skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Jumbo: Ty kilometry tam klidně můžou být nevypadá zle.
-> Jumbo: To je furt dvojnásobnej nájezd. :-D
-> Nwkt 28.11.19 21:02:20: na cierny piatok dava kazdy autobazar dole automaticky 100000km...
skodu 100 do 40000km to som videl viac x ale O1 z 96 do 30000 to u nas nieje urcite...

skodu 100 do 40000km to som videl viac x ale O1 z 96 do 30000 to u nas nieje urcite...
-> michael: Ti tam natočím kolik chceš
-> saskyn2: Jedna z prvních to nemuže být ani náhodou černá metaliza šla od roku 98 a já mám zájem o vůz co max 30 tis.km
-> michael: Tchán má jednu z prvních, černou metlu, 1.6, el okna bez klima, najeto asi 106tis, celou dobu garážovaná absolutně bez koroze, jedný majitel, jednu dobu to chtěl prodávat že na důchod odkoupí služebního supa. Tuším že mluvil o 50tis. Ale nijak aktivně to nikdo neřešil.
Kdyby někdo věděl o nějakém voze, tak koupím do sbírky Octavii z let 96 - 97 pouze vůz, který nebyl ježděný v zimě ani v dešti s minimálním nájezdem kilomerů.
-> Jarda: to zase nie je také jednoduché , vstreky teda
-> suri 27.11.19 09:07:58: no sel bych klasicky po elektrice, vi valec, tak to prehazet mezi sebou z jinyho valce...
-> palinator: nebude to tak zložité
-> suri:
No vidíš, to mě nenapadlo.
No vidíš, to mě nenapadlo.

-> palinator: čo tak to opraviť?
-> Milan 136 25.11.19 18:09:29:
Hmmm, ale nikam to neposunulo. To, že to pičuje na 2. válci, jsem věděl i předtím.
Úterý,26,Listopad,2019,20 :18:35:21402
VCDS verze: SVO 19.6.1 Bìží na Windows 10 x64
www.vag-com.cz
Addresa 01: Motor Labely: SVO\04E-907-309-V1.clb
Objednací èíslo øídící jednoky: 04E 906 016 F HW: 04E 907 309 A
Systém a/nebo verze: 1,4l R4 TSI H08 5760
Kódování: 01190012232400080000
Èíslo dílny: WSC 73430 031 00209
ASAM Dataset: EV_ECM14TFS01104E906016F 002008 (SK37)
ROD: EV_ECM14TFS01104E906016F. rod
VCID: 2545BA3524B29C67CA-8070
2 závad nalezeno.
10203 - zjisteno vynechavani zapalovani - nepravidelne / vicenasobne
P0300 00 [096] - -
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamìti
info o závadì:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 85866 km
Datum: 2006.04.18
Èas: 14:23:10
Otáèky motoru: 836.50 /min
Normovaná hodnota zátìže: 25.9 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 12 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 11 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napìtí svorky 30: 14.465 V
Èítaè zapomenutí po OBD: 35
Sonda lambda øady válcù 1: sonda 1: požadovaná hodnota: 0.9766
Sonda lambda 2: øada válcù 1: vnitøní odpor mezní hodnota: 131068 Ohm
Dlouhodobé pøizpùsobení tvorby smìsi øady 1 pøi volnobìhu: -0.19 %
10592 - valec 2 zjisteno vynechavani zazehu
P0302 00 [096] - -
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamìti
info o závadì:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 85866 km
Datum: 2006.04.18
Èas: 14:23:17
Otáèky motoru: 836.50 /min
Normovaná hodnota zátìže: 25.9 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 12 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 11 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napìtí svorky 30: 14.465 V
Èítaè zapomenutí po OBD: 35
Detekce výpadkù: referenèní moment: 6.120 %
Výpadek souètového sèítaèe: 94
Èítaè neplatných krátkodobých adapt.hodnot: rozpoznání výpadkù: 0
Readiness: 0000 0000
Hmmm, ale nikam to neposunulo. To, že to pičuje na 2. válci, jsem věděl i předtím.
Úterý,26,Listopad,2019,20 :18:35:21402
VCDS verze: SVO 19.6.1 Bìží na Windows 10 x64
www.vag-com.cz
Addresa 01: Motor Labely: SVO\04E-907-309-V1.clb
Objednací èíslo øídící jednoky: 04E 906 016 F HW: 04E 907 309 A
Systém a/nebo verze: 1,4l R4 TSI H08 5760
Kódování: 01190012232400080000
Èíslo dílny: WSC 73430 031 00209
ASAM Dataset: EV_ECM14TFS01104E906016F 002008 (SK37)
ROD: EV_ECM14TFS01104E906016F. rod
VCID: 2545BA3524B29C67CA-8070
2 závad nalezeno.
10203 - zjisteno vynechavani zapalovani - nepravidelne / vicenasobne
P0300 00 [096] - -
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamìti
info o závadì:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 85866 km
Datum: 2006.04.18
Èas: 14:23:10
Otáèky motoru: 836.50 /min
Normovaná hodnota zátìže: 25.9 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 12 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 11 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napìtí svorky 30: 14.465 V
Èítaè zapomenutí po OBD: 35
Sonda lambda øady válcù 1: sonda 1: požadovaná hodnota: 0.9766
Sonda lambda 2: øada válcù 1: vnitøní odpor mezní hodnota: 131068 Ohm
Dlouhodobé pøizpùsobení tvorby smìsi øady 1 pøi volnobìhu: -0.19 %
10592 - valec 2 zjisteno vynechavani zazehu
P0302 00 [096] - -
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamìti
info o závadì:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 85866 km
Datum: 2006.04.18
Èas: 14:23:17
Otáèky motoru: 836.50 /min
Normovaná hodnota zátìže: 25.9 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 12 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 11 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napìtí svorky 30: 14.465 V
Èítaè zapomenutí po OBD: 35
Detekce výpadkù: referenèní moment: 6.120 %
Výpadek souètového sèítaèe: 94
Èítaè neplatných krátkodobých adapt.hodnot: rozpoznání výpadkù: 0
Readiness: 0000 0000
-> suri 25.11.19 19:15:00: no moc to nejezdilo, melo to asi 30tis.km
-> Jarda: ak to má tlaky , vyčistené sanie , vstreky , sviečky a cievky tak to musí ísť , max nejaký soft
-> Milan 136 25.11.19 18:09:29: svagr jedno zachovale tsi po fararovi prodal, protoze nikdo nebyl schopen poskubavani vyresit,. me k tomu nedostal... by pak rekl, ze to je jeste horsi :)
-> palinator 25.11.19 10:19:34: Konečně se to projevilo a vyřešíš to občasný poškubávání

