-> suri 28.10.18 06:18:27: ja uz jsem videl rozpadly svicky vlivem pretazeni. A byla z prdele klika, ze ta keramika nespadla do valce.
-> palinator 28.10.18 00:59:29: bud praskne kvuli pretazeni, nebo je spatne natocena elektroda a spatne se chladi a upali se.
Ta svicka ma medenou podlozku. A je fakt, ze kdyz z toho sudnas hlavu, tak jsou ty elektrody natoceny vsechny stejne
-> Kocvin 28.10.18 02:27:21: tady bych byl s tim mazanim opatrnej. Namazanej zavit muze o hodne zvednout dotazeni, kdyz zmenis treni v zavitu.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Jarda/felda 28.10.18 08:24:19: aha, nevsiml jsem si, ze je na tom neco nesnadneho...

-> Jarda - zrušená registrace 27.10.18 23:40:59: ono to lepení je jen pro snadnější montáž 

-> Jarda - zrušená registrace 27.10.18 23:14:14: tak z TT to tam asi pujde...
Todle by mi tam melo jit auto.bazos.cz/inzerat/... /zadni-brzdy-Audi-TTS3-4x4 -chlazene.php mluvil jsem s jednin panem a rikal, ze mel na tdi 4x4 zadni 256 chladaky z S3, z O1 RS ze to tam opravdu nejde... Ja u zadku mam hlavne strach z funkcnosti rucky

Todle by mi tam melo jit auto.bazos.cz/inzerat/... /zadni-brzdy-Audi-TTS3-4x4 -chlazene.php mluvil jsem s jednin panem a rikal, ze mel na tdi 4x4 zadni 256 chladaky z S3, z O1 RS ze to tam opravdu nejde... Ja u zadku mam hlavne strach z funkcnosti rucky
-> palinator: nie ale konštruktéri narezali presný závit aby elektroda sviečky bola natočená do chladnej oblasti ... údajne ak sa dá naopak tak ju naozaj odpáli , ja som ešte také nevidel ale nejaké foto sa nájdu
pasta na cievky je super vec , ja to mažem odjakživa na svojom a teraz už sa maže skoro všetko
pasta na cievky je super vec , ja to mažem odjakživa na svojom a teraz už sa maže skoro všetko
NGK 94968 nebo BOSCH 0 241 145 515 fungují dobře.. Určitě namazat koncovky, jak píše Milan..
Osobně mažu i závity svíček CU sprejem od Würth (0893800) a dotahuji na předepsaný moment..
Osobně mažu i závity svíček CU sprejem od Würth (0893800) a dotahuji na předepsaný moment..
-> Milan 136:
Díky za info, to sou mi věci. Když se to utáhne blbě, tak to praskne a spadne do válce nebo co je za problém?

-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.10.18 23:27:42: to mi je jasne, ale minule desky prilepene nebyly a zadny problem to nedelalo a na tom orezlym trmenu by to stejne nedrzelo... chtel jsem je renovovat, ale jsou naprosto OK (v LP jsem vymenil jen pistek a prachovku, druhy je OK, tak jak byl pistky jsem zatlacil prstama), navic jsem vymenil brzdovku, tak na to nejakou dobu nehodlam sahat

-> palinator 27.10.18 20:18:28: pokud nechces skoncit s KO motorem, tak uricte original a utahnout presne na 22Nm!!! A koncovky civek namazat originalnim mazadlem. Jinak se na ty svicky prilepi a pri pristi demontazi civek znicis ty koncovky.
-> Jarda - zrušená registrace 26.10.18 22:37:36: Krycí papír právě chrání lepidlo před nečistotou v krabičce a před montáží se samozřejmě má vždy sundat.
Tak koukam, ze s zadnima RS brzdama budu mit asi problem :( www.skoda-dily.cz/data/..
./529dc2c2cfd5d.jpg ja mam totiz zavit v tom drzaku a u RS podle teto fotky bude v protikuse

