skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
17:53:14
24.07.2019
24.07.2019
Jarda - zrušená registrace
tak jsem vystrikal vahu cisticem na vahy od LM a uz pres 100km to tu chybu nehodilo, tak tam nejaka souvislost musi byt, ale po vycisteni byl znatelny zatah turba od 1900/min, no a ted uz se to posunulo nekde na 2400... ja tomu fakt nerozumim :/ jsem zvedav, jak zitra studena nastartuje, zkusim to nekdy k ranu a hned uvidim, jak se bude chovat
10:51:54
24.07.2019
24.07.2019
Jarda - zrušená registrace
tak uz nevim, doplnil jsem nekolik objimek na hadicich a nerozsviti se check, ale je tam sporadicka P0171 na benzin po cca 40km (zacne to postupne lenivet), vaha vzduchu mi ukazuje polovicni hodnoty, nez je v tom videu, muze to byt ono? divne, ze jsem vyrval za chodu podtlakovou hadici, az motor zdechnul a chybu to nehodilo... vse ostatni se zda, ze chodi dobre
Ale kam nestrcim ruku, tam preci nemohla kuna prolezt... benzin byl naprosto bez problemu vzdy a a i po 2000 km na benzin auto jelo perfektne, mam s tim problem od doby, kdy mi tam v Hungaros vlezla kuna - potapany motor, pak to sotva chytlo a slo dost mizerne na benzin. Po nejake dobe se chod motoru zklidnil, ale od te doby nemohu vyresit chodou smes :/.
Na plyn to po par desitkach km zacne jet jak bez turba, ale taky check nerozsviti a je tam ta sporadicka.
Ale kam nestrcim ruku, tam preci nemohla kuna prolezt... benzin byl naprosto bez problemu vzdy a a i po 2000 km na benzin auto jelo perfektne, mam s tim problem od doby, kdy mi tam v Hungaros vlezla kuna - potapany motor, pak to sotva chytlo a slo dost mizerne na benzin. Po nejake dobe se chod motoru zklidnil, ale od te doby nemohu vyresit chodou smes :/.
Na plyn to po par desitkach km zacne jet jak bez turba, ale taky check nerozsviti a je tam ta sporadicka.
23:04:28
23.07.2019
23.07.2019
Nwkt
-> MerHanz: To je spíš od toho, že jsou lidi vemena a neumí to zvedat
22:55:51
23.07.2019
23.07.2019
MerHanz
-> Jarda - zrušená registrace 17.07.19 15:42:19: Na to jsem zvědavej. Koupili jsme pro paní O1 v 1,6ce. a ta má kupodivu prahy cajk. Tak uvidíme až to pujde do servisu. Co jsem viděl ovce dotažený tak většina, teda skoro všechny maj zlámaný prahy . Některý měli dokonce i přední blatník dole vypouklej ven !!!!
06:39:34
22.07.2019
22.07.2019
Jarda - zrušená registrace
20:20:21
20.07.2019
20.07.2019
castrol
-> Jirik_Tuňák1983: toto ich gt je fajn akurat sa mi nepaci ako u ostatnych aut ten vytrcajuci tablet
18:33:49
20.07.2019
20.07.2019
Jirik_Tuňák1983
-> castrol 20.07.19 16:36:14: img2.auto.cz/img/.../5703
020_.jpg
Viděl jsem to i s panorámou, kombinovanou vpředu s otevíracím skleněným střešním oknem (posuvným dílem) s větrným kšiltem.
Viděl jsem to i s panorámou, kombinovanou vpředu s otevíracím skleněným střešním oknem (posuvným dílem) s větrným kšiltem.
16:36:14
20.07.2019
20.07.2019
castrol
-> Jirik_Tuňák1983: dostat sa to na trh pred fabiou co mam teraz asi by som nevahal
23:07:21
19.07.2019
19.07.2019
Jirik_Tuňák1983
-> castrol 17.07.19 20:21:23: Byl jsem na to mrknout ještě jinde (jiná barva), prohlédl asi všechna videa, která internet obsahuje a ono je to náhodou povedený a zajímavá volba ze strany výrobce. Projet se s tím určitě chci, ale i přes některé ty mouchen (soundgenerator, některá materiálová řešení apod.) je to náhodou sympatické vozítko.
