
-> StepaNoFUN 05.12.19 20:46:04: to je bouchy-ho hlaska /alebo skor z jeho auta / aj toto sa moze stat...



I kolegovi na O3 to píše "Vyměnte baterii v klíčku" a to Kessy nemá.
-> bouchy 05.12.19 20:00:22: Hrůza, byly nějaký výbouchy hněvu? 

-> Milan 136: Nechci tu byt proti nikomu, ale vcera jel nas spravce vyzvednout kolegu s OIII a startovacim tlacitkem, kdy rano sedl do auta, zadna hlaska, odvezl deti do skoly a u skoly uz klicek nenalezen...
-> bouchy 05.12.19 20:00:22: Taky zdravím. Máte první auto, které nepíše vyměňte baterii v klíči
Máš zkušenost s jedním a já se stovkami aut.
Všem ostatním to normálně hlásí. Jedinej problém s klíčem jsem zažil, že to po výměně baterky stále psalo vyměňte baterii. Ale pak jsem v kastlíku i po tvrzení majitele, že tam není našel druhý klíč s KO baterií

Všem ostatním to normálně hlásí. Jedinej problém s klíčem jsem zažil, že to po výměně baterky stále psalo vyměňte baterii. Ale pak jsem v kastlíku i po tvrzení majitele, že tam není našel druhý klíč s KO baterií

-> bouchy 24.09.19 05:10:11: Baterie v kessy klíčku to vzdala po 1,75 roce po koupi, bez hlášky. Jen se zahlásilo "klíč nenalezen" a bylo vymalováno. Zdravím všechny saskyny, Milany a jiné.
-> radekp 04.12.19 09:05:40: zalezi, jak to zrovna nalepili, me to z funa slo celkem dobre, taky drzely jen nahore, protoze dole koroze...
-> radekp: ešte to vyvariť a bude to ok
-> suri: to vypadá, že lepidlo je jen nahoře. To by se mohlo povést
-> radekp: posledne čo som takúto operáciu riešil tak sa menili prahy , nebolo to kde založiť ... opatrne by to mohlo ísť sundať ... ak tam aj niečo lepené je tak podrezať drôtom
Nechci zakládat nové táma s Yetim, tak to hodím sem.
Otec Má Yeti, před facelift. r.v. 2009. Nyní je na nemocenské, má spoustu času a tak dlube do auta - vysypal neskutečný bordel z podběhů a zpod plastových pod-prahů. Chce je sundat, protože je pod nimi i hloubková koroze, ale jsou tam nalepené. V servise řekli, že po faceliftu to drží na plastových příchytkách, ale tohle je nalepené, tudíž po destruktivním sundání nové za 8k.
Sundával to někdo nedestruktivně? Šlo by to podobně, jak zde někdo popisoval sundávání prahů z Funa? - sekáčem z pasoviny?
Otec Má Yeti, před facelift. r.v. 2009. Nyní je na nemocenské, má spoustu času a tak dlube do auta - vysypal neskutečný bordel z podběhů a zpod plastových pod-prahů. Chce je sundat, protože je pod nimi i hloubková koroze, ale jsou tam nalepené. V servise řekli, že po faceliftu to drží na plastových příchytkách, ale tohle je nalepené, tudíž po destruktivním sundání nové za 8k.
Sundával to někdo nedestruktivně? Šlo by to podobně, jak zde někdo popisoval sundávání prahů z Funa? - sekáčem z pasoviny?
-> saskyn2: Ten nárazník je odřený a v plastu nad lištou není prasklina, ale záseky od toho, do čeho vrazil a u toho LZ světla to kouká pěnová guma a ne rez
Ale pro "michael" to není - už jenom sehnat nárazník v této origo barvě bez poškození bude velký problém...


-> michael: Tak to máš asi špatný info, tohle je nějaká 97, nedávno jsem s tím byl na stk. Jak píšou kluci, akorát koupíš stočenku, na tohle kdybys natočil 30 tis tak to není poznat
Když vidím co tady dal Jumbo, tak tohle je v o dost lepším stavu. Ale ptal jsem se a nakonec stejně asi není na prodej, prý to dojezdí tchýně na nákupy.
-> Jumbo 28.11.19 21:30:07: Přední nárazník odřený a asi i prasklý, u lz světla mi to připadá schnilý, na LP blatníku je bud nějaký bordel nebo tam praská kit...

-> Jumbo 28.11.19 21:30:07: Přední nárazník odřený a asi i prasklý, u lz světla mi to připadá schnilý, na LP blatníku je bud nějaký bordel nebo tam praská kit...
-> Jumbo: Ty kilometry tam klidně můžou být nevypadá zle.
-> Jumbo: To je furt dvojnásobnej nájezd. :-D
-> Nwkt 28.11.19 21:02:20: na cierny piatok dava kazdy autobazar dole automaticky 100000km...
skodu 100 do 40000km to som videl viac x ale O1 z 96 do 30000 to u nas nieje urcite...

skodu 100 do 40000km to som videl viac x ale O1 z 96 do 30000 to u nas nieje urcite...
-> michael: Ti tam natočím kolik chceš
-> saskyn2: Jedna z prvních to nemuže být ani náhodou černá metaliza šla od roku 98 a já mám zájem o vůz co max 30 tis.km
-> michael: Tchán má jednu z prvních, černou metlu, 1.6, el okna bez klima, najeto asi 106tis, celou dobu garážovaná absolutně bez koroze, jedný majitel, jednu dobu to chtěl prodávat že na důchod odkoupí služebního supa. Tuším že mluvil o 50tis. Ale nijak aktivně to nikdo neřešil.
Kdyby někdo věděl o nějakém voze, tak koupím do sbírky Octavii z let 96 - 97 pouze vůz, který nebyl ježděný v zimě ani v dešti s minimálním nájezdem kilomerů.
-> Jarda: to zase nie je také jednoduché , vstreky teda
-> suri 27.11.19 09:07:58: no sel bych klasicky po elektrice, vi valec, tak to prehazet mezi sebou z jinyho valce...
-> palinator: nebude to tak zložité
-> suri:
No vidíš, to mě nenapadlo.
No vidíš, to mě nenapadlo.

