Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18155 příspěvků (zobrazeno 12201 až 12250) od 04.01.2015 do 27.03.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
08:34:13
18.09.2018
vhml
-> Jarda - zrušená registrace 18.09.18 07:48:16: známej dával místo toho zadního tvrdý powerflexy a hrozně si to chválí jak to teď zatáčí, protože to rameno nikam neuhne.
Popř bych dával asi originál, stojí nějaký 4 stovky a na Sharanu už ho mám buď 200t po který je mi známá historie, nebo celejch 350, pokud ho předtím někdo neměnil.
A nebo se nechají dát plný gumovy, z nějaký Cupry, S3 atd.
07:48:16
18.09.2018
Jarda - zrušená registrace
-> vhml 18.09.18 07:20:32: trochu min, predni kola se maji na nafte foukat o desetinku vic :)
-> suri 18.09.18 07:24:01: jj zadni, prave nevim, co je origo
autodilos.cz/autodily/... /ulozeni-upevneni tak jestli dat lemforder, ale uz i jeden cep lemforder jsem dokazal znicit... A co je ten 8x drazsi pro tezky vykon? 9
upraveno 2x, naposled 18.09.2018 08:03:47
07:24:01
18.09.2018
suri
-> Jarda: zadný ? origo
07:20:32
18.09.2018
vhml
-> Jarda - zrušená registrace 18.09.18 07:10:44: přitom váží skoro stejně jako 1.8T
07:10:44
18.09.2018
Jarda - zrušená registrace
Na naftove musim vymenit sb predniho ramene, koukal jsem, ze na tom nic neni, ale jakou dat znacku, aby to vydrzelo ten tezkej motor? Dekuji.
upraveno 1x, naposled 18.09.2018 07:11:32
21:02:26
17.09.2018
palinator
-> Alenka:
Zatuhlá regulace nebude, ta se hejbala když jsem za to tahal podtlakem pusou i šroubovákem to chodilo hladce. Ta hadička mě taky napadla, ale připadalo mi to dost sci-fi. A v částečným zatížení to reguluje docela dobře, že se to drží požadavku. Zkusim ty hadičky nějak proházet.
20:41:19
17.09.2018
Alenka
-> Jarda: muze to byt bud hadicka, ktera vede z N75 na turbo nebo hadicka, ktera privadi do N75 atmosfericky tlak z filtrboxu.
20:38:08
17.09.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Alenka 17.09.18 20:22:36: to myslis hadicku s tenkou - osoupanou stenou? takovou jsem tam taky nasel...
20:22:36
17.09.2018
Alenka
-> palinator: vadny regulacni ventil, zatuhla regulace na turbu nebo rozpadla hadicka, ktera se za provozu chova jako jednocestny ventil.
20:22:31
17.09.2018
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 17.09.18 20:07:43: na naftovej se to ted chova velmi podobne :/ nedavam mu moc sanci, ze by vydrzelo vic, nez pul roku, jak psal saskyn 7
Premyslim, jestli ho nevyndat a dat tam to od kamose, protoze cekat az se zas rozlitne :/ piska to uz pri vyjezdu z parkoviste, dole to moc netahne a stale piska, ve vyssich to jede asi o trochu lip, nez jelo, pri prislapnuti jde kratce modrej z vyfuku. Vpodstate pri jizde neprestava piskat, to stare piskalo lehce, jen kdyz tomu clovek slapl.
upraveno 1x, naposled 17.09.2018 20:36:37
20:11:55
17.09.2018
suri
-> Milan 136: dám na boschoch 600km , štyrikrát horský prechod a aj tak to nie je riadne vyleštené
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 17.09.2018 20:11:55
20:07:43
17.09.2018
palinator
VW Caddy 1,9 TDI-PD 77 kW tlačí od 1600 otáček na plnej plyn neustále nad 2560 mbar (snímač tlaku evidentně na hraně rozsahu). S odpojeným podtlakem plní klasicky 960-2000 mbar s rostoucí záteží a otáčkami (2000 mbar plnej plyn a 4000 otáček).
Předpokládám, že je vadnej regulační ventil, ale servisák mi tvrdí, že když odejde ventilek tak turbo tlačí málo.