19:46:33
19.07.2019
19.07.2019
Jarda - zrušená registrace
-> RadovanSkodovkar 19.07.19 12:33:27: tak ja mam o 100 min, ale dela to uz od 150tis.km, spis jak mi psal suri, protoze to zlobi jen studene, ted uz to zas nekolik set km funguje bez problemu, jen jsem to nechal pres tyden odpocnout :) je to divne... divne taky, ze se to zlepsilo tenkrat po vymene palivaku a pridani vifu
12:33:27
19.07.2019
19.07.2019
RadovanSkodovkar
-> Jarda - zrušená registrace 19.07.19 06:20:10: To ti neviem povedať, ale hlavné čerpadlo by mohlo byť rovnaké.. Podľa budíku cca 300tis. stav by + - odpovedal. Auto kupované na SK, Serviska do 2005 vedená, a od 2008 na seka stránke idú km plynule.
-> Jakub M. 19.07.19 11:52:52: Tiež mám tesne pred 300tis. tak by to sedelo, čerpadlo vyzeralo bez zásahu. Dal som Magneti Marelli, vyzerá to bez problému, auto hneď ožilo. No tlak som nemeral, regulátor pôvodný. Ale laborovali sme veľa, podtlaky, cievky, turbo, blow off, sviečky.. Nehovoriac o totálne KO rozvode a pod.
-> Jakub M. 19.07.19 11:52:52: Tiež mám tesne pred 300tis. tak by to sedelo, čerpadlo vyzeralo bez zásahu. Dal som Magneti Marelli, vyzerá to bez problému, auto hneď ožilo. No tlak som nemeral, regulátor pôvodný. Ale laborovali sme veľa, podtlaky, cievky, turbo, blow off, sviečky.. Nehovoriac o totálne KO rozvode a pod.
11:52:52
19.07.2019
19.07.2019
Jakub M.
-> RadovanSkodovkar:
to byl můj soukromý tip. Měl jsem na 1,8T podobné chování. Nakonec výměna palivové pumpy a regulátoru tlaku+hadičky k němu.
(pozn. začalo se projevovat kolem 300tkm, pumpa i regulátor byly původní)
během výměny vyzkoušeny asi čtyři různé pumpy - Magn. Marelli, Febi, Vaico a "origo"(VDO-Con tinental).
Až origo VDO dosáhlo požadovaného tlaku.
V celku nepříjemná anabáze. u Febi například nefungoval zpětný ventil (po 10min nebyl tlak v railu ani 0,1Mpa (vstřiky a regulátor OK))
to byl můj soukromý tip. Měl jsem na 1,8T podobné chování. Nakonec výměna palivové pumpy a regulátoru tlaku+hadičky k němu.
(pozn. začalo se projevovat kolem 300tkm, pumpa i regulátor byly původní)
během výměny vyzkoušeny asi čtyři různé pumpy - Magn. Marelli, Febi, Vaico a "origo"(VDO-Con tinental).
Až origo VDO dosáhlo požadovaného tlaku.
V celku nepříjemná anabáze. u Febi například nefungoval zpětný ventil (po 10min nebyl tlak v railu ani 0,1Mpa (vstřiky a regulátor OK))
06:20:10
19.07.2019
19.07.2019
Jarda - zrušená registrace
-> RadovanSkodovkar 18.07.19 23:08:33: asi neni stejna jako na 4x4? tam pry je jeste precerpavaci mezi pulkama a za raketu :( kolik mas najeto? a overene?