co myslite, ze je lepsi Meyle HD nebo Lemforder?
jak jsem delal ty brzdy, tak jsem zjistil natrzenej SB na P rameni, zadnej bordel to nedela, ale vymenit to budu muset...
autodilos.cz/pouzdro-lozi ska-pricne-zavesne-rameno- meyle-1004070073hd
autodilos.cz/ulozeni-ridi ci-mechanismus-lemforder-2 713201 a vymenit i ty SB co jsou v napravnici (valecek) nebo to je spis kontraproduktivni jako u favo/feldy?
Jinak dnes 500km na zajeti tech brzd a brzdi to lip, jen je moc prebrzdenej predek a tak budu muset poresit ten zadek.
jak jsem delal ty brzdy, tak jsem zjistil natrzenej SB na P rameni, zadnej bordel to nedela, ale vymenit to budu muset...
autodilos.cz/pouzdro-lozi ska-pricne-zavesne-rameno- meyle-1004070073hd
autodilos.cz/ulozeni-ridi ci-mechanismus-lemforder-2 713201 a vymenit i ty SB co jsou v napravnici (valecek) nebo to je spis kontraproduktivni jako u favo/feldy?
Jinak dnes 500km na zajeti tech brzd a brzdi to lip, jen je moc prebrzdenej predek a tak budu muset poresit ten zadek.
-> Nwkt 25.10.18 19:16:41: Na Yetiho jen Romania. Jinak na O2 přišlq hromada BOSCH Belgium, takže pohoda.
Prosím pěkně, jaký svíčky (ideálně aftermarket) koupit do 1,4 TSI CHPA? Díky.
-> suri 26.10.18 21:48:00: nekde v kufru :), jednu stranu mam nejakou popraskanou, ale ted nevim kterou, spis ridicovu...
-> Milan 136 26.10.18 21:51:53: stit tam je malej za kotoucem, je pro 288 :)
ale je jen ve spodni casti, naftova to ma taky tak
tendle malej tam normalne za kotoucem je: www.sbazar.cz/petaneta/.. ./41947537-stit-predni-brz dy-aq-octavia-igolf-ivtole do-ii a ten papirek to je kryci papir na nejake oboustrance a ja to tam nechtel lepit, vzadu to mam stejne, taky jsem dal desky ATE
-> vhml 26.10.18 21:30:48: tak myslis, ze jsem mel dat kotouce ATE? Nwkt mi doporucoval prave brembo max, na zadek mam obycejna chlazena bremba
-> Milan 136 26.10.18 21:51:53: stit tam je malej za kotoucem, je pro 288 :)


tendle malej tam normalne za kotoucem je: www.sbazar.cz/petaneta/.. ./41947537-stit-predni-brz dy-aq-octavia-igolf-ivtole do-ii a ten papirek to je kryci papir na nejake oboustrance a ja to tam nechtel lepit, vzadu to mam stejne, taky jsem dal desky ATE
-> vhml 26.10.18 21:30:48: tak myslis, ze jsem mel dat kotouce ATE? Nwkt mi doporucoval prave brembo max, na zadek mam obycejna chlazena bremba
-> Milan 136: ono to pojede aj bez
-> suri: a brzdovy stit. A ten papirek z ty desticky bych taky sundal...
-> Jarda: kde máš bočný kryt remeňa?
-> Jarda - zrušená registrace 26.10.18 20:53:30: brembo max mam na sharanu a zadna hitparáda. S deskama ATE je to ale lepsi nez předtím s brembama.
312 brembo max, desky ATE, drzaky TT
tak jeste chladaky 256 na zadek, na to mam teprv jen kotouce brembo
tak jeste chladaky 256 na zadek, na to mam teprv jen kotouce brembo
-> Milan 136: na OI sú ECO fajn , alebo boli ... no nič , jednu sadu ešte mám , tieto na aute nie sú dlho a ako si mi poradil a fungujú ostrekovače ako majú tak mi celkom držia ... potom vymením rovno auto
-> saskyn2 25.10.18 20:16:17: Jsem, protože ty Bosche co mám teď jsou na Jeťyňu
taky jsem čekal Supa, ale je to takhle

-> suri 26.10.18 07:37:21: cekal bych to
-> saskyn2: No teda tieto ECO na OII sú tiež slušná katastrofa , som to objednal
-> Milan 136 25.10.18 20:34:57: To máme na obou Fiatech.
To kompenzuje tu odlišnou jednu kontrolku. 
Přijde mi to jako nejlepší systém z aut co jsem měl. Volvo má zase takové dvě západky zespodu po stranách (mohlo by to bejt lepší, ale drží to), ale jinak se nasazují stejně.