To turbo musí bejt docela svatý že to vydrží. Při řazení štěká jak vzteklej pes.
upraveno 1x, naposled 17.09.2018 20:08:19
19:28:50
16.09.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Alenka 16.09.18 17:17:25: super5, jsem zvedav na poznatky... 4
17:17:25
16.09.2018
Alenka
-> Jarda: moje 4x4 momentalne jezdi s vymontovanym kardanem, takze FWD only :)
Do zimy bych to rad zprovoznil a potom mozna zacnu zjistovat jak to cele funguje, ale prvni na rade urcite bude nejake primitivni rucni ovladani Haldexu.
14:25:21
16.09.2018
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu 15.09.18 11:19:16:
Na Toledu mi sériovej Garrett VNT15 píská jak Kirovec, ale píská furt stejně od doby co jsem to koupil, tj. cca 80 tkm. Pravděpodobně je původní (390 tkm).
Na Octě opět sériový GT1749V (najeto 150 tkm) slyšet moc není.
08:41:04
16.09.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 15.09.18 08:29:48: jak pise Alenka4 , jenze, kdyz to ani olej nebralo a jelo pekne, jak mel nekdo vedet, ze se nahle rozleti :/ do nouzaku to neslo za 15tis.km ani jednou...
-> Alenka: clovece, nedokazal by jsi udelat EDS na zadek? :) hardwarove je tam myslim k tomu vse... myslim, ze by to brala tak minimalne polovina majitelu O1 4x4 a Ty ji vlastne taky mas :)
-> Jarda/felda 15.09.18 19:01:04: tady na fakture byl material na repas 5999,- a prace 2499,- a olej PD 999,- tak jem mu ty 3kc nechal :) a rikal, ze mi nezaruci, ze by vydrzelo treba 10let, ale ze s nim nekdo uz jezdi i 3 roky (coz je udaj uplne k nicemu, kdyz neuvede ani km)
upraveno 3x, naposled 16.09.2018 09:23:26
19:01:04
15.09.2018
Jarda/felda
-> palinator 14.09.18 22:11:31: jsou firmy co umí repasy 4 jenže to nestojí 6 ale 9+ 4
12:29:57
15.09.2018
radekp
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jako kdybych měl jistotu, že to po repasi najede 60, tak cajk.
-> Jirik_Tuňák1983: právě. U Jtdm jsem to pískání slyšel často. Samozřejmě vždy u jetých kusů, takže nevím, jak vypovídající to je. Zdá se mi, že je hlučnější za studena. U ohřátého motoru prakticky zmizí.
DPF (už) nemám. Ale asi brzy zase bude. Celek táhne moc pěkně. Jiný problém než pískání nezaznamenávám. Teď jsme se vrátili z dovči na Dolní Moravě a po cestě (Bratrušov, kde se jezdí závody do vrchu) a kopec Skřítek to předjíždělo moc pěkně. Jen hlavičky uspaných dětí se kolíbaly zleva doprava 3
-> Alenka: Díky, odpověděl jsi mi na vše, co jsem potřeboval. Pokud se to nebude zhoršovat, nechám to tak...
11:43:00
15.09.2018
Alenka
-> radekp: svuj puvodni prispevek jsem smazal omylem, protoze jsem debil a pak uz se mi nechtelo ho psat znova :)

Hvizdani turba je zpusobeno nevyvahou kompresoroveho nebo turbinoveho kola, pripadne obojiho. Dusledkem nevyvahy jsou vibrace, ktere se nasledne projevuji typickym, postupne se zhorsujicim zvukem.

Pokud turbo jen houka a jink funguje v poradku, neda se zadnymi dostupnymi diagnostickymi metodami zjistit, jak dlouho jeste vydrzi fungovat.
Muze se rozpadnout zitra, za rok, za pet let nebo taky nikdy.
A nektera turba se pro zmenu umi rozletet i bez jakehokoli akustickeho varovani, takze je to opravdu jako vesteni z kristalove koule.