-> Jirik_Tuňák1983 18.07.19 15:31:48: vzhledem k tomu, ze se vsude pise, ze neni zdaleka tak robustni jako predchozi generece..., ale ono nove asi chvilku fungovat bude
-> Jirik_Tuňák1983 18.07.19 15:31:48: vzhledem k tomu, ze se vsude pise, ze neni zdaleka tak robustni jako predchozi generece..., ale ono nove asi chvilku fungovat bude
23:08:33
18.07.2019
18.07.2019
RadovanSkodovkar
-> RadovanSkodovkar 13.07.19 19:00:44: Vybavenko, palivová pumpa KO
15:31:48
18.07.2019
18.07.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Jarda - zrušená registrace 18.07.19 15:11:41: Třeba se nebude srát a abys nevyšel ze cviku, budeš si závady sám vyvolávat.
15:11:41
18.07.2019
18.07.2019
Jarda - zrušená registrace
-> suri 18.07.19 12:07:37: ma 300, to neni az tak moc... ale docela dezolat to je :/ jsem zvedav, kdy dostanu o3 a jak s ni budu spokojen :)
13:36:32
18.07.2019
18.07.2019
Jirik_Tuňák1983
-> darklord 18.07.19 11:56:46: No já jsem se zarazil nad tím slovem, ne nad tou samovolnou akcí a reakcí.
12:38:42
18.07.2019
18.07.2019
Jumbo
-> suri: Taky myslím, ale pořád nebyl čas... Až budu dělat zadní ložiska, tak se na to podívám...
12:35:16
18.07.2019
18.07.2019
suri
-> Jumbo: takú tu mám OII tiež a už roky na to serú , raz si zabuchnú kľúče a bude ... ale tu bude KO len zámok
12:14:42
18.07.2019
18.07.2019
Jumbo
-> suri: Což mi připomíná, že tchánovi pořád dlužím vyřešit zámek kufru, který nedetekuje otevření. Odemkne se, ale po ptevření pouze kufru se celé auto zamkne a nesvítí ani lampička...
12:07:37
18.07.2019
18.07.2019
suri
-> Jarda: sú , ale polámané káble aj celkovo zámky len fakt na veľa ojazdených kusoch a v relatívne malom počte
čo je na OI FI bežné a pravidelné sa tu nevyskytuje
čo je na OI FI bežné a pravidelné sa tu nevyskytuje
11:56:46
18.07.2019
18.07.2019
darklord
-> Jirik_Tuňák1983: a ze ta to este prekvapuje
11:48:57
18.07.2019
18.07.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Jarda - zrušená registrace 18.07.19 11:44:51: Co že se ti to?
11:44:51
18.07.2019
18.07.2019
Jarda - zrušená registrace
Kdo, ze psal, ze u O2 nejsou problemy se zamky? :) Ted se mi auto zamcelo po otevreni PZ dveri...
21:07:02
17.07.2019
17.07.2019
castrol
-> michael 15.07.19 19:57:02: to je ta nova octavia?
20:21:23
17.07.2019
17.07.2019
castrol
-> Jirik_Tuňák1983: tebe to auto vyhovovat rozhodne nebude
18:00:14
17.07.2019
17.07.2019
palinator
-> Jarda:
Já bych mu řek že jestli to nedá tam kam chci já tak jedu jinam. I když, na mý jsou ty prohnutý prahy vidět takže by mi asi věřil.
Já bych mu řek že jestli to nedá tam kam chci já tak jedu jinam. I když, na mý jsou ty prohnutý prahy vidět takže by mi asi věřil.
15:42:19
17.07.2019
17.07.2019
Jarda - zrušená registrace
-> bouchy 17.07.19 09:22:50: me nasral v pneuservisu, jsem mu na netu ukazal misto, kde se ma o1 zvedat, mel mraky kecu, ze vse se zveda za prahy a kdyz to nevydrzel tak jsou podle neho vyhnily a pak mi to zvedl za nosnik kus od toho mista, kde jsem mu ukazoval, tam kdyz zvednes favo/feldu, tak provalis podlahu, todle to nejak ustalo, ale plastizol mi poskodil, proste debil :/
10:48:31
17.07.2019
17.07.2019
Jirik_Tuňák1983
-> castrol 17.07.19 09:10:45: Na to jsem asi moc pipinka. Včera jsem v noci ležel ještě nad tím Kyjem Procíd a byť je ten znak úplně děsnej a ještě na to člověk čumí na olantu, asi se s tím stejně sjedu svézt. Když už nic, tak jsem aspoň zvědavej, jak jezdí malotučných 204 PS, má to totiž jen 265 Nm a 1363 kg.
