Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18566 příspěvků (zobrazeno 9651 až 9700) od 04.01.2015 do 20.09.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
12:51:46
25.07.2019
Jumbo
-> MATTESS: ještě se to dá poznat podle toho, že nefunguje Start-Stop. Já když si toho všimnu před zastavením, tak vypnu co nejví spotřebičů, pokud se nehne, zapnu Start-Stop, pustím všechny pedály a pokud se nevypne, tak si jedu udělat pár koleček, abych vypálil...



-> Jirik_Tuňák1983: Regenerace ti proběhne i na volnoběh, pouze trvá dýl a není tak efektivní, ale proběhne vždy, pokud nevypneš motor... Pokud se nepletu, tak spoštěcí parametry jsou pouze teploty a plnost filtru, pak si teplotu dokrmuje sám přivstřikem nafty, takže i když auto stojí na volnoběh, tak se regeneruje...
12:48:11
25.07.2019
Syny
-> Shader 25.07.19 12:45:29: Pri regeneraci mi to pri zatezi taky obcas skubne, ale u me to bude spis vstrikama pred smrti bohuzel 8



-> MATTESS 25.07.19 12:40:24: Kdyz jsem se pohyboval casto po meste tak 550-600km, kdyz jsem jezdil velkou vetsinu kilometru po dalnici, tak jsem se dostal i kolem 1000km.
12:46:04
25.07.2019
bouchy
-> Jirik_Tuňák1983: Njn, nedá se s tím nic dělat. Je paradoxní, že ten nejhorší bordel z toho začne lítat při regen. přávě v koloně (nejčastěji) ve městě.

No jinak, urban legend pravila, že ideální podmínky pro regeneraci nastanou leda tak na dálnici při 100+. Urban legend vznikla v době "první" generace dpfek (těch drahejch, co se jich všichni báli, kdo se nebál, nevěděl, jakou má pod podlahou past a kasičku), dnes už je to doufám jinak.... stále by mi chybělo "manuální" tlačítko, nebo aspoň indikace. V tahu nepoznám voln. otáčky, točení ventilátoru, zapnutí topení okna,... určitě je lepší při regeneraci jezdit, jednak se ten bordel roztahá, druhak si myslím, že interval mezi regen je pak delší (což souvisí i s provozem převážně město/mimo). Ty teploty v systému jsou taky celkem vysoký, takže "vydechnutí" po skončení rozhodně nezaškodí.
12:45:29
25.07.2019
Shader
-> Jumbo: -> Syny: Ano, ma filtr pevnych castic. Ale ja uz jsem z toho jelen. Pozoruji jeste jeden stav a to ten, ze motor zacne pri zatezi jet nepravidelne a na volnobeh vyfuk brutalne "rezonuje", je to dost hlucny proces. Kamaradi vzdy rikaji, ze mam diru ve vyfuku. Otacky nejsou navysene, tak mi nekdo ted reknete co je to za jev? Mel jsem za to, ze regenerace. Kazdopadne ani u zvysenych otacek, ani u zvyseneho hluku nevypinam motor.
12:40:24
25.07.2019
MATTESS
-> Syny: a jaký máš interval?
12:22:39
25.07.2019
Syny
-> MATTESS 25.07.19 11:46:56: Clovece to ani nevim, ja tu aktualni vubec nesleduju, tak treba nekdo jo :) Samotnyho by me to zajimalo.



-> Jirik_Tuňák1983 25.07.19 12:12:02: Tak kdyz to nejde jinak, tak se neda nic delat. Ono common-rail umi regenerovat i na volnobehu, ale idealni to asi uplne neni. Pokud to okolnosti dovoli, tak to chce jet nejak konstantne a nevypinat motor. Ja si po kazdej regeneraci nuluju denni pocitadlo km, takze uz dokazu cca odhadnout kdy prijde dalsi a nejak tomu prizpusobit cestu/jizdu. Nerikam, ze to je vzdy 100%, ale zatim jsem ji nikdy prerusit nemusel.