-> palinator: no jo to sou starosti
Včera jsem chtěl u 1,4 TSI CHPA měnit olej. Natočil jsem to, ale vzhledem k tomu, že to šlo na tři a začal blikat vrtulník, tak jsem to zase vrátil do garáže a šel jsem radši do lesa na dříví.
Po přidání plynu se to sice chytlo na čtyři a kontrolka zhasla, ale nevim co tomu motoru zas mrdlo. Diagnostiku měl půjčenou zrovna známej.

-> Milan 136: tak už mám jasno, děkuji 

-> Nwkt 24.11.19 22:18:44: ted chodi, loni jsem mel ty blbe podtlakove hadice a vahu... tak to takto pekne na zimni lpg nefungovalo, no asi to bude k dokonalosti jeste chtit doladit smes, jen aby nebylo potreba resit zimni a letni smes, to bych si i lehce zmenil, kdybych nemel brc sq24, ke kterymu se nepripojim bez hardwaroveho klice

-> Jarda: Já tě varoval, že to LPG na 1,8t není dobrej nápad a neumí to nikdo pořádně odladit, aby to šlo jak má
tak uz to nechapu, jak jsem porad resil ten spatnej chod studenyho 1.8t, skoro mesic jsem s ni nejezdil a ted funguje uplne no problem, nastartuje na lehce vyssi otacky, jak se trosicku ohreje, otacky klesnou na normal a prepne se na LPG, jedine co me napada, ze se zmenila smes LPG letni a zimni, jedine co, ze tepla nenastartuje na tuk na lpg, to driv startovala, ted je potreba trochu dyl startovat nebo musim 2x
to by odpovidalo jinymu plynu a motor chodi i na lpg paradne, takovejdle zatah odspoda na lpg to niky nemelo, slusnej uz od 1500/min. lepsi, nez ta sluzebni nafta 103kW

