skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Nwkt 11.12.18 10:36:14: Není na to teď rozhodně čas a má navíc ještě umrznout. Pokud kluci potvrdí, že to není šroub ze štítu, tak to neřeším prostě tam vletěl.
-> Tuner#2: Tak dole to máš za 10 minut, lepší zkontrolovat než aby to dělal někdy jindy a v nejmíň vhodnou dobu bordel
-> Jumbo 11.12.18 09:30:18: No jasný, to já taky, proto jsem zkoušel jízdně vše možné aby to vypadlo, ale musel jsem to doma rozebrat a povolit kotouč aby to vůbec šlo ven. Je to záhada pokud to není ten štítovej.
-> Tuner#2: uz jsem slysel i o tom, ze se takhle v brzdach zasekl kaminek, neni mozne ze je z venku? Odstrelil z kola, blbe se odrazil a je tam...
-> suri 11.12.18 07:36:06: Tak podle tématu jsem nad fabií ani neuvažoval.
-> Milan 136 11.12.18 07:56:10: Ano jde o O2, to jsem zapomněl napsat, ale tak proto i tohle téma jsem zvolil. Takže ze štítu to není? Já jen jestli to mám znova rozdělávat a nebo jezdit. Dnes do práce už OK.
-> Milan 136: neviem , stej fotky ťažko súdiť
-> suri 11.12.18 07:36:06: ja ziju v tom, ze jde o Octavii. Jestli Fabia, tak na stitu ma takovy no
-> Tuner#2: Ty mas system jak naftova octa a nase fabia 1.4 mpi tzn. na sundani kotouce vysroubujes voditka brzdice, ja to mam podobne jak felda a musim sundat drzak brzdice
Chci se zeptat, co je na origo vw sroubech to svetle modry do stribrna povlakovani? Vypada to jako elox, ale na Fe?

Chci se zeptat, co je na origo vw sroubech to svetle modry do stribrna povlakovani? Vypada to jako elox, ale na Fe?

-> saskyn2: novšie majú torx , ale stará fabia má takéto nejaké ...
-> Tuner#2: Při výměně kotoučů se ten držák ani nepovoluje.
-> saskyn2 11.12.18 00:12:09: Kotouče jsem měnil u kamaráda a hlavně už na jaře, je divné že by to vypadlo až teď. Zítra ho změřím, ale myslím že to je šestka.
-> Tuner#2: Je to šestka? Tohle je fakt jako ten na držák hadice. Mohl někomu vypadnout tak tam dal jiný, lidi jsou kokoti.
-> Milan 136 10.12.18 23:10:06: Ten na štítu je teda jiný? Předpokládám, že na ty šrouby se člověk dostane jen když sundá brzdič a následně úplně kotouč?
-> Tuner#2: jinde tam podle me zadny takovy neni. Jedine ze bys ho nekde nabral kolem? Divny
-> Milan 136 10.12.18 23:05:31: Ten tam je a drží, to mě taky napadlo, svítil jsem si sice mobilem, ale ten byl na svém místě 

Vypada jako sroub z plechovyho drzaku hadice a kabliku desticky.
-> Jarda: Jo myslim že takovej šroubek je na držák kablíku destiček/kontrolky ABS
-> saskyn2 10.12.18 21:34:17: nebo nejakej drzacek na tlumici - kablik ABS, opotrebeni desky... no cim slabsi, tim mensi brzdy, ze se u octavek tak vse povoluje, na naftove se povolil (celkem dost dotazeny) krouzek ABS, ale tam jsou zapustne, nemel jsem po ruce lepidlo na zavity, tak jsem to dal na barvu a drzi to
-> Jarda: Jardo vidim jaký to má brzdy, proto to říkam, motorizace na šroubek asi nemá vliv ne, každopádně co si pamatuju tak tam je 30 torx, takže tohle ze štítu 100% nebude
Jedině že by tam někdo už dával nějaký neoriginál.

-> saskyn2 10.12.18 21:23:55: to je taky jen 1.6, ale alespon to je benzin... sroub stitu by mel mit v zavitu modry lepidlo, alespon tak to je u O1
-> suri 10.12.18 18:15:25: Ze štítu jsou torxy ne? Nebo tyhle minaturní brzdy mají něco jiného?
-> castrol: jo jo
-> suri: to sa da sak su len 3ks
-> castrol: 20eur kus bude
-> suri: no skus
-> castrol: a zistíš cenu
-> suri: to hej 