Jinak pres Plzen ja ted nejezdim skoro vubec. Do prace jezdim po dalnici (pripadne jen Plzen liznu na kraji, kde zacpy moc nejsou) a kdyz jedu k nasim nebo tchanojc, tak opet dalnice a Plzen jen minimalne od sjezdu k cili (oboje bydli relativne na kraji). Je to sice dal nez to jet pres mesto, ale ve vysledku to vyjde rychleji a usporneji, nez nekde poskakovat v kolonach.
upraveno 1x, naposled 25.07.2019 12:24:58
12:12:02
25.07.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 25.07.19 11:42:32: A jak postupuješ v zácpě, kterých je teď všude plno? Jen se ptám. Pokud to jde, vezmu to oklikou po dálnici normálním tempem, ale pokud to nejde, zůstanu holt v té koloně a další regenerace proběhne dle běžného km rozmezí, odpovídající jízdním režimům a kde je auto provozováno. Proběhne tedy dle mého i v té koloně.
11:46:56
25.07.2019
MATTESS
A u Škody (a VW obecně) jde poznat regenerace jen zvýšeným volnoběhem? Nebo to je poznat na aktuální spotřebě, že bez plynu není 0?
11:42:32
25.07.2019
Syny
-> Shader: Presne jak pise Jumbo, regenerace DPF - pokud mas auto rad, tak nevypinat motor a idealne jet s otackama co nejvic konstantnima mezi 2000-2500 ot/min dokud regenerace neprobehne. Tedy dokud se po zastaveni volnobeh opet nevrati na tech standardnich 720 nebo kolik presne to je.
11:20:09
25.07.2019
Jumbo
-> Shader: Jestli má filtr pevných částic, tak ho zrovna vypaluje...
10:58:32
25.07.2019
Shader
Poslední dobou pozoruji na své octě II 2.0TDi/125kW, že se mi občas navýší otáčky motoru na 1000ot/min. Co to znamena?
19:06:12
24.07.2019
Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 24.07.19 18:34:03: jo to pulzovani jsem taky pocitoval...
18:34:03
24.07.2019
StepaNoFUN
-> Jarda: Cistit váhu je skoro nesmysl. Vyměnit... Když jsem přivezl 4kolu, tak to dělalo to, že to na plnej výkon pulsovalo. Prostě tam nebyl plynulej zátah, ale jakoby to přidalo, ubralo...

Kamarád vzal diag, chvíli mi říkal jak mám jet... Pak zkonstatoval, že to je divný. Hodnoty sice lineární, ale mimo rozsah, kterej by měly mít. Tak jsme otočili na dílnu, ukradli jeho manželce z auta váhu a jeli se projet znova - problém zmizel. Tak chvíli hrabal v regálu a za dalších pár minut to bylo opravený...
17:53:14
24.07.2019
Jarda - zrušená registrace
tak jsem vystrikal vahu cisticem na vahy od LM a uz pres 100km to tu chybu nehodilo, tak tam nejaka souvislost musi byt, ale po vycisteni byl znatelny zatah turba od 1900/min, no a ted uz se to posunulo nekde na 2400... ja tomu fakt nerozumim :/ jsem zvedav, jak zitra studena nastartuje, zkusim to nekdy k ranu a hned uvidim, jak se bude chovat9
10:51:54
24.07.2019
Jarda - zrušená registrace
tak uz nevim, doplnil jsem nekolik objimek na hadicich a nerozsviti se check, ale je tam sporadicka P0171 na benzin po cca 40km (zacne to postupne lenivet), vaha vzduchu mi ukazuje polovicni hodnoty, nez je v tom videu, muze to byt ono? divne, ze jsem vyrval za chodu podtlakovou hadici, az motor zdechnul a chybu to nehodilo... vse ostatni se zda, ze chodi dobre

Ale kam nestrcim ruku, tam preci nemohla kuna prolezt... benzin byl naprosto bez problemu vzdy a a i po 2000 km na benzin auto jelo perfektne, mam s tim problem od doby, kdy mi tam v Hungaros vlezla kuna - potapany motor, pak to sotva chytlo a slo dost mizerne na benzin. Po nejake dobe se chod motoru zklidnil, ale od te doby nemohu vyresit chodou smes :/.