Co se diagnostikovat da jsou nektere zjevne priciny selhani turba - zatuhla regulace a nasledne prefuky, netesny system vedeni vzduchu, prasacky tuning atd.

Pokud mas na svem aute porad originalni turbo, da se udelat repas do stavu noveho, paklize neni mechanicky poskozene turbinove nebo kompresorove kolo.
Vymeni se stredovy uzel, cele se to vycisti, vyvazi, slozi, seridi a mas turbo jako nove.

Vetsina turbodmychadel se vsak na repas dostane ve stavu, kdy jsou mechanicky poskozene nebo uplne KO jako to Jardovo.
A tady zacina problem - jako originalni nahradni dil se toriz da sehnat pouze zmineny stredovy uzel a nic jineho.

Pokud je tedy mechanicky poskozeny kompresor, turbina, housing atd. musi se shanet dily jinde a vyrobit tyto dily v OEM kvalite by stalo vic nez nakup originalniho turba, takze to vyrabi cinani podle buhvijakych vzoru z buhvijakych materialu, s obrovskymi vyrobnimi tolerancemi a kdyz to potom navic slozi nekdo jako mistr Janousek nebo 90% jemu podobnych "repasnich pracovist" v CR, dostanes typicke "repasovane turbo" za 6000,- jehoz primarni a jedinou funkci je(mimo nizke ceny), ze se s autem da aspon nejak jezdit, protoze pri seslapnuti pynu nepadne hned do nouzaku.
upraveno 1x, naposled 15.09.2018 11:45:10
11:27:17
15.09.2018
Jirik_Tuňák1983
-> radekp 15.09.18 11:00:32: Nechal bych udělat před vydáním ještě tlakovou zkoušku. Aby to bylo vůbec turbem. Může být rozlezlý cooler, popř. na výměnu těsnění pod výfukovým nebo sacím potrubím. Máš DPF? Kdy to píská a jak? U JTDm píská více než u jiných aut.
11:19:16
15.09.2018
Matthes, záškodník z TechWebu
Na volvo jsem si turbo nechal repasovat a zatim má najeto asi 60 000 a jezdí, tak nevim jestli to je dobrý už nebo ne. Nechal jsem ho repasovat protože motor žral olej. Nakonec to teda nepomohlo tak jak jsem očekával, protože v prdeli jsou i válce a kroužky... Jen jsem ho namontoval jak přišlo a nic sem nekontroloval, ani nešteloval, tak možná by to stálo za to...

Pak druhá věc to pískání. Někdo si na to stěžuje, ale u některejch motorů (John Deere) nám ty turba pískaj od novoty a není s tim problém. Kámoš mi říkal, že pískání způsobuje nějaká mezírka a teď nevim jestli to je mezi tělem turba a vrtulkou? A že záleží jak se výrobně sejdou díly turba a jak velká vznikne ta mezera - prostě musí mít určitou velikost aby to zrovna pískalo... Máte s tim někdo zkušenost?
11:00:32
15.09.2018
radekp
-> Alenka: nevím proč jsi svůj post smazal. Ale zeptám se, kdyžtak dořešíme přes SZ. Mám AR 159, 1,9Jtdm. Turbo hvízdá od doby, co jsem to koupil a de facto jsem smířený, že se repasuje/koupí nové. Mám ho nechat raději zkontrolovat, dokáže někdo diagnostikovat, jestli není lepší ho rovnou vyměnit? Nechtěl bych jezdit do doby než ho motor nasaje.
Nový Garret stojí okolo 10. Což mi nepříjde hodně.
Ale zaráží mě, že jsou profi firmy, které repas nabízejí, to to turbo opravdu nejsou schopni 100% opravit?

