-> saskyn2: Tak podle mne ty změny, co popisuješ, nejsou tak markantní, jako přechod ze 120 (která se vyráběla do 89) do Fel (potažmo i Fa), která se začala vyrábět o pět let později a z Fel do Oct, které se vyráběly současně. Dneska jsou ty vozy jen plné postradatelných zbytečností, které dělají z řidičů pouze uživatele vozidel (ony ty různé vychytávky jsou zajisté příjemné, ale řidiči díky nim ztrácejí ostražitost, řidičské schopnosti a dělají blbosti). Je to jak jsi naznačil - na lepší se rychle zvykne. Ale pak někdo sedne ze svého do firemního vozu výbavy "holobyt" a pak neumí ani zaparkovat, o krizových situacích za volantem nemluvě.
Já to mám spíš opačně - když přesednu z 742 do Octávky, nebo Feldy, tak při rozjezdech furt hrabu, nadávám na ABS (kvůli kterému jsem jednou málem sejmul chodce na přechodu a jednou projel o půl auta červenou) a další "asistenty", kteří mi hmataj´ do řízení a neustále se divím, když mi kamarád říká, že oproti jeho VW T5 je moje 130LPG s vlekem krásně živé auto
Jinak mi nedělá problém si zvyknout na jiné auto, do kterého přesednu - rozdíly vidím pouze v záběru a tuhosti pedálu spojky, účinnosti brzd a posilovače a řízení. Jinak i dnešní vozy jsou jak pohodlné, tak nepohodlné, chcíplé i živější...
...ale vše je jen o tom zvyku a v tomto ohledu mám rád jednoduché vozy, které jsou snadno čitelné, málokdy něčím nečekaným překvapí, co se řízení týče
-> Jarda: No, mezi 120 a 130 zase takový rozdíl není, hodně udělá ta vlečka, s kyvkou souvisí poměrně nepříjemný hluk v kabině, ale jízdní vlastnosti nemá o moc horší. Jinak Saskyn ví, o čem píše, zrovna nedávno se mnou v autě jel - i když jenom kolem komína...