-> Tuner#2: vyzerá ako zo štítu
-> MVM 08.12.18 19:16:22: OK,beriem napäť,myslel som že je to na zavity.
-> Tuner#2: pokial nevykla , tak najskor nejaka nahoda , ze lezal na ceste a dostal sa tam . Raz mi takto dotiahli auto a bol tam kamen
-> MISCHO 10.12.18 17:50:07: Byla už skoro tma, mrknu na to o víkendu. je možný že to je šroub co drží štít, ale že by takto sám od sebe? Štít působyl bytelně, nikde nic nedrnčelo, zkoušel jsem ho poklepat.
-> Tuner#2: nemas volny stit ? Taketo male 10 su tusim tam .
Byl tam šroub... Kotouč vydreny naštěstí na malém průměru, takže to nikam natáhne. Odkud to může být? Nikde nic nechybí...
Asi by to patřilo i do co jste dnes podělali... Při cestě do Plzně začalo při pomalém zatáčení na parkovišti něco dřít v předním kole. Nepomohli razantní brzdy, rozjezd, zatáčení, nic... Doma jsem to rozebral a u vnitřní destičky cosi zasekle. Pomohlo povolení kotouče a vyklízení v rámci co dovolí a šlo to ven...
Je to moc komplikované, moc dílů. Já bych to udělal tak, že by byly svíčky v hlavě na pevno a společně s nimi by se měnila rovnou i hlava.
Určitě by to dílčím způsobem snížilo emise (lepší zapálení směsi, menší spotřeba oleje). Teď je jen otázka, kdy se toho někdo z EU chytí. 


-> castrol: to kým ty prídeš k výmene sviečok ...
-> Milan 136: totok plati aj pre fabku co ? aby som vedel do buducna
-> Sita:
Ty asi nic, tady se bavěj o tom, že při správným utahovacím momentu a nenamazaným závitu by mělo dojít k přesné poloze jiskřiště vůči spalovacímu prostoru u motorů TSI. Jinde asi můžeš mazat jak chceš.
E: a Milan navíc psal "určitě ne" na to dávat grafitku nebo měděnou pastu na IZOLÁTORY svíček.
Ty asi nic, tady se bavěj o tom, že při správným utahovacím momentu a nenamazaným závitu by mělo dojít k přesné poloze jiskřiště vůči spalovacímu prostoru u motorů TSI. Jinde asi můžeš mazat jak chceš.
E: a Milan navíc psal "určitě ne" na to dávat grafitku nebo měděnou pastu na IZOLÁTORY svíček.
-> Milan 136 08.12.18 21:36:44: Měděná pasta na svíčky ne? Já ji používám na mazání závitů vstřikovačů, žhavicích i zapalovacích svíček (a i dalších závitů který jsou vystavený vysokým teplotám). Někdo mi to kdysi doporučil, je to napsaný i na obalu tý pasty, ale hlavně s tím nemám špatný zkušenosti. Co můžu čekat za problémy?
-> vhml 10.12.18 07:49:45: spis bych rekl, ze to jde cele posunout (predepnuti pruziny), ale pokud tam je nejaka nelinearita, tak ji nelze odstranit - proste to nejde upravit ve vice bodech
ale ja kalibruju jednorozsahovy momentovy spojky a sroubovaky a pak to pouzivam k ruznym destruktivnim zkouskam
-> suri 10.12.18 07:43:18: taky mam podobnou zkusenost, hlavne na LPG
ale ja kalibruju jednorozsahovy momentovy spojky a sroubovaky a pak to pouzivam k ruznym destruktivnim zkouskam

-> suri 10.12.18 07:43:18: taky mam podobnou zkusenost, hlavne na LPG
-> Jarda/felda 09.12.18 22:15:17: jo, ale jen pro jeden moment. Nelze ho seřídit tak, aby byl přesnej v celým rozsahu.
-> palinator: neviem , nikdy mi žiadny motor na boschkách nešiel pekne
-> Jarda/felda 09.12.18 22:15:17: vetsina jo, ale ja delam specialni pro traumatologii...
-> palinator: semtam do Pardubek jedu
-> palinator: semtam do Pardubek jedu

-> suri:
Co je na Boschi hnusnýho?
-> Jarda:
Tak až pojedeš kolem, můžeš se stavit.
Co je na Boschi hnusnýho?
-> Jarda:
Tak až pojedeš kolem, můžeš se stavit.

-> Jarda/felda:
Stopro, kvůli tomu jsou ty matice na konci.
Stopro, kvůli tomu jsou ty matice na konci.
-> Jarda - zrušená registrace 09.12.18 21:40:07: daji se momenťáky i nastavit ?
-> palinator 09.12.18 17:34:07: ten momentak bych Ti dokazal overit, ted mam naprosto presnej (urcite do 1%) snimac Kistler 25Nm

-> Jarda: to by som sa nembál