Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18272 příspěvků (zobrazeno 12951 až 13000) od 04.01.2015 do 03.05.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
21:06:17
04.07.2018
MVM
Já mám zkušenosti s objednávání přes VIN asi takový,že pokaždý se vrací něco - buď desticky, nebo kotouče , nebo filtry, ať už naftový nebo olejový. A je jedno jestli Elit nebo Franta Flinta.. Prostě v těch systémech je bordel a nesedí to. Mockrát jsem se hádal s člověkem kterej mi tvrdil že to co mi poslal,že musí v tom autě být - a já držel tvarově uplně jinou věc a to auto bylo poprvé rozebraný... Proto od určitý doby si čísla dílů vyhledávám sám a chci přímo ten onen díl - kašlu na VIN. A jsem alergickej když první co chce slyšet je VIN3 121
21:03:49
04.07.2018
minno
Krabička.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od minno vložen 04.07.2018 21:03:49
21:03:09
04.07.2018
minno
Tak som si pozrel ako majú vypadať NGK V-Line.

No a toto sú moje V-Line 3
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od minno vložen 04.07.2018 21:03:09
21:02:16
04.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 04.07.18 20:53:58: Tak to je v tomhle případě k ničemu...



-> Syny 04.07.18 20:54:45: Takže to je k ničemu. Když má Jirka otevřeno, tak mě to dle VIN najde ve svém programu (vypíše mě cenu za origo a všechny druhošky co umí s názvem výrobce a co by i doporučil dle toho jak se co kazí), ale stejně by při objednání pružin od tohodle výrobce narazil možná úplně stejně jako tady ten místní prodejce. Prostě by mu poslali špatný díl, protože to někdo u dodavatele špatně zadal.
20:54:45
04.07.2018
Syny
-> Tuner#2: Jestli to nejde pres VIN, tak podle typu auta a roku. Najde te to originalni cislo dilu, kterej by mel byt pro tvoje auto. S tim pak muzes operovat dal pri objednavani nekde jinde (u Regnera nebo v jinem shopu/eshopu). Budes mit "jistotu" nebo alespon kontrolu, ze to mas spravne pro tvoje auto.
20:53:58
04.07.2018
Nwkt
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.07.18 20:52:23: Ne, ukáže ti to originální čísla dílů pro daný modely a roky
20:52:23
04.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny 04.07.18 20:41:52: Díky za tip, ale: Něco se pokazilo…

Nebyly nalezeny výsledky podle Vašeho VIN



Co to umí hledat? To by mě ukázalo teda ty různé možnosti od výrobců a jejich objednací čísla?
20:50:07
04.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 04.07.18 20:47:06: Tak to máš štěstí, ten můj známý má bohužel 14 dní zaslouženou dovolenou. Jinak přes tyhle velký sítě bere většina prodejců, pochybuju, že si díly nakupuje od výrobce sám. Vždy je to přes nějaký velkoobchod/distrubutora.
20:47:06
04.07.2018
StepaNoFUN
-> Tuner#2: Rozhodne nebere od Elitu. 90% dílů bere origo, zbytek vyzkouseny znacky, od prověřeného dodavatelu.
20:42:42
04.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 04.07.18 20:36:54: Takže bys tam měl třeba i ty špatné, protože pochybuju, že kámoš bere jen origo díly. Už i Regner jakožto velký prodejce v Plzni bere díly dle poměru výkon/cena a origo jen na vyžádání. V něčem to smysl má v něčem je to dle mě nesmysl viz. tady rozdíl trojnásobku...
20:41:52
04.07.2018
Syny
-> Tuner#2: No tak priste si to najdi sam pres oemepc.com (bud pres typ auta nebo VINko) a nemusis se spolehat na to, ze te podle vinka najdou jiny cislo (nebo jak to tedy vlastne bylo). Rovnou jim reknes originalni cislo co chces a je to.
upraveno 1x, naposled 04.07.2018 20:42:20
20:39:27
04.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny 04.07.18 20:35:05: Já to neřešil přes systém elitu... Já volal v úterý prodejci, že dle VIN, které jsme mu nadiktoval chci pružiny a že chci značku Lesjofors. Po práci jsem pro ně jel, ale dle toho, že na krabici byla A3 jsem v noci začal pátrat zda je pružina stejná a psal i surimu. No a na stránkách výrobce zjistil, že ne a tak to dnes paní ráno vyreklamovala a odpoledne jsme vyzvedl už ty správné. Zítra ráno montujeme a jindy na to není čas, takže žádný vrakáč nehrozil, Jirka má zavřeno a tak moc možností nebylo...
20:36:54
04.07.2018
StepaNoFUN
-> Tuner#2: Já bych zavolal kamarádovi, kterej dela jen koncern a nechal bych si objednat to, co řekne on.
20:35:05
04.07.2018
Syny
-> Tuner#2: A co priste zkusit oemepc.com a tam si zjistit jaky origo cislo dilu mas mit? Proc to resis pres nejaky system Elitu?
20:32:38
04.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 04.07.18 20:28:35: Hele zrovna Ty jako otec od rodiny by jsi za takovou radu ještě poděkoval?



