Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18306 příspěvků (zobrazeno 13001 až 13050) od 04.01.2015 do 17.05.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
20:28:35
04.07.2018
StepaNoFUN
Bude pokracovani? Pivo už jsem si otevrel, jestli si mam dojít ještě pro chipsy...
20:26:28
04.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 04.07.18 20:22:02: To číslo dílu to háže v nějakém debilním programu elitu, kde to nějaký ko*ot blbě zadal TWL!!!



Na stránkách výrobce lesjofors mě to stálo 5 min. hledání a došel jsem ke kódu na kterém jsem dnes trval a dodali ejhle pružiny místo na A3 konečně na mé auto.



Za tohle nemůže výrobce, ale nějaký trouba co to zadává do systému a možná i proto klamě, aby pak mohl říkat nesmysly, že mu to sedí, protože dal neorigo a že kdyby koupil pružinu za 2500,- kus, tak mu to bude stát rovně. Jo doba je taková, že fakt každému za prdelí a nevěřit nikomu ani slovo...
upraveno 3x, naposled 04.07.2018 20:27:39
20:23:54
04.07.2018
saskyn2
Ale to je jedno, přeju ti aby to fungovalo, nemám čas tu s tebou trávirt dlouhé večery debatama o pérech3
20:23:11
04.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 04.07.18 20:18:18: A ohledně těch KYB, to není ale problém druhošky. Věřím tomu, že zrovna KYB dělá taky pružiny dle motorizace a provedení auta, ale pokud si to debil v autodílech neumí vyhledat a porovnat parametry, tak je to problém na straně prodejce a ne na straně výrobce.



Jako říkat kvůli tomu, že KYB stojí za ho*no a že měl dát od tebe origo za trojnásobek je fakt na pěst. Ale jo chápu, každý se nějak živíme, ale nehodlám po zkušenostech z poslední doby živit ten nenažraný koncern ještě na dílech...
20:22:02
04.07.2018
saskyn2
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.07.18 20:13:39: Právě že to číslo dílu je všeříkající a právě že když tento tvůj díl háže více různých originálních čísel tak je univerzální. Pak ani nemůže být podle vinu. Nevím co na tom nechápeš4
20:19:55
04.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 04.07.18 20:18:18: Ano však ho píšu i v předchozím postu, ale k čemu to je, když kokoti neumí hledat v tabulkách a dodají jinou pružinu???
20:18:18
04.07.2018
saskyn2
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.07.18 20:10:52: Víš co to je originál číslo?

-> palinator 04.07.18 20:10:37: JJ, některý výrobci to tak mají, některý nee, já mám např. zkušenost že zákazník si dotáhl nějaký kyb s tím že to chtěl na passata. Když pak knučel že to je nějaký sedlý tak se zjistilo že jsou mimo jiné i na krátkou oktávku(jednalo se o zadky)

-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.07.18 20:09:45: Blbce tu ze sebe děláš pravidelně sám, k tomu nikoho dalšího nepotřebuješ.
20:14:22
04.07.2018
Tomaso435
-> palinator: to máš jako pružiny Fa/fe/fo/pick/van/combi. jeden a ten stejnej sráč. ještě že sem si sehnal od výrobce přímo to co tam má bejt. sice to nikdy nepoužiju pač mám pár sad HPček ale... :D
20:13:39
04.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 04.07.18 20:12:05: OMG samozřejmě čísla jsou jejich číselná řada, ale dle VIN elit dodal napřed ty pro Audi a i suri koukal, že to háže tento díl, který je přitom špatně a je jiný. Jinak číslo dílu je dle suriho 1K0411105AJ, ale to je nic neříkající, když tě pod tím elit dodá blbou pružinu...
upraveno 2x, naposled 04.07.2018 20:18:07
20:12:05
04.07.2018
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.07.18 20:10:52: Já tam teda originální číslo nikde nevidím
20:10:52
04.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 04.07.18 20:06:05: Čísla jsou tady vidět na fotkách myslím zřetelně.
20:10:37
04.07.2018
palinator
-> saskyn2:

No nevim jestli se dá škoda-díly.cz věřit, ale na jedničkovou Ovci tam maj taky pružiny rozlišený podle značení (a v popisu motorizaci a karoserii) a ke každýmu origo dílu maj druhošku, která by asi měla sedět.
20:09:45
04.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 04.07.18 20:05:01: Měl jsem doma obě dvě sady... Zrovna jeden takový erudovaný kašpar mě tvrdil jak je to jedno a že dle VIN tam patří ty v krabici Audi A3 s 1,2 TSI motorem. Přitom na stránkých výrobce jde najít přesná volná délka i síla drátu a rozdíl v tom je a byl i fyzicky v krabici...



