skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> palinator: No to moje auto má na tachometru 300 tisíc km a když jsem ho kupuval tak mělo najeto 222 tisíc km, tak začátky hran prahů byli skoro bez plastizolu.
-> Athlonek:
Skrz naštěstí nejsem nikde, dokonce i exponovaný místo na začátku kde do toho švihaj kamínky je prakticky zdravý kromě růžku kde začíná právě ta hrana prahu. Takže jsem kromě tý nešťastný hrany prakticky nic neopravoval. A zajímavý je že levej práh měl prasklej plastizol prakticky po celý dýlce, musel jsem ho asi 3 mm líznout, protože se to pod nim rozjíždělo. Na druhý straně paradoxně OK a to je to strana která vymetá krajnice a louže.
Skrz naštěstí nejsem nikde, dokonce i exponovaný místo na začátku kde do toho švihaj kamínky je prakticky zdravý kromě růžku kde začíná právě ta hrana prahu. Takže jsem kromě tý nešťastný hrany prakticky nic neopravoval. A zajímavý je že levej práh měl prasklej plastizol prakticky po celý dýlce, musel jsem ho asi 3 mm líznout, protože se to pod nim rozjíždělo. Na druhý straně paradoxně OK a to je to strana která vymetá krajnice a louže.
-> Tuner#2:
Já si taky nepočet, prostě je to nějakej 1K antikorozní základ z autorizáku. Co se mi na tom líbí, že to na sprej funguje moc pěkně, dá se natáčet paprsek, měnit intenzita a stříká to docela fofrem. Suri mi ho doporučoval, tak jsem ho použil.
Já si taky nepočet, prostě je to nějakej 1K antikorozní základ z autorizáku. Co se mi na tom líbí, že to na sprej funguje moc pěkně, dá se natáčet paprsek, měnit intenzita a stříká to docela fofrem. Suri mi ho doporučoval, tak jsem ho použil.
Na podzim jsem opravoval pravý práh a neprošel dlátovým testem. Musím ho dát vyvařit.

-> palinator 16.04.18 22:58:42: Tam si moc nepočtu, ale v zásadě je k tomu nějaký odrezovač a tohle je klasický základ ve spreji? V čem by to mělo být lepší než natíraný dvousložkový epoxid?
-> palinator: Ale to moje auto má víc najeto než to tvoje.
-> Athlonek:
U tebe to ale není tak dojebaný. Snažil jsem se srovnat hranu, ale stejně je to prohnutý, protože je provalenej už vyloženě práh.
U tebe to ale není tak dojebaný. Snažil jsem se srovnat hranu, ale stejně je to prohnutý, protože je provalenej už vyloženě práh.
-> Tuner#2:
www.drive2.com/l/7383809
Já na jiný věci používám toto, ale do jaký míry je to skvělý, to netušim:
www.express-color.cz/prod ucts/zakladni-epoxidova-ba rva-ep-02-1kg
www.drive2.com/l/7383809
Já na jiný věci používám toto, ale do jaký míry je to skvělý, to netušim:
www.express-color.cz/prod ucts/zakladni-epoxidova-ba rva-ep-02-1kg
-> venni 16.04.18 22:31:03: 3AA698451
-> palinator 16.04.18 22:40:53: Co to je za základ? Mě zatím nic nepřesvědčilo, že je lepší jak dvousložkový epoxid.
-> palinator: tohle je u O1 normalní ale třeba už sem musel vyvařet i konce prahu na O2 tam je to snad ještě horší s korozí ale není to od heveru poškozené....
-> palinator: Takovejhle kryt jsem na flexe měl. :-D Vydržel tam přesně do jejího prvního použití...
Na Toledu mám teď vzadu TRW soustružený s TRW novejma deskama (předtím jsem měl ATE desky a s nima to shnilo). Zimu to přežilo dobře a to moc nebrzdim, jen tomu pomáhám ručkou.
A na Octavii je to vyřešený nejlíp. Tam jsou bubny.
A ten pocit, kdy jde ručka na 2 zuby a umí to i hodiny. 
A na Octavii je to vyřešený nejlíp. Tam jsou bubny.