Já myslím že Štěpáne ne, mě to celkem nasralo. Jak kvůli radám tady, kdy se krom toho "kup origo" pomalu nikdy nic nedozvíš (čest vyjímkám jako je suri a Milan), tak i kvůli přístupu "profesionálů" v obchodech. Ten můj malý prodejce tady na "konci" řetězce za to až tak nemůže, ale ten kde to bere by zasloužil rákoskou...
20:29:10
04.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 04.07.18 20:22:02: Ne ten díl fakt uviverzální není v pružinách byl rozdíl...
20:28:35
04.07.2018
StepaNoFUN
Bude pokracovani? Pivo už jsem si otevrel, jestli si mam dojít ještě pro chipsy...
20:26:28
04.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 04.07.18 20:22:02: To číslo dílu to háže v nějakém debilním programu elitu, kde to nějaký ko*ot blbě zadal TWL!!!



Na stránkách výrobce lesjofors mě to stálo 5 min. hledání a došel jsem ke kódu na kterém jsem dnes trval a dodali ejhle pružiny místo na A3 konečně na mé auto.



Za tohle nemůže výrobce, ale nějaký trouba co to zadává do systému a možná i proto klamě, aby pak mohl říkat nesmysly, že mu to sedí, protože dal neorigo a že kdyby koupil pružinu za 2500,- kus, tak mu to bude stát rovně. Jo doba je taková, že fakt každému za prdelí a nevěřit nikomu ani slovo...
upraveno 3x, naposled 04.07.2018 20:27:39
20:23:54
04.07.2018
saskyn2
Ale to je jedno, přeju ti aby to fungovalo, nemám čas tu s tebou trávirt dlouhé večery debatama o pérech3
20:23:11
04.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 04.07.18 20:18:18: A ohledně těch KYB, to není ale problém druhošky. Věřím tomu, že zrovna KYB dělá taky pružiny dle motorizace a provedení auta, ale pokud si to debil v autodílech neumí vyhledat a porovnat parametry, tak je to problém na straně prodejce a ne na straně výrobce.



Jako říkat kvůli tomu, že KYB stojí za ho*no a že měl dát od tebe origo za trojnásobek je fakt na pěst. Ale jo chápu, každý se nějak živíme, ale nehodlám po zkušenostech z poslední doby živit ten nenažraný koncern ještě na dílech...
20:22:02
04.07.2018
saskyn2
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.07.18 20:13:39: Právě že to číslo dílu je všeříkající a právě že když tento tvůj díl háže více různých originálních čísel tak je univerzální. Pak ani nemůže být podle vinu. Nevím co na tom nechápeš4
20:19:55
04.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 04.07.18 20:18:18: Ano však ho píšu i v předchozím postu, ale k čemu to je, když kokoti neumí hledat v tabulkách a dodají jinou pružinu???
20:18:18
04.07.2018
saskyn2
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.07.18 20:10:52: Víš co to je originál číslo?

-> palinator 04.07.18 20:10:37: JJ, některý výrobci to tak mají, některý nee, já mám např. zkušenost že zákazník si dotáhl nějaký kyb s tím že to chtěl na passata. Když pak knučel že to je nějaký sedlý tak se zjistilo že jsou mimo jiné i na krátkou oktávku(jednalo se o zadky)

-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.07.18 20:09:45: Blbce tu ze sebe děláš pravidelně sám, k tomu nikoho dalšího nepotřebuješ.
20:14:22
04.07.2018
Tomaso435
-> palinator: to máš jako pružiny Fa/fe/fo/pick/van/combi. jeden a ten stejnej sráč. ještě že sem si sehnal od výrobce přímo to co tam má bejt. sice to nikdy nepoužiju pač mám pár sad HPček ale... :D
20:13:39
04.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 04.07.18 20:12:05: OMG samozřejmě čísla jsou jejich číselná řada, ale dle VIN elit dodal napřed ty pro Audi a i suri koukal, že to háže tento díl, který je přitom špatně a je jiný. Jinak číslo dílu je dle suriho 1K0411105AJ, ale to je nic neříkající, když tě pod tím elit dodá blbou pružinu...
upraveno 2x, naposled 04.07.2018 20:18:07
20:12:05
04.07.2018
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.07.18 20:10:52: Já tam teda originální číslo nikde nevidím
20:10:52
04.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 04.07.18 20:06:05: Čísla jsou tady vidět na fotkách myslím zřetelně.
20:10:37
04.07.2018
palinator
-> saskyn2:

No nevim jestli se dá škoda-díly.cz věřit, ale na jedničkovou Ovci tam maj taky pružiny rozlišený podle značení (a v popisu motorizaci a karoserii) a ke každýmu origo dílu maj druhošku, která by asi měla sedět.
20:09:45
04.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 04.07.18 20:05:01: Měl jsem doma obě dvě sady... Zrovna jeden takový erudovaný kašpar mě tvrdil jak je to jedno a že dle VIN tam patří ty v krabici Audi A3 s 1,2 TSI motorem. Přitom na stránkých výrobce jde najít přesná volná délka i síla drátu a rozdíl v tom je a byl i fyzicky v krabici...



Ty jsi tady včera ze mě dělal blbce a kdybych dal na Tebe, tak jsem vyhodil 5.000,- do kanálu za nějaké origo (kdo mě zaručí, že v krabici to origo vlastně vůbec bude) a přitom to spravilo necelých 1600,- za obě dvě a mám přesně to co tam patřit má (kód mají vytištěný i na samotné pružině).
upraveno 1x, naposled 04.07.2018 20:12:22
20:06:05
04.07.2018
saskyn2
-> Tuner#2: Jinak co to má za originál číslo když je to podle vinka?
20:05:01
04.07.2018
saskyn2
-> Tuner#2: Co máš vyzkoušeno kašpare? Držíš poprvý v ruce pružiny na oktávku a hned víš co jaký výrobci jak dělaj3 Vševěd, jako obvykle. 3 3
20:01:58
04.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 04.07.18 19:56:54: No vidíš a já mám osobně vyzkoušeno, že v tom rozdíly jsou... Asi ta tvoje erudovanost v oboru nebude 100% jak tu předvádíš. 1
19:56:54
04.07.2018
saskyn2
-> Tuner#2: Nevim jak tenhle výrobce, ale některý jiný to rozlišujou max na krabičce, někdy ani to ne, osobně vyzkoušeno.
18:41:05
04.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
Suri mě sice ujišťuje, že i dle elitu je to stejné, ale já chci prostě díl dle stránek výrobce o 5mm kratší s drátem 12,45mm. Takže dnes reklamace, uznání a odpoledne konečně ten správný díl. Nechápu že dle VIN stejně dodají něco jiného. Člověk aby dnes každému stál za prdelí...



BTW nechápu tady ty kecy, že i na naftu mají stejné, tady ten výrobce to normálně rozlišuje viz. foto i stránky výrobce...
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 04.07.2018 18:41:05
upraveno 5x, naposled 04.07.2018 19:23:41
18:37:12
04.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
Včera jsem dovezl dle VIN tohle. Ale nedalo mě to a o půlnoci zjišťuji, že to má o 5mm větší volnou délku, ale hlavně drát jen 11,75mm.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 04.07.2018 18:37:12
16:58:48
04.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 04.07.18 09:34:02: To už je leta co jsem to porovnával, ale třeba ty japan měli čistěji vyříznutý závit, přesněji nastavenenou mezeru (u těch france to bylo i vůči elektrodě vyosené (jasně, jde to sklepnout/přiohnout na předepsamou mezeru)) a tak nějak celkově působili lepším dojmem. Neříkám, že by s France byl problém, ale někde jsem o tom tehdy četl a tak jsem tomu předešel tím, že jsem trval na japan. 4
16:17:48
04.07.2018
palinator
-> dragon_cb_cz:

Vzhledem k tomu že často přestanou chodit aniž by se interval přešvihával, tak bych řek že i jeden slušně přešvihlej interval by to moh dokázat.