Ty jsi tady včera ze mě dělal blbce a kdybych dal na Tebe, tak jsem vyhodil 5.000,- do kanálu za nějaké origo (kdo mě zaručí, že v krabici to origo vlastně vůbec bude) a přitom to spravilo necelých 1600,- za obě dvě a mám přesně to co tam patřit má (kód mají vytištěný i na samotné pružině).
upraveno 1x, naposled 04.07.2018 20:12:22
20:06:05
04.07.2018
saskyn2
-> Tuner#2: Jinak co to má za originál číslo když je to podle vinka?
20:05:01
04.07.2018
saskyn2
-> Tuner#2: Co máš vyzkoušeno kašpare? Držíš poprvý v ruce pružiny na oktávku a hned víš co jaký výrobci jak dělaj3 Vševěd, jako obvykle. 3 3
20:01:58
04.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 04.07.18 19:56:54: No vidíš a já mám osobně vyzkoušeno, že v tom rozdíly jsou... Asi ta tvoje erudovanost v oboru nebude 100% jak tu předvádíš. 1
19:56:54
04.07.2018
saskyn2
-> Tuner#2: Nevim jak tenhle výrobce, ale některý jiný to rozlišujou max na krabičce, někdy ani to ne, osobně vyzkoušeno.
18:41:05
04.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
Suri mě sice ujišťuje, že i dle elitu je to stejné, ale já chci prostě díl dle stránek výrobce o 5mm kratší s drátem 12,45mm. Takže dnes reklamace, uznání a odpoledne konečně ten správný díl. Nechápu že dle VIN stejně dodají něco jiného. Člověk aby dnes každému stál za prdelí...



BTW nechápu tady ty kecy, že i na naftu mají stejné, tady ten výrobce to normálně rozlišuje viz. foto i stránky výrobce...
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 04.07.2018 18:41:05
upraveno 5x, naposled 04.07.2018 19:23:41
18:37:12
04.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
Včera jsem dovezl dle VIN tohle. Ale nedalo mě to a o půlnoci zjišťuji, že to má o 5mm větší volnou délku, ale hlavně drát jen 11,75mm.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 04.07.2018 18:37:12
16:58:48
04.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 04.07.18 09:34:02: To už je leta co jsem to porovnával, ale třeba ty japan měli čistěji vyříznutý závit, přesněji nastavenenou mezeru (u těch france to bylo i vůči elektrodě vyosené (jasně, jde to sklepnout/přiohnout na předepsamou mezeru)) a tak nějak celkově působili lepším dojmem. Neříkám, že by s France byl problém, ale někde jsem o tom tehdy četl a tak jsem tomu předešel tím, že jsem trval na japan. 4
16:17:48
04.07.2018
palinator
-> dragon_cb_cz:

Vzhledem k tomu že často přestanou chodit aniž by se interval přešvihával, tak bych řek že i jeden slušně přešvihlej interval by to moh dokázat.