Je to pár dní co jsem el. ručku řešil se Saskynem :D když už je to i tady,nemá někdo objednací číslo originál zadních desek na B7 ?? Možná to ví někdo z hlavy :D když ne zapnu comp a podívám se do chytrýho programu :D ď
-> Milan 136: Drahý/levný .. vzadu už i Starline. Všechno jeden shit. Nejčastěji dávam sady ATE, ted mám za dobrou cenu TRW lakovaný,budu tomu dávat schválně ještě kouř,ale ta Fábka je lehká,ty brzdy poměrně velký, a ono to zrovna pohodlný není takhle furt dobrzďovat s prominutim jak magor..
No uvidim

-> Nwkt 16.04.18 22:08:30: ja s tim mam taky dost zkusenosti. U aut s el ruckou jsou shnily kotouce uz na novym
-> MVM 16.04.18 22:11:55: i origo?
TRW je docela shit, ty reznou fest

-> MVM 16.04.18 22:11:55: i origo?
TRW je docela shit, ty reznou fest
-> Milan 136: Máš pravdu... auto nějaký čas stálo než jsem ho koupil. Snažím se více brzdit 

-> Milan 136: No já na FRS se snažim brzdit fakt dost agresivně,pomalu taky nejezdim,dobržďuju schválně i jen ručkou aby se ojel zadek - a mám tam kotouče vždycky tak na dva roky jinak to orezne a shnije. Zkoušel jsem kde co .. ted pujde TRW v nejbližší době. Po pravdě mě to na tom autě štve asi nejvic..
-> Milan 136: U tý el. ručky je spíš problém že ty desky s kotoučema na ní nefungujou a hřejou se/mizí. Saskyn s tím má hafo zkušeností 

-> Milan 136: Kde je tlačítko "To se mi líbí." :-)
-> Shader 16.04.18 20:55:51: tohle nekde stalo a jeste s tim nekdo malo brzdil. Ja mam brzdy stale jako novy. I vzadu. Je treba brzdit.
-> Nwkt 16.04.18 20:29:27: rezne to i bez rucky. Osobne bych jiny nez origo nedaval.
-> Nwkt 16.04.18 20:29:27: rezne to i bez rucky. Osobne bych jiny nez origo nedaval.
-> Jarda: Kodováním u O1 nejde skoro nic. Mimo přidání/ubrání "mimořádný" výbavy. To šlo rozumně až u dlouhýho kódování.
Každopádně měl jsem v pr... spínačku (spečenej kontakt pro vyndání klíčku) a zadní dveře mi nezamykaly jinak než na safe. Pak jsem zámky vyčistil, namazal, poladil spínače a fungovalo to vše. Ale po čase jsem stejně zámek řidiče měnil, zámek spolujezdce zase občas nerozsvítí světlo...
Každopádně měl jsem v pr... spínačku (spečenej kontakt pro vyndání klíčku) a zadní dveře mi nezamykaly jinak než na safe. Pak jsem zámky vyčistil, namazal, poladil spínače a fungovalo to vše. Ale po čase jsem stejně zámek řidiče měnil, zámek spolujezdce zase občas nerozsvítí světlo...
-> Nwkt 16.04.18 20:29:27: Já tyhle mám od Jendy, musel bych se zeptat kolik to pouští mezi normální lidi, ale myslím že 2500 sadu, takže by to neměl být problém. Jinak bych se vůbec nebál nějakých ATE pokud bude zaručený že jsou ještě italský a ne čína, v práci je taky docela dáváme.
-> StepaNoFUN 16.04.18 20:23:04: jj, dalka safelock na 2x (ale na poprve se taky zamce bez safe a neodskoci...), dival jsem se na kodovani a ono tam nic jineho asi nejde, nez 4097 (odemykani celeho) nebo 4096 (odemykani jednotlivych dveri)
Predpokladam to bude jeden z tech 4 spinacu nebo nejakej studenak... tim micro koncakem otevrenych dveri to predpokladam nebude.
Predpokladam to bude jeden z tech 4 spinacu nebo nejakej studenak... tim micro koncakem otevrenych dveri to predpokladam nebude.
Bacha - Škoda Economy není úplně to samý co originál. Ale je to škodovkou posvedcenej díl - jakože stačí. U zadků bych se na to vy... Osobně mám jak v předu tak vzadu kotouče Zimmerman a desky origo. A stejně ty zadky trochu reznou. :-/
Ale jelikož jsou na předku 288 kotouče a zas tak agresivně s tím nejezdím (většinou vozím prcka) tak tolik toho ty zadky brzdit (bohužel) nemusej.
Ale jelikož jsou na předku 288 kotouče a zas tak agresivně s tím nejezdím (většinou vozím prcka) tak tolik toho ty zadky brzdit (bohužel) nemusej.
-> Tuner#2: To jsou kotouče, které tam byly už při koupi. Teď 2 roky jezdím Bremba a snažím se občas pořádně přitlačit na brzdu. Jinak vzadu mám úplně stejný stav. Brzdná plocha z vnitřní strany cca 2cm.
-> Shader 16.04.18 20:55:51: Tak málo brzdíš, chce to jednou za jízdu brzdy pořádně ohřát a zabrzdit třeba ze 120ti to před vesnici zabrzdit na 50 apod. Nikdy jsem neměl takovýdle problém na předku. Třeba táta na felině neustále...
-> Nwkt 16.04.18 21:09:09: To vím, ono přo tom rozdílu se ani nedivím, že u něj mechanici berou ATE apod.
-> Nwkt 16.04.18 21:09:09: To vím, ono přo tom rozdílu se ani nedivím, že u něj mechanici berou ATE apod.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 16.04.18 20:47:44: No s ním to taky není jednoduchý
pokud chceš 100% origo, tak to musí objednat přes Porsche