-> Milan 136: jo to je dosť možné , preto som to ešte nepredal , za 5000eur škoda predávať , nepomôže mi to
Se mi tu vali jeste par tehlech... kdyby nekdo potreboval.
-> suri 23.11.19 20:03:27: Ty už jsi se na Octavii vyřádil dost, na Tebe nikdo nemáme 

-> Milan 136: pekné , sa zabávaš , ja už len servisujem čo treba a vlastné vôbec
-> suri 23.11.19 19:46:23: Svítí to fajn. Za jízdy to mám ztlumené na max co to jde na 20% a je to fajn akorát. Pohasínají také hezky. Neoslepuje to, jako osram ledky ve stropním. Do toho se přímo moc koukat nedá. Ale tohle je tak akorát.
Do kufru jsem dal origo 8J0947409B. Vypadají na první pohled jako ty 5G, ale mají jinou svorkovnici. Jako má třeba osvětlení RZ. Jen musím vyřešit ještě popelník. Dal jsem tam světýlko z O3, co jsem měl a vůbec to nesvítí
Do kufru jsem dal origo 8J0947409B. Vypadají na první pohled jako ty 5G, ale mají jinou svorkovnici. Jako má třeba osvětlení RZ. Jen musím vyřešit ještě popelník. Dal jsem tam světýlko z O3, co jsem měl a vůbec to nesvítí

-> Milan 136: vyzerá to dobre , len mne sa zdali tieto origo dosť slabé
tlmenie medzisteny pri pedáloch máš pôvodné ? ja tam mám to hrubé z laurinky
tlmenie medzisteny pri pedáloch máš pôvodné ? ja tam mám to hrubé z laurinky
-> Milan 136 23.11.19 15:39:23: Aha, ja se zrovna divil, proc nekterejm sviti ty tenky prouzky vzadu dva a nekde jeden. Proc je to u ty po FL tak slaby a jen jeden ale moc nechapu...
-> Milan 136 23.11.19 07:34:40: Tohle platí pro předface.
Takže když to shrnu, tak Octavia 3 má 4 druhy zadních světlel, stejně jako 4 druhy předních.
Takže když to shrnu, tak Octavia 3 má 4 druhy zadních světlel, stejně jako 4 druhy předních.
-> cPetan 23.11.19 15:19:36: Protože si kolenovrt nepřiplatil ledky a má vepředu halogeny 

-> Milan 136 23.11.19 07:34:40: šéf má po FL a svítí mu jen jeden ten tenkej led proužek 

-> suri 23.11.19 14:47:45: Včera jsem dělal tažný a zůstal mi ten vyřízlej plast, tak jsem ho hned využil. U řidiče to vyšlo doprostřed dobře a u spolujezdce to vyřešil tenhle držák. Ještě to vyfotím na autě, nebyl čas. Světla tam jsou origo 5G0 947 409, zapojeno do BCM.
Nakódoval jsem tam i LED osvětlení nohou, tak to ani nehlásí chybu. A jde na maxidotu nastavit intenzita.
Jsem spokojen
Nakódoval jsem tam i LED osvětlení nohou, tak to ani nehlásí chybu. A jde na maxidotu nastavit intenzita.
Jsem spokojen

-> Milan 136: takto to bude naj , ako hovorím , robil to Rolbar kedysi dávno , ja som to robil podobne a nevadilo to že to svieti na kraji , ono záleží aj aký použiješ svetelný zdroj
-> suri: A je to cca uprostřed. Nelíbilo se mi to ani na jedné straně 

-> cPetan: to mi připomíná, jak jsem jel minulý týden večer za nějakým SUV od baworáku. Tuším X5ka. Měla ledkové světla, ale při brždění i blinkru to tak vypalovalo oči, že tě to úplně oslnilo.
-> cPetan 22.11.19 23:56:28: Předface klasika a LED
-> Bukaj 23.11.19 03:21:51: jo uz to nejde ani sledovat a ani se o to nesnazim....
-> cPetan: V době, kdy se co půl roku dělá nějakej facelift se nemůžeš divit ničemu...