09:22:50
17.07.2019
17.07.2019
bouchy
-> suri: Je otázka, jestli je to chyba toho modelu, nebo spíš toho, že to byl family/workchár. zfušovaně opravovanej Starlinem apod., stáčenej, bylo nakládáno za studena a tak pořád dokola, co se povídá na forech a v článcích. Tím se toho nijak nezastávám, o autě mám jinou představu, ale chápu, že pro řemesníka, am. závodníka, koňáka... to bylo požehnání za rozumnej peníz (tažný pokud vím (a vidím), tak celkem neomezený cca do 3500 celk.) - ostatně pár jich "tu" jezdí.
-> vhml: Tak to bych asi měl mít problém, protože moje fabie byla 95% zvedaná to plechovou nožičkou, a když to šlo na zvedák v servisu, guma na práh - zvedací místa na nápravách atd? Ani hovno (což i chápu, je to mechanik, ne chodící enyklopedie podvozků všech aut.) Zatím problém nemám, ale těžko soudit. Okleplý místa (od šutrů atd) tam jsou, ale jinak asi OK. Na haveru je to 2-3x ročně.
-> vhml: Tak to bych asi měl mít problém, protože moje fabie byla 95% zvedaná to plechovou nožičkou, a když to šlo na zvedák v servisu, guma na práh - zvedací místa na nápravách atd? Ani hovno (což i chápu, je to mechanik, ne chodící enyklopedie podvozků všech aut.) Zatím problém nemám, ale těžko soudit. Okleplý místa (od šutrů atd) tam jsou, ale jinak asi OK. Na haveru je to 2-3x ročně.
09:10:45
17.07.2019
17.07.2019
castrol
-> Jirik_Tuňák1983 16.07.19 20:06:55: alebo si nechaj to co mas a budes mat klud
08:49:14
17.07.2019
17.07.2019
vhml
-> suri 17.07.19 08:18:28: no mimo lemu mam zrezly defakto jen to co debilove za leta dokurvili heverama. Ale jinak jo, kdyz vidim Sharan forum co tam resi za průsery, tak ten muj je zlatej. Akorat ted uz 4. den susim z auta 20 litru vody. Nepohlidal jsem si vyčištění odtoku zpod okna
08:18:28
17.07.2019
17.07.2019
suri
-> vhml: to máš asi dobrý kus , Alhambry všeobecne sú celkom dosť KO , nosníky , podlahy , zdvíhacie body ... tie autá už to majú tiež poväčšine za sebou
07:50:58
17.07.2019
17.07.2019
vhml
Když mluvíte o tom ubírání na laku, antikoro atd. Teď jsem na Sharanu řešil, že mám různě vykvetlý místa na prahách, na lemech atd. Smířenej z Felicíí atd, že je defakto celej lem i práh pryč jsem se do toho pustil , že to teda vyvařím. Po odbroušení asi 5mm! vrstvy origo bílýho umrdolu je pod tím ale relativně zdravej plech. Sice načnutej povrchovkou, ale bez jediný díry. Ale je to holt auto, který i před 20 lety stálo přes milion.
07:27:10
17.07.2019
17.07.2019
suri
-> MATTESS: ja som jazdil kadečo , silné aj slabé a tu som , na slabom sa naučíš obiehať kde sa dá , tu je to o inom , teda 90% trás čo jazdím tak mi stačí aj Felicia
23:21:25
16.07.2019
16.07.2019
Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 16.07.19 23:16:33: Co máš v hledáčku? Klidně SZ.
23:16:33
16.07.2019
16.07.2019
MATTESS
-> suri 16.07.19 14:48:47: cestou do práce žádné kolony nemám, ale často dojedu náklaďák nebo jiné pomalé vozidlo. I při výletech mi nebaví se vléct a jezdím svižně. Pár slabších aut než mám teď jsem zkusil a poznal jsem, že by mi to štvalo
20:06:55
16.07.2019
16.07.2019
Jirik_Tuňák1983
-> castrol 16.07.19 19:23:02: No co, zase ojetinu. Na nové bych v dané kategorii neměl ani omylem.