-> palinator: čo tak to opraviť?
-> Milan 136 25.11.19 18:09:29:
Hmmm, ale nikam to neposunulo. To, že to pičuje na 2. válci, jsem věděl i předtím.
Úterý,26,Listopad,2019,20 :18:35:21402
VCDS verze: SVO 19.6.1 Bìží na Windows 10 x64
www.vag-com.cz
Addresa 01: Motor Labely: SVO\04E-907-309-V1.clb
Objednací èíslo øídící jednoky: 04E 906 016 F HW: 04E 907 309 A
Systém a/nebo verze: 1,4l R4 TSI H08 5760
Kódování: 01190012232400080000
Èíslo dílny: WSC 73430 031 00209
ASAM Dataset: EV_ECM14TFS01104E906016F 002008 (SK37)
ROD: EV_ECM14TFS01104E906016F. rod
VCID: 2545BA3524B29C67CA-8070
2 závad nalezeno.
10203 - zjisteno vynechavani zapalovani - nepravidelne / vicenasobne
P0300 00 [096] - -
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamìti
info o závadì:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 85866 km
Datum: 2006.04.18
Èas: 14:23:10
Otáèky motoru: 836.50 /min
Normovaná hodnota zátìže: 25.9 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 12 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 11 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napìtí svorky 30: 14.465 V
Èítaè zapomenutí po OBD: 35
Sonda lambda øady válcù 1: sonda 1: požadovaná hodnota: 0.9766
Sonda lambda 2: øada válcù 1: vnitøní odpor mezní hodnota: 131068 Ohm
Dlouhodobé pøizpùsobení tvorby smìsi øady 1 pøi volnobìhu: -0.19 %
10592 - valec 2 zjisteno vynechavani zazehu
P0302 00 [096] - -
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamìti
info o závadì:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 85866 km
Datum: 2006.04.18
Èas: 14:23:17
Otáèky motoru: 836.50 /min
Normovaná hodnota zátìže: 25.9 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 12 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 11 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napìtí svorky 30: 14.465 V
Èítaè zapomenutí po OBD: 35
Detekce výpadkù: referenèní moment: 6.120 %
Výpadek souètového sèítaèe: 94
Èítaè neplatných krátkodobých adapt.hodnot: rozpoznání výpadkù: 0
Readiness: 0000 0000
Hmmm, ale nikam to neposunulo. To, že to pičuje na 2. válci, jsem věděl i předtím.
Úterý,26,Listopad,2019,20 :18:35:21402
VCDS verze: SVO 19.6.1 Bìží na Windows 10 x64
www.vag-com.cz
Addresa 01: Motor Labely: SVO\04E-907-309-V1.clb
Objednací èíslo øídící jednoky: 04E 906 016 F HW: 04E 907 309 A
Systém a/nebo verze: 1,4l R4 TSI H08 5760
Kódování: 01190012232400080000
Èíslo dílny: WSC 73430 031 00209
ASAM Dataset: EV_ECM14TFS01104E906016F 002008 (SK37)
ROD: EV_ECM14TFS01104E906016F. rod
VCID: 2545BA3524B29C67CA-8070
2 závad nalezeno.
10203 - zjisteno vynechavani zapalovani - nepravidelne / vicenasobne
P0300 00 [096] - -
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamìti
info o závadì:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 85866 km
Datum: 2006.04.18
Èas: 14:23:10
Otáèky motoru: 836.50 /min
Normovaná hodnota zátìže: 25.9 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 12 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 11 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napìtí svorky 30: 14.465 V
Èítaè zapomenutí po OBD: 35
Sonda lambda øady válcù 1: sonda 1: požadovaná hodnota: 0.9766
Sonda lambda 2: øada válcù 1: vnitøní odpor mezní hodnota: 131068 Ohm
Dlouhodobé pøizpùsobení tvorby smìsi øady 1 pøi volnobìhu: -0.19 %
10592 - valec 2 zjisteno vynechavani zazehu
P0302 00 [096] - -
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamìti
info o závadì:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 85866 km
Datum: 2006.04.18
Èas: 14:23:17
Otáèky motoru: 836.50 /min
Normovaná hodnota zátìže: 25.9 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 12 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 11 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napìtí svorky 30: 14.465 V
Èítaè zapomenutí po OBD: 35
Detekce výpadkù: referenèní moment: 6.120 %
Výpadek souètového sèítaèe: 94
Èítaè neplatných krátkodobých adapt.hodnot: rozpoznání výpadkù: 0
Readiness: 0000 0000
-> suri 25.11.19 19:15:00: no moc to nejezdilo, melo to asi 30tis.km
-> Jarda: ak to má tlaky , vyčistené sanie , vstreky , sviečky a cievky tak to musí ísť , max nejaký soft