-> Nwkt 16.04.18 20:29:27: Už jsem je u Jirky objednal. 

-> Tuner#2: Já bych to asi nehrotil, nemáš elektrickou brzdu
Saskyn neumí origo za lepší cenu? Uvidím se s ním asi o víkendu, tak bych ti je mohl stáhnout

-> Jarda: Dálka Ti zamyká safelockem (2x) a pak to chodí, tlačítko (nebo i dálka s klíčem v zapalování) je bez safe, takže to kraví - nakopnutej zámek. Mám (taky u LZ dveří - teda spíš jsem měl) to taky...
-> suri 16.04.18 07:25:32: Jako doteď to mám OK a to jezdím krátký trasy, jen jedna strana je cca. o 5mm méně činná z jedné strany kotouče.
Jinak teda mazec, rozdíl ceny origo versus třeba ATE. Proč to stojí pomalu 3 x tolik??? Šílený ale holt za brzdy to dám.
Jinak teda mazec, rozdíl ceny origo versus třeba ATE. Proč to stojí pomalu 3 x tolik??? Šílený ale holt za brzdy to dám.
-> Jarda: Si je naloguj a podívej se jestli se nehlásí jako otevřený .... ale to by podle mě odskočilo i na dálku ...
Chci se zeptat, kde hledat problem - kdyz zaprsi, tak kdyz zmacknu spinac na madle k zamknuti, tak se LZ dvere hned odemknou
ale dalka funguje normalne... Problem v kabelazi do dveri nebo zamku samotnem? Dekuji.

-> Tuner#2: na tých brzdách čo máš ty našťastie nerezne ani zadok
-> Milan 136 15.04.18 20:32:25: OK.
-> Pavell 15.04.18 20:41:44: ATE ale není origo ne?
-> Shader 15.04.18 20:43:48: V předu brzdy nereznou, rezne zadek pokud brzdíš málo.
-> Pavell 15.04.18 20:41:44: ATE ale není origo ne?
-> Shader 15.04.18 20:43:48: V předu brzdy nereznou, rezne zadek pokud brzdíš málo.
Nejsou ATE jako ATE, ted je začali vyrábět v čajně. Dal bych origo a nešpekuloval.
-> Pavell 15.04.18 20:41:44: ATE má Karkul i tatík a paráda.
-> Pavell: Brembo mám vpředu 2 roky a vše ok.
-> Tuner#2: určitě origo, Bremba mám druhou sadu po sobě a zas děsně reznou, trochu zvlněný. Příště už jen ATE

-> Milan 136: Díky.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.04.18 19:34:23: určitě origo. Většina replik reznou kotouče a desky to zaleští
-> Shader 15.04.18 19:44:07: vzadu v loketce pod tím vyklápěcím popelníkem
-> Shader 15.04.18 19:44:07: vzadu v loketce pod tím vyklápěcím popelníkem