Zatím se pořád motám kolem něčeho takového, ale co nejnovější v benzínu s co nejmenším nájezdem je docela ořech. Je to samá nafta, nebo už to má u benzinů moc let.
m.automodul.cz/homepage/s earch?search-res...
A případně ještě vydržet, až spadne toto.
www.tipcars.com/mazda-6/. ../mazda-6-2019-revol-top- 2-5i-194k-a-t-47791124.htm l
Zatím se pořád motám kolem něčeho takového, ale co nejnovější v benzínu s co nejmenším nájezdem je docela ořech. Je to samá nafta, nebo už to má u benzinů moc let.
m.automodul.cz/homepage/s earch?search-res...
A případně ještě vydržet, až spadne toto.
www.tipcars.com/mazda-6/. ../mazda-6-2019-revol-top- 2-5i-194k-a-t-47791124.htm l
19:23:02
16.07.2019
16.07.2019
castrol
-> Jirik_Tuňák1983: tak na to si pockam co si vyberies za superauto
17:29:08
16.07.2019
16.07.2019
Jirik_Tuňák1983
-> gim 16.07.19 17:12:05: 2 roky je hrozně dlouhá doba. Během ní přišlo mnoho nových modelů, které tam vůbec nebyly.
17:12:05
16.07.2019
16.07.2019
gim
-> Jirik_Tuňák1983: s těmi 15 letými auty máš pravdu. Osobně raději jedničkovou Fabii než novou. Byla podstatně lépe zpracovaná.
Měl jsem možnost ty 2 roky zpátky jet na fleetový den, kde jsem si mohl vyzkoušet prakticky všechna auta na trhu. Ve výsledku mě žádné z nich nenadchlo, ale ani neurazilo. Všechno byly auta nižší střední třídy a pár manažerských. Každé bylo v něčem dobré, ale že by nějaké z nich vyloženě vystupovalo, nebo propadalo, bych neřekl. Cenový rozptyl byl skoro 350 mezi nejlevnějším a nejdražším ve stejné specifikaci.
Měl jsem možnost ty 2 roky zpátky jet na fleetový den, kde jsem si mohl vyzkoušet prakticky všechna auta na trhu. Ve výsledku mě žádné z nich nenadchlo, ale ani neurazilo. Všechno byly auta nižší střední třídy a pár manažerských. Každé bylo v něčem dobré, ale že by nějaké z nich vyloženě vystupovalo, nebo propadalo, bych neřekl. Cenový rozptyl byl skoro 350 mezi nejlevnějším a nejdražším ve stejné specifikaci.
16:30:22
16.07.2019
16.07.2019
Jirik_Tuňák1983
-> gim 16.07.19 16:10:24: To je možné, ale já z toho byl prostě rozpačitý u více značek. Překvapivě širokého cenového rozpětí. Je to třeba kravina, ale posuvná roletka na středovém tunelu. Tady v Kikině plastová, ale není to tak pěkné a nemá to ten fajnový setrvačný chod, jako roletka hliníková. Spínače stahování oken na dveřích, tvrdý křehký plast, tvrdý chod. Přijde mi to, jako když si rozsvěcuji na hajzlu. Pružící dveřní výplně, ubírání na laku (hlavně vnitřní strany dílů, spodek). Proti tomu je tady XY displejů a vychytávek, ale to je zase o tom, že displeje jsou levné a výrobní náklady třeba parkovací kamery jsou úplně mizivé. Jsou to v první řadě taky nástroje, kterými se dá "přikrýt" kde se ubralo.
Někde jsem četl článek, proč si lidi nechávají hodně dlouho auta vyrobená po roce 2000+ (třeba patnáctiletá). Auta jsou už technologicky vyspělá, ale často se ještě nechystají do hrobu a v některých ohledech se jich ještě nedotkly všeobecné úspory.
