-> Jirik_Tuňák1983: Sakra, to s tím autem nemůžou udělat nějaké pořádné zvěrstvo, v těch videích.. Místo toho pouštění stejné nudné scény, kdy jede octa po louce do kopce, šestkrát za sebou..
-> Milan 136: ani nie 230000km , ale zase ber to tak že keď tam nie je tak sa nezadrie a nedokurví hriadeľku :D nuž no nedarilo sa im asi ... horšie je že tá spotreba oleja čo je bude zrejme cez turbo , skúsim 5w50 keďže to dosť na oleji topí a uvidíme či sa niečo zmení , pri montáži turbo vôľu nemalo
-> Jarda: -> Pavel P@nkáč: Protože jsem díky nedbalosti toho přede mnou musel sundat hlavu. Leží mi tu 96kw PD turbo, koupil bych sprinty 764, předělal na VNT .. Krom trysek a prvního dílu výfuku bych měl mít vše "dostupné", jde mi jen o jednotku.
Tu mohu vzít z 66 ALH asi včetně elektriky motoru.
Měl jsem AHF s 96kw pd turbem a docela mi chybí jak jela. Tak když už je 4x4 v garáži..
-> saskyn2 01.12.18 20:34:12: vsak tam jde ta se sipkama bez problemu, dle etky je ofiko vynahradovana. Problem je naopak, kdyz das na starou packu novou podvolantovku, ktera ma jen jeden vystup na kostru. Tam pak musis spojit ty dva zluty dtaty v pacce
-> Milan 136: No na 2006 jo, ale lidi maj tendenci kupovat z 2008 protože líp vypadá. Je to sice o přepojení jednoho drátku, ale proč si s tím dělat starosti navíc.
-> Milan 136: JJ, taky volant s páčkama nechávám, ale nic to nemění na tom že to dělal fakt debil, stačilo by za kastlíkem udělat šroubovatelný víko. Jo tak jestli je to origo s vybroušeným číslem tak je to super, místo 7000 za litřík:)
-> saskyn2 01.12.18 10:55:38: vypadal jako origo, jen mel vytaveny origo cislo. Na F2 je to opruz, ale za ta leta uz to mam nejety a nevyndavam palubovku uplne ven. Je to za chvili hotovy.
-> Milan 136 01.12.18 10:42:57: Jj vim. Ventilátor pro klimazron stojí litr. Ale kvalitu nevím nakonec jsem dával z vrakáče nechtěl jsem to zkoušet zrovna na f2 kterou vymýšlel asi ten samý debil co š120 teda aspoň co se týká přístupu k vetraku
-> Milan 136: myslím že ich skôr neberú firmy kde beriem ja -> saskyn2: ja ti verím , ja tieto origo hliníky mám doma na dve nápravy , pochybujem že to do smrti miniem ... maržu majú fajn , origo to stojí 70eur kus , passat aj viac ...
-> suri: JJ já bych jiný nedal, ale borec si přinesl svoje. Přišlo mi že to nemá ani jednu stranu vybranou na lisování, taky se hned urval, takže jel pro originály. Zadní bud lisuju origo, nebo super jsou borsehung i s hliníkem, stojej pomalu jak samotný a má to jen vybroušený znaky vw.
Zdravím... dneska byl u mě kolega na výměnu oleje s OII, r.v. 12 a všiml jsem si jedné věci. Snímač diferenčního tlaku na DPFku... má připojenou jen jednu hadičku a druhá visí volně. To je originál nebo je něco špatně? Na mé OII r.v. 06 jsou na filtr připojeny obě hadičky.
-> suri 30.11.18 07:12:39: Lemforder jsem dal tycky rizeni, vc cepu... ale zas takova super kvalita to nebude, kdyz jsem jeden na nive znicil za 30tis. km, na druhou stranu, ciste na silnici by dal mozna 300tis.km :)
-> Bukaj 30.11.18 07:07:07: verim, u feldy to taky tak nejak bylo, ale felda servisku jsrm uz dlouho nemel v ruce, jsem zvedav az da predpis Jarda/felda
-> vhml 29.11.18 07:12:56: No, vím, že 1,8 20V neměla předepsanou výměnu, jen po nějakém čase kontrolu. A vzhledem k tomu, že 1,8T je stejnej motor (se stejným rozvodem), tak bych očekával totéž...
-> Jožynek 29.11.18 21:35:17: vzhlefem k tomu, ze mi na felde cepy ramen trw vydrzely 15tis.km, tak na octu jsem dal meyle HD, pisi, ze lepsi, nez OE - no o neco vetsi jsou, tak se uvidi...
TA smetnix poletí tam kde mal byť od výroby, teda do smetia a hádam bude pri Bilsteine na nejaký čas pokoj....má niekdo skúsenosti ohĺadom čapov atď od TRW? Svojho času sa to predávalo ako náhrada za origo diely, ako sú na tom dnes?