-> Milan 136: si robil celolak prahov ?
´ja som zvedavý na tom superbe kde to klampiar vyťahal lebo to bolo prevalené od zdviháku , nastriekali to epoxidom , je tam riadna vrstva ubs a lak , kopec vosku dnu tak som veľmi zvedavý čo s tým bude
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> suri: ja jsem je tam mel asi rok a pak jsem je sundal. Opiskovany jsem to mel hodne
-> Milan 136: všimni si tie opieskované prahy , a zásterky tomu nič nepomohli , skôr naopak, prach pod nimi derie lak
-> Milan 136: 99980km
o tie km nejde, skôr o to koľko to má zím
všetky dovozy sú ok čo nejazdia v soli , kolegovi už dávno doviezli oct , 170tis , štvrročná , krásny lesklý lak , bez ťukancov , jamiek od otvárania dverí , škrabancov a búračiek , odspodu krásne čierne nápravy a totálne zdravé pekné auto , tri zimy tu a máš to vidieť
o tie km nejde, skôr o to koľko to má zím
všetky dovozy sú ok čo nejazdia v soli , kolegovi už dávno doviezli oct , 170tis , štvrročná , krásny lesklý lak , bez ťukancov , jamiek od otvárania dverí , škrabancov a búračiek , odspodu krásne čierne nápravy a totálne zdravé pekné auto , tri zimy tu a máš to vidieť
-> suri: a to mas hovno najeto
-> MXMarek: jedine podľa vin , ale v náhrade je to jedno , bude to aj tak univerzál
-> Milan 136: -> Jirik_Tuňák1983: Děkuji za pochopení 

-> Jarda: musíš vyndat napravu. Jinak tu převodovku nevyndas.
-> palinator 24.05.18 10:18:31: pekna cena, jen nevim, kdo ji vymeni, u 4x4 vytahnout prevodovku to asi nedam :/ ale tak doufam, ze alespon rok to nebudu muset resit, ma 160, tak do 190 by mohla vydrzet...
Praskla mi přední pružina na Scoutu 2.0 FSI 2007, byla to už nějaká neoriginální a na druhé straně jsem také nenašel originální značení pomocí barevných proužků. Co jsem našel na internetu, tak by to měla být správně pružina 1K0 411 105 DK. Mohl by mi to někdo, prosím, ověřit? Nerad bych to pak měl nějaké snížené, když už je to ten scout... Děkuji.
-> palinator: konkrétne táto je rovnaká ako originálka , vymenilo sa ich tak milión kusov , nikdy nebol problém , vydrží tých 180tis km ako aj pôvodná
-> Jirik_Tuňák1983:
A co to teda je když ne spojka?
A co to teda je když ne spojka?
-> palinator 24.05.18 10:18:31: To je ale Repset od Luku, to není spojka.
-> Jirik_Tuňák1983: spojka na klasiku stojí komplet zo zotrvákom stojí do 300eur -> Milan 136: ja to netvrdím , 90% bežných OII trápia iné problémy ako nejaká spojka čo sa fakt dá jednoducho vymeniť ...
-> Jirik_Tuňák1983 24.05.18 10:02:30: vidim to stejne
-> palinator 24.05.18 09:44:27: Ale on se ptá na dvouhmotu. Spojka možná stojí 7000,-, ale když bude muset měnit i setrvák, tak to asi za sedum nebude. Za rozdíl ceny, pokud to bude v pořádku, si může dle rozpočtu koupit třeba sadu gum.
-> Milan 136:
Neřikám že cenu třeba nezkusit o něco stáhnout, ale samotnýho výběru konkrétního auta (jakože bych to s vadnou spojkou nechtěl) by se to nedotklo.
V materiálu je ta spojka cca 7000 a je klid pravděpodobně na zbytek životnosti auta, pokud s tim nebude jezdit zvíře.
Neřikám že cenu třeba nezkusit o něco stáhnout, ale samotnýho výběru konkrétního auta (jakože bych to s vadnou spojkou nechtěl) by se to nedotklo.
V materiálu je ta spojka cca 7000 a je klid pravděpodobně na zbytek životnosti auta, pokud s tim nebude jezdit zvíře.
-> suri 24.05.18 07:59:33: mam jiny nazor. Proc treba nestahnout cenu kvuli KO dvouhmote?
U nas v CR to tri koruny nestoji
U nas v CR to tri koruny nestoji
-> palinator: -> suri: Já taky z toho vědu nedělám. U motoru je mnoho faktorů ,které je možno pozorovat (start, chod, kouřivost atd.). Kastle jde v rámci možnosti taky relativně dobře zkontrolovat, ale já se ptal na spojku, zda je možno vyhodnotiti její stav a to hlavně dvouhmoty. Jinak tedy obecně co vše můžu zkontrolovat na stojícím autě, kde není možnost zvednutí. Respektive co zkontrlovat hlavně
. Dík.