Někde jsem četl článek, proč si lidi nechávají hodně dlouho auta vyrobená po roce 2000+ (třeba patnáctiletá). Auta jsou už technologicky vyspělá, ale často se ještě nechystají do hrobu a v některých ohledech se jich ještě nedotkly všeobecné úspory.
16:10:24
16.07.2019
16.07.2019
gim
-> Jirik_Tuňák1983: mám/měl jsem poslední modely i30 v kombiku a nemůžu si stěžovat. Posun kvality mezi současnou a předchozí generací je dost zásadní. 2 roky nazpátek jsem měl 1.6 CRDi a od zimy mám 1.4 T-GDI. Nafťák byl trochu línější v porovnání s mojí původní C4, která byla cca stejně výkonná - asi to je převody, má je celkem dlouhé a v nižších otáčkách duní jak blázen. Starší generace jela lépe. Nyní benziňák a ten jede moc hezky a hlavně potichu, má fakt perfektní odhlučnění. Poměr cena výkon je super. A budu-li porovnávat porovnatelné, tak za stejné peníze "lepší", potažmo "vybavenější" nové auto asi neseženeš. Plasty jsou sice tvrdé, ale nikde nic neloupe a drží. Celkem vážně uvažuju, že ji po odjetí na firmě koupím domů místo dosluhující O1.
Rapid, je na tom materiály o něco hůř a Oktávka je cenově úplně jinde. Focus, Golf, 3 nebo 308 jsou také pořád min o 100-200 výš, a že by to na zpracování/provedení bylo zásadně vidět mi nepřišlo. V tomto ohledu mě příjemně překvapila původní C4, která měla naprosto super materiály v interiéru, která snesla srovnání s Golfem.
Rapid, je na tom materiály o něco hůř a Oktávka je cenově úplně jinde. Focus, Golf, 3 nebo 308 jsou také pořád min o 100-200 výš, a že by to na zpracování/provedení bylo zásadně vidět mi nepřišlo. V tomto ohledu mě příjemně překvapila původní C4, která měla naprosto super materiály v interiéru, která snesla srovnání s Golfem.
15:59:23
16.07.2019
16.07.2019
Tomaso435
-> Jirik_Tuňák1983: dá se říct že to co ty najedeš za dobu co auto vlastníš to tu jiní najednou za rok :-D pak není divu že se ti nic nesere no :)
15:53:28
16.07.2019
16.07.2019
Jirik_Tuňák1983
-> suri 16.07.19 14:48:47: Já jsem pořizoval na moje ježdění a nebo mojí paní tyto vozy a rozhodně nesdílím tvoje zkušenosti, že co ojetina to past.
Xantia 1.8i (1999), při koupi 6 let stará, 124 500 km - bez problémů až do prodeje (189 000 km), vyměněny 4x kotouče a přetěsněn zadní hydrokorektor v Citroënu.
Citroën Saxo 1.1i (1996), stáří už nevím (12 - 14 let?, nevím), 162 000 km - muselo se hodně vyvařit v zadní části, pravděpodobně utopený zadek, jinak jezdilo bez zastavení.
Fiat Bravo II 1.4 16V (2009), při koupi asi 4 roky staré, 52 000 km - aktuálně najeto 82 000 km, vůz je kromě dokoupené sady druhých kol a 2x sady nových pneu, rozvodů, předních kotoučů dosud bez investic.
Citroën C4 Picasso 1.6 VTi (2009), při koupi 1,5 roku staré, najeto 18 500 km - prodáno při 56 000 km, vůz nesplnil představy po technické stránce, prostě to byl sráč.
Volvo S60 2.5T AWD (2007), při koupi 8 let staré, nájezd 89 000 km - aktuálně najeto 116 000 km (já vím ), vyměněno LP ložisko v kole, kotouče, mech. snímač polohy spojkového pedálu.
Fiat Croma 1.9 JTD (2006), při koupi 11 let staré, nájezd 127 000 km - aktuálně najeto 150 000 km, po koupi výměna termostatu, čekají mne přední kotouče.