Na plyn to po par desitkach km zacne jet jak bez turba, ale taky check nerozsviti a je tam ta sporadicka.
upraveno 1x, naposled 24.07.2019 10:55:03
23:04:28
23.07.2019
Nwkt
-> MerHanz: To je spíš od toho, že jsou lidi vemena a neumí to zvedat
22:55:51
23.07.2019
MerHanz
-> Jarda - zrušená registrace 17.07.19 15:42:19: Na to jsem zvědavej. Koupili jsme pro paní O1 v 1,6ce. a ta má kupodivu prahy cajk. Tak uvidíme až to pujde do servisu. Co jsem viděl ovce dotažený tak většina, teda skoro všechny maj zlámaný prahy 8 . Některý měli dokonce i přední blatník dole vypouklej ven !!!!
06:39:34
22.07.2019
Jarda - zrušená registrace
VW B5: 1.8T Bank 1 system too lean (part throttle)
tak uz vim, kolik ma treba ta vaha ukazovat
20:20:21
20.07.2019
castrol
-> Jirik_Tuňák1983: toto ich gt je fajn akurat sa mi nepaci ako u ostatnych aut ten vytrcajuci tablet
18:33:49
20.07.2019
Jirik_Tuňák1983
-> castrol 20.07.19 16:36:14: img2.auto.cz/img/.../5703 020_.jpg

Viděl jsem to i s panorámou, kombinovanou vpředu s otevíracím skleněným střešním oknem (posuvným dílem) s větrným kšiltem.
upraveno 1x, naposled 20.07.2019 18:37:26
16:36:14
20.07.2019
castrol
-> Jirik_Tuňák1983: dostat sa to na trh pred fabiou co mam teraz asi by som nevahal
23:07:21
19.07.2019
Jirik_Tuňák1983
-> castrol 17.07.19 20:21:23: Byl jsem na to mrknout ještě jinde (jiná barva), prohlédl asi všechna videa, která internet obsahuje a ono je to náhodou povedený a zajímavá volba ze strany výrobce. Projet se s tím určitě chci, ale i přes některé ty mouchen (soundgenerator, některá materiálová řešení apod.) je to náhodou sympatické vozítko.
19:46:33
19.07.2019
Jarda - zrušená registrace
-> RadovanSkodovkar 19.07.19 12:33:27: tak ja mam o 100 min, ale dela to uz od 150tis.km, spis jak mi psal suri, protoze to zlobi jen studene, ted uz to zas nekolik set km funguje bez problemu, jen jsem to nechal pres tyden odpocnout :) je to divne... divne taky, ze se to zlepsilo tenkrat po vymene palivaku a pridani vifu
12:33:27
19.07.2019
RadovanSkodovkar
-> Jarda - zrušená registrace 19.07.19 06:20:10: To ti neviem povedať, ale hlavné čerpadlo by mohlo byť rovnaké.. Podľa budíku cca 300tis. stav by + - odpovedal. Auto kupované na SK, Serviska do 2005 vedená, a od 2008 na seka stránke idú km plynule.

-> Jakub M. 19.07.19 11:52:52: Tiež mám tesne pred 300tis. tak by to sedelo, čerpadlo vyzeralo bez zásahu. Dal som Magneti Marelli, vyzerá to bez problému, auto hneď ožilo. No tlak som nemeral, regulátor pôvodný. Ale laborovali sme veľa, podtlaky, cievky, turbo, blow off, sviečky.. Nehovoriac o totálne KO rozvode a pod.
11:52:52
19.07.2019
Jakub M.
-> RadovanSkodovkar:

to byl můj soukromý tip. Měl jsem na 1,8T podobné chování. Nakonec výměna palivové pumpy a regulátoru tlaku+hadičky k němu.