Nevim teda jestli rovnou přímo zaseklý zdvihátko a nebo jen že přestane držet tlak a po startu bude dělat kravál.
16:15:27
04.07.2018
Syny
-> dragon_cb_cz: Jako ze vymena hydrostelu je za podobny penize co vymena oleje? To tam lejes teda hodne drahej olej...
upraveno 1x, naposled 04.07.2018 16:15:56
15:49:38
04.07.2018
dragon_cb_cz
-> palinator: Jako že by je jednou přešvihnutý interval hned oddělal? To jsem poněkud skeptik... ale tak pořád je to oprava za podobné peníze jako ta výměna oleje 3
15:47:48
04.07.2018
palinator
-> dragon_cb_cz:

Tady to na atmosferickým benzínu spolehlivě odserou hydra. Ale s nefunkčníma to jezdí taky to je fakt. 3
15:47:12
04.07.2018
dragon_cb_cz
-> Jarda: Tak jednou se podle mě prd stane, zvlášť na atmosférickým benzínu... blbý je, když to někdo dělá dlouhodobě.
15:17:23
04.07.2018
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 04.07.18 14:23:32: jo 17500, to bylo tak maximum, kdy jsem to menival u zlutyho rapida, ale pritelkyne jednou, kdyz jsem ji nehlidal, tak dala na fabii 1.4mpi 24tis.km, to tak nahodou jsem si rikal, ze uz jsem na tom rok nemenil olej :) sama by se neprihlasila a jezdila by az do destrukce :)))
14:23:32
04.07.2018
dragon_cb_cz
-> Jarda: My jsme to postupně zkracovali, za 100 tisíc odjetých o tisíc km - tzn když měla přes 200, tak 13 tisíc, když přes 300, tak 12 tisíc... +- pochopitelně, jak to vyšlo. Ale taky jsem s ní ke konci jezdil víc příměstskej provoz. Jako asi to bylo jedno, ale pro pocit... 3 A třeba na Akordeonu jsem teď najel 17.5 tisíce, protože nebyl čas to nikam dát, i když normálně jsme měnili po 15 myslím... ale předepsaný je buď 20 nebo dokonce 30? Už nevím...
14:18:31
04.07.2018
Jirik_Tuňák1983
Originály jsem nedával snad jen do Škodovky, Xantie a Saxa. Ve škodovce jsem i ve 136 měl snad jen Brisky, v Saxu taky Brisky a v Xantii Beru. Nikdy nebyl s žádným autem problém, NGK jsem nikdy neměl, takže si říkám, co s tím furt děláte.
upraveno 1x, naposled 04.07.2018 14:19:14
13:47:34
04.07.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 04.07.18 13:44:26: origo championy ve felde byly nesmrtelny, tak jsem pak koupil 4 sady championek, na krabicce made in brazil a byly horsi, nez brisk8

Ale jednu sadu jsem dal tak z pr*ele do nivy a dojel jsem s tim do Uzbekistanu a tam uz to tak neskutecne cukalo (asi i vlivem kvality paliva), tak jsem to vymenil za 3 elektrodovy brisky (ktere na ten motor patrily) a uz to jelo normalne.
upraveno 1x, naposled 04.07.2018 13:51:13
13:44:26
04.07.2018
Jirik_Tuňák1983
A jsme zase u toho. Ahoj Saskyne. 3 Jezdili jsme vždycky pouze originální svíčky a nikdy jsme neměli žádný problém. I co jsem dával známým, tak si vždycky přinesli originál. I do stařičkýho Focuse.
13:02:49
04.07.2018
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 04.07.18 12:53:55: me prekvapilo, ze udajne v naftove octe nekdo menil olej po 10tis. km, to budeme delat normalne po 15... ted ma od vymeny asi 11tis.km
12:53:55
04.07.2018
dragon_cb_cz
-> Jarda: Tak třeba u 9-5 je doporučené (nevím jestli i výrobcem předepsané teda) měnit svíčky při každé výměně oleje, tzn každých 10 tisíc km. Ale tam je teda perfektní funkce svíčky ještě o dost důležitější než u jiných (soudobých) motorů, protože SDI/Trionic přes ní dostává docela hodně informací o dění v motoru, nahrazuje i knock sensor.
upraveno 2x, naposled 04.07.2018 12:54:13
12:47:54
04.07.2018
Jarda - zrušená registrace
-> charon 04.07.18 12:30:19: nechybi Ti v tech km 0?9
12:30:19
04.07.2018
charon
Já jsem NGK V-line používal v E30 na LPG a třeba proti obyč boschkám to bylo lepší. zejména jsem to pozoroval na pravidelnějším volnoběhu a, světe div se, to i o fous míň žralo (pokud to nebyla chyba měření, což je možné). Celkově jsem s NGK neměl problémy, Boschky jsem měnil po 3000 km. Navíc jsem ty NGK kupoval levněji jak Bosche
upraveno 2x, naposled 04.07.2018 12:32:06
12:29:48
04.07.2018
minno
-> Kocvin: -> bouchy: a určite zaručuje zníženie spotreby o aspoň 10% 3
12:21:01
04.07.2018
bouchy
-> minno: Že by kvůli lepšímu "hromadění" elektronů na těch výstupcích/hranách a tudíž výhody pro jiskru...?
12:16:53
04.07.2018
Kocvin
-> minno 04.07.18 10:51:41: Prý to nějak optimalizuje spalování.. 1
10:51:41
04.07.2018
minno
-> vhml: -> Kocvin: Nič také som si tam nevšimol :) Pozriem to ešte raz doma.... A aký to má mať akože zmysel? Tuning pičo 3
10:31:56
04.07.2018
Kocvin
10:06:13
04.07.2018
minno
-> vhml: France? Japan? V-Line?
10:02:57
04.07.2018
vhml
-> minno 04.07.18 09:34:02: v elektrode je zářez
09:34:02
04.07.2018
minno
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.07.18 22:04:47: Porovnával som pred časom NGK France a Japan a žiadne rozdiely som tam nevidel. Vieš uviesť aj nejaké konkrétne porovnanie kvality spracovania?