Jak vidíš, tak nejhorší bylo právě nejmladší, v podstatě nové auto. Protože rok a půl je jako když plivne. Ať se mi pak nikdo nediví, že je člověk opatrný,
Xantia 1.8i (1999), při koupi 6 let stará, 124 500 km - bez problémů až do prodeje (189 000 km), vyměněny 4x kotouče a přetěsněn zadní hydrokorektor v Citroënu.
Citroën Saxo 1.1i (1996), stáří už nevím (12 - 14 let?, nevím), 162 000 km - muselo se hodně vyvařit v zadní části, pravděpodobně utopený zadek, jinak jezdilo bez zastavení.
Fiat Bravo II 1.4 16V (2009), při koupi asi 4 roky staré, 52 000 km - aktuálně najeto 82 000 km, vůz je kromě dokoupené sady druhých kol a 2x sady nových pneu, rozvodů, předních kotoučů dosud bez investic.
Citroën C4 Picasso 1.6 VTi (2009), při koupi 1,5 roku staré, najeto 18 500 km - prodáno při 56 000 km, vůz nesplnil představy po technické stránce, prostě to byl sráč.
Volvo S60 2.5T AWD (2007), při koupi 8 let staré, nájezd 89 000 km - aktuálně najeto 116 000 km (já vím ), vyměněno LP ložisko v kole, kotouče, mech. snímač polohy spojkového pedálu.
Fiat Croma 1.9 JTD (2006), při koupi 11 let staré, nájezd 127 000 km - aktuálně najeto 150 000 km, po koupi výměna termostatu, čekají mne přední kotouče.
Jak vidíš, tak nejhorší bylo právě nejmladší, v podstatě nové auto. Protože rok a půl je jako když plivne. Ať se mi pak nikdo nediví, že je člověk opatrný,
14:48:47
16.07.2019
16.07.2019
suri
-> Jirik_Tuňák1983: ja tu mám kopu nešťastných príbehov , odtiaľ moja skepsa čo sa týka akejkoľvek jazdenky
dobrú jazdenku som kúpil bratovi Octaviu , ale to je raz za život také niečo -> MATTESS: ono záleží kade jazdíš , ja tu kde fungujem výkon nevyužijem ani teraz a boh chráň ak by som vozil rodinu ... tu sa všade stojí , samá kolona , a proste niekoho nasilu obehnúť je často zbytočné
dobrú jazdenku som kúpil bratovi Octaviu , ale to je raz za život také niečo -> MATTESS: ono záleží kade jazdíš , ja tu kde fungujem výkon nevyužijem ani teraz a boh chráň ak by som vozil rodinu ... tu sa všade stojí , samá kolona , a proste niekoho nasilu obehnúť je často zbytočné
14:32:49
16.07.2019
16.07.2019
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983: teď plánuju obměnu spotřebáku a do slabšího nechci ani omylem. Minimálně podobné výkonově. Aby když někam pojedem, aby se s tím dalo bezpečně předjíždět a člověk měl trochu požitek z jízdy a ne jen přesun z A do B
14:25:30
16.07.2019
16.07.2019
Jirik_Tuňák1983
-> suri 16.07.19 13:33:52: Já budu chtít nejspíše už jen jedno auto a zbytek prodat, takže nechci úplně vůz jen na z A do B. Ale takové to, že vyložíš dítě ve školce nebo dítě s paní v nákupním centru a cestou do práce nebo o víkendu se i svezeš. Ale když to dnes nové i ojeté stojí takové peníze, tak jsem hodně opatrný a zároveň se v tom trochu ztrácím.
13:33:52
16.07.2019
16.07.2019
suri
-> Jirik_Tuňák1983: príbehov jazdeniek tu poznám kopec aj neškodoviek , ono sa treba trošku tým autám povenovať , nie len obzerať na ulici a subjektívne hodnotiť ...
13:24:31
16.07.2019
16.07.2019
Jirik_Tuňák1983
-> suri 16.07.19 12:32:37: Jenomže to byla Škodovka.