(pozn. začalo se projevovat kolem 300tkm, pumpa i regulátor byly původní)

během výměny vyzkoušeny asi čtyři různé pumpy - Magn. Marelli, Febi, Vaico a "origo"(VDO-Con tinental).

Až origo VDO dosáhlo požadovaného tlaku.

V celku nepříjemná anabáze. u Febi například nefungoval zpětný ventil (po 10min nebyl tlak v railu ani 0,1Mpa (vstřiky a regulátor OK))
06:20:10
19.07.2019
Jarda - zrušená registrace
-> RadovanSkodovkar 18.07.19 23:08:33: 8 asi neni stejna jako na 4x4? tam pry je jeste precerpavaci mezi pulkama a za raketu :( kolik mas najeto? a overene?

-> Jirik_Tuňák1983 18.07.19 15:31:48: vzhledem k tomu, ze se vsude pise, ze neni zdaleka tak robustni jako predchozi generece..., ale ono nove asi chvilku fungovat bude
23:08:33
18.07.2019
RadovanSkodovkar
-> RadovanSkodovkar 13.07.19 19:00:44: Vybavenko, palivová pumpa KO 1
15:31:48
18.07.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Jarda - zrušená registrace 18.07.19 15:11:41: Třeba se nebude srát a abys nevyšel ze cviku, budeš si závady sám vyvolávat. 3
15:11:41
18.07.2019
Jarda - zrušená registrace
-> suri 18.07.19 12:07:37: ma 300, to neni az tak moc...7 ale docela dezolat to je :/ jsem zvedav, kdy dostanu o3 a jak s ni budu spokojen :)
13:36:32
18.07.2019
Jirik_Tuňák1983
-> darklord 18.07.19 11:56:46: No já jsem se zarazil nad tím slovem, ne nad tou samovolnou akcí a reakcí. 3
12:38:42
18.07.2019
Jumbo
-> suri: Taky myslím, ale pořád nebyl čas... Až budu dělat zadní ložiska, tak se na to podívám...
12:35:16
18.07.2019
suri
-> Jumbo: takú tu mám OII tiež a už roky na to serú , raz si zabuchnú kľúče a bude ... ale tu bude KO len zámok
12:14:42
18.07.2019
Jumbo
-> suri: Což mi připomíná, že tchánovi pořád dlužím vyřešit zámek kufru, který nedetekuje otevření. Odemkne se, ale po ptevření pouze kufru se celé auto zamkne a nesvítí ani lampička...
upraveno 1x, naposled 18.07.2019 12:14:53
12:07:37
18.07.2019
suri
-> Jarda: sú , ale polámané káble aj celkovo zámky len fakt na veľa ojazdených kusoch a v relatívne malom počte



čo je na OI FI bežné a pravidelné sa tu nevyskytuje
11:56:46
18.07.2019
darklord
-> Jirik_Tuňák1983: a ze ta to este prekvapuje 3 3 3
11:48:57
18.07.2019
Jirik_Tuňák1983
11:44:51
18.07.2019
Jarda - zrušená registrace
Kdo, ze psal, ze u O2 nejsou problemy se zamky? :) Ted se mi auto zamcelo po otevreni PZ dveri...9
21:07:02
17.07.2019
castrol
-> michael 15.07.19 19:57:02: to je ta nova octavia?
20:21:23
17.07.2019
castrol
-> Jirik_Tuňák1983: tebe to auto vyhovovat rozhodne nebude
18:00:14
17.07.2019
palinator
-> Jarda:

Já bych mu řek že jestli to nedá tam kam chci já tak jedu jinam. I když, na mý jsou ty prohnutý prahy vidět takže by mi asi věřil.
15:42:19
17.07.2019
Jarda - zrušená registrace
-> bouchy 17.07.19 09:22:50: me nasral v pneuservisu, jsem mu na netu ukazal misto, kde se ma o1 zvedat, mel mraky kecu, ze vse se zveda za prahy a kdyz to nevydrzel tak jsou podle neho vyhnily41 a pak mi to zvedl za nosnik kus od toho mista, kde jsem mu ukazoval, tam kdyz zvednes favo/feldu, tak provalis podlahu, todle to nejak ustalo, ale plastizol mi poskodil, proste debil :/
10:48:31
17.07.2019
Jirik_Tuňák1983
-> castrol 17.07.19 09:10:45: Na to jsem asi moc pipinka. 3 Včera jsem v noci ležel ještě nad tím Kyjem Procíd a byť je ten znak úplně děsnej a ještě na to člověk čumí na olantu, asi se s tím stejně sjedu svézt. Když už nic, tak jsem aspoň zvědavej, jak jezdí malotučných 204 PS, má to totiž jen 265 Nm a 1363 kg.
09:22:50
17.07.2019
bouchy
-> suri: Je otázka, jestli je to chyba toho modelu, nebo spíš toho, že to byl family/workchár. zfušovaně opravovanej Starlinem apod., stáčenej, bylo nakládáno za studena a tak pořád dokola, co se povídá na forech a v článcích. Tím se toho nijak nezastávám, o autě mám jinou představu, ale chápu, že pro řemesníka, am. závodníka, koňáka... to bylo požehnání za rozumnej peníz (tažný pokud vím (a vidím), tak celkem neomezený cca do 3500 celk.) - ostatně pár jich "tu" jezdí.

-> vhml: Tak to bych asi měl mít problém, protože moje fabie byla 95% zvedaná to plechovou nožičkou, a když to šlo na zvedák v servisu, guma na práh - zvedací místa na nápravách atd? Ani hovno (což i chápu, je to mechanik, ne chodící enyklopedie podvozků všech aut.) Zatím problém nemám, ale těžko soudit. Okleplý místa (od šutrů atd) tam jsou, ale jinak asi OK. Na haveru je to 2-3x ročně.
09:10:45
17.07.2019
castrol
-> Jirik_Tuňák1983 16.07.19 20:06:55: alebo si nechaj to co mas a budes mat klud
08:49:14
17.07.2019
vhml
-> suri 17.07.19 08:18:28: no mimo lemu mam zrezly defakto jen to co debilove za leta dokurvili heverama. Ale jinak jo, kdyz vidim Sharan forum co tam resi za průsery, tak ten muj je zlatej. Akorat ted uz 4. den susim z auta 20 litru vody. Nepohlidal jsem si vyčištění odtoku zpod okna
upraveno 1x, naposled 17.07.2019 08:52:54
08:18:28
17.07.2019
suri
-> vhml: to máš asi dobrý kus , Alhambry všeobecne sú celkom dosť KO , nosníky , podlahy , zdvíhacie body ... tie autá už to majú tiež poväčšine za sebou
07:50:58
17.07.2019
vhml
Když mluvíte o tom ubírání na laku, antikoro atd. Teď jsem na Sharanu řešil, že mám různě vykvetlý místa na prahách, na lemech atd. Smířenej z Felicíí atd, že je defakto celej lem i práh pryč jsem se do toho pustil , že to teda vyvařím. Po odbroušení asi 5mm! vrstvy origo bílýho umrdolu je pod tím ale relativně zdravej plech. Sice načnutej povrchovkou, ale bez jediný díry. Ale je to holt auto, který i před 20 lety stálo přes milion.
upraveno 1x, naposled 17.07.2019 07:51:53
07:27:10
17.07.2019
suri
-> MATTESS: ja som jazdil kadečo , silné aj slabé a tu som , na slabom sa naučíš obiehať kde sa dá , tu je to o inom , teda 90% trás čo jazdím tak mi stačí aj Felicia
23:21:25
16.07.2019
Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 16.07.19 23:16:33: Co máš v hledáčku? Klidně SZ.
23:16:33
16.07.2019
MATTESS
-> suri 16.07.19 14:48:47: cestou do práce žádné kolony nemám, ale často dojedu náklaďák nebo jiné pomalé vozidlo. I při výletech mi nebaví se vléct a jezdím svižně. Pár slabších aut než mám teď jsem zkusil a poznal jsem, že by mi to štvalo
Extreme Tyres