Inak jazdil som aj France a nikdy nebol problém.



Naopak tento rok som kúpil a dal do Punta NGK V-Line Japan a motor sa za studena v určitých otáčkach triasol. Vrátil som nazad staré NGK Japan s 30 tis. km a OK. Tak neviem, či to bol len nejaký zmetok, alebo fejk, alebo čo...

Inak nechápem aký je rozdiel medzi V-Line a "obyčajnou" NGK, podľa mňa len marketing a názov...
08:08:25
04.07.2018
suri
-> Tuner#2: Japan niektoré ani neexistujú , hlavne staršie autá a výbehové typy . Ale problém som nikdy nemal .
00:05:26
04.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 03.07.18 23:56:28: Nevidím ani typ, ani motor a ty rozdíly jsou od litrového motoru po šestivál ne? To pak jo, to těch 200kg+ může dát... Nicméně pro takové auto nebude jeden typ pružin a pořád nechápu kde jsi vzal, že to někdo dělá? Ty moje pružiny jsou pro 1,2TSI až po 1,6 co jsem na webu našel a to se bude lišit v desítkách kilo = opravdu zanedbatelné a schopné pojmout jednou pružinou...
00:02:36
04.07.2018
saskyn2
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.07.18 22:02:36: Píšeš moudra jako obvykle, tohle jsou váhové skupiny pro jeden jediný typ auta4
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od saskyn2 vložen 04.07.2018 00:02:36
22:52:42
03.07.2018
dragon_cb_cz
-> Milan 136: No taky mě to napadlo, ale když příhodně výrobce nepředepisuje "svůj" díl, ale přímo NGK, tak se mi těch X stovek navíc platit nechce - pokud by ten zdroj byl důvěryhodný... ale cenu jsem ještě v Suzuki nezjišťoval.
22:51:16
03.07.2018
Milan 136
22:51:13
03.07.2018
dragon_cb_cz
-> Tuner#2: Hmm, tak já bych asi snesl i Francii, spíš u různých eshopů mám trochu strach, aby to vůbec bylo origo NGK (nevím jestli se falšují nebo ne, ale vůbec by mě to nepřekvapilo)...
22:35:38
03.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 03.07.18 22:27:21: To nevím, udělal jsem si zásobu od místního prodejce před lety. jednou sérií jsme ověřili, že přijde JAPAN a pak jsem si objednat čtyři sady.
22:27:21
03.07.2018
dragon_cb_cz
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.07.18 22:04:47: Mimochodem, když už zmiňuješ ty NGK, odkud je brát s relativní jistotou, že dostanu originál? Na SX4 jsou předepsaný iridiový NGK a rád bych je vyměnil.
Extreme Tyres