Omlouvám se za OT.
08:29:48
15.09.2018
Jirik_Tuňák1983
08:00:26
15.09.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 15.09.18 03:39:51: kdyz tam vsichni cpou ty cinsky sracky, tak to asi vyjde temer nastejno 4
to jsem ale predtim nevedel, jinak bych vzal to origo starsi turbo od kamose a dal ho tam
03:39:51
15.09.2018
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 14.09.18 22:11:31: Ono je taky repas a repas.
22:22:36
14.09.2018
Jarda - zrušená registrace
22:11:31
14.09.2018
palinator
-> Jarda - zrušená registrace 14.09.18 14:05:12:
Předpokládám že to turbo je repas. Děkuji, nechci. Známej řešil že po výměně turba to netahalo od spoda, navzdory tomu že už byl červík vytočenej co šel. Nakonec se turbo vracelo, protože bylo blbě sestavený.
Jedině nový turbo a když by byl člověk hodně pünktlich, tak ho pro jistotu nechat převážit na stolici.
22:07:16
14.09.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Jarda/felda 14.09.18 20:47:24: jj diky, necekal jsem, ze to tam taky bude
tak, kdyby nekdo tak potreboval...
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Jarda - zrušená registrace vložen 14.09.2018 22:07:16
20:47:24
14.09.2018
Jarda/felda
20:12:53
14.09.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Anacron 14.09.18 20:08:37: ta lednice ma ochranu baterky, ze prestane fungovat pri urcitem napeti? (aby ji nevybila a nastartoval jsi), todle mi presne delal menic na 230V, proste po nastartovani jsem ho musel rezetovat, zkousel jsi tu lednici i v jinych autech?
20:08:37
14.09.2018
Anacron
-> Nwkt: Díky za tip, ale moc bych na to nedával. Dělalo to i když bylo auto 1,5 roku staré. Teď má baterka přes dva roky a i po 150 km to při prvním startu zlobí. Dokonce i když omylem nevypnu start-stop a vypne motor, tak po nastartování se lednice vypne.

-> Milan 136: jj, je to zapojené do zásuvky
14:05:12
14.09.2018
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 14.09.18 11:55:13: jj, turbicko a jsem za vola, ze jsem rekl pri koupi, ze je mechanicky celkom OK a turbo se po 15 tis.km rozletelo, nic tomu nenasvedcovalo do posledni chvile, to ze lehce piskalo, to dela v tolika autech a drzi, navic ani olej nebrala
-> Jirik_Tuňák1983 14.09.18 12:28:00: 4 1
edit: tak jsem naftovou projel a jede, turbo piska jeste vic, nez piskalo, nejede to asi tak odspoda, ale ve vyssich to jde celkem pekne, no sedl jsem do toho ze sve, takze to byl sok :), tak uvidime, jak to bude dlouho fungovat, pripadne, kdyz me to prestane bavit reklamovat, tak tam sam dam nejake starsi turbo a uz nikdy nehodlam dat auto nekomu do ruky...