Nevim teda jestli rovnou přímo zaseklý zdvihátko a nebo jen že přestane držet tlak a po startu bude dělat kravál.
16:15:27
04.07.2018
Syny
-> dragon_cb_cz: Jako ze vymena hydrostelu je za podobny penize co vymena oleje? To tam lejes teda hodne drahej olej...
upraveno 1x, naposled 04.07.2018 16:15:56
15:49:38
04.07.2018
dragon_cb_cz
-> palinator: Jako že by je jednou přešvihnutý interval hned oddělal? To jsem poněkud skeptik... ale tak pořád je to oprava za podobné peníze jako ta výměna oleje 3
15:47:48
04.07.2018
palinator
-> dragon_cb_cz:

Tady to na atmosferickým benzínu spolehlivě odserou hydra. Ale s nefunkčníma to jezdí taky to je fakt. 3
15:47:12
04.07.2018
dragon_cb_cz
-> Jarda: Tak jednou se podle mě prd stane, zvlášť na atmosférickým benzínu... blbý je, když to někdo dělá dlouhodobě.
15:17:23
04.07.2018
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 04.07.18 14:23:32: jo 17500, to bylo tak maximum, kdy jsem to menival u zlutyho rapida, ale pritelkyne jednou, kdyz jsem ji nehlidal, tak dala na fabii 1.4mpi 24tis.km, to tak nahodou jsem si rikal, ze uz jsem na tom rok nemenil olej :) sama by se neprihlasila a jezdila by az do destrukce :)))
14:23:32
04.07.2018
dragon_cb_cz
-> Jarda: My jsme to postupně zkracovali, za 100 tisíc odjetých o tisíc km - tzn když měla přes 200, tak 13 tisíc, když přes 300, tak 12 tisíc... +- pochopitelně, jak to vyšlo. Ale taky jsem s ní ke konci jezdil víc příměstskej provoz. Jako asi to bylo jedno, ale pro pocit... 3 A třeba na Akordeonu jsem teď najel 17.5 tisíce, protože nebyl čas to nikam dát, i když normálně jsme měnili po 15 myslím... ale předepsaný je buď 20 nebo dokonce 30? Už nevím...
14:18:31
04.07.2018
Jirik_Tuňák1983
Originály jsem nedával snad jen do Škodovky, Xantie a Saxa. Ve škodovce jsem i ve 136 měl snad jen Brisky, v Saxu taky Brisky a v Xantii Beru. Nikdy nebyl s žádným autem problém, NGK jsem nikdy neměl, takže si říkám, co s tím furt děláte.
upraveno 1x, naposled 04.07.2018 14:19:14
13:47:34
04.07.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 04.07.18 13:44:26: origo championy ve felde byly nesmrtelny, tak jsem pak koupil 4 sady championek, na krabicce made in brazil a byly horsi, nez brisk8

Ale jednu sadu jsem dal tak z pr*ele do nivy a dojel jsem s tim do Uzbekistanu a tam uz to tak neskutecne cukalo (asi i vlivem kvality paliva), tak jsem to vymenil za 3 elektrodovy brisky (ktere na ten motor patrily) a uz to jelo normalne.
upraveno 1x, naposled 04.07.2018 13:51:13
13:44:26
04.07.2018
Jirik_Tuňák1983
A jsme zase u toho. Ahoj Saskyne. 3 Jezdili jsme vždycky pouze originální svíčky a nikdy jsme neměli žádný problém. I co jsem dával známým, tak si vždycky přinesli originál. I do stařičkýho Focuse.
13:02:49
04.07.2018
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 04.07.18 12:53:55: me prekvapilo, ze udajne v naftove octe nekdo menil olej po 10tis. km, to budeme delat normalne po 15... ted ma od vymeny asi 11tis.km
12:53:55
04.07.2018
dragon_cb_cz
-> Jarda: Tak třeba u 9-5 je doporučené (nevím jestli i výrobcem předepsané teda) měnit svíčky při každé výměně oleje, tzn každých 10 tisíc km. Ale tam je teda perfektní funkce svíčky ještě o dost důležitější než u jiných (soudobých) motorů, protože SDI/Trionic přes ní dostává docela hodně informací o dění v motoru, nahrazuje i knock sensor.
upraveno 2x, naposled 04.07.2018 12:54:13
12:47:54
04.07.2018
Jarda - zrušená registrace
-> charon 04.07.18 12:30:19: nechybi Ti v tech km 0?9
12:30:19
04.07.2018
charon
Já jsem NGK V-line používal v E30 na LPG a třeba proti obyč boschkám to bylo lepší. zejména jsem to pozoroval na pravidelnějším volnoběhu a, světe div se, to i o fous míň žralo (pokud to nebyla chyba měření, což je možné). Celkově jsem s NGK neměl problémy, Boschky jsem měnil po 3000 km. Navíc jsem ty NGK kupoval levněji jak Bosche
upraveno 2x, naposled 04.07.2018 12:32:06
Extreme Tyres