Přijde mi to jako nejlepší systém z aut co jsem měl. Volvo má zase takové dvě západky zespodu po stranách (mohlo by to bejt lepší, ale drží to), ale jinak se nasazují stejně.
-> saskyn2: Yeti ma nasouvaci, kde zapadne zapadka do ty cvercovy diry. O2 ma nasazeny na cep, tam je to jinak no
-> Milan 136: Asi máte pravdu, yeti asi jo, já myslel že to má jak OII, tam jsou ty úchyty úplně jiný než Passat
-> saskyn2: podle me ma stejny
-> Nwkt 25.10.18 19:37:15: Seš si jistej? Škodovka má podle mě jiný uchycení.
-> Nwkt: podľa mňa to čaká všetky modely , začalo to OIII , pokračovalo FabIII a postupne asi ako pomíňali BOSCH tak berú toto , tým netvrdím že sa zase nemôže stať že kúpia od boscha , zatiaľ je to takto , neurobíme nič
-> Milan 136: Yeti = B6 totiž 

-> Nwkt: to nevím 

-> Milan 136 25.10.18 17:31:27: Na Yetinu taky?
-> suri: tak som kukol co je na fabke ,made in romania
-> Milan 136: ja ich mám 10 sád a všetky sú rumunské a diera na obe strany
-> suri 25.10.18 08:24:30: tak jsem dnes vzal sterace u nas. Mame tam dvoje a oboje jsou Bosch Belgium, jako byly drive

-> suri: no asi tak
-> minno: tak ono záleží na tom čo je prvovýroba a čo je potom ... na vedľajšom fore chlap nie je spokojný ani s OE sklom na Superbe - iné zakrivenie
-> suri: Pilkingtonom je zasklené celé Punto z fabriky. Žiadne problémy so stieraním, s ľahkým poškrabaním ani s ničím. Ale človek si nikdy v ničom nemôže byť istý, to je fakt.
-> minno: pritom pilkington je podobný shit aspoň podľa skúseností , ale možno iná značka ani nie je
-> Jarda/felda 25.10.18 12:29:28: Tak to poškrabanie u NordGlasssu zas potvrdzujem ja. Nechápem to. Bolo to nové sklo a po krátkej dobe som tam objavil zopár veľkých škrabancov z vnútornej strany a netuším, kde sa tam vzali, keď nik iný s autom nejazdil a ja som si nebol vedomý, že by som tam niečim škrtol.
Včera mi menili čelné sklo na Punte. Ponúkali mi NordGlass za 65 €, to som okamžite zavrhol a dal radšej nahodiť Pilkington za 75€.
Včera mi menili čelné sklo na Punte. Ponúkali mi NordGlass za 65 €, to som okamžite zavrhol a dal radšej nahodiť Pilkington za 75€.
Aerotwiny jedu dlouhodobě, krom úvodního hluku je tam jedinej problém - nestírá to na 100% vlevo a vpravo při okraji skla, asi 1x10cm. Valeo to sic nedělalo, ale bylo dražší (s přirážkou). Holt asi daň za univerzalitu. A okno mám taky měněný, ale s tím to nesouvisí, dělalo to i před tím. A budu s nima pokračovat, měl jsem i Twiny, o mnoho lepší než Valea, který se chovaly, jak kdyby na skle byl "lavor", navíc skákaly. V servisu ani netušili, že existuje přístroj na seřízení.
Záleží i na tvaru skla, na některých autech stírají pěkně a dlouho i sračkové stěrače. U menších zakřivených skel do jde do kytek mnohem dříve.
-> minno 25.10.18 10:42:06: to můžu potvrdit, nordglass mi dali při výměně na golfa a stálo za nic za chvilku poškrabaný a dokonce se mi zdálo že mělo "lavor" před řidičem
dřív jsem koupil obyčejný ramínkový značny Alco s gumičkama s přídavkem grafitu normálně ve škodovce a ty držely parádně, ted na passatu nemám jinou možnost než aerotwin a tam mi vydrží obyčejný gumičky z benzínky půl roku 

-> palinator 25.10.18 10:37:01: cena super. Až bych měl strach že to bude čínský fejk, oni ti vyrazí bosch na cokoliv. Ale jestli to není padělek tak fajne.
Ono netreba vždy všetko zvaľovať len na stierače :) Na škodovke som roky riešil skákanie stieračov a nakoniec za to mohlo sklo zn. NordGlass (PL). Vymenil som za Splintex a odvtedy OK.
Rovnako ak už má niekto sklo KO, tak tam nebudú dobre chodiť žiadne stierače, rovnako sa aj zníži ich životnosť.
Rovnako ak už má niekto sklo KO, tak tam nebudú dobre chodiť žiadne stierače, rovnako sa aj zníži ich životnosť.
-> Syny 25.10.18 10:15:03: Ono je problém že kvalita se různě mění a není možné ji nijak uhlídat, prostě ty výrobci různě mění směs nebo technologie a stěrače který si koupil před dvěma lety jsou ted zase úplně jiný. Bosch je ještě ok, Valeo ted prý úplně špatný, tohle je loterie.