-> palinator: asi tak ,spojka stojí tri koruny a meniť ju treba skoro vždy
No nevim, ale z mrtvý spojky bych nedělal zrovna vědu. Spíš je horší když se koupí nějaká zbořená nahnilá jebka s hulícím motorem. A obecně s věcmi, který se měněj/opravujou blbě.
-> Shader: Co ja vim, tak chcipnout motor bez spojky na neutral a poslouchat, jestli nezaklepe... Stejne tak si to poslechnout na volnobehu - hlavne za studena.
Zdravím
Dá se nějak vyhodnotit stav dvouhmoty u octy II? Už mi tady jednou někdo radil, zařadit vysoký stupeň (5) a sešlápnout plyn na podlahu, motor by měl akcelerovat bez nějakých zjevných vibrací a cukání. Má ještě někdo nějaký tip? Díky. Případně na co se nejvíce zaměřujete při koupi ojetého vozu, v mém případě jde o dvojkovou octu. Díky.
Dá se nějak vyhodnotit stav dvouhmoty u octy II? Už mi tady jednou někdo radil, zařadit vysoký stupeň (5) a sešlápnout plyn na podlahu, motor by měl akcelerovat bez nějakých zjevných vibrací a cukání. Má ještě někdo nějaký tip? Díky. Případně na co se nejvíce zaměřujete při koupi ojetého vozu, v mém případě jde o dvojkovou octu. Díky.
-> saskyn2: -> palinator: OK, diky :)
-> Syny: 507.00
-> Syny:
Však ACEA C3 a VW 507.00 jsou specifikace pro auta s DPF.
Však ACEA C3 a VW 507.00 jsou specifikace pro auta s DPF.
-> saskyn2: Fakt? Ja zaslech neco o tom, ze ma mit olej pro DPF nejakou jinou specifikaci, tak jsem si nebyl jistej...
-> Syny: jo
Kdyz uz se to tu resi - muze se tohle lit do CRka (tedy motoru s DPF) ?
-> Milan 136: Děkuji..

-> Kocvin: ano
Rychlý dotaz, zkolaboval mi poradce..
Do CKFC jde motorák 507.00 ?

-> Nwkt: to jo. Bud to dat na nejakou volnou pojistku do pojistkovky, nebo jednoduse dva kabely s okem na kostru a na sroubek 75x a je to
-> palinator: Přesně jak píše Milan, zásuvku a omotat texitlní páskou. U O1 je spínaný napětí pod relé boxem na maticích, takže to jde velice lehce
-> Fávo forever: Není problém nechat riznout. Kamarád mi dělal kopii. Sedi to +- 1mm.
A co mi delal, má v počítači v křivkách...
A co mi delal, má v počítači v křivkách...
Neválel by se někomu z Vás doma nápis 4x4 na jedničkovou octu? Lepil se na okno 5-tých dveří..
Koupil bych
Koupil bych

-> palinator: normalne tu origo, co je treba v kufru. Do ni je to pichnuty a cely je to odmotany textilni paskou. Sundat spodek u ridice je asi 5 sroubku
-> Milan 136:
Tam máš fakt obyč 12V zásuvku jo?
To se provozem nevyklepe? Což o to, přístrojovku budu vyndávat kvůli Maxidotu, ale do nějakejch velkejch rozebíraček se mi nechce.
Tam máš fakt obyč 12V zásuvku jo?

-> palinator: kabel zastrcis pod hranu stropnice v pohode. Lepit na sklo je nesmysl. Ja mam protazenej kabel stropem, sloupkem a pod pristrojovkou schovanou zasuvku zapojenou po klicku. Do ty ty je pichnuty
Mám tu kamerku TrueCam A7s - nějaký tip jak do OI natvrdo nainstalovat? Chtěl bych, aby napájení šlo jen když je zapnuté zapalování (nikoliv tím kontaktem co je na rádio apod.) a chtěl bych, aby se neprovedly žádné nevratné zásahy do auta. Kabel bych asi nalepil na kraj okna, abych nemusel se stropnicí dolu a pak někudy do pojistkovky. Nebo je to kravina?
-> venni 17.05.18 21:25:27: na graf jsem nikdy neslyšel že by byl špatnej 

-> Jarda: tak ono ten motor je super , ovšem v dobrom stave a na benzín čo nie vždy býva
-> suri 18.05.18 22:35:18: ona to byla asi moje chyba, ze jsem to pretocil pres LPG omezovac, ale kdyz ono to jede porad jak svina... no na benzin to neprepinam jako feldu a tam mam omezovac na 7tis.
No mrknu, jestli to neco napsalo...
No mrknu, jestli to neco napsalo...
-> Milan 136: CEGA dostala nový rozvody hned po koupi, tak nějak když vidím co mi sem někdy jezdí tak nemám důvěru v práci jiných
Nicméně je zajímavé že teda stejný motor ve Škodě a ve VW má jiný interval, vzhledem k tomu, že vše je stejné, tj ty škodovácký rozvody by měli vydržet stejně 210 jako u VW.