tak jsem si vypsal ty zaslepky, co potrebuju na dutiny, ale na skoda-dily jich maji mrak, ale mensi prumery nebo u nekterejch neni napsano nic :/
6x D29 - vnejsi prah
6x D40 - vnitrni prah
6x oval 45x25 - vnitrni prah a podlahove dutiny
4x D30 zadek a predni podlahove vyztuhy
-> SO545 12.09.18 21:13:30: ty jedine mam naprosto OK, netknute
upraveno 2x, naposled 14.09.2018 20:09:34
12:33:40
14.09.2018
Milan 136
12:28:00
14.09.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Jarda - zrušená registrace 14.09.18 11:41:30: Slova "mechanik" a "povedlo" vyvolávají lehké ježení vlasů. 3
upraveno 1x, naposled 14.09.2018 12:28:08
11:56:42
14.09.2018
palinator
-> dragon_cb_cz:
Turbo
11:55:13
14.09.2018
dragon_cb_cz
-> Jarda: A co ti tam odeslo?
11:41:30
14.09.2018
Jarda - zrušená registrace
Tak volal mechanik, ze naftova uz jede i do kopce, po 14 dnech, ze se mu to povedlo, to jsem zvedav... Jestli to zas bude jezdit jen tyden :/. Mam se na neco zamerit diagnostikou, jestli to funguje, jak ma ?
11:12:05
14.09.2018
dragon_cb_cz
-> Jarda: Však jo, jen rozporuju tu "ekonomickou výhodnost" 4
10:50:35
14.09.2018
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 14.09.18 09:14:37: nj, ale kdyz to cloveka tak nejak bavi... Jinak by jsme tady nebyli na virtu4 Me treba bavi na aute vse delat poprve, kdyz uz to musim delat znovu, tak jsem nasranej4
09:14:37
14.09.2018
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Tak si spočítej kolik času jsi vrtáním se v tom autě strávil a udělej si tu ekonomickou analýzu znova 4 Jen za poslední rok to byla pokud vím převodovka, motor a já nevím co ještě...
09:10:37
14.09.2018
Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 14.09.18 08:42:59: ja beru maxxmotion na OMV
08:56:36
14.09.2018
Nwkt
-> saskyn2 13.09.18 23:35:42: škoda že jsem v tejdnu nenafotil jednoho z tý FB skupiny, dával jsem mu tam ofuky od Santíka 3 auto snad na dorazech, 8x jsem kopnul do plastových prahů .... půl palubky B7, půl B6 3 zadní světla zaštětkovaný černou barvou 3
upraveno 1x, naposled 14.09.2018 08:56:47
08:42:59
14.09.2018
StepaNoFUN
-> Jarda: Když vezmeš Verva 100, tak už tam VIF je.
08:18:31
14.09.2018
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 14.09.18 08:09:14: 9 1 tak ja uz budu mit 20tis.km a do tech servisnich nakladu nepocitam lpg, to uz se vratilo, ale ruzny blbiny a leze to hrozne, ted to musim obout na zimni nebo celorocni 16ky a rs brzdy se odkladaji na neurcito
Jinak ted jsem se rozhodl najet 200km na benzin, davam stovku jeste s vifem a spotreba mezi 6,5-7l a to to i obcas prislapnu, plynu mam na takovydle couracky asi 9,5. Jen plyn je za 14 a tendle benzin za 37 :/.
08:10:18
14.09.2018
Bukaj
-> vhml 13.09.18 21:04:54: Tak úplně nesouhlasím s tím "ekonomickým nesmyslem", ale je pravda, že spoustu dílů mám nasysleno z doby, kdy škodovka byla v pozici, v jaké je dnes Felda...4 4
08:09:14
14.09.2018
palinator
-> Jarda - zrušená registrace 13.09.18 20:28:58:
Já začínal se servisníma nákladama asi 36 Kč/km. 1
07:49:22
14.09.2018
Milan 136
-> saskyn2 13.09.18 23:35:42: to z ali bych si na auto nedal nikdy. Ale kdyz jsem uvidel tohle na Karoqu, tak se mi to docela zalibilo a...
Zapojeny a namontovany to mam samozrejme ciste a precizne, jako vse ostatni 1
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 14.09.2018 07:49:22
23:47:23
13.09.2018
saskyn2
-> Jarda/felda 13.09.18 23:43:08: Pokud myslíš na VW tak to mají tak 4 roky. Ale ty škodovácký dost těžko, tam se musí vrtat, protože lampička není zespod, viz foto co dával Milan
23:43:08
13.09.2018
Jarda/felda
-> saskyn2 13.09.18 23:35:42: i na ali už maji lampičky který svítí logo a mění se kus za kus 4
23:35:42
13.09.2018
saskyn2
-> Milan 136 13.09.18 20:57:39: Však jo, záleží na tom co se líbí tobě4 já to nemyslel nijak špatně. Asi mám už profesionální deformaci že takovýhle věci dávají na auta takový ty tuneři, co to auto dobastlej sračkama z aliexpresu přimotanejma bez pájení ke kabeláži, takže spíš kvůli tomuhle bych si to na auto nedal, né že by se mi to nelíbilo.

-> Jarda - zrušená registrace 13.09.18 20:53:00: No já mám zásoby tak na 40 let, ale prostě by mi to bylo líto to na tom autě ničit. Nehledě na to že to pak musíš taky počítat do provozních nákladů. Dneska tady byl Bukaj, můžu říct že Vás fakt obdivuju, já bych neměl nervy čas ani peníze do dnešního provozu tahat zadohrab. Ale je to hezký.
Extreme Tyres